رنگ موی سفید یخی مردانه

رنگ موی سفید یخی مردانه ، از جمله رنگ های پرطرفدار مردانه میباشد . این کار به همراه معرفی چند رنگ دیگر که در سالن تهران بکس ، مورد استقبال قرار گرفته ، توسط حمید بخشی انجام میشود .

جهت مشاوره و اطلاع رسانی :

📞 09126074167 حمید بخشی

📌تهران . زعفرانیه 

ترکیب رنگ یخی ، جوگندمه ، این روزها یکی از پرطرفدارترین و جنجالی‌ترین ترکیب های رنگ مو میباشد .
هرچند رنگ مو سفید یخی از سال 2020 در دنیای مد مورد استقبال قرار گرفته . و به عنوان یکی از پرطرفدارترین رنگ‌ موهای سال در میان سلبریتی‌ها معرفی شده است .

این ترکیب رنگ به قدری جذاب و فوق‌العاده بوده، که تا سال 2022 نیز در ترند رنگ موهای سال باقی مانده است .
چهره‌های محبوبی همچون تیلور سوئیفت و لیدی گاگا ، در مراسم‌های اخیر ، با طیف‌های مختلفی از این رنگ مو روی فرش قرمز ایستاده اند .
و همین استقبال کم نظیر سلبریتی‌ها از این ترکیب رنگ مو در دو سال اخیر ، موج عظیمی از طرفدارانشان را به سوی انتخاب این رنگ موی فوق‌العاده روانه کرده .

Hamidbakhshiiiiii@ پیج اینستاگرام برای دیدن تمام کارها در سالن تهران بکس

رنگ موی سفید یخی مردانه
رنگ موی پلاتینه|دودی|جوگندمه|کاراملی|زیتونی|خاکستری|سفید یخی|

رنگ موی سفید یخی مردانه مناسب چه کسانی میباشد ؟

رنگ موی سفید یخی مردانه ، ترکیب رنگ سرد و بسیار روشنی دارد .
و از این رو ممکن است بسیاری از ما را برای انتخاب ، دچار شک و تردید بکند . البته که انتخاب رنگ مو یخی ، تغییرات بزرگی را در چهره و ظاهر به دنبال دارد .
و باید در انتخاب آن جانب احتیاط را رعایت کرد . سعی کنید از آرایشگرتان {حمید بخشی} هم کمک بگیرید .

اما طیف‌های بسیار گسترده‌ای از این ترکیب رنگ جذاب در دنیای مد خلق شده است . با کمی جستجو ، شما هم می‌توانید بهترین ترکیب رنگ یخی ممکن را برای حالت چهره و تناژ پوستی خود انتخاب نمایید .

در واقع این رنگ مو کار شما را برای رسیدن به استایلی جذاب و شیک ، بسیار ساده میکند .
اگر شما هم عاشق هیجان و تغییرات ناگهانی هستید ، انتخاب رنگ مو یخی ، یکی از بهترین گزینه‌ ی ممکن برای شماست .

جدیدترین ترکیبات رنگ مو یخی ، طیف رنگ اسکاندیناوی است . این ترکیب بیشتر برای لایت‌های تکه‌ای و بالیاژ معکوس کاربرد دارد .

قرارگیری رنگ سرد و شفاف اسکاندیناوی در کنار پایه موهای تیره قهوه‌ای و دودی ، جلوه بی‌همتایی دارد .

رنگ موی سفید یخی مردانه

رنگ موی سفید یخی مردانه چه طور زده بشه جذابیت بیشتری داره ؟

رنگ موی سفید یخی مردانه 🔅هم به شکل هایلایت در لا به لای موهای طبیعی خود استفاده بکنید .

🔅هم تمام قسمت های مو رو به رنگ سفید یخی تغییر بدید .

🔅 یا موهاتون رو به شکل سایه ای کوتاه کنید . و فقط قسمت بالایی موها رو رنگ کنید .‌
همه چیز به سلیقه و نظر شما بستگی دارد .

اگه شما هم جز اون دسته از اقایانی هستید که تمایل دارید رنگ موهاتون رو به رنگ مو سفید یخی تغییر بدید . و یک تفاوت چشمگیر و خیره کننده در چهره و استایل خودتون به وجود بیارید ، حتما به ما بپیوندید .

تفاوت رنگ موی سفید یخی با پلاتینه چیست ؟

تفاوت رنگ بلوند سفید و پلاتینی در این است : که در بلوند پلاتینی ، طیفی از رنگ گرم در آن مشاهده می شود . ولی در بلوند یخی ، نشانه های بسیار کمی از رنگ گرم وجود داشته . و بیشتر طیف سرد و یخی دارد .

حال که این موضوع به خوبی روشن شد ، می توانیم به راحتی از اصطلاح “رنگ مو یخی” و یا “بلوند سفید” استفاده نمایید .
به خصوص اگر ایده هایی که در این مطلب از این نوع رنگ مو مشاهده می کنید را ببینید ،  شما نیز بیشتر متوجه ته رنگ سرد آن خواهید شد .

فقط باید خاطر نشان کنیم ، که اگر شما قصد دارید ، به زودی رنگ مو یخی را امتحان نمایید ، باید بدانید این نوع رنگ از آن دست مدل هایی است ؛که به محض بلند شدن از صندلی آرایشگاه ، به مراقبت و ترمیم مداوم نیاز دارد !

رنگ موی سفید یخی مردانه
برای موهایی که تیره هستند ، زدن این رنگ نیاز به دکلره دارد .

اگر موهای روشن دارید ، یخی کردن راحت تر است

در صورتی که به صورت طبیعی موهای بسیار روشنی داشته باشید ، ممکن است ؛ تنها کمی بیش از دو شماره نیاز به روشن کردن موهایتان داشته باشید . ولی در غیر این صورت بهترین روش برای به دست آوردن این نوع رنگ مو ، کاربرد پروسه رنگ دو مرحله ای میباشد .
بدین معنی که (رنگ کار حمید بخشی) ، ابتدا موهایتان را برای خنثی کردن رنگ موهای طبیعی تان دکلره میکند . سپس رنگ دلخواه را روی موها استفاده مینماید .

گرچه باید موهایتان را به دست متخصص این کار بدهید ، ولی رنگ موی سفید یخی با مدل مو باب و با استایل صاف از مدل های شیک پیشنهادی برای این رنگ مو میباشد .

رنگ موی سفید یخی و انتخاب استایل شما

رنگ موهای روشن برای چشمان روشن و رنگ موهای تیره برای چشمان تیره بسیار مناسب است . که اگر به درستی با رنگ لباس مجلسی ست بشوند ، استایل خیلی زیبایی به شما خواهند داد .

اگر پوست تیره دارید و از لباس مجلسی رنگ روشن استفاده مینمایید ، بهتر است که از رنگ های روشن برای موی خود استفاده کنید . چون موجب می شود که پوست شما روشن تر و زیباتر دیده شود .

تماس