10:ماساژ بدن آقایان منطقه ۱

ماساژ بدن آقایان منطقه ۱ در اینجا ببین :

 

ماساژ بدن آقایان منطقه ۱ ، در آرایشگاه داماد تهران بکس انجام میشود .

ماساژ در اصل به عمل مالش دادن و ورز دادن بدن به وسیلۀ دست می گویند . ماساژ درمانی شامل روش های مختلفی است که با توجه به اینکه کدام قسمت بدن را درگیر بکند و با چه اهدافی اعمال شود با هم تفاوت خواهند داشت .
متخصصان ماساژ درمانی به منظورکاهش درد و فشار عضلانی و مفاصل بدن افراد را ماساژ می­دهند . متخصص ماساژ درمانی نیز شخصی است که تکنیک ها و روش های بخصوصی را در زمینه ماساژ دادن آموخته باشد .

 

خدمات

● خدمات ماساژ آقايان ماساژ صورت و بدن ،  ريلكسی آقایان  فول بادی . خدمات ماساژ آقایان در تهران .  صورت و بدن آقایان ماساژ درمانی.  و آروماتراپی آقایان در اینجا ●

 

 

 

تلفن هماهنگی و رزرو نوبت :

09126074167 {حمید بخشی}

📌تهران . زعفرانیه . آرایشگاه داماد

Hamidbakhshiiiiii@ پیج اینستاگرام برای دیدن همه ی خدمات سالن

ماساژ بدن آقایان منطقه ۱
تکنیک جدید برای ریلکسیشن و آسودگی از خستگی محیط کار و درمان انواع بیماری ها

 

 

 

 

 

 

ماساژ بدن آقایان منطقه ۱  چه تاثیراتی برایتان دارد؟

ماساژ بدن آقایان منطقه ۱ ، و در کل تعریف آن عبارت است : از یکسری حرکات منظم و اصولی که افراد با داشتن مهارت های خاص در انجام حرکات دستی روی بافت های بدن و صورت انجام می دهند که ماساژ روی سیستم عصبی بدن ، گردش خون ، عضلات ، مفاصل و پوست تاثیر خواهد گذاشت .

 

 

اینکار فواید بسیاری دارد :

● از جمله اینکه موجب رفع استرس و خستگی شده و ایجاد آرامش می کند . و حالت ریلکسیشن و سبکی را در فرد بوجود خواهد آورد .

● علاوه بر این رفع کوفتگی و گرفتگی عضلات ، تناسب اندام ، تمدد اعصاب و سرعت بخشیدن به جریان خون و همینطور پیشگیری از بسیاری از بیماری ها را به دنبال خواهد داشت .

 

 

 

 

ماساژ بدن آقایان منطقه ۱ در ناحیه سر و صورت :

ماساژ بدن آقایان منطقه  ۱ ، در این نواحی ، به روش های مختلفی اجرا می شود .  که معروفترین و پرکاربردترین نوع آن سبک ماساژ سر هندی می باشد . که دارای تاریخچه بسیار کهنی نیز است .

ماساژ سر معمولا ماساژ کامل نواحی صورت ، سر ، گردن و سرشانه ها می باشد . در این ماساژ چون سطح کمتری را ماساژ می دهیم . زمان اجرای تکنیک های آن نیز بسیار کوتاه میباشد .

با اجرای تکنیک های ماساژ صورت می توانید در روند جوانسازی و رفع چین و چروک پوست نقش پر رنگی را ایفا کنید . همچنین با شناخت نقاط مهم شیاتسو در سر نیز می توانید به اهداف درمانی نیز دست یابید .

ماساژ بدن آقایان منطقه ۱
ریلکسیشن ، درمان بیماری سیاتیک و آرتوروز

 

 

 

ماساژ بدن آقایان منطقه ۱ و آشنایی با سبک سوئدی :

ماساژ بدن آقایان منطقه ۱ ، در این روش بسیار طرفدار دارد .

