درمان ریزش سکه ای مو با میکروپیگمنتیشن

پر کردن خط کاشت مو با میکروپیگمنتیشن 09126074167

پر کردن خط کاشت مو با میکروپیگمنتیشن

پر کردن خط کاشت مو ، در سالن تهران بکس ، در بعضی افراد که قسمت های فاقد مو در روی سرشان باعث کاهش اعتماد به نفس و خجالت میگردد ، یا جای بخیه از کاشت مو آن ها را آزار میدهد توصیه میشود .

در روش میکروپیگمنتیشن ، با مدیریت حمید بخشی ، برای پر کردن خط کاشت مو ، رنگدانه های متناسب با رنگ موی هر فرد در لایه ی دوم پوست سر ، سایه هایی در قسمت های خالی پوست سر ایجاد خواهیم کرد . اینکار برای کسانی که کاشت مو انجام داده اند هم پیشنهاد میشود . در واقع اسکالپ سر ( میکروپیگمنتیشن )در قسمت های مختلف سر انجام می گردد . و کم رنگ و پر رنگ بودن و یا طرح آن بسته به نظر مراجع می تواند متفاوت میباشد .

قسمت هایی از سر ، که با استفاده از میکروپیگمنتیشن اصلاح می گردد :

💢 خط رویش مو : در مواردی که خط رویش مو به عقب رفته با استفاد از میکروپیگمنتیشن با ایجاد سایه روشن هایی خط رویش موی سر را به گونه ای کاملا طبیعی ایجاد خواهد شد .

 

💢 طرح جلوی سر : در این روش در جلو سر و شقیقه ها خطوطی طراحی و پر می شوند ، تا موها را پرپشت تر نشان دهند . این روش به مدل جیمی فاکس معروف میباشد .

 

💢 پرپشت نشان دادن موی سر : در مواردی که قسمتی از موی سر ریخته شده از میکروپیگمنتیشن برای پرپشت نشان دادن موها استفاده می شود .

تکنیک کار بر روی سر خانم ها و آقایان متفاوت میباشد . و در هر مورد طبیعی بودن کار بسیار حائز اهمیت قرار گرفته .

با توجه به ماندگاری میکروپیگمنتیشن بر روی سر ، این کار باید با دقت بالا و به وسیله ی افراد دارای تجربه انجام بشود .

 

جهت اطلاعات بیشتر :

09126074167📞 حمید بخشی

📌 تهران . زعفرانیه (آصف)

 

Hamidbakhshiiiiii@ پیج اینستاگرام جهت دیدن تمام لاین های خدماتی ما در سالن تهران بکس 

 

خدمات میکروپیگمنتیشن ریش ، میکروبلیدینگ سیبیل ، و اسکالپ سر در اینجا .

پر کردن خط کاشت مو با میکروپیگمنتیشن
اگر دچار ریزش سکه ای هستی ، یا با کاشت مو ، خط بخیه مشخصه از این روش استفاده کن .

 

 

پر کردن خط کاشت مو با میکروپیگمنتیشن در سالن تهران بکس چگونه انجام میشود ؟

پر کردن خط کاشت مو با میکروپیگمنتیشن همان اسکالپ سر میباشد . با روشی ماندگار خط بخیه ناشی از کاشت مو را از بین خواهیم برد .

ترمیم جای بخیه کاشت مو با روش اسکالپ سر به این شکل است که افراد برای انجام این کار به سالن تهران بکس مراجعه میکنند . درابتدا از بی حس کننده موضعی برای شخص و در قسمت های مورد نظر استفاده می نمایند .

 پس از اینکه بخش های مورد نظر بی حس شدند ، میکروکار اسکالپ را شروع می کند .

در این روش رنگ مخصوص اسکالپ که با رنگ موهای طبیعی فرد همخوانی داشته باشد در داخل دستگاه اسکالپ سر که کارتریج نام دارد ، قرار داده می شود .

 سپس با حرکات دست و سوزن های نانویی که در بخش ابتدایی دستگاه کارتریج قرار دارند ، عملیات اسکالپ انجام می گردد .

رنگدانه ها به لایه زیرین پوست سر در بخش های مورد نظر وارد می شوند . و به این شکل خطوط بخیه پوشانده می شوند .

