هزینه پر کردن ریش با میکرو 09126074167

هزینه پر کردن ریش با میکرو

هزینه پر کردن ریش با میکرو  ، با مدیریت حمید بخشی با توجه به کاری که باید انجام شود تایین میگردد . این روزها در سالن تهران بکس ، یک ترفند جدید با ماندگاری بالا راه رو برای شما راحت کرده . (میکروپیگمنتیشن )

برخی از آقایان به دلیل وجود لکه‌های خالی در ریش و سبیل ، از گذاشتن آن خوداری می‌کنند . و همین امر باعث کم شدن اعتماد به نفسشان شده است .

هزینه پرکردن ریش با میکرو ، در سالن تهران بکس . به عنوان روشی جدید و ماندگار برای حجیم نشان دادن ، خط انداختن لای ریش و سیبیل ، حتی برای افراد مبتلا به ریش سکه ای ( آلوپسی ها ) ، سرطان بعد از بهبود ، وسانی که تار موی ضعیف و کمرنگی دارند . از دو روش میکروپیگمنتیشن – میکروبلیدینگ برای هر کیس استفاده میشود .

 

میکروپیگمنتیشن یک راهکار اصولی ، از طریق تزریق رنگ به لایه ی ابتدایی پوست می باشد . مثل تاتو و نفوذ رنگ به ۳ لایه ی پوست نیست . پس نیاز به ترمیم دارد . ولی هر گاه از رنگ ، مدل انتخابی خسته شدید ‌. میتوان آن را تغییر داد .

اینکار با بی حسی ، انجام میشود . بعضی از مشتریان حساسیتی نداشته و بدون بی حسی آن را انجام میدهند .

در این مرکز با مدیریت حمید بخشی ، خدمات اسکالپ سر ، میکروبلیدینگ ابرو هم انجام میشود .

تلفن جهت اطلاعات بیشتر :

📞 09126074167(حمیدبخشی)

📌 تهران . زعفرانیه(آصف)

Hamidbakhshiiiiii@ پیج اینستاگرام برای دیدن تمام لاین های خدماتی در سالن تهران بکس

هزینه پر کردن ریش با میکرو
تاتو یا میکروبلیدینگ ریش ، راهکاری جدید برای پر نشان دادن و اصلاح عیوب ریش

 

 

میکروپیگمنتیشن ریش در سالن تهران بکس

ریش ، در جذابیت ظاهر مردان نقش اصلی را ایفا خواهد کرد . مردان با داشتن ریش های پر و یا داشتن ته ریش بسیار جذاب تر و شیک تر به نظر می رسند . و این مسئله باعث اعتماد به نفس در مردان میگردد . اما برخی از مردان به صورت ژنتیک ، داشتن بیماری های خاص مانند آلوپسی و یا بر اثر سوختگی و جراحات عمیق دچار کم مو بودن در ریش و یا ایجاد ریزش های سکه ایی در صورت میشوند . این مسئله باعث ایجاد خلل در ظاهر مردان و همینطور کاهش اعتماد به نفس در این افراد میشود . درمان های متفاوتی برای این معضل وجود دارد .

 

در سالن تهران بکس ، خدمات اسکالپ (به منظور ایجاد کردن ته ریش) ، یک روش درمانی ماندگار ، بدون جراحی ، درد و خونریزی انجام میگردد . سریع ترین روش برای پر کردن ریش آقایان محسوب میگردد .

 

 

 

آیا این روش ، تا آخر عمر باقی میماند ؟

پر کردن جای خالی ریش با روش میکروپیگمنتیشن ، یک راه حل دائمی برای مشکلات کم پشتی موهای صورت میباشد .

باید توجه داشته باشید که برای همیشه ماندگار نیست . تاتو ریش هم مانند دیگر تاتو های زیبایی چند سال دوام آورده و در نهایت محو میگردد .

