بهبود سیاتیک با ماساژ 09126074167

بهبود سیاتیک با ماساژ

بهبود سیاتیک با ماساژ ، برای جلوگیری از پیشرفت علائم ، توصیه می‌گردد . اینکار توسط متخصص در سالن تهدان بکس ، با مدیریت حمید بخشی انجام میشود . هر چه زودتر سیاتیک را درمان کنید بهتر است . چون ، درمان سیاتیک ممکن است شامل هر دو روش جراحی و غیرجراحی باشد . به طور معمول ، ابتدا روش‌های غیر جراحی امتحان می‌شوند .

وقتی علت اصلی شدید باشد و یا نقص عصبی پیشرونده‌ای مانند ضعف پا ایجاد بشود ، ممکن است جراحی هدف قرار داده شود .

درمان‌های خط اول سیاتیک معمولاً شامل ترکیبی از فیزیوتراپی ، داروها ، تزریقات درمانی و درمان‌های جایگزین میباشد .

 

سیاتیک حاد معمولاً با ۴ تا ۶ هفته درمان غیرجراحی بهتر می‌شود . برای سیاتیک مزمن با درد بیش از ۸ هفته ، زمان درمان ممکن است ، بیشتر طول بکشد . و به علت اصلی بستگی دارد .

ماساژور متخصص در مرکز برای رفع مشکل کمر ، پا ، لگن

 

 

 

جهت اطلاعات بیشتر با ما :

09126074167📞 حمید بخشی

📌 تهران ، زعفرانیه(آصف)

Hamidbakhshiiiiii@ پیج اینستاگرام برای مشاهده یامه لاین های خدماتی سالن تهران بکس

 

 

بهبود سیاتیک با ماساژ در طب فیزیک

بهبود سیاتیک با ماساژ درمانی محقق میشود . طب فیزیکی ترکیبی از تقویت ، کشش و حرکات هوازی را شامل می‌شود . و تقریباً یک مولفه اصلی در هر برنامه درمانی سیاتیک میباشد . تمرینات درمانی همچنین ممکن است به یک برنامه طب فیزیکی اضافه گردد . ابن ماساژ با اهداف زیر دنبال میشود :

ستون فقرات و عضلات کمر ، شکم ، باسن و ران را تقویت سازد .

مقاومت هسته بدن را افزایش دهد .

ماهیچه‌های سفت شده و غیرقابل انعطاف مانند عضلات همسترینگ را بکشد .

با ورزش‌های هوازی سبک مانند پیاده روی ، شنا یا آب درمانی ، به تبادل مایعات و مواد مغذی در بدن کمک بکند .

 

اگرچه ممکن است کمی ‌استراحت یا اصلاح فعالیت لازم باشد . اما مهم است ، که تا آنجا که ممکن است فعالیت را حفظ نمایید . از دوره‌های طولانی بی‌تحرکی جسمی ‌یا در رختخواب ماندن جلوگیری کنید .

تمرینات خاص برای درمان سیاتیک ممکن است ، وابسته به علت اصلی باشد . متخصصان آموزش دیده ، مانند متخصصان طب فیزیکی ، فیزیوتراپیست‌ها ، متخصصان طب جراحی یا مربیان ورزشی مجرب می‌توانند ، به تدوین یک برنامه درمانی موثر برای تسکین درد سیاتیک از طریق ورزش و فیزیوتراپی کمک کنند .

بهبود سیاتیک با ماساژ
رفع درد در ناحیه ی کمر ، گردن ، با ماساژ درمانی در تهران بکس

 

 

 

ماساژ درمانی و مزایای آن :

اشکال خاصی از ماساژ درمانی ، مانند ماساژ بافت عمیق برای سیاتیک ، ممکن است فوایدی برای تسکین درد داشته باشد .

از مزایای ماساژ درمانی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

⭐️بهبود گردش خون ، که به نوبه خود پاسخ بهبودی بهتری در بدن ایجاد می‌کند .

⭐️شل شدن عضلات سفت ، که ممکن است در بهبود درد موثر باشند .

⭐️ترشح اندورفین ، هورمون‌هایی در بدن که به عنوان مسکن طبیعی عمل می‌کنند .

بهبود سیاتیک با ماساژ
آیا شما هم دنبال راهکار اصولی جهت رفع درد ناشی از سیاتیک هستید ؟

 

 

 

علائم سیاتیک که مارو به سمت ماساژ درمانی میکشونه :

درد سیاتیک اغلب باعث ایجاد سوزش پا می شود . و همچنین می تواند باعث ایجاد کوفتگی و درد در عضلات آن قسمت شود . همچنین در راه رفتن و نشستن شما اختلال ایجاد کند .

