آرایشگاه داماد در زعفرانیه 09126074167

آرایشگاه داماد در زعفرانیه

آرایشگاه داماد در زعفرانیه ، مجموعه ای کامل برای برطرف کردن نیازهای شما در حوزه سلامت و زیبایی است . سالن تهران بکس ، با مدیریت حمید بخشی 09126074167. در زمینه های زیر فعالیت دارد .

————————–

▪︎ کوتاهی و اصلاح سر و صورت .

▪︎ کراتینه و صافی.احیا و پروتئین تراپی .

▪︎ پاکسازی و فیشیال پوست .

▪︎ گریم تخصصی و متعادلسازی صورت داماد .

▪︎ ترمیم موقت و پروتز مو

▪︎ میکروبلیدینگ ابرو ، بن مژه آقایان .

▪︎ حمام سولاریوم .

▪︎ رنگ مو {مشکی طبیعی ،هایلایت ، جو گندمه ، یخی و …} .

▪︎ بافت موی ژورنالی .

▪︎ کرایه و گل زدن ماشین عروس .

▪︎ میکرو اسکالپ سر .

▪︎ ماساژ ریلکسی .

 

تلفن جهت مشاوره و نوبتدهی :

09126074167حمیدبخشی

📌تهران . زعفرانیه . اعجازی 

Hamidbakhshiiiiii@ پیج اینستاگرام جهت دیدن نمونه کارهای بیشتر در آرایشگاه داماد

آرایشگاه داماد در زعفرانیه
خدمات اصلاح سر و صورت . استایل . پاکسازی پوست و …

 

 

 

 

آرایشگاه داماد در زعفرانیه و کراتینه (صافی-احیا) :

هدف از کراتینه کردن موها ، بازسازی یا بازیابی ناحیه‌های آسیب دیده مو با ماده‌ای است که مو از آن ماده ساخته می‌شود .

مواد کراتین مو چیست؟

کراتین پروتئین مستحکمی است که ماده اصلی برای پایداری و حفاظت از مو محسوب می‌شود . اما متاسفانه با بالارفتن سن و استفاده مداوم از ماده‌های شیمیایی مقدار کراتین مو در فرد بسیار کم‌تر از قبل می‌گرد . کراتینه کردن مو به راحتی پروتئین از دست رفته را به مو برمی گرداند . اضافه کردن یک لایه از کراتین که خود نوعی پروتئین مفید محسوب می‌شود . که باعث مستحکم شدن مو‌ها و از بین بردن بی نظمی و شلوغی در مو‌ها شده .

ریباندینگ مو منسوخ شده :

همچنین صافی برای مو باعث می‌شود راحت‌تر از قبل با موهایتان کار کنید . ریباندینگ هم از روش های دیگر صاف کردن مو محسوب میگردد . که بسیار مخرب است .

آرایشگاه داماد در زعفرانیه
مجموعه ی تهران بکس 09126074167بخشی

 

 

فواید کراتینه مو چیست ؟

کراتینه کردن مو باعث ایجاد یک لایه‌ی محافظ بر ساقه‌ی موها میشود . این لایه محافظتی مانع از شکنندگی مو می‌شود . و مقاومت آن را در برابر استفاده از وسایل حرارتی حالت‌دهنده مو یا عوامل محیطی مثل اشعه خورشید و آلودگی‌های محیطی افزایش خواهد داد . بافت و ساختار موها با پر کردن ناهمواری‌های موجود در ساختار ساقه مو و کوتیکول‌ها یکدست خواهد شد . و با این کار باعث افزایش ضخامت موهای نازک و آسیب دیده هم می‌‎شود .

کراتینه ، ویتامینه . احیا.صافی.ریباندینگ 09126074167

 

 

 

 

آرایشگاه داماد در زعفرانیه به چند روش کراتینه را انجام میدهد :

کراتین تراپی در سالن‌ تهران بکس 09126074167بخشی . معمولا به دو روش انجام می‌‎شود . کراتین احیا و کراتین برزیلی . در روش احیا هدف اصلی احیا و درمان آسیب‌های وارد شده به موهای شمامیباشد . استفاده از این متد کراتینه مو ، حجم و حالت طبیعی موهای شما را حفظ کرده . و صرفا سبب ترمیم ساختمان کراتینی و احیای دوباره‌ی ساقه موی شما می‌‎شود . و وز موهای شما را تا حد زیادی از بین خواهد برد . این روش ظاهر موهای شما را یکدست و یکپارچه خواهد کرد . اما آن‌ها را کاملا صاف و لخت نمی‌سازد .

