ماساژ بدن آقایان در مرزداران 09126074167

ماساژ بدن آقایان در مرزداران

ماساژ بدن آقایان در مرزداران ، توسط ماسور حرفه ای ۰۹۱۲۶۰۷۴۱۶۷ تجربه ای متفاوت از رفع خستگی را به شما معرفی میکند .  وقتی که یک آقا ، پس از یک روز خستگی کاری ، به منطقه ی آرامش خود می‌رسد . شاید قبل از این که دلش بخواهد دوش بگیرد ، لذت بخش ترین کار این است که یک نفر او را ماساژ بدهد . ماساژ مردان ، می‌تواند تمام خستگی آن روز کاری را از بین ببرد . و آن‌ها را برای ادامه طول روز شارژ نماید .

 

شاید سوالی که در ابتدا برای شما مطرح شود ، این باشد : که مگر بین ماساژ مرد و زن تفاوتی وجود دارد؟

باید بگوییم در برخی موارد ، بله . قطعا مردها عضلات پرتری دارند . و باید در هنگام ماساژ توسط ماسور برای باز شدن رگ خونی . و گرفتگی عضلات ، نیروی بیشتری وارد بشود .

همچنین شاید نقاط بحرانی در بدن آقایان با بانوان متفاوت باشد . اما موردی که بیشتر اهمیت دارد ، این است که شاید یک نوع خاص ماساژ ، به یک شخص خاص ، به خوبی بنشیند . پیشنهاد ما این است که این نقطه را بیابید .

 

 

تلفن جهت مشاوره و نوبت دهی :

09126074167 حمید بخشی

? تهران . زعفرانیه . آصف

Hamidbakhshiiiiii@اینستاگرام برای دیدن تمام فعالیت و خدمات سالن تهران بکس 

ماسور حرفه ای جهت درمان سیاتیک و آرتروز

 

 

 

چه کسی ماساژ خوب را دوست ندارد؟

ماساژ دادن به آرامش ، رهایی از استرس . و تسکین عضلات سفت و دردناک کمک خواهد کرد . عمل ماساژ توسط ماسور ، همچنین گردش خون را در سراسر بدن بهبود می بخشد . و سیستم لنفاوی را از سموم مضر تخلیه میسازد . به علاوه ، تماس صمیمی بین دستان ماساژور و بدن فرد می تواند حس بسیار لذت‌بخشی را تجربه کند.

 

 

 

آمار در مورد ماساژ چه میگوید :

ماساژ توسط ماسور قدمتی هزاران ساله دارد . امروزه ، تقریبا ۸۰ نوع ماساژ با فشار‌ها . حرکات و تکنیک‌های مختلف وجود دارد . که همه‌ی این‌ها شامل فشار‌دادن ، مالش یا کار روی ماهیچه‌ها . بافت‌های نرم به وسیله‌ی دست‌ها و انگشت‌ها می‌شوند . گاهی‌اوقات ، از ساعد یا پا یا آرنج هم برای ماساژ استفاده می‌گردد .

طبق آمارها در سال 1399 تقریبا 20 درصد ایرانی ها نوعی از ماساژ را تجربه کرده‌اند . آن‌ها دلایل مختلفی برای ماساژ داشتند . بسیاری از آنها تاثیرات ماساژ را بر روی سلامتی کاملا درک کردند . آن‌ها برای رهایی از علائم آسیب‌دیدگی‌هایشان یا درمان جراحتشان ، از انواع مختلف ماساژ استفاده میکنند . به این وسیله به برطرف شدن مشکلات سلامتیشان کمک میکند . و حال عمومی خود را بهتر می‌سازد .

 

ماساژ بدن آقایان در مرزداران

نمونه ای ماساژ سنگ داغ روشی سنتی برای تسکین درد و احساس آرامش

 

 

ماساژ بدن و تعریف آن :

ماساژ عبارتی است که شامل فشاردادن . مالش . و کار کردن روی پوست و ماهیچه‌ها و تاندون‌ها و رباط‌هاست . ماساژ‌ها توسط ماسور انجام شده . که می‌توانند همراه با فشار و مالش ملایم باشند . یا برعکس فشار زیادی وارد سازند .

