بهترین آرایشگاه مردانه تهران 09126074167

بهترین آرایشگاه مردانه تهران

بهترین آرایشگاه مردانه تهران ، سالن تهران بکس میباشد ‌.  وقتی صحبت از کاملترین و بهترین آرایشگاه مردانه تهران میشود ، ذهن ها به این سمت عوامل مختلفی میرود . و این عوامل دست به دست هم میدهند . تا این سالن به این عنوان منتصب گردد .

عواملی مثل دیزاین . لوکیشن . پرستیژ . نظم و بهداشت محیط . خلوتی سالن  . کار خوب . و مازاد از همه ی اینها آپشن ها و امکانات سالن … در ادامه به معرفی سالن و امکانات آن میپردازیم .

بهترین آرایشگاه مردانه تهران
خدمات اصلاح سر و صورت . استایل . پاکسازی پوست و …

 

 

سالن آرایشگاه مردانه تهران بکس :

سالن آرایشگاه مردانه تهران بکس . سالهاست که به عنوان یکی از بهترین آرایشگاه های مردانه تهران مشغول فعالیت بوده . و سعی بر این دارد تا همواره هدف همیشگی خود یعنی بهترین ها را برای هموطنان و توریست های خارجی به ارمغان بیاورد . تا نام ایرانی در این زمینه حداقل امتیاز و رتبه خوبی بگیرد..!

 

 

نوبتدهی و سیستم مدیریت مشتریان

از آپشن های مثبت سالن آرایشگاه تهران بکس محدود بودن تعداد آرایشگران و خلوتی و نوبتدهی سیستماتیک سالن است .

برای اولین بار در ایران از سال ۲۰۱۵ در ایران شما میتوانید سیستم نوبت دهی . و پیمنت خود را آنلاین و از طریق سایت انجام دهید .

بهترین آرایشگاه مردانه تهران
خدمات رنگ موی جوگندمی ، هایلایت ، یخی با بهترین متریال در کمترین زمان . در یک جلسه .

 

آدرس سالن ما کجاست :

آدرس سالن مردانه تهران بکس در حال حاضر در منطقه زعفرانیه ، میدان اعجازی میباشد . در انتخاب لوکیشن سالن آرایشگاه سعی بر این شده که علاوه بر اینکه جایی باشد . که تمام تهرانی های عزیز بتوانند به میزان یکسان در ترافیک باشند ، دارای جای پارک و کوچه ی دنجی میباشد . که در شهر تهران این خود یکی از نکات بزرگ و حائز اهمیت میباشد .

بهترین آرایشگاه مردانه تهران
گل آرایی ماشین عروس با قیمت به صرفه در تهران 09126074167

 

 

 

بهترین آرایشگاه مردانه تهران و روش های اصلاح موی سر :

در سالن تهران بکس به دو صورت میتوانید موهای سر خود را اصلاح کنید .

پکیج اول : شستشوی قبل از کار ، هیرکات توسط اقای حمید بخشی .  شستشوی بعد از اتمام کار و استایل مو ها .

پکیج دوم: شستشوی قبل از اصلاح . هیرکات توسط اعضای مورد اعتماد تیم ، شستشوی بعد از کار و استایل .

تمامی خدمات آرایشگاهی از قبیل رنگ مو ، وکس صورت و… در این سالن انجام میگردد .

خدمات تخصصی گریم داماد

از برجسته ترین ویژگی های سالن آرایشگاه تهران بکس . و یکی از دلایل اصلی شهرت آن تعداد و رضایت و سابقه ی شخص حمید بخشی در امور داماد میباشد . برای اطلاع کامل از این خدمات روی کلمه آرایشگاه داماد کلیک کنید . تا به طور کامل با پکیج های دامادی و سوال هایی که ممکن است برایتان پیش بیاید آشنا شوید .

 

بهترین آرایشگاه مردانه تهران و پاکسازی و فیشیال پوست

پاکسازی پوست صورت در این مجموعه توسط افراد دوره دیده و متخصص . در اتاقی مجزا و آرام صورت میگیرد .برای کسب اطلاعات بیشتر نسبت به نحوه ، پاکسازی پوست و دیدن پکیج ها و قیمت آنها روی کلمه پاکسازی پوست کلیک کنید .