درمان خار پاشنه آقایان
کفسابی و پدی ژل ، پارافین تراپی و کوکتل تراپی مشتری در آرایشگاه داماد

 

 

مانیکور و پدیکور :

پدیکور در واقع یک روش درمانی و بهداشتی برای سلامت پاهای شماست . مانیکور فواید این روش در به کارگیری دستانتان است . یک روش درمانی ساده ، که با خیساندن پاهای شما در اب ولرم . ماساژ کف پاهای شما با یک سنگ پای مخصوص ، .گرفتن و مرتب کردن ناخن های پا . استفاده از لوسیون و روغن های مخصوص که باعث ایجاد رطوبت و لطافت است میباشد .

آرایشگاه داماد در زعفرانیه
پدیکور پای آقایان ، قارچ زدایی، از بین بردن باکتری ،جوانی و ماساژ پوست پا

 

 

کف سابی در آرایشگاه داماد در زعفرانیه

کف‌سابی نخستین بخش پدیکور پاها را به خود اختصاص می‌دهد . پاهای ما در طول روز هنگان راه رفتن، دویدن و حتی نشستن . فشار زیادی را تحمل می‌کنند . از طرفی ، کف پا اغلب با زمین و محیط‌های خشن در ارتباط است ‌. و خیلی سریع تحت تاثیر آسیب‌های محیطی قرار می‌گیرد .

به همین خاطر است که اغلب افراد با مشکلاتی از قبیل ترک پا . پینه و زبری کف پا مواجه هستند . اما جای نگرانی نیست . تدارک دیدن پدیکور خانگی و ملایم ، می‌تواند تمام این مشکلات را حل سازد .

 

 

 

 

 

طرز استفاده کوکتل پدیکور :

اگر دوست دارید حین پدیکور از مزایایی همچون ضدعفونی شدن پا ، رفع انقباضات ماهیچه‌ای ، کاهش خستگی و … نیز بهره مند شوید . از تکنیک ترکیب مراحل پدیکور پا با کوکتل پدیکور کمک بگیرید .

کوکتل‌ها ترکیبی از جوش شیرین . اسید سیتریک، شی باتر و عصاره‌های گیاهی مانند نعناع، لاوندر و … میباشد . تلفیقی منحصر به فرد از مواد مغذی ، که برای ریلکس شدن و رفع مشکلات پاهای شما طراحی شده است .

 

 

نحوه ی استفاده از کوکتل پدیکور :

۱: ابتدا تشت متوسطی را تا یک سوم ارتفاع، پر از آب ولرم میکنیم .

۲: .سپس کوکتل را در آب انداخته . و اجازه میدهیم ، کاملا حل شود .

۳: پاهایتان را داخل محلول به دست آمده قرار میدهیم . و 20 دقیقه صبر کنید تا معجزه کوکتل‌ها را ببینید .

 

 

 

 

فولید رنده پا خواص پدیکور در سالن تهران بکس :

رنده پا ، ابزاری تخصصی برای پدیکور میباشد .که در از بین بردن پینه‌های ضخیم کف پا نقش دارد .

پاهایتان را از تشت آب خارج میکنیم . و با حوله تمیزی نم و رطوبت اضافی آن را میگیریم .رنده پا را در محل پینه و پوست‌های ضخیم شده کف پا میگذاریم .

رنده را به آرامی و در یک جهت ، روی پوست پا حرکت داده . تا پینه و پوست‌های اضافی به مرور از بین بروند .

 

 

 

 

 

آرایشگاه داماد در زعفرانیه و خواص لایه برداری :

تا اینجای کار ، شما موفق شدید از شر پینه‌ها و پوست اضافی کف پا خلاص شوید . اما این تازه شروع کار است . پشت پا و انگشتان شما نیز به مراقبت و رسیدگی نیاز دارند . بهترین محصول برای انجام این کار، لایه بردارهای اختصاصی پا هستند .