 

 

 

ماساژ بدن آقایان در مرزداران تا خدمات سالن تهران بکس

ماساژ بدن آقایان در مرزداران ، آغاز میشود از انواع ماساژ از ماساژ‌های طولانی ، همراه ضربه‌های ملایم و کوتاه . تا ماساژ‌هایی با ضربه‌های شدید وجود ‌دارند . در بعضی از آن‌ها از روغن و لوسیون استفاده می‌گردد . و در بعضی نه . اغلب ماساژورها(ماسور) از مراجعه‌کننده میخواهند تا لباس‌های خود را دربیاورند . یک ماساژ از ۵ دقیقه تا ۲ ساعت ممکن است طول بکشد .

قبل از اینکه ماساژ مناسب خودتان را انتخاب نمایید ، باید از خودتان یک سوال کنید . اینکه هدفتان رهایی از فشار و استرس است . یا رفع علائم . یا بهبود سلامتی .

ماساژ بدن آقایان در مرزداران

از ساق پا که تمام خستگی های روزمره داخلش پنهان میگردد .

 

 

 

ماساژ سوئدی :

رایج‌ترین نوع ماساژ ، ماساژ سوئدی میباشد . این ماساژ(ماسور حرفه ای در تهران حمیدبخشی ) شامل ضربه‌های ترکیبی نرم و طولانی . همراه با مالش ضربه‌ای و سبک بر روی خارجی ترین لایه‌ی ماهیچه‌هاست . این ضربات با حرکت‌دادن مفاصل همراه می‌گردند . ماساژ سوئدی با خارج‌کردن تنش از ماهیچه‌ها ،‌ هم آرامش‌بخش و هم انرژی‌‌دهنده است . و حتی بعد از آسیب‌دیدگی هم تاثیرات خوبی خواهد داشت .

 

 

 

 

ماساژ بدن آقایان در مرزداران و تعریف هر ضربه در سبک سوئدی :

ماساژ بدن آقایان در مرزداران ، در محیطی آرام و بدون تنش انجام میشود .

۴ ضربه‌ی رایج در ماساژ سوئدی (توسط ماسور) عبارتند از :

✔️. افلورج(EFFLEURAGE) : ضربه‌ای ملایم و لغزشی که برای ریلکس کردن بافت‌های نرم استفاده می‌گردد .

 

✔️ . پتریساژ(Petrissage) : بعد از افلورج انجام می‌شود . و ترکیبی از چرخاندن . چلاندن . فشار دادن است .

 

✔️ فریکشن(Friction) : حرکاتی عمیق و به شکل دایره که سبب می‌شود ، لایه‌های ماهیچه با هم اصطکاک پیدا بکنند . در نتیجه جریان خون بیشتر شده . و درد را التیام می‌بخشد .

 

✔️ .تاپوتمنت(Tapotement) : ضربه‌های کوتاه و متناوب که با دستان گود‌ شده . یا انگشتان یا کنار دست انجام می‌شود .

 

ماساژ بدن آقایان در مرزداران

ماسور حرفه ای در محیطی آرام با شماره ۰۹۱۲۶۰۷۴۱۶۷حمیدبخشی

 

 

ماساژ بافت‌های عمیق :

ماساژ بافت عمیق بهترین ماساژ (توسط ماسور) ، برای تمرکز روی نقاط دردناک . سفت(سخت) بدن میباشد . ماساژورها از ضربه های دقیق و آرامی استفاده می‌کنند ، که فشار را روی لایه‌های ماهیچه ، تاندون‌ها یا بافت‌های دیگر در بخش‌های عمیق زیر پوستتان متمرکز می‌سازد . این ماساژ که ریتم کمتری نسبت به ماساژ‌‌های دیگر دارد ، خواص درمانی دارد . و تنش‌های مزمن را از بین می‌برد . و به آسیب‌های ماهیچه‌ای مثل رگ‌به‌رگ شدن کمر کمک خواهد کرد .

 

 

 

ماساژ ورزشی :

ماساژ ورزشی برای سیستم ماهیچه‌ای که در ورزش خاصی درگیر میباشد .طراحی‌شده‌است . و از روش‌های مختلفی برای کمک به ورزشکاران ، قبل و بعد یا در حین ورزش ، استفاده می‌کند .