 

پدیکور پای آقایان و مانیکور

یکی از مهمترین آپشن های سالن تهران بکس ، پدیکور پا روی استیج یا صندلی و جکوزی تخصصی پدیکور میباشد . عموم مردم فکر میکردند که پدیکور بیشتر مربوط به خدمات ناخن پا است . اما سالن تهران بکس با انتشار ویدیوهای این کار مختص آقایان باور هارا تغییر داد . در واقع تمام آقایان روزانه مدت زیادی پای خود را در کفش قرار میدهند و همین امر موجب خستگی ، ترک کف پا ، قارچ ، فرو رفتن ناخن در گوشت و… میشود. برای اطلاعات بیشتر راجب این سرویس میتوانید روی پدیکور پای آقایان کلیک کنید . همچنین مانیکور مختص آقایان نیز انجام میشود .

کراتینه ، ویتامینه . احیا.صافی.ریباندینگ 09126074167

 

خدمات صافی و احیا مو بدون آسیب

در مجموعه تهران بکس کلیه خدمات غیر تهاجمی ‌‌ و بدون آسیب مانند کراتینه مو  . بوتاکس مو پروتئینه تراپی مو انجام میشود . توضیحات کامل در کراتینه موی آقایان .

 

 

 

 

 

خدمات رنگ موی مردانه در بهترین آرایشگاه مردانه تهران

کار رنگ مو کار بسیار تخصصی است . و یافتن یک آرایشگر خبره در این امر بسیار سخت است. چه بسا عده ی زیادی از آرایشگران کار رنگ مو انجام نمیدهند . چون کاری بسیار کم سود و در عین حال پرزحمت و استرس میباشد . اما همه ی اینها برای کسانی است ، که به صورت آماتور این حرفه را دنبال میکنند . اگر به دنبال یک مرکز تخصصی با آرایشگران و رنگ کاران درجه یک هستید و سوال رنگ موی مردانه کجا بریم ذهن شما را درگیر کرده سالن زیبایی آقایان تهران بکس با مدیریت حمید بخشی میتواند گزینه ی مناسبی برای شما عزیزان باشد .

بهترین آرایشگاه مردانه تهران
رنگ مو آقایان 09126074167بخشی

 

انواع خدمات رنگ مو در سالن تهرانبکس :

۱ .رنگ موی جوگندمی با هایلایت سفید .

۲. رنگ موی مشکی به سفید .

۳ . رنگ موی سفید به مشکی .

۴. رنگ موی سفید به قهوه ای تیره (N2) .

۵ .رنگ موی نچرال طبیعی .  غیر قابل تشخیص .

۶ . کم کردن رنگ موی سفید . و …

از خدمات رنگ موی اصلی و پر مخاطب سالن ماست .

جهت پرپشت نشان دادن ، حالت دهی ابروهایتان این روش دائمی را امتحان کنید .

 

بهترین آرایشگاه مردانه تهران ومرکز میکروبلیدینگ ابرو تهران

مرکز میکروبلیدینگ ابرو تهران برای کچلی . کم پشتی ابرو ، تخصصی ترین مرکز طراحی فرم و اندازه ابرو مردانه است . با تکنیک های پرپشت کردن کچلی و کم پشتی ابرو و ترمیم جای زخم ، شکستگی و بریدگی در ابرو .  ریش و موی سر کنار شماییم .

بهترین آرایشگاه مردانه تهران
تاتو بدن بدون درد . با ماندگاری بالا .

 

تاتو بدن

همانطور که میدانید تاتو بدن چندین سال است که در کشور رواج یافته و منع قانونی ندارد ، بطوری که تمامی فوتبالیست ها و عده ی زیادی از هنرمندان و بازیگران از نشان دادن آن ابایی ندارند . سالن تهران بکس هم بطور کاملا حرفه ای و در محیطی کاملا بهداشتی یکی از مجریان این حرفه ی پرطرفدار در دنیا میباشد .

 

تماس