1. اسکالپ سر در تهران 09126074167

اسکالپ سر در تهران 09126074167

اسکالپ سر در تهران، میکروپیگمنتیشن سر با عنوان هاشور سر شناخته شده است .

این روشی برای رفع طاسی سر و کم پشتی موی سر میباشد . که این روزها بین زنان و مردانی که از ریزش مو رنج می‌برند ، رواج پیدا کرده است .

اسکالپ سر مردانه

اسکالپ سر چیست ؟

اسکالپ موی سر یا به عبارتی scalp micropigmentation به معنای هاشور زدن پوست سر است .  در واقع اسکالپ شبیه‌سازی مو برای پرپشت نشان دادن نواحی کم تراکم سر میباشد ‌  روش کار به این ترتیب است که با استفاده از یک دستگاه طراحی شده ، رنگ‌دانه‌های سازگار با بدن در سطحی‌ترین لایه‌ی پوست تزریق می‌شوند .  این فرآیند توسط سوزن‌های بسیار ریز و با تزریق سطحی در پوست سر انجام می‌شود . نتیجه‌ی این کار پر کردن نواحی کم تراکم پوست سر با استفاده از پیگمنت‌های ارگانیک است . بنابراین در این روش خبری از کاشت موی طبیعی نیست ، بلکه به روشی ساده‌تر و ارزان‌تر می‌توان طاسی‌های جزئی را رفع کرد . 

مزایای اسکالپ سر :

  می‌توان به ارزان بودن ، کوتاه بودن دوره‌ی درمان ، عدم ایجاد زخم‌های متعدد در سطح پوست و امکان ترمیم مجدد در صورت درخواست متقاضی اشاره کرد . 

ماندگاری اسکالپ بین 4 تا 6 ماه پیش‌بینی شده است .  در صورت عدم رضایت قابل ترمیم یا حذف است . 

برخی متخصصان معتقدند نفوذ سوزن‌های ریز به لایه‌ی اپیدرم پوست ، سبب تحریک فاکتورهای رشد در این ناحیه و رویش مجدد موی سر می‌شود . البته این احتمال برای افرادی است که دارای فولیکول موی سالمی هستند . 

 

میکرو اسکالپ برای چه کسانی مناسب است؟

اسکالپ موی سر نوعی آرایش دائمی است .  این درمان می‌تواند باعث ایجاد ظاهر ضخیم‌تر موها شود . افراد زیر می‌توانند از این روش استفاده کنند :

کسانی که به دلیل افزایش سن دچار کاهش تراکم مو شده‌اند.

کسانی که به بیماری آلوپسی آره آتا (یک نوع بیماری خود ایمنی) دچار شده‌اند. این بیماری باعث ریزش مو می‌شود.

زنانی که دوست دارند موهای پرتری داشته باشند.

ریزش مو ناشی ازشیمی درمانی

شرایط هورمونی که باعث ریزش مو می‌شوند، از جمله سندرم تخمدان پلی کیستیک  (PCOS)

تاسی سر با الگوی مردانه، عقب رفتن خط مو یا تاسی در فرق سر

جای زخم یا خال‌هایمادرزادی روی پوست سر

در قسمت سر برخی از افراد محل شکستگی، بخیه، اسکار و … وجود دارد . 

این افراد برای پوشش دادن این قسمت می‌توانند از میکرواسکالپ استفاده کنند . 

میکرواسکالپ هیچگونه محدودیت سنی و جنسیتی ندارد. بنابراین خانم ها و آقایان در هر سنی می توانند آن را انجام بدهند . 

 همچنین کسانی که کاندید مناسبی برای کاشت مو نیستند ، می توانند نتیجه مناسبی از میکرواسکالپ سر بگیرند .

 

 

معایب اسکالپ سر :

تعداد زیادی از افراد به جوهر وارد شده حساسیت نشان می دهند. بنابراین پوست آنها ملتهب و قرمز می شود.

پوست سر برخی افراد ممکن است پوسته پوسته شده و دچار شوره سر شوند.

میکرواسکالپ یک روش دائمی نبوده و کاملا موقت می باشد. پس از مدتی جوهر وارد شده به زیر پوست سر کمرنگ می شود. لذا لازم است تا دوباره آن را تمدید کنید.

آیا اسکالپ سر ضرر دارد ؟

یکی از نگرانی هایی که ممکن است در این روش برای افراد متقاضی وجود داشته باشد این است که ایا ورود سوزن ها به ریشه موها اسیب می رساند یا خیر؟ خوشبختانه پاسخ منفی است. اما در بسیاری از موارد دیده شده که به دلیل عدم داشتن مهارت کافی تکنسین ، به ریشه موها اسیب رسیده است. لذا سعی کنید عملیات اسکالپ خود را در یک مرکز معتبر زیر نظر تکنسین های مجرب و متخصص انجام دهید . 