شما می‌توانید از این نوع ماساژ (توسط ماسور ) ، برای انعطاف‌پذیری . جلوگیری از آسیب‌دیدگی . درمان رگ‌به‌رگ‌شدگی . و کمک به بهبود آسیب های ناشی از ورزش استفاده نمایید .

 

 

ماساژ به کمک صندلی :

آیا زمانیکه به نمایشگاه یا کنفرانس یا فستیوال موسیقی می‌روید ، به حال کسانی‌که از صندلی‌های ماساژ استفاده می‌کنند . غبطه خوردید؟ همان‌هایی که در فرودگا‌ه‌ها هستند . یا آن‌قدر خوش‌‌شانس هستید که شرکتی که در آن کار می‌کنید ۱۵-۲۰ دقیقه ماساژ(توسط ماسور ) برایتان در نظر گرفته‌است؟

ماساژ‌های به کمک صندلی همان ماساژ‌هایی هستند که بدون اینکه لباس‌هایتان را دربیاورید روی صندلی‌های قابل جابجایی و طراحی‌شده‌ای می‌نشینید . و ماساژ داده می شوید . این نوع از ماساژ ، معمولا شامل ماساژ گردن . شانه . کمر ، دستان و بازو‌ها میگردد .

برای ماساژ مردان که باید بدانید

برای ماساژ مردان که باید بدانید توسط ماسورهای حرفه ای

 

 

 

ماساژ شیاتسو :

شیاتسو در ژاپن به معنای «فشار‌دادن انگشتان» است . در ماساژ شیاتسو ، ماسور از فشار‌های مختلف و ریتمیک بر روی نقاط خاصی استفاده می‌کند . این نقاط ، نقاط آکیوپرشر (فشاردرمانی، مشابه طب سوزنی) تعریف میگردد . و معتقد اند که این نقاط برای جریان حیاتی انرژی بدن)چی یا chi) مهم هستند . طرفداران این ماساژ باور دارند که این ماساژ می‌تواند به رفع انسداد این نقاط کمک بکند .

 

 

 

 

 

ماساژ تایلندی :

در ماساژ تایلندی ، ماساژور(ماسور) از بدن خود برای جابجایی مشتری به موقعیت‌های مختلف استفاده می‌کند . این نوع ماساژ از فشرده‌سازی ماهیچه‌ها . حرکت‌دادن مفاصل و فشاردرمانی تشکیل شده‌است .

 

education massage body036

 

ماساژ سنگ داغ :

در این ماساژ ، سنگ‌‌‌های داغی توسط ماسور . روی نقاط خاصی (مانند نقاط ماساژفشاری) از بدن قرارداده می‌شوند . سنگ‌ها ممکن است به عنوان وسیله‌ی ماساژ استفاده بشوند . یا همانطور به طور موقت روی بدن بمانند . استفاده از سنگ‌های داغ در کنار دیگر تکنیک‌های ماساژ می‌تواند بسیار آرامش‌بخش باشد . چون ، آن‌ها گرما را وارد عمیق‌ترین لایه‌های بدن می‌سازند .

 

 

ماساژ رفلوکسولوژی :

از فنون دست‌ . شست . و انگشت برای مالش پا استفاده می‌گردد . گفته ‌می‌شود این نقاط پا ، با بخش‌های مختلف بدن در ارتباط‌ هستند . این ماساژ ، را ماسور هم برای ارتقای سطح سلامتی و هم حال عمومی به‌کار‌می‌رود .

 

 

 

 

 

فواید ماساژ از دید یک ماسور برای سلامتی چیست ؟

? . کمردرد . بیشتر از یک مطالعه اثرات مثبت ماساژ بر کمردرد را تایید کرده است .

? .سردرد . این درد هم با ماساژ بهبود پیدا میکند . بعضی از تحقیقات ثابت میکنند که ماساژ تعداد دفعات حمله‌های میگرنی در یک فرد را کم میکند . و خواب را بهتر می‌کند .

? .آرتروز . در اولین آزمایش بالینی بر روی تاثیر ماساژ سوئدی بر آرتروز زانو ، ثابت شد که افرادی که یک یا دو بار در هفته ماساژ سوئدی دریافت کرده‌اند ،‌ نشانه‌هایی از بهبود در میزان درد . خشکی و عملکرد زانو احساس کرده‌اند .