1- ماساژ سوئدی

نوعی ماساژ تمام بدن است که برای این گروه از افراد مفید خواهد بود :
1: تا به حال ماساژ نشده اند .
2: تنش زیادی دارند .
3: به لمس شدن حساس هستند .
4: ماساژ سوئدی گزینۀ مناسبی برای افرادی است که دچار گره های عضلانی هستند .  و نیاز دارند که در طول دریافت ماساژ استراحت بکنند .
5: برای شروع این روش ، لازم است که فرد بر روی تخت ماساژ بر روی شکم دراز بکشد. برای حفظ حریم خصوصی افراد در حین ماساژ،  یک حوله بر روی آنها انداخته خواهد شد .

 

 

 

ماساژ درمانگر از ترکیب روش های زیر برای اینکار استفاده می­کند :

● مالش دادن
● شل کردن عضلات به منظور افزایش گردش خون
● حرکات دایره ای عمیق
● لرزش و ضربه زدن
● تکنیک های حرکت مفصل های غیر فعال
● ماساژ سوئدی معمولاً حدود 90 دقیقه زمان خواهد برد .

خلاصه

این تکنیک ، برای آرامش و کنترل دردهای جزئی مفید است .
این روش برای کسانی که تا به حال تجربۀ ماساژ درمانی نداشته­ اند . نیز گزینۀ مناسبی میباشد .

 

 

 

 

تکنیک سنگ داغ

ماساژ سنگ داغ برای افرادی که دچار درد و تنش عضلانی هستند . و یا قصد دارند در حین ماساژ استراحت کنند . انتخاب مناسبی است.
این نوع ماساژ درمانی شبیه به تکنیک سوئدی بوده ، با این تفاوت که در مدل سنگ داغ  ، متخصص ماساژ درمانی علاوه بر دستان خود، از سنگ های گرم شده نیز استفاده خواهد کرد .

استفاده از سنگ­های داغ تنش ماهیچه ها را کم میکند ، جریان خون را بهبود می بخشد و درد را تسکین خواهد داد .
استفاده از ماساژ سنگ داغ برای درمان این موارد موثر است .
1: کاهش تنش عضلانی
2: بهبود جریان خون
3: کاهش درد
4: تقویت آرامش
5: از بین بردن استرس

 

 

چگونه انجام میپذیرد :

در طول ماساژ سنگ داغ ، متخصص ماساژ درمانی سنگ های گرم و گاهی سرد را در قسمت های مختلف بدن قرار خواهد داد .
■ یک ماساژ درمانگر سنگ ها را نگه می­دارد . و یک نفر دیگر با استفاده از تکنیک های ماساژ سوئدی فشار ملایمی ، را به قسمت های مختلف بدن وارد خواهد کرد .
در طول این کار ، نیازی به پوشیدن لباس نیست و فرد تنها با حوله ای پوشانده می­شود .  انجام این ماساژ معمولاً 90 دقیقه زمان خواهد برد .

 

 

 

خلاصه

تکنیک ، سنگ داغ به نسبت ماساژ سوئدی به دلیل استفاده از گرما ، تاثیر بیشتری در از بین بردن فشار و تنش عضلات دارد .
این ماساژ بسیار گرانتر از ماساژ سوئدی میباشد .

 

آرایشگاه تهران بکس :

اینکار ، راهی برای دستیابی به احساس بهتر جسمی ، روحی و عاطفی است  . برای انتخاب روش ماساژ و متخصص ماساژدرمانی ایده آل باید انواع مختلف ماساژ را با متخصصان ماساژ درمانی مختلف تجربه کرد .
افراد بهتر است که خواسته ها و انتظارات خود را از ماساژ درمانی ، با متخصص ماساژ مطرح کرده و در صورت وجود هرگونه مشکلی که با وجود آن احساس راحتی نمی­کنند . و حتماً با او درمیان بگذارند .

 

 

در مورد صندلی ماساژ چه قدر میدانید ؟

صندلی ماساژ برای افرادی که نیاز به ماساژوری سریع دارند . که تنها بر روی گردن ، شانه ها و پشت آنها تمرکز کند . بهترین گزینه میباشد .
صندلی ماساژ همچنین  برای کسانیکه تا به حال این کار راه انجام نداده اند . وراهی مناسب برای آشنایی با فرایند ماساژدرمانی تلقی شده . علاوه براین صندلی میتواند به رفع استرس و تقویت آرامش کمک می­کند .