این کار با دستگاه های خالکوبی انجام نمی شود . و رنگی که اجرا می گردد جوهر نیست . بلکه رنگدانه هایی است که بدن می تواند به تدریج آنها را تجزیه نماید . این مسئله که نتایج این روش زیبایی ، ماندگار نیستند ، چیز خوبی میباشد .

این به شما امکان می دهد بعد از چند سال نظر خود را تغییر بدهید . اگر تصمیم دارید که دیگر ریش نداشته باشید ، می توانید اجازه دهید محو گردد . به علاوه ، هر چند وقت یکبار می توانید ظاهر آن را تغییر بدهید .

 

 

میکروپیگمنتیشن ریش چگونه انجام میشود ؟

برای میکروپیگمنتیشن ریش ، در ابتدا سطح صورت را بی حسی موضعی میکنند . محل مورد نظر را با استفاده از سوزن مخصوص میکرو که بسیار ریز میباشد ، به کمک تزریق القای ریز دانه های رنگی بر سطح پوست مو ها را طراحی می کنند . و جلوه ایی صد در صد طبیعی در صورت مردان نمایان میکنند .

سوزن اسکالپ بسیار ریز می باشد ، نیاز به دقت و ظرافت بالایی در هنگام استفاده دارد . از داشتن رنگ مخصوصی برای خود برخوردار است و روشی ماندگار برای این کیس هادمی باشد .

 

میکروپیگمنتیشن ریش و اسکالپ ، از طریق دستگاهی مخصوص استفاده میشود ، که دارای اجزای یکبار مصرف بوده و خوشبختانه خطری بیماران را تهدید نخواهد کرد . و عامل انتقال بیماری از شخصی به شخص دیگر نخواهد شد .

این روشی بدون هیچگونه درد و عوارض برای متقاضیان است . در همین رو است که شمار مراجعین این روش هر روزه افزایش پیدا میکند .

 

هزینه پر کردن ریش با میکرو به همراه فواید آن :

هزینه پر کردن ریش با میکرو ، بستگی به اندازه و حجم کار دارد . این یک راه حل همه کاره است . به این معنی که می تواند طیف وسیعی از عیوب موهای صورت را درمان کند . یا ریش ها را از ابتدا بازسازی نماید . این روش مشابه مشابه اسکالپ سر انجام می گردد ‌.

 

از ویژگی های آن : ⭐️ متراکم شدن ریش

که این مورد ، چیزی است که اکثر آقایان به آن نیاز دارند . اگر موهای شما کم و بیش یکنواخت در سراسر ناحیه موهای صورت رشد می کنند ، اما فاقد تراکم و حجم هستند ، می توانید با تاتو ریش ، کل ناحیه را متراکم سازید .

تار هایی که شبیه مو هستند بین تار های طبیعی اضافه می گردند . و در نهایت ناحیه با ریش متراکم تر ، پر پشت تر به نظر خواهد آمد .

 

⭐️ استتار لکه های طاسی در ریش 

یکی دیگر از عیوب بسیار رایج موهای صورت که می توان آن را با میکروپیگمنتیشن -میکروبلید برطرف ساخت . بسیاری از مردان دارای لکه های طاسی در ریش خود هستند . و به همین دلیل است که برخی از آنها تمایلی به ریش نخواهند داشت .

تاتو کردن ریش آرایشی می تواند این تکه ها را پر کرده و آنها را با موهای طبیعی ترکیب سازد .

 

⭐️ اصلاح شکل ظاهری ریش

بعضی از آقایان می خواهند شکل موهای صورتشان را اصلاح بکنند . طرح طبیعی گاهی اوقات خیلی نزدیک به خط فک ختم شده و می‌خواهند آن را کمی بالاتر بیاورند . طرح کلی موهای صورت می تواند چهره را متحول سازد . و ظاهر کلی آن را افزایش بدهد . بنابراین قطعاً می تواند هر کسی را جذاب تر نشان بدهد . می تواند گونه ها را تیزتر نمایان کند .