این اسکراب‌ها ، اغلب ذرات ریز و شن مانندی را در خود جای داده‌اند . و به لایه برداری ملایم پاها کمک می‌کنند .

لیفت ابرو آقایان در آرایشگاه مردانه
لیفت ابرو آقایان در آرایشگاه مردانه

 

 

لیفت و لمینت ابرو :

که نتیجه آن ابروهای پرپشت و طبیعی است ، جدیدترین ترند صنعت زیبایی محسوب میگردد . هر دوی این روش‌ها شکاف ابروها را پر کرده ، موهای ابرو را در جهت یکنواخت قابل شانه زدن می‌کند . و ظاهری برجسته به ابروها می‌بخشد .

 

آرایشگاه داماد در زعفرانیه

 

 

لیفت ابرو چه کاری انجام میدهد ؟

لیفت ، ابروهای نامنظم ، کم پشت و نازک را پرپشت . ضخیم و منظم نشان می‌دهد . یکی از ترندهای زیبایی در سال 2022 ابروهای هالیوودی یا به اصطلاح ابروی نچرال است . که بوسیله لیفت ابرو می‌توان به آن دست یافت . لیفت ابرو این مزیت را دارد که می‌توان بدون هیچ محدودیتی در استخر شنا کنید . وضو بگیرید . و نماز بخوانید . شاید تنها عیب این روش ماندگاری آن باشد که فقط 30 تا 45 روز است .

 

 

 

 

آرایشگاه داماد در زعفرانیه و میکروبلیدینگ ابرو :

میکروبلیدینگ ابرو یکی از روش‌های پرکردن و اصلاح فرم ابرو میباشد . که ظاهری طبیعی در ابروها ایجاد می‌سازد . و از طریق ایجاد نقطه‌های ریز و واردکردن رنگ‌دانه در لایه زیرین پوست به‌صورت تارهای ابرو انجام می‌شود . این یک روش نیمه دائمی است . و در مقایسه با سایر روش‌ها مزایای دارد که بیشتر افراد استفاده از آن را ترجیح می‌دهند .

میکروبلیدینگ ابرو در کامرانیه
میکروبلیدینگ برای ریزش سکه ای ، افرادی که مبتلا به سرطان هستند .

 

 

 

فیبروز یا میکروبلیدینگ ابرو :

روش جدید برای اصلاح فرم و پرکردن قسمت‌های خالی ابرو است . این روش به‌صورت نیمه تهاجمی انجام می‌شود . یعنی مانند جراحی‌های زیبایی به‌صورت تهاجمی و دخالت در قسمت‌های بدن صورت نمی‌گیرد . همچنین این روش نیمه دائمی میباشد . و برای مدت نسبتاً طولانی ماندگاری دارد .

 

 

 

مقایسه کاشت ابرو با میکروبلیدینگ

کاشت مو یک عمل زیبایی تهاجمی است ‌. فرد پس از آن نیاز به مراقبت و استراحت داشته . همچنین روشی دائمی است که ظاهری طبیعی دارد . و مانند ابروی طبیعی رشد می‌کند ولی معایبی هم دارد که اکثر افراد آن را ترجیح نمی‌دهند .

آرایشگاه داماد در زعفرانیه
رفع طاسی و کچلی ابرو ، پرپشت نشدن دادن آن ، با روش های به روز

 

مقایسه :

روش کاشت ابرو هزینه‌ی بالایی دارد . همچنین برخی از افراد به علت ترس از جراحی یا نداشتن بانک موی مناسب از روش‌های دیگری مانند میکروبلیدینگ ابرو استفاده می‌کنند . که هزینه کمتری دارد ولی روشی نیمه دائمی بوده . که نیاز به ترمیم دارد همچنین ظاهری طبیعی در مقایسه با کاشت ابرو ندارد . ولی نسبت به سایر روش‌ها طبیعی‌تر به نظر می‌رسد .