اگر شما نیز چند وقتی است که در قسمت پا ، درد یا سوزش دارید ، و احساس بی حسی خاصی در قسمت پایینی بدتان دارید . ممکن است شما دچار بیماری سیاتیک شده باشید .

 

ماساژ درمانی ، یکی از بهترین روش ها برای کاهش درد در قسمت های مختلف بدن میباشد . که تاثیر آن نیز به صورت علمی اثبات شده است . یکی از بهترین روش ها برای درمان درد سیاتیک استفاده از خدمات ماساژ می باشد .

برای اینکه شما درد سیاتیک را توسط ماساژ بهبود بخشید بهتر است ، که از یک ماساژ درمانگر کمک بخواهید تا بتواند به شما به صورت حرفه ای کمک کند .

اما گفتنی است که تکنیک هایی وجود دارد ، که خودتان هم به کمک آن ها بتوانید به کاهش درد سیاتیک کمک نمایید .

درمانی ، معجزه‌ای برای دیسک کمر و دردهای عضلانی بدن

 

 

 

 

بهبود سیاتیک با ماساژ و انواع آن

بهبود سیاتیک با ماساژ درمانی ، روشی قدیمی و موثر میباشد . اما این روش انواع مختلفی دارد :

ماساژ با سنگ داغ : در این روش از سنگ‌های گرم شده برای افزایش چرخش خون و ریلکس کردن عضلات استفاده میکنیم .

 

ماساژ عمیق بافت : ماساژ عمیق بافت می‌تواند به همراه ماساژ سوئدی ، برای کاهش گرفتگی از عضلات موجود در سطح عمیق‌تر بدن و بافت‌های ارتباطی در گردن و قسمت بالای کمر مورد استفاده قرار بگیرد .

هنگام استفاده از ماساژ عمیق بافت ، فشار عمیق‌تر بر لایه‌های عضلانی وارد می‌شود . و تمرکز بر آزاد سازی نقاط به هم گره خورده یا بافت‌های آسیب دیده می‌باشد . که ممکن است باعث گردن درد ، کمر درد، درد شانه و… شده باشند .

درمان نقطه محرک : در این روش ماساژ درمانی از یک فشار ثابت و یکنواخت برای آزاد سازی اسپاسم عضلات بدن و بهبود گردش خون به نواحی نیازمند درمان (کمر ، گردن ، پا، شانه و…) استفاده میگردد .

معمولاً نقاط یا گره‌های خاص ایجاد شده در عضلات باعث ایجاد درد می‌شود . و به همین خاطر در این روش سعی می‌شود ، این نقاط آزاد شده و از هم باز شوند .

شیاتسو : این روش ماساژ درمانی یک نوع از ماساژ ژاپنی میباشد . که در آن ماساژ دهنده از وزن بدن خود برای وارد کردن فشار تدریجی به نقاطی از بدن که در طب چینی مهم هستند ، استفاده می‌کند . در این حالت فیزیوتراپ با لمس کردن یا مالش دادن شبکه رگ‌های بدن که منبع جریان انرژی هستند .

 

 

 

ماساژ درمانی در سالن تهران بکس :

معمولاً ، بیمار بر روی یک تخت دراز کشیده و لباس‌های راحت می پوشد . متخصص ماساژ ممکن است از روغن یا لوسیون برای کاهش اصطکاک دست خود با پوست بیمار استفاده نماید ‌. گاهی اوقات ، افراد در حالتی از ماساژ درمانی استفاده می‌کنند . که روی یک صندلی نشسته‌اند . یک جلسه ماساژ می‌تواند نسبتاً کوتاه باشد ، یا ممکن است برای یک ساعت یا حتی بیشتر ادامه داشته باشد .

 

 

 

ماساژ درمانی برای سیاتیک :

عصب سیاتیک بلندترین عصب در بدن است . و حتی فرد ممکن است به خاطر آن با درد در ناحیه پایین کمر مواجه شود . که این درد تا پاها می‌تواند وجود داشته باشد .

درد سیاتیک معمولاً به خودی خود در طول دو ماه کاهش پیدا می‌کند . اما امکان تسکین آن در فاصله زمانی کوتاه‌تر نیز با استفاده از روش‌های خاص وجود دارد .

ماساژ درمانی اثر قابل توجه بر درمان درد عصب سیاتیک دارد . نتایج مطالعات انجام شده در این حوزه نیز نشان دهنده ماساژ درمانی باعث کاهش درد و ناراحتی بیمار می گردد .

برای مثال یک مطالعه انجام شده بر روی ۴۰۰ نفر که ماساژ درمانی را به طور منظم هفته ای یکبار یا هر گاه که تمایل به انجام ماساژ داشتند ، انجام دادند . نشان می‌دهد با گذشته ده هفته ، دریافت کنندگان ماساژ عملکرد بهتر عضلات کمر و کاهش درد را گزارش کرده‌اند .

تماس