 

 

میکروپیگمنتیشن سر چیست ؟

اسکالپ (میکروپیگمنتیشن ) سر ، روشی بسیار طبیعی میباشد . به گونه ای که افراد متوجه آن نمی شوند . و فکر میکنند ، که واقعا در آن قسمت مو قرار گرفته است . به عبارت دیگر با به کار گیری این شیوه ظاهر مصنوعی برای افراد ایجاد نمی گردد . چون در آن از رنگ اسکالپ استفاده میگردد .

اسکالپ سر امروزه کاربرد های فراوانی دارد . اما بیشترین و مهم ترین کاربرد آن در ترمیم جای بخیه کاشت مو میباشد .

کاربرد های دیگر این شیوه نوین را می توان : میکروپیگمنتیشن ریش ، اسکالپ سر برای بانوان و آقایان در خصوص موهای کم پشت آنها و یا کچلی آنها در نظر گرفت .

همچنین لازم به ذکر است که از میکروپیگمنتیشن ، نه تنها برای پوشاندن خط اسکار در ترمیم مو ، و برای کچلی و کم مویی افراد استفاده می شود .

بلکه این شیوه برای پوشاندن جای زخم های بزرگ ، جای بخیه ، جای شکستگی و جای سوختگی در قسمت های ابرو ، ریش و یا سر هم مورد استفاده قرار می گیرد .

پر کردن خط کاشت مو با میکروپیگمنتیشن
این روش با ماندگاری بالا ، با بی حسی برای شما انجام میشود .

 

 

 

 

پر کردن خط کاشت مو با میکروپیگمنتیشن دردناک است ؟

پر کردن خط کاشت مو با میکروپیگمنتیشن ، با بی حسی انجام میشود . ناحیه مورد نظر سر می گردد . معمولا این روش را به عنوان یک راهکار بدون درد در نظر می گیرند . اما افرادی که دارای آستانه درد پایینی هستند ، شاید به میزان بسیار کمی در هنگام این عمل درد را حس نمایند .

گذشته از آن با توجه به معایب اسکالپ سر و کاشت مو ، ناحیه مربوط به خط اسکار ناحیه بسیار کوچک ، باریک و کم حجمی است . میزان درد اسکالپ برای انجام این کار در مقایسه با اسکالپ کل سر بسیار ناچیز است .

پر کردن خط،کاشت مو با میکروپیگمنتیشن
بر اثر آلوپسی موها ریخته شده ، که با این روش رضایت مشتری جلب شد .

 

 

 

 

آیا استفاده از روش میکروپیگمنتیشن سر برای پوشاندن جای بخیه کاشت مو روش مناسبی است ؟

به صورت کلی به کار گیری روش اسکالپ سر برای مخفی کردن جای بخیه کاشت مو به عنوان بهترین روش شناخته می شود .

چون با کمک این تکنیک می توان جای بخیه را به خوبی پوشش داد . به طوری که هیچ حالت غیر طبیعی بر روی سر ایجاد نگردد . و جای بخیه به خوبی پوشش داده شود .

استفاده از اسکالپ در این خصوص به صورتی است که کسی متوجه انجام اینکار در روی سر شما نمی شود . و ظاهر مصنوعی و غیر طبیعی را در شما ایجاد نخواهد کرد .

میکروپیگمنتیشن سر ، نه تنها برای پوشاندن جای بخیه کاشت مو مناسب است . بلکه برای پوشاندن جای بخیه بر روی سر . و یا بر روی ریش و سبیل و ابرو نیز بسیار روش مناسبی میباشد .

 

 

 

 

چه افرادی کیس مناسبتری برای میکروپیگمنتیشن سر هستند ؟

محدودیتی در انجام روش میکروپیگمنتیشن برای افراد وجود ندارد . تفاوت چندانی ندارد که رنگ پوست تیره یا روشن باشد .

در این روش رنگدانه‌های مورد استفاده را می‌توان با طیف گسترده‌ای از رنگ‌های پوست مطابقت داد .

در مواردی که خط پیشانی به مرور در حال عقب نشینی است ، یا تراکم فولیکول‌ها در پوست سر در حال کم شدن هستند . می‌توان از این روش برای پوشاندن پوست سر استفاده نمود ‌. همچنین خط بخیه کاشت مو را هم پوشش میدهد .

 

 

Rate this post
تماس