رنگ موی مشکی طبیعی مردانه برای موهای سفید 09126074167

رنگ موی مشکی طبیعی مردانه برای موهای سفید

رنگ موی مشکی طبیعی مردانه برای موهای سفید  . کاملا طبیعی با بهترین متریال در کوتاه ترین زمان ، در سالن تهران بکس توسط رنگکارحمیدبخشی انجام میگردد .

اصولا به دلایل مختلف از جمله وراثت . کهنسالی . استرس . شوک و .. موها به سفیدی میرود . بنابراین راهی جز رنگ کردن موها برای آقایان و آقا پسرهایی که سفیدی موی زودرس دارند باقی نمی ماند . نکته مهم در مورد گرفتن سفیدی مو توجه به زمینه مو است . در زمینه رنگهای طبیعی و دودی طرفدار  زیاد است .  منتها بهترین انتخاب برای مشکی طبیعی رنگ دودی پایه 3 میباشد .

 

تلفن جهت هماهنگی و نوبت دهی :

📞09126074167 حمیدبخشی

Hamidbakhshiiiiii@ پیج اینستاگرام برای دیدن نمونه کار رنگ موی جوگندمه و یخی ..

 رنگ موی مشکی طبیعی مردانه برای موهای سفید
خدمات رنگ موی مشکی پرکلاغی بدون تناژ آبی و بنفش کاملا طبیعی ماندگاری بالا

 

انتخاب ماهرانه و ظریف رنگ مو در سالن تهران بکس :

انتخاب یک تا دو درجه اختلاف رنگ موی مردانه با رنگ موی اصلی ، جلب توجه نمیکند . و بسیار طبیعی دیده می شود . و نتیجه نهایی برای تغییر رنگ موی برای شما آقایان مطلوب است .

رنگ قرمز

اگر رنگ های قرمز یا مایل به قرمز در موهای شما وجود دارد ، یک رنگ از رنگ های گرم باید برایتان در نظر گرفته شود . تشخیص این پیگمنت ها قطعا برلی عهده ی رنگ کار حمیدبخشی خواهد بود . اگر هیچ سایه ای مایل به قرمز وجود نداشته باشد . رنگتان را از رنگ های سرد انتخاب کرده . قابل ذکر است که ، تناژ خاکستر برای اکثر مردان به خوبی کار خواهد کرد .

 رنگ موی مشکی طبیعی مردانه برای موهای سفید
با دو سه درجه تغییر رنگ ، با توجه به نوع پوستتان جذاب تر دیده شوید .

 

با افزایش سن چه رنگی را انتخاب بکنیم :

برای بیشتر مردان‌ ، نشانه‌های افزایش سن میباشد . که آن‌ها را وادار می‌کند تا سراغ شیشه‌های رنگ مو بروند‌ . به هر حال اگر در سنین پایین‌تر هم به دنبال تغییر هستید‌ . سن شما اهمیت دارد‌ . هر چند اجازه نداریم یک آقا را محدود کنیم که چه کار باید انجام دهد . ولی بعضی از مدها بهتر است به جوانان اختصاص یابد‌ .  با پشت سر گذاشتن دهه سوم عمر خود‌‌ ، صورتی با رنگ های نئونی را کنار بگذارید . و سراغ رنگ‌های قدیمی‌تر بروید‌ .

 

 

رنگ موی مشکی طبیعی مردانه برای موهای سفید 09126074167

اگر موهایتان سفیدی هم دارد اصلا نگران نباشید . تناژ مو روشن باشد ، از پشت سر شروع به رنگ کردن میکنیم . و اگر کل مویتان دارای سفیدی است . و یا جو گندمی است . و رنگ انتخابیتان تیره ، بهتر است از جلوی سر که موهای سفید بیشتر میباشد ، کار را آغاز میکنیم . یادتان باشد که تکنیک گرفتن سفیدی را هر کس نمیدانید . وقتی یک موی رنگ دانه خود را از دست داد و سفید شد . قوی میشود و با یک فرمولی ماندگار تیره میماند .

خلاص صدن زن شر موهای سفید . و جوانتر دیده شدن با ما

 

هر چند وقت یکبار مو را میتوان رنگ کرد ؟

همیشه ، حد مشخصی میان محافظت از ریشه مو . و بیش از حد گذاشتن رنگ ، روی مو وجود خواهد داشت ‌. میتوان گفت : بستگی به عواملی مانند نوع مو . رنگ طبیعی مو .طیف رنگی آن دارد . اما با این وجود شما همچنان مقداری مواد شیمیایی روی موی خود می‌گذارید . بیشتر حرفه‌ای‌ها پیشنهاد می‌کنند که حداقل دو هفته بین هر نوبت رنگ مو فاصله باشد . تا آسیب را به حداقل برسانید .

