قیمت میکروبلیدینگ ابرو در سال ۱۴۰۲ 09126074167

قیمت میکروبلیدینگ ابرو در سال ۱۴۰۲

قیمت میکروبلیدینگ ابرو در سال ۱۴۰۲ ، به تخصص و تبحر پیگمنتر ، نوع مواد مصرفی و گیاهی ، و کیس مورد نظر بستگی دارد . اگر میکروبلیدینگ اشتباه انجام بشود ، نمی توان به راحتی آن را پوشاند . اگر این اتفاق بیفتد ، فرد احتمالاً هزینه های اضافی را برای پاک کردن میکرو ابرو و اصلاح روش متحمل خواهد شد . بهترین راه برای اطمینان از اینکه عمل به درستی انجام شده است . معاینه متخصص زیبایی و سالنی که فرد در نظر دارد میکروبلیدینگ(فیبروز) را انجام دهد .

 

 

تلفن جهت رزرو نوبت :

09126074167 حمیدبخشی

📌 تهران . زعفرانیه . میدان اعجازی

Hamidbakhshiiiiii@ پیج اینستاگرام برای دیدن تمام لاین های خدماتی سالن تهران بکس در بخش فیبروز و میکروپیگمنتیشن

قیمت میکروبلیدینگ ابرو در سال ۱۴۰۲
فیبروز ابروهای آقایان ، روش جدید برای کسانی که دچار آلوپسی هستند .

 

 

قیمت میکروبلیدینگ ابرو در سال ۱۴۰۲ و مراقبت های بعد از فیبروز

قیمت میکروبلیدینگ ابرو در سال ۱۴۰۲ ، زمانی افزوده میشود . که شما موارد زیر را رعایت نکنید …

⭐️ابروها را به آرامی با نوک انگشت بشورید . با آب و صابون آنتی باکتریال به مدت حدود 10 ثانیه بشویید و سپس خشک نمایید .

⭐️ استفاده از حداقل مقدار پماد مرطوب کننده .

⭐️ دور نگه داشتن ابروها از آب به مدت 7 تا 10 روز ، که شامل دوش گرفتن یا شنا نکردن طولانی میباشد .

⭐️ از آرایش کردن روی ناحیه ابرو در حالی که به طور فعال در حال بهبود است خودداری نمایید . تا این ناحیه فیبروز شده ،  تا حد ممکن تمیز بماند .

قیمت میکروبلیدینگ ابرو در سال ۱۴۰۲
فیبروز ، برای حالت دهی ، اصلاح عیوب و نواقص ابرویتان به صورت طبیعی

 

 

میکرو ابرو (فیبروز) ، بعد از چند روز طبیعی میشه ؟

پس از انجام میکروبلیدینگ و حداقل تا یک هفته پس از آن ، ابروهای فرد ممکن است تیره تر به نظر بیاید .

همچنین ممکن است به دلیل پوسته پوسته شدن و بهبودی احساس تیزتری داشته باشند . همچنین احساس قرمزی و تورم خفیف طبیعی میباشد .

قیمت میکروبلیدینگ ابرو در سال ۱۴۰۲

 

 

 

مراقبت های قبل از میکرو ابرو :

۱) دو روز انجام میکرو ابرو یا فیبروز از مصرف نوشیدنی های کافئین دار یا الکل خودداری نمایید .

۲) 3 روز قبل از نوبت از برنزه کردن و آفتاب گرفتن خودداری فرمایید .

۳) از اپیلاسیون یا کندن ابرو تا 2 روز قبل خودداری فرمایید .

۴) حداقل 2 تا 3 هفته قبل از عمل از لایه برداری شیمیایی . و سایر درمان های شدید صورت خودداری فرمایید .

۵) قبل از عمل موهای خود را بشورید و حالت بدهید . چون ابروها نباید حداقل به مدت 7 روز با آب تماس داشته باشند .

جهت پرپشت نشان دادن ، حالت دهی ابروهایتان این روش دائمی را امتحان کنید .

 

 

 

آیا انجام بوتاکس و داروهای شیمیایی بلامانع است ؟

♻️ قطع مصرف ویتامین A (رتینول) و بوتاکس حداقل یک ماه قبل .

♻️ حداقل 1 هفته قبل از فیبروز (میکروبلیدینگ) ، مصرف روغن ماهی یا هر رقیق کننده خون طبیعی دیگر مانند ویتامین E را متوقف سازید .