 

⭐️ بازسازی کامل ریش با تاتو

در نهایت ، مشتریانی هستند که هیچ ریشی ندارند . و خواهان بازسازی کامل ریش خود هستند . ظاهر کل ریش را می توان برای مراجعان مبتلا به آلوپسی ، بیماران سرطانی پس از اتمام شیمی درمانی و غیره بازسازی کرد .

هزینه پر کردن ریش با میکرو
ترکیبی از ، میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ برای ریش هایتان

 

 

با چند روش میتوان میکروپیگمنتیشن ریش انجام شود :

با دو روش : با دستگاه و با تیغه دستی .

روش میکروپیگمنتیشن موهای صورت به طور کل ظاهر صورت را بازسازی می کند . یک دستگاه با یک سوزن بسیار نازک برای رسوب نقاط ریز رنگدانه در پوست استفاده می شود . و نتیجه شبیه فولیکول های مو یا موهایی است که در آستانه رشد قرار دارند .

 

هزینه پر کردن ریش و ماندگاری این روش :

هزینه پر کردن ریش که با دستگاه میکروپیگمنتیشن و گاها میکروبلیدینگ انجام میشود . متغییر است و اخیرا مورد توجه قرار گرفته است .

میکروپیگمنتیشن موهای صورت یکی از روش های تاتو ریش به شمار می آید . که می توان هر گونه نقص ریش را رفع کند . و حتی اگر مشتری موهای صورت نداشته باشد ، می تواند ظاهر ته ریش را بازسازی نماید .

بدیهی است که علائم همیشه ثابت می مانند ، آنها با موهای طبیعی شما رشد نمی کنند . بنابراین باید موهای واقعی صورت خود را کوتاه کنید .

نتایج ۳-۵ سال باقی خواهد ماند . آنها به تدریج محو می گردند . اما شما می توانید آنها را ترمیم کنید . تا آنها را طولانی تر نگه دارید .

هزینه پر کردن ریش با میکرو
با روش میکروپیگمنتیشن نوعی سایه و خطوط در لابه لای مو انجام میگردد

 

 

 

سوال : میکروپیگمنتیشن انجام بدم یا میکروبلیدینگ ؟؟؟

این بستگی به مدل موهای صورت شما دارد که چه مدل ریشی دوست دارید داشته باشید . اگر از ته ریش یا سایه استفاده می نمایید ، میکروپیگمنتیشن موهای صورت راه حلی است .

 اما اگر ریش خود را کامل می گذارید ، میکروبلیدینگ احتمالا انتخاب بهتری میباشد . همانطور که گفته شد ، میکروپیگمنتیشن می‌تواند روی موهای بلندتر نیز خوب به نظر برسد ، زیرا نقاط خاصی را متراکم تر میسازد . اما تنها در صورتی که در سراسر ناحیه موهای صورت منتشر شده باشند ، نه روی خطوط .

 

آیا این روش محدودیت سنی دارد ؟

میکرو ریش محدودیت سنی ندارد . و افراد می توانند از اوایل جوانی از این روش استفاده بکنند . بدون اینکه دچار عوارض و یا آسیبی در صورت و ظاهر خود بشوند . اسکالپ به دلیل اینکه از سوزن ریزی استفاده میشود ، به بافت داخلی صورت آسیب وارد نمیکند . زیرا امکان تزریق را فقط در سطح رویی پوست دارد .

اسکالپ ریش از رنگ های استاندارد و مخصوص استفاده میشود . و به تناسب پوست و رنگ موی فرد رنگ مورد نظر ، انتخاب و طراحی میگردد .

و اما نکته ی اصلی و مهم در میکروپیگمنتیش ریش ، طبیعی بودن این روش است .

این روش چنان ظریف بر صورت طراحی ظریف میشود که امکان تشخیص میکرو را برای خانواده شخص نیز به همراه ندارد . و روشی صد در صد طبیعی می باشد .

 

 

Rate this post
تماس