 

 

 

میکرو کار در آرایشگاه داماد در زعفرانیه چه ویژگی دارد ؟

به فردی که در زمینه میکروبلیدینگ مهارت و تخصص کسب کرده است میکرو کار یا میکروبلیدینگ کار می‌گویند . میکرو کار با گذراندن دوره‌های مخصوص به این کار و کسب تجربه و آگاهی در نحوه ترسیم و طراحی فرم ابرو . آشنایی با انواع فرم صورت و ابرو ، نحوه بی‌حسی ، نحوه کار با قلم و ابزار میکروبلیدینگ و میزان فشاری که باید به ابزار وارد کند . تخصص و مهارت کسب می‌کند و دارای مدرک معتبر است .

 

 

تا چند روز پس از میکروبلیدینگ و تا زمان بهبود زخم‌ها :

ار انجام فعالیت‌های ورزشی که باعث تعریق و تحریک پوست می‌شوند . دوری کنید . تا یک هفته از شستشو و خیس کردن ابروها خودداری کنید . و در زمان شستن صورت، به ابروها آب نزنید. برای تمیزکردن زخم‌ها می‌توانید از آب استریل استفاده نمایید .

 

ادامه مراقبت ها:

سعی کنید تا چند روز در معرض نور مستقیم آفتاب و آلودگی نباشید. تا پوست شما تحریک نشود . اگر دچار حساسیت پوستی شدید به پزشک مراجعه کنید تا برطرف شود . از آرایش ابروها و کارهایی مانند لایه‌برداری و لیزردرمانی تا ۱۰ روز بعد از عمل خودداری نمایید . پس از عمل به ابروهای خود بخار ندهید . و از برخورد بخار با پوستتان خودداری کنید .

 

 

 

 

رنگ مو پسرانه و انواع آن در آرایشگاه داماد در زعفرانیه :

بهترین رنگ موها برای آقایان در سالن تهران بکس

رنگ مو پسرانه یخی

رنگ مو پسرانه استخوانی

رنگ مو پسرانه دودی

رنگ مو پسرانه مش

رنگ مو پسرانه آبی

رنگ مو پسرانه زیتونی

رنگ مو پسرانه طوسی

رنگ مو پسرانه زرد

 

 

 

یکی از دغدغه‌های مهم آقایان :

ظهور اولین تارهای سفید و خاکستری بین موهایشان است. این امر را می‌توان یکی از سنتی‌ترین و دیرینه‌ترین علت تمایل آنها به رنگ کردن موهایشان به شمار آورد . اما خوشبختانه ، ترندهای رنگ موی آقایان در سال‌های اخیر ، بسیار از مفاهیم بیسیک و پایه‌ای صنعت زیبایی را تغییر داده‌ است . یکی از آنها ، انقلاب دیدگاه‌ در زمینه رنگ کردن مو بین آقایان میباشد .

 

 

 

 

 

دلیل رنگ کردن موهایتان چیست؟

در اولین گام برای رنگ کردن موها ، بهتر است از خودتان بپرسید که چرا می‌خواهید موهایتان را رنگ نمایید؟ دلیل اصلی و هدف نهایی از رنگ کردن موها ، مهم‌ترین نقش را در انتخاب رنگ موی مناسب ایفا می‌سازد .

 

بهترین آرایشگاه مردانه در ولنجک تهران

 

 

 

 

 

 

 

شامپو رنگ توصیه حمیدبخشی :

شامپو رنگ‌های مردانه ، یکی از پرفروش‌ترین و معروف‌ترین انواع رنگ موی مخصوص آقایان به شمار می‌آیند. شامپو رنگ ، تنوع بالایی دارد . انواع سلیقه و نیازهای مختلف را پوشش می‌دهد . از پوشاندن سفیدی مو تا رنگساژهای فانتزی، شامپو رنگ انتخابی همه کاره برای شما است .

برای بهره‌مندی از مزایای کم‌نظیر شامپو رنگ، کافی است مدل مناسبی از این محصول را انتخاب کنید .

 

 

 

 

 

رنگ های پر طرفدار در سالن تهران بکس :

رنگ موی مشکی مردانه: رنگ مشکی برای مردان بسیار محبوب است و یکی از رایج‌ترین رنگ‌های موی مردانه محسوب می‌شود . این رنگ معمولاً به عنوان رنگ پایه استفاده می‌شود .

 

رنگ موی قهوه‌ای مردانه:

رنگ قهوه‌ای نیز یکی دیگر از رنگ‌های پرطرفدار موی مردانه میباشد .. این رنگ باعث ایجاد ظاهری طبیعی و جذاب برای موهای مردانه می‌شود .