♻️ از مصرف آسپرین یا ایبوپروفن برای تسکین درد خودداری نمایید . (زیرا این نوع داروها رقیق کننده خون هستند) .

image 1647022869
فیبروز یا میکروبلیدینگ ابروی آقایان در سالن تهران بکس ۰۹۱۲۶۰۷۴۱۶۷

 

 

 

تعریف میکروبلیدینگ(فیبروز) :

میکروبلیدینگ یک روش تاتو ابرو بسیار ظریف میباشد . که نواحی نازک ابرو را پر کرده . تا آنها را پرتر نشان بدهد . برخلاف خالکوبی سنتی که دائمی است . رنگ آمیزی میکروبلیدینگ ممکن است تا 3 سال ادامه پیدا کند . این به این دلیل است که میکروبلیدینگ از ابزارهای مختلف و مقدار کمتری رنگدانه استفاده می کند .

میکرو ابرو پهن و میکرو ابروی رنگ روشن تر ، میکرو ابروی دخترانه ، طبیعی ، از مدل های محبوب میکروبلیدینگ(فیبروز) به شمار می آید .

 

 

 

امکان عفونت در فیبروز وجود دارد ؟

این فرآیند شامل استفاده از یک ابزار میکرو تیغه دستی با سوزن میباشد . میکروبلیدینگ شامل نفوذ به پوست است . اگر افراد آموزش ندیده تحت شرایط غیربهداشتی تمرین بکنند ، عفونت ممکن میباشد . موفقیت روش میکروبلیدینگ به شخصی که آن را انجام می دهد ، بستگی خواهد داشت . ما در سالن تهران بکس با مدیریت حمیدبخشی بدون هیچ دغدغه ای ، بهترین هارا عرضه میکنیم .

 

قیمت میکروبلیدینگ ابرو در سال ۱۴۰۲

 

 

 

میکروبلیدینگ نیاز به ترمیم دارد ؟

عمل اولیه ممکن است تا چند ساعت طول بکشد . و ابروهایتان ، بلافاصله پس از میکروبلیدینگ (فیبروز) تیره تر به نظر بیاید . این امکان وجود دارد که رنگ پس از چند هفته محو شود . و نیاز به اصلاح و ترمیم داشته باشد .

 

 

 

قیمت میکروبلیدینگ ابرو در سال ۱۴۰۲ و طبیعی بودن آن :

قیمت میکروبلیدینگ ابرو در سال ۱۴۰۲ را میتوانید از شماره 09126074167 حمیدبخشی ، استعلام کنید . میکرو ابرو بعد از چند روز طبیعی میشه ؟

پس از انجام میکروبلیدینگ و حداقل تا یک هفته پس از آن ، ابروهای فرد ممکن است تیره تر به نظر بیاید . همچنین ممکن است به دلیل پوسته پوسته شدن و بهبودی احساس تیزتری داشته باشند . همچنین احساس قرمزی و تورم خفیف طبیعی میباشد .

 

 

 

اهداف میکرو ابرو (فیبروز) :

زیبایی و زیباتر شدن صورت با پر کردن فضاهای خالی ابروها به کمک سبکهای جدید میکروبلیدینگ چون بولدبروز و پی آر و فیبروز و …. .

هدف نهایی است که اگر توسط میکروبلیدینگ کار حرفه ای در یک مرکز تخصصی انجام گردد . این نتیجه براحتی قابل تجربه شدن خواهد شد .

 

 

 

دلایل انجام دادن میکروبلیدینگ ابرو :

ابروها مهمترين بخش صورت هستند . اگر از ابروهای تان راضی نیستید ، شیوه های زيادي براي تغییر دادن آن ها وجود خواهد داشت . از جمله ژل ابرو ، مداد یا حتی تتو کردن .

ولی امروز یک مورد خيلي طبيعي به وحود آمده . که نتایجی تقریبا دائمی دارد . در این مطلب روش میکروبلیدینگ ابرو microblading را معرفی می کنیم . که فراتر از نقاشی یا استفاده از مداد است . و درست شبیه به موهای واقعی به نظر می آید .

 

 

 

 

میکروبلیدینگ ابرو در مبتلایان به آلوپسی :

اگر ابروهای نازک یا رنگ روشن دارید ، یا یک بیماری باعث ریزش موی ابرو شما شده است . مانند آلوپسی ، انجام میکروبلیدینگ ابرو دیگر یک رویا نیست . میکروبلیدینگ ابرو یک خال کوبی آرایشی نیمه دائمی است . که نواحی نازک ابرو را پر می کند . تا به طور طبیعی پرتر به نظر برسند .این روش شامل استفاده از ابزاری پره ای برای قرار دادن یک خط رنگدانه نیمه دائمی در زیر پوست است . میکروبلیدینگ ، ابرویی با ظاهری طبیعی ایجاد می کند . نتایج آن می تواند تا 3 سال طول بکشد . هرچند که تقریباً هر 18 ماه به ترمیم نیاز دارد .