نحوه ی استفاده :

میزان فشار ماساژ قابل تنظیم از فشار خفیف و سبک تا متوسط ​​است .در حین ماساژ ، افراد باید کاملاً لباس پوشیده بوده و روی صندلی مخصوص طراحی شده بنشینند .
باید به گونه­ ای بر روی صندلی بنشینند ، که قفسه سینه آنها به پشت صندلی تکیه داده شود تا متخصص ماساژ درمانی به پشت فرد دسترسی داشته باشد  .
این ماساژ حدود 10 تا 30 دقیقه زمان خواهد برد .

 

 

مناسب برای :

● صندلی ماساژ برای کسانی که نیاز به یک ماساژ سریع دارند بسیار مناسب است .
● همچنین این ماساژ برای کسانیکه تاکنون تجربۀ ماساژ درمانی نداشته اند نیز مناسب میباشد .

 

 

آشنایی با ماساژ درمانی

یکی از کارهایی که می تواند حسابی همسرتان را سرحال بیاورد ، ماساژ دادن اوست . ماساژ آقایان  فوت و فن های خاص خود را دارد . ولی نباید توقع داشته باشید از همان ابتدا در این کار باید حرفه ای بشوید .
همینطور ممکن است بعضی از این تکنیک ها فقط برای ماساژ آقایان کاربردی باشد . و شاید برای بانوان به همان میزان لذت بخش و کارا نباشد .

برای اینکه یک تجربه لذت بخش برای همسر خود بسازید ، سعی کنید سلیقه خود او را هم در حین ماساژ دخیل کنید . چرا که با اینکار می توانید نقاط تنش بدن او را پیدا کرده . و روی تکنیک هایی تمرکز کنید که باعث کاهش استرس او می شود .

ماساژ بدن آقایان منطقه ۱
هر فردی با دغدغه های زیاد زمانی برای آرامش جسم و روح نیاز داره

 

 

 

در اینجا از ترکیب انواع روغن ها استفاده میکنیم :

استفاده از روغن هنگام ماساژ آقایان ضروری است . بسته به نوع روغنی که استفاده می کنید ، می توانید روی ریلکس کردن یا برطرف کردن گرفتگی های عضلات کار بکنید . روغنی وجود دارد با نام روغن درخت صندل ، که می توانید از عطاری ها یا مراکز فروش روغن های گیاهی تهیه بکنید . استفاده از این روغن برای ماساژ آقایان ، برای پایین آوردن سطح استرس و ریلکس کردن بدن بسیار مناسب است .

از روغن های معطر کمتر استفاده میکنیم ، یا حداقل چند قطره از آنها را با سایر روغن ها میکس میکنیم .
در واقع سر و گردن ،  می باشد  . استرس کار  ، جامعه و زندگی را می توان با ماساژ سر و گردن از افراد گرفت .

 

 

 

تنش با ماساژ درمانی از بین میره :

پشت  و کمر ، بزرگترین بخش بدن را برای ماساژ دادن به خود اختصاص داده است . اگر یک مرد کار فیزیکی زیادی می کند ، بهتر است با ماساژ دادن کمر و سرشانه ، تنش وارد شده به اعضای بدنش را کم بکنید .

نکته ای که برای ماساژ آقایان در ناحیه پشت وجود دارد . این است که نباید با کف دست یا فشار زیاد سطح پوست را لمس کرد ، چون امکان دارد موهای بدن کشیده شده و حس درد را به وجود آورد .

روی ناحیه گردن و شانه ها تمرکز کنید . و از نوک انگشتان برای رهاسازی فشارهای وارده به ستون فقرات استفاده بکنید . بهتر است حدود پنج یا ده دقیقه زمان صرف ماساژ دادن این ناحیه صرف بکنید .

 

 

 

ماساژ آقایان را با پا به اتمام برسانید

حقیقت این است که آخرین کار ،  ضربه نهایی ریلکسیشن ماساژ آقایان میباشد . پا محل فشار و تحمل وزن هر روزه ماست. خصوصاً برای آقایان که معمولاً بیرون از محیط خانه و در حال رفت و آمد هستند . و یا در محلی کار می کنند که باید کفش کار پوشیده و وزن سنگین کفش را متحمل بشوند .

