بهترین آرایشگاه مردانه در ولنجک تهران 09126074167

بهترین آرایشگاه مردانه در ولنجک تهران نزدیک زعفرانیه ، سالن تهران بکس با مدیریت حمیدبخشی خدمات زیر را به شما در کمترین زمان و بالاترین کیفیت به شما ارائه میدهد .

بهترین آرایشگاه مردانه در ولنجک تهران کجاست؟

تلفن تماس : 09126074167

آدرس : زعفرانیه میدان اعجازی خیابان میرزایی

مسیریابی با google map

ساعت کاری : همه روزه حتی ایام تعطیل از ۱۰ صبح تا ۹ شب

●کوتاهی و هیرکات

●اصلاح سروصورت

●رنگ مو

●کراتینه مو ، صافی و احیا

میکروبلیدینگ ابرو

●بن مژه چشم

●خدمات تاتوی بدن

●مانیکور و پدیکور پا

●گریم و متعادلسازی صورت داماد

●حمام سولاریوم بدن

●ماساژ بدن آقا

●لیفت و لمینیت ابرو

●پاکسازی پوست و فیشیال

●ترمیم موقت مو یکروزه

●پروتز مو برای آقایان

●بافت حرفه ای مو

●اسکالپ سر

●خدمات گل و دسته گل عروس

 

بهترین آرایشگاه مردانه در ولنجک تهران و تکنیک هیرکات :

آن روزها گذشت . زمانی که داشتن موهای بلند مد محسوب میشد ‌ ما در عصر فناوری اطلاعات پیشرفته ای زندگی می کنیم . جایی که استاندارد های زندگی و کار ما تغییر کرده است . حالا ما در سه شیفت کار می کنیم .

 

بهترین آرایشگاه مردانه در ولنجک تهران

آرایشگاه مردانه در ولنجک

 

بهترین آرایشگاه مردانه در ولنجک تهران و تکنیک کراتینه ، صافی و احیا :

در بین محصولات مراقبت از مو ۲ حالت کراتینه مو پیشنهاد میشود :

✔۱: کراتینه احیاکننده مو .

✔۲: کراتینه صافی مو یا کراتینه برزیلی .

 کراتینه احیا :

موهایی که در اثر مصرف بیش از حد مواد شیمیایی آسیب دیده اند ، احیا میگردند . و با توجه به میزان آسیب دیدگی کراتینه احیا موها در چند جلسه انجام می­ گیرد .

 

 

کراتینه صافی در سالن تهران بکس چگونه انجام میشود ؟

علاوه بر احیا موهای آسیب دیده شما . در سالن تهران بکس با مدیریت حمیدبخشی ، از خاصیت صاف کنندگی این روش نیز استفاده میکنیم . به این روش نانوکراتین و کراتینه برزیلی نیز می­گویند . که علاوه بر احیا کردن ، موها را صاف و ابریشمی نیز می­ کند . انواع کراتینه کردن موها در این جا انجام میشود .

 

 

 

 

مزایای کراتینه مو صافی چیست؟

کراتینه صافی در سالن تهران بکس . برای موهایی اعمال میشود ، که دارای وزی زیادی است . و قابل شانه کردن هم نیست . میتواند ،گزینه بسیار خوبی محسوب شود . علاوه بر اینکه کراتینه برای هر نوع مویی چه طبیعی . و چه موهای دکلره شده قابل اجراست . بعد از کراتینه کردن حتی برای خانوم ها ، امکان شنیون . فر کردن . رنگ زدن یا لایت برای موها وجود دارد . و از این نظر هیچ گونه محدودیتی وجود نخواهد داشت .

 

 

 

‌بهترین آرایشگاه مردانه در ولنجک تهران و پاکسازی پوست :

فیشیال یا پاکسازی ، روشی غیرتهاجمی برای پاک‌سازی عمیق پوست شماست . به‌منظور داشتن پوستی سالم و درخشان به سراغ این روش میرویم . با این روش می‌توانید پوست را تمیز . لایه‌برداری و تغذیه نمایید ‌. همچنین باعث روشن شدن و هیدراته نگه‌داشتن پوست می‌شود . در نتیجه پوست جوان‌تر و شاداب‌تر به نظر می‌ آید .