مدت زمان انجام اسکالپ سر 

استفاده از روش اسکالپ موی سر نیاز به ۲ تا ۳ جلسه سرپایی دارد . که به فاصله یک هفته از یکدیگر انجام می‌شود. هر جلسه بسته به اندازه ناحیه درمان ۲ تا ۴ ساعت ، زمان میبرد . 

رنگدانه‌های مورد استفاده در این روش، رنگ‌های آرایشی دائمی هستند. این رنگ‌ها مانند جوهر تاتو نیستند، بنابراین در برابر محو شدن یا تغییر رنگ مقاومت می‌کنند. هرچه پوست شما خشک‌تر باشد و کمتر در برابر آفتاب قرار بگیرید این ماندگاری افزایش می‌یابد .

 

 

آیا اسکالپ سر درد دارد ؟

بی حسی اسکالپ سر به منظور احساس نکردن هیچگونه حس دردی در مراجعین اعمال می شود که باید خاطر نشان کرد بی حسی اسکالپ سر ، کاملا موضعی می باشد  بنابراین هیچگونه عوارضات بعد از بی حسی را به همراه خود ندارد و تنها از طریق بی حسی موضعی افراد هیچگونه دردی را از طریق کشیده شده شدن سوزن بر سر خود احساس نمی کنند .

البته باید قید کرد که این دستگاه دارای سوزن های بسیار ریز بوده که علاوه بر ظریف تر نشان دادن هاشور و طبیعی تر بون آن ها  درد کمتری را نیز شامل شده و در عمق مشخصی از پوست نفوذ می کنند بنابراین فرد جراحت خاصی را تجربه نخواهد کرد .

اسکالپ سر بانوان و آقایان  به معنای هاشور زدن کف سر یا پوست سر می باشد . به نحوی که فضای خالی سر با پیگمنت پر بشود .
اگر از مشکل ریزش مو رنج می‌برید ،  تنها نیستید . افراد زیادی در سراسر دنیا با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند . این مشکل معمولا با افزایش سن ، بیشتر می‌شود . ریزش مو و طاسی ، در مردان بیشتر از زنان دیده می‌شود .

این روزها روش‌های زیادی برای درمان ریزش موی زنانه و مردانه ، توصیه می‌شود . و رواج دارد . از مصرف داروها و مکمل‌های مخصوص گرفته تا کاشت مو .  ولی یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین راه‌ها برای اصلاح این نواقص ، میکروپیگمنتیشن اسکالپ یا به طور خلاصه اسکالپ سر است .

جهت هماهنگی و رزرو نوبت :

09126074167

02191030980

📌تهران . مجموعه زیبایی تهران بکس

 Hamidbakhshiiiiii@ پیج اینستاگرام برای دیدن نمونه کارها و لاین های دیگر خدمات

اسکالپ سر آقایان در غرب تهران
میکروپیگنمتیشن سر بدون عارضه و بدون درد با مواد گیاهی

اسکالپ سر در تهران برای بانوان و آقایان در تهران چگونه انجام میشود ؟

اسکالپ سر بانوان و آقایان ، فرآیندی که ، پیگمنت از طریق سوزن‌های ریز یا میکرونیدل‌ها به پوست سر یا اسکالپ تزریق می‌ گردد . این فرایند باعث می‌شود که ظاهری شبیه به فولیکول‌های مو در پوست سر ایجاد میگردد . و پوست سر ، پر موتر به نظر برسد . این فرایند در واقع نوعی کپی کردن فولیکول‌های موهای طبیعی میباشد .که باعث ایجاد ظاهری پرحجم در نواحی خالی سر می‌شود .
این روش برای کسانی مناسب است که مشکلاتی مثل باریک شدن خفیف موها ،  یا عقب رفتن مو در نواحی محدود دارند .

در روند انجام اسکالپ سر ،  با استفاده از میکرونیدل ها یا سوزن‌های بسیار ریز، پیگمنت وارد لایه بیرونی پوست سر می‌شود. فرایند انجام آن تقریبا شبیه به تاتو است .  البته SMP  بسیار دقیق‌تر ، فنی‌تر و تخصصی‌تر است.  و حتما باید توسط متخصصان دوره دیده و مجرب انجام بشود .

مهم‌ترین اقدامات پیش از اسکالپ سر :

عدم مصرف مواد مخدر : برای کسب نتیجه بهتر ، پیشنهاد میکنیم ، حداقل یک هفته قبل از اسکالپ مصرف مواد مخدر قطع شود .
عدم مصرف مشروبات : مصرف مشروبات الکلی خصوصاً یک هفته قبل از اسکالپ باعث کاهش کیفیت اسکالپ موی سر می‌شود .