 

رنگ موی مردانه خاکستری :

این رنگ برای مردانی که موهایشان خاکستری شده است . یا در حال خاکستری شدن هستند ، مناسب است . همچنین برخی مردان جوان نیز این رنگ را برای ایجاد یک ظاهر بلوند و مات استفاده می‌کنند .

 

رنگ موی مردانه بلوند :

این رنگ برای مردانی که موهایشان فریبا و با استایلی خاص هستند . می‌تواند جذاب باشد . همچنین برخی مردان نیز برای تغییر ظاهر خود به این رنگ موی مردانه روی می‌آورند .

برنزه کردن پوست با تخت آفتاب در سالن تهران بکس

 

 

سولاریوم چیست؟

سولاریوم دستگاهی با لامپ های برنزه کننده ای است که با تاباندن اشعه ایکس، موجب تیره تر شدن رنگ پوست می شود و با نام های تخت برنز و تخت آفتاب از آن یاد می کنند.

این دستگاه با کمک گرفتن از اشعه های همانند اشعه های که از خورشید تابیده می شوند، روند برنزه کردن پوست را سرعت می بخشد. اما تفاوت آنها در این است که اشعه ای از دستگاه سولاریوم ساطع می شود، قدرتی 5 برابر بیشتر از اشعه خورشید در ظهر تابستان را دارد.

سولاریوم زعفرانیه
سولاریوم در آرایشگاه مردانه

 

محبوب ترین روش برنزه کردن پوست :

برنزه کردن با سولاریوم به روش ایستاده، یکی از محبوب ترین روش ها برای این کار به شمار می رود. این روش مناسب افرادی است که دوست ندارند روی تخت دراز بکشند و عرق بریزند. برای این روش، فرد باید لباس مناسب به تن کند و برای محافظت از چشم خود، عینک مخصوص بزنند .

جنس عینک ها چیست :

این عینک ها مانند عینک های عادی نیستند که کل پوست دور چشم را بپوشانند؛ بلکه فقط از خود چشم در برابر نور محافظت می کند. زیرا اگر پوست دور چشم را بپوشاند، رنگ پوست در آن قسمت تغییری نمی کند و رنگ کل نقاط در پوست یک دست نمی شود.

 

 

 

 

گریم داماد

در واقع با هایلایت ، قسمت هایی از صورت که باید بیشتر به چشم بیاید را پر رنگ تر کرده و بینی را با کشیدن یک خط نازک هایلایتر مایع روی آن، برجسته نشان دهید. بعد فاصله ی بین ابروها را با سه خط پر کنید. خطوط را با ملایمت، نازک و با غلظت کم هایلایتر بکشید تا پوستتان جوان تر به نظر برسد. در آخر هایلایتر را به گونه ای پخش کنید که محو شود و ردی از آن نماند.

 

تعادل در گونه داماد

زمانی که فردی برای گریم کردن خودش به آرایشگاه مراجعه می کند تنها هدفی که وجود دارد این است که صورت به شکل کامل بیضی باشد و گونه های داماد برجسته شود. برای اینکه بتوانید گونه ها و بینی را برجسته در بیاورید می توانید بخش بالای گونه داماد را با رنگ روشن برجسته سازید و روی خود گونه ها را با رنگ تیره برجسته تر بکنید. با این روش می توانید که به صورت کامل گونه های داماد برجسته سازید.

 

 

 

معرفی استایل موی پسرانه کوتاه

استایل موی پسرانه کوتاه در میان مردان و پسران از محبوبیت بالایی برخوردار است . چرا که این مدل مو در عین زیبایی و خوش استایل بودن نیاز به مراقبت کمتری از مو دارد . از انواع استایل جدید موی پسرانه می توان به : موی کوتاه پوش دار ، فرق از بغل ، مدل سایه روشن ، ارتشی ، سیخ سیخی ،

 

 

 

معرفی استایل موی پسرانه کوتاه

استایل موی پسرانه کوتاه در میان مردان و پسران از محبوبیت بالایی برخوردار است . چرا که این مدل مو در عین زیبایی و خوش استایل بودن نیاز به مراقبت کمتری از مو دارد . از انواع استایل جدید موی پسرانه می توان به : موی کوتاه پوش دار ، فرق از بغل ، مدل سایه روشن ، ارتشی ، سیخ سیخی ،