 

 

 رنگ موی مشکی طبیعی مردانه و چند نکته برای موهای سفید هایی که باید اطلاع داشته باشید :

سری رنگهای طبیعی از پایه ۲ به بالا پس از شستشو به قرمزی و حنایی خواهد زد . در ضمن رنگ مو مشکی پرکلاغی یا ۱.۱ نیز توناژ سرمه ای و آبی دارد . بنابراین اگر در آفتاب بایستید ، توناژ آبی بنفش رنگ بسیار به چشم می خورد . اگر این توناژ را دوست دارید ، باید فرمول خنثی کردن این تناژ رنگی راهم بدانید . رنگ مشکی بسیار بادوام است . و زیباست در صورتی که بتوانید تناژ آبی یا بنفش را از آن بگیریم . در غیر این صورت با رنگ مو پرکلاغی ، دچار توناژ آبی ناخواسته می شوید . که شاید برایتان زیاد جالب نباشد .

جزو پرطرفدارترین رنگ مو در آقایان رنگ قهوه ای

از کجا بفهمیم چه رنگ مویی برای من مناسب میباشد ؟

بهترین راه برای انتخاب رنگ مو این است که نوع موهایتان را در نظر بگیرید . البته ، رنگ پوست هم کمک می کند انتخاب بهتری داشته باشید .

 

چه رنگ مویی برای پوست روشن مناسب است؟

اگر رنگ پوست شما خیلی روشن است ، بهتر است به سراغ رنگ مو مردانه تیره به خصوص مشکی نروید . بهترین گزینه برای شما . استفاده از رنگ های روشن تر مانند قهوه ای خواهد بود . این انتخاب با توجه به تغییر فصول می تواند تغییر کند . معمولاً اگر پوست روشن دارید . بلوند طلایی و بلوند سرد گزینه های خوبی میباشند .

 

بعد از رنگ کردن مو باید اینطور شست و شو کنی :

شستشو بعد از رنگ مو بدون شامپو و تنها با آب خالی باید باشد . چون ، حجم زیادی از رنگ را ناخواسته توسط آب و شامپو پاک خواهید کر . پس فرصت جذب کامل رنگ در زیر فلس های مو از بین میرود . حمیدبخشی رنگکار در سالن تهران بکس ، توصیه میکند : بعد از سه روز میتوانید با شامپو بشورید .

رنگ موی مشکی طبیعی مردانه برای موهای سفید و تکنیک بالابردن کیفیت در آن :

برای بالا بردن کیفیت رنگ ، حتما از پروتئین مو یا خاویار مو استفاده کنید . در ضمن قطره های آنتی دمیج نیز کاملا به صرفه اند . از این قطره ها داخل رنگ به اندازه ۵ قطره بریزید .

 

تغییر استایل با رنگ مو در آقایان :

برخلاف کت و شلوار ، ساعت و یا یک جفت کفش ، یک حالت استایل میباشد . که نمی توانید آن را کنار بگذارید . رنگ کردن مو می تواند به شما در تعریف مجدد استایلتان کمک نماید . چه بخواهید چندتار خاکستری را بپوشانید . ویا با یک رنگ جدید و جسورانه استایل خود را تکان بدهید .

 

رنگ موهای پرطرفدار در آقایان :

مطمعنا رنگ مو جوگندمی یک اسم آشنا می باشد . و افراد بسیاری هم با تناژ این رنگ آشنا اند . اما اگر کسی رنگ مو جوگندمی را نشناسد در تصور خود تناژی از رنگ های جو و گندم در ذهنش نقش می بندد . که تصورش ازین رنگ مو رنگی با تناژ کرمی میباشد . اما این رنگ مو بر خلاف تصور ، تناژی از رنگ های طوسی مثل نقره ای . خاکستری و دودی است. این رنگ جز رنگ های بسیار پرطرفدار ست . که از گذشته برای مردان و پسران جذاب بوده . ابهت خاصی به چهره میدهد .

 

رنگ موی قهوه ای رو امتحان کن :

رنگ مو بعدی که در بین آقایان به خصوص جوانان بسیار محبوب بوده ، رنگ شاه بلوطی است . به طور کلی رنگ های قهوه ای با مدل موهایی که فر باشد ، بسیار جذاب و شیک است . اگر شما موهای فری دارید ، توصیه می کنیم حتی برای یکبار هم که شده رنگ قهوه ای را تجربه کنید . شک نداشته باشید که ناامید نخواهید شد . به طور کلی رنگ های شاه بلوطی یا قهوه ای هم در میان زنان و مردان رایج است .