عدم مصرف نوشیدنی‌های انرژی‌زا و کافئین‌دار : بهتر است 48 ساعت قبل از انجام میکرو اسکالپ سر مصرف نوشابه ، قهوه ، چای غلیظ و شکلات قطع بشود .

عدم انجام میکرو اسکالپ در دوران قاعدگی : بهتر است خانم‌های متقاضی برای اسکالپ در دورانی به غیر از قاعدگی این کار را انجام بدهند .

 

سایر مراقبت‌های قبل از اسکالپ عبارتند از:

●  مصرف نکردن داروهای هورمونی

● عدم مصرف داروهای رقیق کننده خون

● عدم مصرف دمنوش

● شستن کامل پوست سر

● عدم مصرف ویتامین‌ها و مکمل حداقل 3 روز قبل از اسکالپ

اسکالپ سر بانوان و آقایان و مدت زمان انجام آن

اسکالپ سر بانوان و آقایان ، برای ایجاد هر نقطه، زخم کوچکی در پوست ایجاد میکنیم . به مرور این زخم‌ها ترمیم می‌شوند .  و دلمه یا کراستی روی زخم ایجاد خواهد شد .

با از بین رفتن و کنده شدن این دلمه‌ها، بخشی از پیگمنت تزریق شده خارج می‌شود . علاوه بر این، سیستم ایمنی بدن نیز شروع به مبارزه با پیگمنت‌ها می‌کند که باعث کوچک تر شدن آنها میگردد .
برای این کار ممکن است از رنگ‌های مختلفی استفاده شود که باعث می‌شود پیگمنت‌ها با هم تفاوت داشته باشند ، و در چند جلسه انجام میگردد . و بعضی از آنها برجسته‌تر از بقیه به نظر برسند. در اولین جلسه معمولا از رنگ‌های روشن‌تر استفاده می‌شود و در جلسات بعدی، رنگ‌ها تیره‌تر خواهند شد .

اجرای این فرایند حدود سه تا پنج ساعت در جلسه اول طول می‌کشد . جلسات بعدی مدت زمان کوتاه‌تری دارد .

اسکالپ سر آقایان در غرب تهران
هاشور سر به روش میکروپیگمنیشن برای محو کردن جای بخیه و اسکار

کاربرد اسکالپ سر :

از این روش برای رفع نواقص متعدد و کاربردهای متفاوتی استفاده می‌شود . این روش فقط برای پر کردن فضاهای خالی سر بر اثر ریزش مو نمیباشد . ریزش‌های مو ناشی از سوختگی پوست یا ناشی از زخم‌های جراحی نیز با همین روش رفع می‌شود. گاهی برای محو کردن خال‌های مادرزادی در پوست سر از روش میکروپیگمنتیشن اسکالپ استفاده می‌کنند .

میکروپیگمنتیشن سر دردناک است ؟

کسانی که این روش را امتحان می‌کنند ، معمولا در ابتدای انجام این فرایند ، ترس از درد و سوزش و زخم را دارند . باید بدانید که این روش با بی حسی انجام میشود . شاید در محل هایی لز سر که حساسیت بیشتری دارد ، سوزش کمی احساس بکنید .  بعضی از قسمت‌های پوست سر ، عصب‌های قوی‌تری دارند . و درد را بیشتر منتقل خواهند شد . البته اکثر افرادی که این روش را انتخاب می‌کنند ،  بیشتر بر نتایج کار تمرکز دارند و اهمیتی به درد و سوزش آن نمی‌دهند .

دوران ریکاوری اسکالپ سر چقدر است؟

قرمزی و سوزش بعد از اسکالپ سر ممکن است یک تا دو روز بعد از انجام فرایند ، طول بکشد . غیر از این مورد ،  ریکاوری در اسکالپ سر ،  روندی سریع دارد و حتی روز بعد می‌توانید به فعالیت روزانه خود ادامه بدهید .

اسکالپ سر آقایان در غرب تهران
میکروپیگمنتیشن سر برای جای سوختگی و جای خالی سر بر اثر ریزش مو

● آیا اسکالپ سر عوارض دارد؟

حتما مرکز درستی را انتخاب کنید . چون اگر پیگمنتر اصولی کار نکند موجب پخش رنگ میشود . از طرفی ،  اینکه پوست سر تا مدت‌ها قرمز باقی می‌ماند .  و اینکه پیگمنت‌ها همراه با دلمه زخم ممکن است خارج و کمرنگ خواهد شد .

اسکالپ سر بانوان و آقایان در غرب تهران چه مراقبت هایی دارد ؟

اسکالپ سر در تهران و نکات مراقبتی آن این است که :

● در اولین روزهای بعد از اسکالپ ،  باید از انجام فعالیت‌هایی که باعث عرق کردن‌تان می‌شود   خودداری کنید . همچنین ،  نباید سر خود را بشویید و شامپو بزنید .