? .سرطان . به عنوان مکمل درمان دارویی سنتی و غربی . ماساژ می‌تواند آرامش‌بخش باشد . و عوارض درمان سرطان و یا علائم سرطان را کمتر بکند . شاید درد . التهاب . خستگی . تهوع یا افسردگی را نیز کم بکند .

? .همچنین سیستم‌ایمنی را نیز تقویت کند . اما ، ماساژور باید از ماساژ نواحی خاصی در بیماران سرطانی دوری کند . بنابراین اگر سرطان دارید ، قبل از دریافت ماساژ با دکتر خود مشورت کنید .

Mass 1

 

 

 

در جلسات ماساژ توسط ماسور چه میگذرد ؟

در یک جلسه‌ی ماساژ عادی ، شما لباستان را درمیاورید . یا لباس گشاد می‌پوشید . تا جایی که احساس راحتی میکنید لباس‌هایتان را در بیاورید . معمولا روی یک میز میخوابید . خودتان را با یک ملحفه می‌پوشانید . هنگام درآوردن لباس‌ها و پوشیدن آن‌ها ، ماساژ درمانگر از اتاق خارج میشود .

شما می‌توانید ماساژ را روی صندلی ، و بدون اینکه لباس‌تان را دربیاورید هم داشته باشید . ماساژ درمانگر باید نقاط مختلف بدن را لمس بکند . تا نقاط دردناک را بیابد تا میزان فشار مناسب آن فرد را حین ماساژ تایین کند .

ماساژ درمانگر طبق ترجیح خود یا مراجعه‌کننده ، از روغن یا لوسیون استفاده می‌کند . اگر حساسیتی دارید . او را در جریان بگذارید .

 

 

 

 

تفاوت ماساژ درمانی و ماساژ آرام‌بخش چیست؟

در ماساژ درمانی ، ماساژ با ماسور عمیق‌تر است . و چون درمانگر بر روی بافت‌های بدنتان کار می‌کند . احساس لطیف‌تری خواهید داشت .

به همین دلیل ، بسیار مهم است که هنگام احساس فشار زیاد و احساس راحت نبودن به درمانگر خود اطلاع بدهید . از ارتباط برقرار‌کردن نترسید .

درمانگر ممکن است از روش‌های مختلف حین ماساژ استفاده بکند . او با توجه به آموزشی که دیده است ، ممکن است از ماساژ عمیق ترکیبی . آزادسازی بافت عضلانی . تمرکز بر روی نقطه‌ی تحریکی . درمان‌های مختلف حرکتی . یا فنون کششی منفعل مقاومتی استفاده کند .

 

 

 

 

احتیاط‌های لازم در ماساژ بدن :

⭐️ .از انجام ماساژ‌های شدید با (ماسور) و سخت روی افرادی که تعداد پلاکت‌های سفید خون آن‌ها پایین است .

⭐️ .افرادی که اختلالات خونریزی‌دهنده دارند . و افرادی که داروی ضدانعقاد مثل وارفارین مصرف میکنند ، دوری کنید .

⭐️ .نواحی‌ای که لخته‌خون . شکستگی . زخم‌های باز یا بسته . عفونت‌های پوستی یا استخوان‌های ضعیف(مثل پوکی استخوان یا سرطان) وجود دارد . یا مناطقی که اخیرا جراحی شده‌اند ، نباید ماساژ‌ داده‌شوند .

⭐️ .با‌وجوداینکه ماساژ برای بیماران سرطانی بی‌خطر است . ولی بهتر است آن‌ها پیش از انجام ماساژ سنگین و شدید با سرطان‌شناس خود مشورت نمایند . ممعولا هر نوع فشار مستقیم روی یک تومور توصیه نمی‌شود .

⭐️ .زنان باردار نیز باید پیش از انجام ماساژ با پزشک خود مشورت نمایند .

آقایان

 

 

 

آیا ماساژ بدن به هضم بهتر غذا کمک می‌کند؟

انقباض غیرارادی ماهیچه‌های روده ، در هضم غذا نقش کلیدی دارند . عواملی مانند یبوست . سندرم روده تحریک‌پذیر . کمبود مواد معدنی و مصرف داروهایی مثل کدئین عملکرد آن را دچار اختلال می‌کند .