356113 23paksazoamade

 

بهترین آرایشگاه مردانه در ولنجک تهران و پدیکور پا :

پدیکور مردانه یکی از خدمات سالن های زیبایی است . که در آن از طریق روش‌های علمی و استریل . گوشت اضافه اطراف ناخن و پوست مرده کف پا برداشته میشود . و همچنین ناخن های پا . سوهان کشی . فرم دهی و پاکسازی میگردد . با استفاده از پدیکور می‌توان زیبایی و سلامتی را به پاها هدیه داد .پدیکور یکی از خدمات سالن های زیبایی است . که در آن از طریق روش‌های علمی و استریل . گوشت اضافه اطراف ناخن و پوست مرده کف پا برداشته میشود . و همچنین ناخن های پا . سوهان کشی . فرم دهی و پاکسازی میگردد . با استفاده از پدیکور می‌توان زیبایی و سلامتی را به پاها هدیه داد .

 

فواید مانیکور و پدیکور ناخن :

۱). نرمی و لطافت پوست دست .

۲) . فزایش استحکام ناخن .

۳) افزایش رشد ناخن‌ها .

۴) . بهبود گردش خون در پوست .

۵) . زدودن آلودگی‌های پوستی .

۶) . رفع خستگی دست‌ها .

۷) .پیشگیری از پیری زودرس .

۸ ) .‌مراقب از ناخن‌ها در برابر انواع بیماری‌ها .

بهترین آرایشگاه مردانه در ولنجک تهران و تکنیک گریم داماد :

دقت داشته باشید که این آرایش اصلا شباهتی با آرایش عروس نداره . برای مثال از رژ لب و گونه ، خط چشم و سایه و ….. برای گریم داماد استفاده نمی شه . یا حداقل با همان شدت و استایل لوازم آرایشی روی صورت داماد اجرا نمی شه . هدف از پیرایش دامادی دادن رنگ و لعاب به آقا داماد نیست . بلکه منظور صاف و یک دست شدن پوست و از بین بردن آثار لک و جوشه . در واقع آرایش داماد کاملا محوه و دیده نمی شه . ولی بسیاری از اشکالات پوست و صورت رو پنهان می کنه . این کار برای تعادل چهره عروس و داماد انجام میشه . در غیر این صورت تفاوت زیادی در عکس های عروسی زوجین وجود داره .

golaroos

 

مراحل گریم داماد در سالن تهران بکس :

✅️ . زیر سازی که کار بسیار مهم و واجبیه .برای زیرسازی پوست به منظور گریم ، اول باید پوست را کاملأ تمیز کرد . که برای پوست های چرب از پنبه آغشته به آب و الکل . و برای پوست های خشک از شیر پاک کن استفاده میشه . سپس سطح پوست را با پودر فیکساتور به وسیله فرچه گریم پوشش میدیم . اکنون پوست صورت آماده گریم تخصصی داماد .

 

✅️ . فن (fone) زدن  در گریم داماد  :

هر گریموری که میخواهد کار تمیز و پایدار ارائه بده . باید بداند که فن خوب زدن ۵۰‎٪ این کار را انجام میده . زیرا اگر فن زدن را ساده بگیره و خوب انجام نده ، هر قدر هم که گریم خوب انجام شده باشه . کار ناقص حساب میشه . و زود از بین میره . پس فن را باید بسیار با دقت و خوب انجام داد . بعد با پودر فیکساتور خیلی خوب پوشش میده تا کاملأ فیکس بشه .