● بعد از چهار روز مردان می‌توانند پوست سر خود را شیو بکنند ، ولی نباید روی قسمت‌هایی از سر که زخم‌ها دلمه بسته، دستکاری بکنند .

● در بیشتر موارد نتایج حاصل از اسکالپ سر حدودا ۴ تا شش سال باقی می‌ماند .  بعد از این مدت ، برای پررنگ‌تر کردن و ترمیم ، افراد می‌توانند این روند را تکرار بکنند .

● به مدت 3 روز استحمام نکنند .

● از شامپوهایی که فاقد مواد شیمیایی و یا فاقد چربی هستند ،  همچون شامپوی بچه استفاده نمایند .

● افرادی که دارای پوست چربند ، برای پاک سازی پوست سر خود از چربی بهتر است از الکل و یا مواد ضدعفونی کننده استفاده  کنند .  و در صورتی که از پماد استفاده می­کنند ، آن را در حد مجاز استفاده کنند.

● این افراد نباید به طور مستقیم در معرض نور خورشید و یا تابش نور آفتاب قرار بگیرند .

● این افراد نباید به مدت 3 روز از استخر و یا سونا استفاده کنند .

آیا هاشور سر باعث ریزش مو میشود ؟

فولیکول های مو کاملاً عمیق در پوست سر ، در سطح پایین تر درم ، و تقریباً در ۴ میلی متری پوست سر میباشد . اسکالپ سر ، زمانی که توسط یک متخصص ماهر انجام شود . در سطح بالایی درم نفوذ می کند که حدود ۰.۵ تا ۱ میلی متر عمق دارد . در نتیجه ، ابن روش نمی تواند به سادگی روی فولیکول های مو تاثر منفی بگذارد .

ماندگاری اسکالپ سر بانوان و آقایان چقدر است؟

میکروپیگمنتیشن پوست سر یک درمان دائمی در نظر گرفته می شود . بسته به نحوه انجام این روش و نحوه مراقبت از آن در سال های بعد ، ماندگاری آن می تواند تا ۶ سال یا بیشتر طول بکشد. میکروپیگمنتیشن پوست سر معمولاً بعد از ۴ تا ۶ سال شروع به روشن شدن می کند که نیاز به ترمیم دارد .

مزایای اسکالپ سر بانوان و آقایان

●  زیبایی از دست رفته بانوان باز می گردد.

●  جاهای خالی سر پر شده و کم پشتی موها به چشم نمی آید .

●  می توانند جای زخم و سوختگی پوست سر خود را با این روش بپوشاند .

● هیچگونه محدودیت سنی برای انجام این کار وجود ندارد .

● هزینه آن مناسب و مقرون به صرفه است .

● ماندگاری آن بالا میباشد .

● فرآیند ساده ای دارد و به بیهوشی کامل نیازی نمیباشد .

● به سرعت می توانید نتیجه درمان را روی سر خود ببینید .

اسکالپ سر در تهران را چه کسانی انجام می دهند؟

1) افرادی که مشکل ریزش مو دارند بهتر است شیوه میکرو اسکالپ انجام می دهند .

2) افرادی که نمی خواهند کاشت مو انجام دهند و یا به علت شرایطی خاص، مناسب کاشت مو نیستند .

3) افرادی که بیماری آلوپسی و طاسی سر از نوع سکه ای دارند .

4) افرادی که از کم مویی و طاسی سر رنج می برند .

5) افرادی که پس از کاشت مو، موهایشان منظم و پرپشت نیست .
6) افرادی که شکستگی سر، بخیه و یا زخم خاصی رو سر دارند .

اینکار به ترمیم نیاز دارد :

در این شیوه اغلب هر جلسه درمانی بین 1 تا 3 ساعت زمان می‌برد .  و مدت آن بستگی به اندازه ناحیه‌ای دارد ،  که می‌خواهید پوشش بدهید . فاصله بین جلسات بین 1 تا 4 هفته است .

برای دستیابی به ظاهری طبیعی لازم است که جلسات تکرار بشوند ، این مسئله به متخصص اجازه می‌دهد ،  تا تغییرات را ارزیابی کند و درصورت نیاز آن را اصلاح بکند ، تا ظاهری طبیعی فراهم شود .
اکثر افراد پس از ۳ جلسه به نتیجه مطلوب می‌رسند .  اما برخی دیگر ممکن است به 4 جلسه احتیاج پیدا کنند . پس از پایان هر دوره درمان ،  تاثیر آن درصورت رعایت نکات و مراقبت‌های کافی تا 2 سال باقی خواهند ماند .

میکروبلیدینگ ابرو آقایان 

کراتینه مو آقایان

Rate this post
تماس