 

ابزار مورد استفاده فیبروز ابرو :

میکروبلیدینگ فیبروز بصورت دستی و توسط قلم بلید که ابزاری غیر الکتریکی و بدون موتور میباشد ، انجام میگردد . بلید دارای سوزنهایی یک بار مصرف در مدل های فلت یا اسلوپ است . که فشار دست سوزن ها را بر روی پوست حرکت داده و کار طراحی را انجام می دهد . در صورتیکه میکروپیگمنتیشن با استفاده از دستگاه و قلمی دیجیتال و دارای موتور برقي با قابلیت تنظیم دور موتورانجام میگردد .

 

 

 

 

میزان نفوذ رنگ در غشای پوست

رنگ استفاده شده در میکروبلیدینگ تنها به میانه غشای پوست نفوذ کرده . و عمق زيادي نخواهد داشت . از این رو میکروبلیدیگ روشی نیمه دائمی است . با این که در میکروپیگمنتیشن رنگ در لایه های عمیق پوست نفوذ ميکند به همین علت اثرات آن ماندگاری طولانی تری گاهی تا 5 سال ادامه خواهد داشت .

 

 

 

 

میزان طبیعی شدن ابروها بعد از اتمام کار

در میکروبلیدینگ ، رنگ بصورت خط به خط ، شبیه به تار موهای ابرو و هم جهت با آن ولی در میزان های متمایز ریز و درشت کشیده ميشود . از این جهت نسبت به میکروپیگمنتیشن که در آن تمام قاب ابرو از جوهر پر میگردد ، جلوه ای طبيعي تر به ابرو ها خواهد بخشید .

 

 

 

دوره بهبودی و هزینه

میکروبلیدینگ نسبت به میکروپیگمنتیشن در زمان کوتاه تری بهبود پیدا میکند . بعلاوه این که هزینه کم تر دوام کوتاهتری هم دارد . به همین علت میتوان بعنوان روشی کمتر تهاجمی براي ایجاد طراحی طبيعي ابروها به شمار میرود .

 

 

 

مدت ماندگاری میکروبلیدینگ ابرو

به علت تزریق سطحی تر مواد در پوست در روش میکروبلیدینگ ابرو ، میتوان گفت میکروبلیدینگ روشی نیمه دائمی براي زيبايي ابروها محسوب میگردد . این در حالیست که در شیوه میکروپیگمنتیشن به علت تزریق عمقی تر مواد در پوست ابرو، حالت جدید آن نسبت به فیبروز دائمی تر میباشد .

 

 

 

 

 

در چه مواقعی میکروبلیدینگ انجام نشود؟

✔️ . هنگام بارداری از میکروبلیدینگ استفاده نفرمایید .

✔️ . هنگام شیردهی از میکروبلیدینگ استفاده نکنید .

✔️ . هنگام استفاده از داروهای بی حسی از میکروبلدینگ استفاده نکنید .

✔️. هنگامی که دیابت دارید ، از داروهای رقیق کننده خون استفاده میکنید ، میکروبلیدینگ را صرفه نظر بکنید .

✔️ . هنگامی که با بیماري صرع و اختلالات ایمنی بدن مواجه هستید ، میکروبلیدینگ (فیبروز ) و میکروپیگمنتیشن ممنوع میباشد .

 

باقی ممنوعیت های انجام میکروبلیدینگ :

✔️ .اگر بیماري پوستی دارید ، سمت میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن نروید .

✔️ . اگر شکستگی در ناحیه ابرو دارید ، میکروبلیدینگ از دستور کار خارج گردد .

✔️ .هنگامی که هنوز ۷۲ ساعت از اپیلاسیون شما نگذشته است .

✔️ .هنگامی که آفتاب سوختگی دارید ، سمت میکروبلیدینگ نروید .

 

 

 

آیا میکروبلیدینگ ابرو درد دارد؟

همانطور که از نامش میتوان فهمید . میکروبلیدینگ در واقع داشتن صدها برش کوچک روی خط ابرو است . دقیقاً مانند خال کوبی ، این برش های کوچک پوست را خراش می دهد . سپس با یک رنگدانه پر میگردد . بیشتر آرایشگرها از یک بی حس کننده استفاده میکنند . بنابراین ، به جای احساس واقعی درد ناشی از برش تیغه ، به احتمال زیاد فقط از طریق ابزار میکروبلیدینگ روی صورت خود احساس فشار خواهید کرد . یا ممکن است احساس خراش داشته باشید .

در میکروبلیدینگ ابرو ممکن است 30 دقیقه یا بیشتر طول بکشد تا کرم بی حس کننده اثر خود را نشان دهد. با ادامه روند .پیگمنتر شما شروع به اضافه کردن برش هایی در بالای یا نزدیک به برش های موجود می کند . ممکن است پوست شما احساس تحریک یا سوختگی بکند . مثل آفتاب سوختگی .

تماس