پارافین تراپی پای آقایان 09126074167

پارافین تراپی پای آقایان :

پارافین تراپی پای آقایان یا feet paraffin treatment . یک روش جدید برای رفع برخی مشکلات مرتبط با پوست ، عضلات و مفاصل پا میباشد .

حتما شما هم شنیده اید که “پا قلب دوم انسان است” . پس باید به خوبی از آن محافظت بکنیم . پا قوی ترین عضو بدن بوده . که وزن بدن ما روی آن قرار دارد . اما همین عضو قوی هم به مرور زمان ممکن است ، با مشکلاتی مواجه بشود . این مشکلات که به دلایل مختلفی مثل : کم شدن چربی و کلاژن پوست پا و یا تحمل فشار ناشی از وزن بدن بوجود می آید . و می تواند سبب درد های عضلانی . و مفصلی و یا پینه و ترک پاشنه پا گردد . که با  پارافین تراپی بهبود پیدا میکند .

کاهش دردهای مفصلی پا به وسیله پارافین تراپی

پارافین نوعی روغن هیدروکربنی است . در حال حاضر در سالن تهران بکس، کلینیک های درمانی برای جوانسازی پوست بخش های مختلف بدن . کاهش درد های مفصلی . و عضلانی استفاده می شود ‌. پارافین درمانی به دلیل این که این ماده حاوی روغن های معدنی و طبیعی است . و ظرفیت زیادی در نگهداری حرارت دارد می تواند برای پوست و مفاصل بسیار مفید باشد . پارافین تراپی که از سال ۱۹۵۰ میلادی در برخی مراکز درمانی بنیان گذاشته شد . یکی از روش های حرارت درمانی Heat Therapy است . که سبب افزایش موضعی جریان خون و رساندن اکسیژن و مواد مغذی به منطقه درد می شود .

پارافین تراپی پای آقایان
پدیکور(کفسابی) ، درمان ترک پا، پینه ،خارپاشنه ،میخچه . جوانسازی و کلاژن سازی پوست پاهایتان در سالن تهران بکس

جهت اطلاعات بیشتر و نوبتدهی :

09126074167 حمیدبخشی

📌تهران . زعفرانیه

Hamidbakhshiiiiii@پیج اینستاگرام برای دیدن تمام لاین های خدماتی سالن تهران بکس به ویژه پدیکور پا

پارافین تراپی پای آقایان
خدمات لمینیت ، ژلیش، انواع پدیکور و مانیکور ، افزایش ضخامت ناخن هایتان ، پافر ، سوهان کشی در محیطی آرامبخش با جنبه ی درمانی

پارافین تراپی پای آقایان دارای فواید زیر است :

پارافین تراپی پای آقایان دارای دو مزیت منحصربه فرد است . در آرایشگاه مردانه تهران بکس ، تمامی خدمات پدیکور ، ماساژ پا ، در فضایی آرامبخش جهت درمان پاهای شما انجام میشود .

مورد اول : برای رفع مشکلات پوستی نظیر پینه و ترک است . که بر روی قسمت پاشنه و پنجه ایجاد می گردد . این بیماری ها به دلیل فشار زیادی است که این دو منطقه کف پا تحمل می کنند . پارافین تراپی به همراه ماساژ و کوکتل تراپی بسیار پر طرفدار است .  از دیگر مشکل پوستی پا می توان به خشکی پوست که سبب پوسته پوسته شدن ، سفید شدن ‌.و سوزش و زخم پا است اشاره کرد . این مشکل نیز معمول در قسمت های پاشنه و نزدیک قوزک پا ایجاد شده .که دلیل آن از بین رفتن چربی و کلاژن پوست میباشد .

دومین : .مشکل رایج پا ، درد های مفصلی در ناحیه انگشتان ، قوزک و زانو میباشد . این درد ها به دلیل بیماری های شایعی نظیر آرتروز و آرتریت روماتوئید (روماتیسم) ایجاد می گردد . همچنین درد های عضلانی و گرفتگی هایی که به دلیل فعالیت زیاد ، راه رفتن و یک جا ایستادن بوجود می آید ،نیز مشکلاتی را برای افراد ایجاد خواهد کرد  که باز هم باید به سراغ پارافین تراپی رفت .

پارافین تراپی پای آقایان
پدیکور پای آقایان ، قارچ زدایی، از بین بردن باکتری ،جوانی و ماساژ پوست پا

افراد زیر پارافین تراپی انجام ندهند :

اگر بر روی پوست خود زخم باز یا تاول دارید . تا زمان خوب شدن آن از پارافین درمانی پا دوری کنید . مهم ترین مرحله آماده سازی پوست برای پارافین پا ، شست و شو و تمیز کردن آن است .

– افرادی که دچار گرفتگی عروق در ناحیه پا هستند . و کسانی که پوستی حساس دارند . از انجام پارافین تراپی پا اجتناب نمایند .

درمان خار پاشنه آقایان
کفسابی و پدی ژل ، پارافین تراپی و کوکتل تراپی مشتری در آرایشگاه داماد

قبل از انجام پارافین تراپی پا در سالن تهران بکس :

در این مرحله باید جهت حفظ رطوبت طبیعی پوست اقدام خواهیم کرد . چرا که پارافین به دلیل دارا بودن قابلیت جذب رطوبت به خود . می تواند پوست پاها را خشک کرده . و نتیجه ای معکوس در این تکنیک ایجاد بکند . به همین منظور باید به وسیله کرم مرطوب کننده مخصوص پوست پا و یا لوسیون هایی که دارای فرمولاسیونی آبرسان می باشند . در حدود 10 دقیقه پاها را ماساژ خواهیم داد .

ماساژ پا در قسمت پاشنه ، سینه و انگشتان پا باید به درستی انجام شده . تا مقدار مناسبی از کرم مرطوب کننده جذب پوست این ناحیه گردد . تنها پس از این ماساژ است که پاها آماده دریافت تکنیک پارافین تراپی خواهد شد .

پارافین تراپی پا روند پیری را کاهش میدهد :

وقتی شما بیرون از منزل کار می کنید . طبیعی است که پاهای خود را با جوراب و کفش بپوشانید .

و همین موضوع می تواند سبب تعریق پاهای شما شده و از همه مهمتر خشکی و ترک پا بشود . حال از گذشته تا به امروز بسیاری از افراد هایی که به ظاهر پاهای خود اهمیت می دادند .  که راه حل آن تنها با پارافین تراپی میسر میشود .

پس تلاش کرده اند تا با امتحان کردن روش های نوین از بروز خشکی ، چین و چروک و ترک های کف پای خود جلوگیری بکنند . پارافین تراپی یکی از روش هایی بوده است . که بسیاری از افراد از آن برای از بین بردن ترک های کف پای خود استفاده می نمایند . به طور کلی پارافین می تواند با دمایی که در خود دارد ، سبب تحریک کلاژن پوست شما شده . و روند پیری در پوست را کاهش دهد . و از خشکی ، ترک و زبری در کف پا نیز جلوگیری کند .

تماس