 

 

پروتز موی مردانه در آرایشگاه داماد در زعفرانیه :

به کارگیری پروتز مو برای پوشاندن قسمت‌های خالی شده سر در سال‌های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است و افراد مختلف به خصوص آقایان از آن استفاده می‌کنند. این روش به عنوان یک راهکار موقت برای برگرداندن اعتماد به نفس و جذابیت افراد بسیار عالی است و در مقایسه با کاشت مو هزینه‌ها و دردسرهای به ظاهر کمتری دارد.

 

 

 

 

اما بین روش‏های موجود برای مودار شدن ، کدام روش بهتر است ؟!

برای انتخاب روش ترمیم مو همه چیز بستگی به شما و شرایط شما دارد. اگر می‏خواهید مثل قبل و بدون دردسر فعالیت‏های روزانه خود را انجام بدهید، ورزش کنید، استخر بروید و در مهمانی و عروسی و محل کار بدون دغدغه ظاهر شوید پیشنهاد ما استفاده از روش پروتز مو است . چون این روش منحصر به فرد دردسر خاصی ندارد . و براحتی فقط در یک جلسه 2 ساعته به نتیجه مورد نظر می رسید . و همانطور که بارها گفته شده است خط رویش موها در روش پروتز ، اصلا دیده نمی شود و به روش ماهرانه ای روی همان خط رویش موهای فرد قرار میگیرد .

قیمت پروتز مو مردانه در سال ۱۴۰۲
انواع مختلف روش ترمیم مو در آقایان با پروتز های نانو

 

 

پاکسازی پوست یا فیشیال :

پاکسازی پوست یا Skin Cleaning یک روش مراقبتی برای از بین بردن آلودگی‌ها، چربی‌ها، مواد اضافی و سلول‌های مرده است. در این روش ضمن پاک‌سازی به خون‌رسانی، تغذیه و آب‌رسانی پوست کمک می‌شود. مجموع این فرآیند باعث سلامت بیشتر پوست خواهد شد که نتیجه آن شادابی و طراوت است .

آرایشگاه داماد در زعفرانیه
فیشیال پوست به منظور جوانسازی ، آبرسانی ، لایه برداری ، رفع تیرگی پوستتان

 

آشنایی با اثرات پاکسازی پوست

یکی از راه‌های نفوذ آلودگی به پوست منافذ باز صورت هستند. پاکسازی پوست به درمان این منافذ کمک می‌کند، در نتیجه آلودگی‌های موجود در معرض هوا یا لوازم آرایشی دیگر به لایه‌های عمیق پوست‌ وارد نمی‌شوند. این روند از ایجاد چین‌وچروک و بروز پیری زودرس جلوگیری می‌کند. همچنین به کمک این روش می‌توان میزان چربی پوست را کنترل کرد تا از بروز جوش یا آکنه جلوگیری شود .

 

 

 

 

پاکسازی پوست چه اهمیتی دارد؟

بهترین راه‌کار برای حفظ سلامتی پوست انجام روش‌های مختلف پاک‌سازی است. برخی افراد به‌دلیل عدم شناخت کافی از نوع پوست خود لوازم آرایش و محصولات مراقبتی درستی انتخاب نمی‌کنند. این موضوع باعث ایجاد جوش، خشکی و آکنه می‌شود.

 

 

 

 

 

از مزایای پاک‌سازی پوست می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

جوان‌سازی پوست

بهبود منافذ باز پوست

خون‌رسانی کافی به پوست

جلوگیری از ایجاد لکه‌های پوستی

ایجاد طراوت و شادابی بیشتر در پوست

از بین رفتن جوش‌های سرسیاه و سرسفید

آب‌رسانی بیشتر پوست و جلوگیری از تجمع چربی اضافی

برطرف کردن صدمات پوستی ناشی از نور خورشید مستقیم

آرایشگاه داماد در زعفرانیه
گل عروس

 

 

 