 

✅️ . برای بینی های بزرگ و صورت های تپل حمیدبخشی گریمور چه میکند ؟

بهتره کنار بینی سایه تیره بخوره که سایز بینی کوچکتر بشه .  صورت های تپل ، بهتر است که روی لپ ها از رنگ وسایه تیره استفاده بشه . که فرم صورت به صورت استخوانی نزدیکتر بشه . و در صورت های لاغر بر عکس ، یعنی از سایه روشن استفاده بشه ، که صورت پر تر دیده میشه .

resize

 

 

 

ماساژ بدن آقایان در سالن تهران بکس :

ماساژ عبارتی است که شامل فشاردادن . مالش . و کار کردن روی پوست و ماهیچه‌ها و تاندون‌ها و رباط‌هاست .

ماساژ‌ها می‌توانند همراه با فشار و مالش ملایم باشند . یا برعکس فشار زیادی وارد سازند .

 

میکروبلیدینگ چیست ؟

همان فیبروز است . میتوان گفت روشی که در آن با استفاده از “تیغ” یا همان “بلید” خطوطی را روی پوست ایجاد می کنیم . در این روش با استفاده از تیغ پوست را برش داده و رنگدانه ها را در لایه های زیرین پوست قرار می گیرند .

Argenis

رفع طاسی و کچلی ابرو ، پرپشت نشدن دادن آن ، با روش های به روز

مدت زمان انجام میکروبلیدینگ چقدره ؟

معمولا میکروبلیدینگ(فیبروز) دو جلسه طول می‌کشد . جلسه اول حدودا دو ساعت میباشد . که در جلسه اول، ابروها حالت داده می‌شوند . و مطابق با فرم مورد نظر مشتری، پیگمنت‌ها وارد پوست می‌شوند .
جلسه دوم بیشتر جنبه ترمیمی دارد . و آن هم حدودا یک تا دو ساعت طول خواهد کشید .

مدت زمان ترمیم ابرو چقدر است ؟

غیر از جلسات اجرای میکروبلیدینگ ، ترمیم ابرو حدودا ده روز یا بیشتر و برای بعضی افراد تا سی روز ادامه خواهد داشت . در این مدت ، قرمزی ابرو به مرور کمتر می‌شود . و پیگمنت‌ها زیر پوست تثبیت می‌شوند . و رنگ طبیعی‌تری به خود خواهد گرفت .

 

بهترین آرایشگاه مردانه در ولنجک تهران و خدمات گل آرایی :

گل‌های مناسب هر فصل جهت گل آرایی ماشین عروس :

همانطور که حتما می‌دانید، هر یک از گل‌های مختلف ، مناسب برای فصول خاصی میباشد . بنابراین باید مدل گل کاری ماشین عروس خود را متناسب با فصلی که قرار است جشن عروسی خود را برگزار نماید . انتخاب بکنید . در ادامه برخی از انواع گل ماشین عروس جدید که برای فصول مختلف ، مناسب هستند را معرفی خواهیم کرد .

 

تابستان :

اگر جشن عروسی تان در فصل تابستان میباشد . باید بگوییم که گل‌های مناسب جهت گل کاری ماشین عروس شما عبارت است از : گل رز . آفتابگردان . میخک . آنتوریوم . میخک و داوودی و مگنولیا .

 

زمستان :

از جمله گل‌های مناسب در فصل زمستان ‌ جهت تزئین ماشین عروس می‌توان به گل زنبق . گل حسرت و گل فرفیون . و گل پوینستیا و کاملیا . اشاره کرد .

 

بهار :

گل نرگس . گل نخود شیرین . گل شقایق . و ارکیده و فریزیا و گل جربرا . گل‌های مناسب فصل بهار برای تزئین ماشین عروس است .