یک ماساژ خوب و لذت بخش می تواند با ریلکس کردن از طریق ماساژ پا تمام بشود . ابتدا با استفاده از روغن های گیاهی ، در آرایشگاه تهران بکس ، کف پا را گرم میکنیم .

 

نکته مهم

بهتر است دستان خود را بهم مالیده تا گرما ایجاد شود . پا را میان دستان خود به آرامی فشار دهید و از نوک پا تا پاشنه را خوب روغن مالی بکنید. دست ها را مشت کرده و به گودی کف پا فشار دهید. همزمان با دست دیگر انگشتان پا را به درون فشار دهید تا گودی پا پر شود .

تکنیک ساده ی دیگری که می توانید انجام دهید ، کشیدن تک تک انگشتان پا به سمت بیرون به نوبت از شصت پاهایتان است . این کار تنش موجود در انگشتان را از بین می برد .  ماساژ را با قرار دادن یک حوله گرم روی کمر و پاها به پایان برسانید و اجازه دهید دقایقی بدن استراحت بکند .

 

 

ماساژ زوج

ماساژ زوج ، که افراد می­توانند با شریک زندگی  ، دوست یا اعضای خانواده خود در یک اتاق مشترک ، این کار را انجام دهند .
اینکار ، تمام  مزایای یک ماساژ معمول را داد . علاوه بر اینکه گاهی امکان دسترسی به وان های آبگرم ، سونا و سایر امکانات نیز وجود خواهد داشت  .

 

انتخاب با شما :

سایر روش های درمانی مانند پدیکور صورت  و اسکراب بدن بعضاً به عنوان بخشی از روند ماساژ بنابر انتخاب افراد انجام میپذیرد .
افرادی که با همسر خود برای ماساژ درمانی مراجعه می­کنند معمولاً می توانند خودشان نوع ماساژ را که می خواهند را انتخاب کنند .

و بر اساس ترجیحشان و یا پیشنهادهای موجود ، انواع مختلفی از ماساژ در آبگرم را بدست آورند .
هر یک از زوجین ماساژ درمانی خود را به صوررت جداگانه دریافت خواهند کرد .

خلاصه

ماساژ زوج ، ، نوعی ماساژ است که در آن می­توان با دوست ، شریک زندگی و یا یکی از اعضای خانواده به صورت مشترک خدمات ماساژ درمانی را دریافت کرد  .
افراد معمولاً می­توانند نوع ماساژی که دریافت خواهند کرد را انتخاب بکنند. ماساژ سوئدی و ماساژ سنگ داغ از پرطرفدارین ماساژها میباشند .

 

 

ماساژ بدن مردانه در زعفرانیه  و سبک  پرینتال

ماساژ بدن مردانه در زعفرانیه و سبک  پرینتال ماساژ مطمئن برای زنان در دوران بارداری است که می تواند به کاهش درد بدن در دوران بارداری ، کاهش استرس و سهولت در کشش عضلات کمک بکند .
در هر زمان از دوران بارداری می­توان این ماساژ را انجام داد . با اینحال برخی از مراکز ، به دلیل خطر سقط جنین در سه ماهۀ اول بارداری، از ارائۀ ماساژ در این دوران ، خودداری خواهند کرد .
ماساژ پرینتال همچون  سوئدی فشار خفیفی را به بدن وارد می­کند . متخصص  روی مناطق بخصوصی مانند کمر ، باسن و پاها تمرکز خواهد داشت .

 

نحوه ی استفاده :

افراد بنا بر انتخاب خود می­توانند کاملاً پوشیده و یا کمتر پوشیده حاضر شوند . در حین ماساژ ، فرد به پهلو دراز می­کشد و یا روی یک میز طراحی شده ویژه ای که از شکم او محافظت می­کند قرار میگیرد .
زنان بارداری که در ساق پا و یا سایر قسمت های پای خود درد دارند پیش از ماساژ حتماً باید به پزشک متخصص خود مراجعه کرده باشند.
این  حدود 45 تا 60 دقیقه زمان می­برد .