گل آرایی ماشین عروس شب عروسی

گل آرایی ماشین عروس ، در بزرگترین و خاطره انگیز ترین شب را در اینجا ببینید . تزئین ماشین عروس نشان دهنده ذوق و سلیقه شما و همسرتان است . از گل های طبیعی و مصنوعی و تور و ربان و میوه های طبیعی ، عروسک های خاص و … با در نظر گرفتن فصلی که در آن هستید . و بنا به خواسته ی شما انتخاب میشود

 

 

گل آرایی ماشین عروس نمونه کار ژورنالی

گل آرایی ماشین عروس در صورت در نظر داشتن کارهای ژورنالی شما می توانید عکس گل آرایی نمونه را برای همکاران ما بفرستید . و بعد از استعلام قیمت و تایید از جانب شما ، ما برایتان مطابق با نمونه فرستاده شده گل آرایی خودرو را انجام خواهیم داد .خیالتان آسوده گل آرایی کاملا مطابق عکس نمونه کار ژورنالی خواهد شد .

 

اول مشاوره و بعد انتخاب :

هنگام سفارش گل برای تزئین ماشین عروس سعی بکنید . از یک کارشناس رنگ و دکوراسیون مشورت بگیرید .تا از رنگ های متضاد و شاد به خوبی استفاده بکنید .

مثلا اگر خودرویی سفید دارید از گل های سفید و یا بسیار روشن مانند : صورتی ملایم به هیچ وجه نباید استفاده بکنید . چون اصلا جلوه خاص و منحصر به فردی نخواهد داشت .

گل سفید قرمز عروس
گل سفید قرمز عروس

 

 

اجاره ماشین عروس :

راننده در طول سر با شماست

استفاده از این خدمت ، شما می‌توانید به راحتی در طول سفر، بر روی صندلی عقب بنشینید . و استراحت کنید و با همسر خود از مدت زمان سفر لذت ببرید. همچنین با استفاده از یک راننده، شما می‌توانید به سرعت به مقصد خود برسید ، زیرا مجموعه ما با مهارت‌ترین رانندگان را برای شما انتخاب کرده‌اند . که با تمامی مسیر‌ها آشنایی دارند و می‌توانند به سرعت شما را به مقصدتان برسانند.

 

گل سفید عروس
گل سفید عروس

 

اجاره ماشین عروس در تهران به همراه ایده خلاقانه از ما

اجاره ماشین عروس در تهران به همراه ایده های خلاقانه به شما کمک می کند تا از هر چیزی برای تزیینات ماشین عروس ساده خود استفاده کنید. در این باره گل بیشترین کاربرد را دارد و می توان با استفاده از گلهای رنگارنگ طرحهای جالبی را برای تزیینات ماشین عروس ارائه و انجام داد .

 

تزیینات شکیل و ساده ماشین عروس با بادکنک

انواع تزیینات شیک و خلاقانه برای دیزاین ماشین عروس می توان به کار برد . اما یکی از مدل تزیینات زیبا و ساده در این زمینه استفاده از بادکنک به تنهایی و یا در کنار تزیینات شکیل دیگر است . که مورد علاقه بسیاری از زوج های جوان می باشد ، در ادامه تصاویری جدید و متنوع از تزیینات شیک ماشین عروس با بادکنک قرار داده ایم . که می توانید ضمن لذت بردن از تماشای تصاویر ، از هر کدام از این ایده های زیبا برای دیزاین ماشین عروسی تان الهام بگیرید .

بافت مو در آرایشگاه مردانه

 

باعت مو برای آقایان :

بافتن موها فقط مختص به خانم ها نیست و بافت مو مردانه و پسرانه هم می تواند جذابیت فوق العاده ای را برای استایل آقایان ایجاد کند به گونه ای که این روزها بافت مو مردانه و پسرانه به عنوان جالبترین مدل موی جدید برای آقایان انتخاب شده است .

بافت موی آفریقایی

بافت مو آفریقایی مردانه و پسرانه و بافت دردلاک مخصوص آقایان از جمله مدل های پرطرفدار برای بافت مو مردانه است که بسیار ترند و پرطرفدار شده اند و استایل جسورانه و منحصر به فردی را نیز برای آقایان ایجاد می کنند .

 

 

 

 

ماساژ بدن آقایان :

گرفتگی عضلات را با ماساژ بدن درمان کنید.