 

تاثیر نرم کننده بالافاصله بعد از رنگ کردن موی مردانه :

اگرجز آن دسته از افرادی هستید که موهای زبر و مقاوم در برابر رنگ دارند ، بهتر است پیش از رنگ کردن آن ها را نرم کنید . نرم کردن باعث می شود لایه های کوتیکول مو ، رنگ را بهتر جذب خود نماید . اگر موهایتان ۸۰ تا ۱۰۰ درصد سفیدند . بعد از گذاشتن اکسیدان مناسب ، آرایشگرتان باید ، مستقیما نرم کننده را ، روی موهایتان بگذارد . و پس از گذشت ۷ دقیقه بشورد .

 

رنگ موی مشکی طبیعی مردانه برای موهای سفیدو نحوه ی یکدست شدن آن :

از رنگ یک درجه تیره تر از رنگ مورد نظر برای گذاشتن رنگ مو استفاده میشود . دلیل این کار هم این است ، که تار مو فاقد رنگدانه است . رنگی که می گذارید ،روشن تر به نظر می آید . برای افزایش قدرت جذب موی سفید ، مدت ماندن رنگ روی سر را به ۴۵ دقیقه میرسانیم .

 

فرآیند دکلره شدن در سالن تهران بکس بدون آسیب به مو :

ماندن بیش از حد رنگ موی غلط ، روی موهای خشک و آسیب دیده ، باعث آسیب رساندن به مو میگردد . گاهی با دکلره ، رنگ موی مورد نظر خیلی روشن تر شده . و یا حتی در برخی موارد موها را میسوزاند .
به همین دلیل نیز معمولا توصیه می شود که ، برای رنگ کردن و یا دکلره کردن موهای خشک و آسیب پذیر ، پروسه رنگ مو را به دست رنگکار ماهر بسپارید .

 

دو نکته ی اساسی در رنگ گرفتن مو :

گرمای کف سر :

مهم ترین دلیلی که سرعت و روند رنگ گرفتن موها را بالا می برد ، گرمایی است که از کف سر . یا محیط به موها می رسد .
گرما ، مانند یک کاتالیزور قوی است . که می تواند پروسه رنگ مو را سریعتر بکند .در صورتی که حین این کار توجهی به موها نگردد . موها در زمان بسیار سریع تر از آن چه که انتظار داشتیم رنگ میگیرد . و روشن تر بیش از حد شده . یا حتی آسیب میبیند .

 

ضخامت مو :

هرچه موها نازک تر و پر منفذه تر باشند ،سریع تر رنگ می گیرند . و هرچه موها ضخیم تر .رنگ گرفتن آن ها پروسه کندتری خواهد داشت .
خشکی موها نشان دهنده سرعت بالای رنگ گرفتن موها بوده . و برای رنگ کردن موهای خشک نیز ،باید دقت کنید . و در حین این پروسه موها را زیرنظر بگیرید .

 

موهایی که سفید شده و یا خاکستری هستند :

پروسه رنگ مو را دشوارتر خواهند کرد . این موها در مقابل تغییر رنگ مقاومت میکند . و آن طور که باید و شاید رنگ مو را جذب نخواهد کرد . به همین دلیل نیز در رنگ کردن این موها باید دقت کنید .

 

رنگ موی مشکی طبیعی مردانه برای موهای سفید و مراقبت بعد از آن :

در حالی که مردانی که موهای کوتاهی دارند ، و موهایشان هنوز در حال رشد هستند .نیازی نیست نگران ماندگاری رنگ باشند . (موهای خاکستری شما بعد از چند هفته دوباره ظاهر خواهند شد .
مردانی با موهای بلند ، مثل کسانی که مرتب شنا می‌کنند ، می‌توانند این مراحل را دنبال کنند تا سرعت از بین رفتن رنگ را کاهش بدهند .

 

اگر مو را دکلره یا فانتزی رنگ کردید توجه کنید :

بعد از هر شست و شو از نرم کننده‌ای استفاده نمایید . که باعث از بین رفتن رنگ مو نمی‌شود . و اگر موهایتان دکلره پلاتینی یا یک رنگ فانتزی مانند نقره‌ای . خاکستری یا رنگ‌های پاستیلی است ، از شامپوی آبی یا بنفش استفاده کنید‌ . اگراین کار را نکنید ، در موهای شما به سرعت ته رنگ زرد یا سبز . همچون کراتین (پروتئین فیبری که ساختار مو را تشکیل می‌دهد .) ظاهر می‌شود .

انتخاب درست وارسیون :

اگر در موهایتان رنگ زرد دیدید از واریاسیون نقره‌ای استفاده کنید . و روزانه موهایتان را با شامپوی آبی بشورید . تا رنگ سفید یخی آن ترمیم گردد .

تماس