 

 

خلاصه

پرینتال برای زنان بادار ماساژ گزینۀ خوبی است  .
این نوع  بر اعمال فشار ملایم متمرکز بوده  و برای رسیدن به آرامش و کاهش تنش های خفیف مناسب است .

 

سبک تایلندی

این روش تایلندی برای افرادی که به دنبال یک روش خیلی فعال برای کاهش درد و استرس هستند ، انتخاب مناسبی است . این ماساژ کمک می­کند به افزایش :

● انعطاف پذیری

● گردش خون

● بازیابی انرژی بدن

این‌کار ، ماساژور ، حرکات متوالی مانند کشش های یوگا تمام بدن را ماساژ می­دهد . و با استفاده از کف دست و انگشتان خود فشار عمیقی را وارد میکند .

. این ماساژ ممکن است کمی دردآور باشد و توصیه می­شود که با لباسی گشاد و راحت برای اینکار آماده شوید .

ماساژ تایلندی 60 تا 90 دقیقه طول می­کشد .

 

نتیجه اینکه :

از تمام روش های ماساژ درمانی فعال تر است و تمام اعضای بدن در این ماساژ کشیده می­شود .

کاملاً پوشیده بودن در این تکنیک ، خللی ایجاد نمی­کند .

 

 

 رفلکسولوژی

رفلکسولوژی برای افرادی که به دنبال استراحت و یا بازیابی انرژی طبیعی خود هستند . بهترین گزینه میباشد . همچنین برای کسانی که از لمس تمام بدنشان در ماساژ راحت نیستند ، می­تواند گزینه خوبی باشد .

رفلکسولوژی از فشار ملایم تا شدیدی در نقاط مختلف بدن از جمله پاها، دست و گوش استفاده می­کند . برای این ماساژ می­توان لباس راحت و گشادی که امکان دسترسی به پاهای را ممکن سازد ، بر تن داشت .

رفلکسولوژی چیزی در حدود 30 تا 60 دقیقه زمان می­برد .

 

 

خلاصه

رفلکسولوژی بر ایجاد فشار بر روی پاها، دست و گوش تمرکز دارد .

همچنین برای کسانی که از لمس تمام بدنشان در ماساژ احساس راحتی ندارند ، نیز می­تواند گزینه خوبی باشد که می­توان در حین انجام ماساژ کاملاً پوشیده بود .

.

 

ماساژ بدن آقایان منطقه ۱ نقاط ماشه ای یا تریگرپوینت ها

برای افرادی است که دچار آسیب دیدگی شده اند ، درد مزمن دارند . و یا دچار مشکل یا وضعیت خاص هستند . انتخاب مناسبی است .
گاهی مناطقی از بافت های عضلانی شدیدا سفت و دردناک میگردد .  که آن مناطق نقاط ماشه ای نامیده میشوند و موجب درد در سایر نقاط بدن می­شوند .
این کار با تمرکز بر روی رفع نقاط ماشه ای، درد را کاهش دهد .
در این تکنیک ، نقاط ماشه­ ای متخصص ماسا‌‌‌ژ ، با ضربه های طولانی و ممتد که مدام فشار بر روی عضلات را شدید و شدید تر می­کند، به آرام شدن بدن و تسکین درد کمک می­کند .

در این نوع ماساژ ، اگرچه درمانگر ، روی قسمت های خاصی از بدن که نیاز به رهاسازی دارند تمرکز خواهد کرد . اما  شامل کارهایی روی تمام بدن نیز خواهد بود .

برای این ماساژ می­توان کاملاً برهنه یا پوشیده بود و یا اینکه پیراهنی گشاد و نازک بر تن کرد .
ماساژ نقاط ماشه­ ای نیز در حدود 60 تا 90 دقیقه زمان می­برد .

 

 

 

خلاصه

ماساژ نقاط ماشه­ ای به کنترل دردهای مزمن کمک می­کند .

توصیه می­شود که برای این ماساژ ، از لباسی نازک و گشاد استفاده کنیم .

 

 

 

 

 

پاکسازی پوست آقایان
کراتینه مو برای آقایان
کراتینه مو آقایان

 

Rate this post
تماس