فعالیت‌های سنگین، قرار گرفتن بدن در پوزیشن‌های نامناسب هنگام خواب یا کار با کامپیوتر، تمرینات سنگین ورزشی از شایع‌ترین دلایلی هستند که منجر به گرفتگی عضلات بدن خواهند شد. در این حالت عضلات کوتاه می‌شوند، دامنه حرکت آنها کمتر شده و در نتیجه احساس گرفتگی (کوفتگی) می‌کنید.

 

آیا ماساژ بدن برای آرتروز خوب است؟

آرتروز بیماری است که خود را با سفتی مفاصل و درد‌های مزمن نشان می‌دهد. این دردها دامنه حرکت مفاصل را کاهش می‌دهند و درست همینجاست که فکر می‌کنید آیا با ماساژدرمانی می‌توان از شر درد مفاصل خلاص شد؟ خوشبختانه پاسخ مثبت است؛ اما یک امای بزرگ وجود دارد. انواع روش‌های ماساژ می‌توانند در کاهش درد آرتروز به شما کمک کنند .

برای ماساژ مردان که باید بدانید

 

 

 

بن مژه در آرایشگاه داماد در زعفرانیه :

بن مژه خط ظریف و بسیار نازکی است که با استفاده از روش تتو در میان مژه‌ها (پلک بالا یا پایین) کشیده می‌شود. به بن مژه، تتوی خط مژه نیز می‌گویند.

در این روش با استفاده از رنگی دائمی که دستگاه تتو به پوست ناحیه پلک شما تزریق می‌کند، قسمت‌های خالی بین مژه‌ها با رنگ مشکی کاملا پر می‌شوند. بنابر سلیقه و درخواست خود می‌توانید از انواع مدل‌های بن مژه نسبت به حالت و مدل چشمانتان بهره بگیرید

بهترین آرایشگاه مردانه در ولنجک تهران
اصولا در بین خانوم ها ما به داخل پلک هم تاتو چشم را ادامه میدهیم . ولی در آقایان خیر .

 

بن مژه پلک بالا

پرطرفدارترین و رایج‌ترین مدل بن مژه، تکنیک بن مژه برای پلک بالا است. بن مژه در این مدل، ضمن پر کردن لا به لای مژه‌ها و فضای خالی بین آنها، باعث تغییر حالت کلی چشم می‌شود.

در این روش با ظرافت بسیار زیادی، رنگ تتو به پوست پلک میان مژه‌ها تزریق می‌شود و خطی نازک و نزدیک به ریشه مژه، پشت پلک بالا شکل می‌گیرد که به سختی قابل تشخیص است و در عین حال تاثیر بسیاری بر حالت چشمانتان دارد

 

اسکالپ چیست ؟

میکرو اسکالپ از دو کلمه میکرو و اسکالپ تشکیل شده است. کلمه «میکرو» مخفف میکروپیگمنتیشن به معنای تزریق رنگدانه زیر پوست است، و کلمه‌ی اسکالپ به معانی پوست سر است. در روش اسکالپ سر (scalp micropigmentation) متخصص با استفاده از سوزن‌های نازک و کوچک رنگدانه‌ها را به پوست سر تزریق می‌کند.

 

اسکالپ سر مردانه
اسکالپ سر مردانه

 

 

اسکالپ سر تکنیکی در آرایشگاه داماد در زعفرانیه :

کاور جای زخم و ناحیه برداشت مو

کاور کردن جای جراحی کاشت مو و یا کم پشت شدن بانک مو در اثر برداشت نیز از دیگر استفاده‌های میکرو اسکالپ micro scalp است. همچنین طاسی در اثر شکستگی های سر و یا ریزش در اثر بیماریهای مختلف را میتوان با این روش کاور کرد .

 

۰۰میکرو اسکالپ جهت کم پشتی موی خانم‌‌ها

با وجود اینکه زنان نسبت به مردان به ندرت دچار طاسی می‌شوند ، اما کم پشتی مو می‌تواند تاثیر مخربی در اعتماد به نفس آنها داشته باشد . به صورت معمول خانم‌ها موهای خود را بلند می‌گذارند ، در نتیجه نقاط میکرو اسکالپ به راحتی پوشانده می‌شود . و نتایج شگفت انگیزی حاصل می‌شود .

 

 

تماس