کراتینه مو در تهران با قیمت مناسب09126074167

کراتینه مو در تهران با قیمت مناسب

کراتینه مو در تهران با قیمت مناسب ، روشی جدید برای رهایی از شر موهای وز ، مجعد ، و آسیب دیده است . در سالن تهران بکس ، در حداقل زمان ممکن ، با کیفیت ترین کار را به شما ارائه میدهیم .
اگر شماهم از اتوی مو ، سشوار کشیدن خسته شدید . و یا موهای فری دارید . ما این روش را به شما معرفی میکنیم .

کراتینه یا صافی ژاپنی متودی است که موهای فر ، حتی فر آفریقایی رو تبدیل میکنه به لخت ژاپنی . بدون بازگشت . و صد در صد تضمینی فقط هر شیش ماه یکبار نیاز به ریشه زنی دارد . دلیل هم مشخصه چون موهاتون رشد میکنه .
و به ریشه ها مواد نخورده . پس به همان حالت اولیه س قطعا .

 

جهت نوبتدهی و مشاوره :

📞 09126074167 حمید بخشی

📌تهران . زعفرانیه(آصف)

Hamidbakhshiiiiii@
پیج اینستاگرام برای دیدن تمام کارها در سالن تهران بکس

کراتینه مو در تهران با قیمت مناسب
برای صاف کردن موهای مجعد این روش بهترین گزینه است

 

 

 

 

کراتینه مو در تهران با قیمت مناسب و مراقبت ها :

کراتینه مو در تهران با قیمت مناسب ، توسط حمید بخشی کراتینکار ، تجربه ی داشتن موهایی ابریشمی و بدون آسیب ، را به شما هدیه میدهد . قطعا یک سری باید و نباید بعد از انجام تکنیک صافی وجود داره .

✅ ابتدا ، موهای خود را تا ۷۲ ساعت نشورید .

 

✅ وقتی موهای خود را ریباندینگ می‌کنید ، مهم‌ترین نکته‌ای که باید بدانید و به آن توجه بفرمایید . این است که موهای خود را تا ۷۲ ساعت بعد، نشورید .
در واقع در این مدت اصلا نباید اجازه بدهید . که موهایتان مرطوب گردد . حال با حمام رفتن و شست‌وشو باشد ، یا از طریق دیگر . نباید رطوبت به مو برسد .

 

✅ تقریبا سه روز طول می‌کشد ، که موهای شما با ساختار جدید جا بیافتد . شستن موها قبل از این زمان ، باعث می‌شود که نتیجه مطلوب و راضی‌کننده را از فرایند ریباندینگ دریافت نفرمایید .

✅ بستن مو و استفاده از گیره را فراموش بکنید .
بعد از ریباندینگ نباید موهای خود را بپیچید . ببندید یا از گیره‌های مو استفاده کنید . حتی نباید موهایتان را پشت گوش بزنید . گیره‌ها و کش‌هایی که برای بستن مو استفاده می‌کنید ، باعث می‌شوند که موهای شما که به تازگی تغییر ساختار پیدا کرده‌اند ، چین بخورند یا بشکند .

کراتینه مو در تهران با قیمت مناسب
صافی مو ، در کمترین زمان بدون آسیب ، ویتامینه و احیا

 

 

 

بعد از صافی باید چه شامپوهایی استفاده کنیم ؟

فاصله سه روز بعد از ریباندینگ ( کراتینه ) ، تا زمانی که موهایتان رو میشورید ، باید مطمئن باشید که موها همواره در حالت صاف و مستقیم قرار دارند .
در این فاصله هیچ چیزی نباید باعث تغییر شکل موها بشود . در نتیجه، موقع خوابیدن مراقب باشید که موها شکسته نشوند و مستقیم قرار بگیرند .
سعی کنید ، با مشاوره ، کراتینکار در سالن تهران بکس ، از نرم‌کننده استفاده کنید .
بعد از گذشت سه روز ، می‌توانید موهایتان را بشورید . برای شستن موها از یک شامپوی ملایم استفاده کنید .
شامپوهایی بخرید که مخصوص موهای ریباندینگ شده یا موهایی است ، که با مواد شیمیایی درمان شده‌اند .
نرم‌کننده را به ساقه موهای خود بزنید. چند دقیقه صبر کنید تا موهایتان کاملا رطوبت را جذب بکند . سپس به آرامی نرم‌کننده را بشویید .

کراتینه مو در تهران با قیمت مناسب

 

 

بعد از کراتینه میشود ، مو را حالت داد یا رنگ کرد ؟

💢 با حرارت موهای خود را حالت ندهید .
با ریباندینگ مو ، موهای شما حالت جدیدی می‌گیرند . و دوباره مجددا به حالت دادن نیاز ندارند . با وجود این ، اگر نمی‌توانید بعد از حمام سشوار نکشید ، از دمای سرد سشوار استفاده بکنید .
تا جایی که ممکن است از قرار دادن موهای خود در معرض حرارت بالا دوری بفرمایید . این کار باعث می‌شود ، که موهای شما بیشتر در معرض آسیب قرار بگیرد .

💢 رنگ کردن مو را به تعویق بیاندازید .
برای مدت شش ماه .

نمونه ی دیگری از صافی در سالن تهران بکس

 

کراتینه مو در تهران با قیمت مناسب نباید با بوتاکس اشتباه گرفته بشه

کراتینه مو در تهران با قیمت مناسب ، فقط جنبه لخت کردن را نداشته . و میتوان برای کسانی که بر اثر دکلره ، موهایی آسیب دیده دارند ، کارایی داشته باشد . ابتدا درمان و بعد صافی .
اما اصولا ، به یک نام دیگه ، تعریف میکنند .به اسم بوتاکس مو .
ریباندینگ هم ، کارایی درمانی بوتاکس مو رو نداره . و موها ترمیم و بازسازی نمیکنه . انجام این تکنیک با توجه به جنس و طول موها {بین ۳ تا ۸ ساعت} زمان میبره ‌. و {بین ۶ تا ۸ ماه} هم ماندگاری داره .
برای ماندگاری بیشتر و مراقبت از موها ، حتما اقدامات لازم بعد از ریباندینگ رو رعایت کنین . در غیر این صورت ممکنه موها به حالت وز یا فر سابق برگرده .

 

 

 

مزایای کراتینه مو چیست ؟

⭐ ماندگاری بالا

⭐ صافی ، درخشانی و کاهش وزی موها

⭐ حفظ حالت صافی موها حتی با خیس شدن و تعریق

⭐عدم نیاز به استفاده از وسایل حرارتی مثل سشوار و اتوی مو

⭐صرف زمان کمتر برای نگه داری ، شانه کردن و شستشوی موها .

تماس