 

پاییز :

اگر مراسم عروسی تان در فصل پاییز است . می‌توانید از گل‌های گل ادریس .گل میخک و گل شقایق و گل نرگس . جهت تزئین ماشین عروس خود استفاده کنید .

e95719 23shutterstock 1387991009 700x467 1

 

 

 

 

اسکالپ سر آقایان در آرایشگاه مردانه تهران :

اسکالپ موی سر یا به عبارتی scalp micropigmentation به معنای هاشور زدن پوست سر میباشد . در واقع اسکالپ شبیه‌سازی مو برای پرپشت نشان دادن نواحی کم تراکم سر است . در سطحی‌ترین لایه‌ی پوست تزریق می‌گردد . این فرآیند توسط سوزن‌های بسیار ریز و با تزریق سطحی در پوست سر انجام می‌شود . نتیجه‌ی این کار پر کردن نواحی کم تراکم پوست سر با استفاده از پیگمنت‌های ارگانیک است .

 

 

میکرو اسکالپ موی سر مزایایی دارد :

۱=. به ارزان بودن .

۲= .کوتاه بودن دوره‌ی درمان .

۳= .عدم ایجاد زخم‌های متعدد در سطح پوست .

۴=. امکان ترمیم مجدد در صورت درخواست متقاضی اشاره نمود .

ماندگاری اسکالپ سر چقدره ؟

ماندگاری اسکالپ بین 4 تا 6 ماه پیش‌بینی شده و در صورت عدم رضایت قابل ترمیم یا حذف میباشد .

 

 

بهترین آرایشگاه مردانه در ولنجک تهران و اجرایی کردن رنگ مو :

رنگ موی جو گندمی به معنی وجود رنگهای سفید و نقره ای در میان حجم موهای مشکی است . این مدل رنگ امروزه توجه اغلب خانم ها و آقایان را به سوی خود جلب کرده و شما می توانید خودتان در منزل به جو گندمی کردن موها بپردازید . اگر شما به دنبال راهی برای طبیعی جلوه دادن رنگ سفید موهایتان میباشید . می توانید آن ها را جو گندمی کنید . که این روش یکی از ساده ترین روش ها برای ایجاد تغییرات جذاب روی سطح موها است .

 

 

ترمیم مو موقت یکروزه در سالن تهران بکس :

این سالن برای دامادهای کم مو راه حلی را پیشنهاد میکنند : پرپشت کردن ، کاشت موقت مو ، اکستنشن موی داماد بخشی از خدمات این سالن با مدیریت حمیدبخشی است . با استفاده از موی طبیعی و تکنیک های گریم موی داماد دامادهایی با موی کوتاه ، کم پشت و حتی طاس کاملا پرمو و جذاب خواهند شد .

 

سوال اینجاست که آیا پروتز مو هر روز باید برداشته و تمیز شود؟

خیر . مدل‌هایی که با چسب مخصوص به سر متصل خواهند شد . می‌توانند به مدت ۲۰ روز هم روی سر بماند . این زمان به نوع مواد و کیفیت چسب بستگی خواهد داشت . در پایان هر دوره پروتز باید برداشته شده و چسب قدیمی تمیز و دوباره استفاده گردد . این کار باید در سالن مناسب انجام شود .اما افراد باتجربه‌تر می‌توانند خودشان این کار را در خانه انجام دهند .

tarmim

 

 

نگهداری پروتز مو توصیه های حمیدبخشی :

این تکنیک نیاز به مراقبت و تمیز کردن منظم دارد . ماندن طولانی مدت روی سر باعث ایجاد مشکلات زیادی برای پوست سر می‌شود . استفاده از مواد نامناسب برای نصب پروتز می‌تواند منجر به آلرژی بشود . برداشتن این کلاه گیس باید اصولی و با استفاده از مواد پاک‌کننده چسب مناسب انجام گردد . پروتز در ناحیه‌ای که دارای قارچ یا عفونت است نباید نصب شود .

لیفت و لمینیت ابرو در سالن تهران بکس

لطفا برای دیدن نمونه کارهای بیشتر با ما در ارتباط باشید .

09126074167 حمیدبخشی .

 

بهترین آرایشگاه مردانه در ولنجک تهران

لیفت ابرو مردانه  .

 

نظرات بسته شده است.

تماس