ماساژدرمانی(با کمک ماسور) باعث تحریک روده و بهبود حرکت آن . ترشح بهتر آنزیم‌ها و تخلیه سموم از بدن می‌شود . همچنین اگر با نفخ بیش از حد مواجه هستید . شاید بهتر باشد ماساژ شکم را تجربه بکنید . این تکنیک به خارج شدن گاز از دستگاه گوارش و تقویت عضلات زیرین شکم کمک خواهد کرد .

 

 

 

آیا ماساژ می‌تواند سردرد را درمان کند؟

ماساژ سر و گردن(ماسور حرفه ای) راه‌حل خوبی است که می‌توانید با استفاده از آن سردرد‌های عصبی و مزمن را کم بکند .

وقتی در طی روز دچار استرس و اضطراب می‌شود ، بدون آنکه متوجه شوید ماهیچه‌های سر و گردن منقبض می‌گردد . به همین دلیل ممکن است در پایان و یا حتی اواسط روز از سردرد شکایت بکنید . ماساژ درمانی به آزاد کردن این ماهیچه‌ها کمک میکند . و با بهبود جریان خون سردرد را کاهش می‌دهد .

استفاده از این تکنیک به افرادی که با سردردهای میگرنی درگیر هستند ، نیز توصیه می‌شود .

 

 

 

 

ماساژدرمانی به شما کمک می‌کند تا خواب بهتری داشته باشید

هر چقدر سطح هورمون سروتونین پایین‌تر باشد به همان میزان با اضطراب و اختلالات خواب بیشتر مواجه خواهیم شد . دوپامین نیز هورمونی است که بر عملکردهای مختلف بدن مانند قدرت تمرکز، یادگیری، ضربان قلب ،‌ خلق و خو و خواب تاثیرگذار میباشد .

کنار این دو هورمون ، ماساژ بدنبه وسیله ماسور . باعث افزایش اندورفین (Endorphins) نیز می‌گردد . بدن برای کاهش درد و کنترل استرس به این هورمون نیاز دارد .

 

 

 

ماساژ درمانی باعث جوانسازی پوست می‌شود؟

ماساژدرمانی(این تکنیک با ماسور است) . صورت باعث تنش ماهیچه‌ها را از بین می‌برد . و عضلات صورت را آرام خواهد کرد . همچنین تکنیک‌های مختلف ماساژ صورت ، باعث بهبود گردش خون، .تخلیه سموم از غدد لنفاوی و افزایش کلاژن میگردد . مجموعه این عوامل جوانسازی پوست را به همراه خواهد داشت . برای ماساژ صورت از تکنیک‌هایی مانند ورز دادن بند انگشتی . ضربه زدن . نیشگون گرفتن و فشار استفاده می‌شود .

برای روشن شدن و درخشندگی پوست نیز استفاده از روغن آرگان . روغن بادام . روغن جوجوبا توصیه شده است .

 

 

 

 

بهتر است ماساژ درمانی در چند جلسه انجام شود ؟

علاوه ماساژ (توسط ماسور) . هر چه طولانی‌تر ، مفیدتر است . اگر ماساژ درمانی به ویژه در چهار هفته نخست چند بار در هفته انجام گردد ، نتیجه بهتری به دست خواهد آمد . اگر شما نیز ماساژ درمانی را امتحان کرده‌اید ، اما بهبودی حس نکرده‌اید ،بهتر است دوز ماساژ و زمان‌بندی جلسات را تغییر بدهید . متغیرهای دیگری نیز بر کارآمدی ماساژتراپی اثر می‌گذارد که از آن جمله می‌توان به روش مورد استفاده و مهارت متخصص اشاره کنیم .

 

 

 

ماساژ تاندون گرفته شده را بهبود میبخشد :

فواید ماساژ بدن (توسط ماسور تهران بکس) . به قدری زیاد است که اگر آن را معجزه بگوییم ، اغراق نکردیم .

ماساژ منظم و اصولی می‌تواند بر روی لایه‌های سطحی ، عمیق و بافت‌های بدن تاثیر مثبتی بگذارد . و عملکرد سیستم عصبی . عضلانی . پوست . مفاصل . عروق . تاندون‌ها و رباط‌ها را بهبود ببخشد . علاوه بر این ماساژ بر روی آرامش‌بخشی و درمان برخی از بیماری‌های خاص نیز موثر خواهد بود .

 

 

نظرات بسته شده است.

تماس