گل فروشی برای دسته گل عروس 09126074167

خدمات گل برای عروس 

برای رزرو نوبت خدمات دسته گل عروس گل ماشین عروس با شماره تلفن 09126074167 در تماس باشید.

+ مناسب ترین قیمت در تهران

+ اجرای خدمات گل آرایی جلوی درب آرایشگاه داماد

+ شروع ساعت کاری از ۷ صبح 

+ تضمین کیفیت و تازه و به روز بودن گل (‌ ارسال از دفتر مرکزی در بازار امام رضا )

عنوان اسلاید 1
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است
اینجا کلیک کنید
عنوان اسلاید 2
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است
اینجا کلیک کنید
عنوان اسلاید 3
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است
اینجا کلیک کنید
Previous slide
Next slide

گل فروشی برای دسته گل عروس در غرب تهران

گل فروشی برای دسته گل عروس ، در بزرگترین و خاطره انگیز ترین شب را در اینجا ببینید . تزئین ماشین عروس و گل برای همسر  نشان دهنده ذوق و سلیقه شما و همسرتان است .

■ آیا میدونستید ، اگر ماشین عروس تزیین خاص و جذابی داشته باشه ، عکس ها و فیلم عروسی شما زیبا و حرفه ای تر خواهند شد ؟؟

پس چه بهتر که عروس و داماد در تزیین ماشین عروس حساسیت و دقت لازم را به خرج بدهند .

از گل های  طبیعی و مصنوعی و تور و ربان و میوه های طبیعی ، عروسک های خاص و … با در نظر گرفتن فصلی که در آن هستید . و بنا به خواسته ی شما انتخاب میشود .

     

جهت هماهنگی با ما :

09126074167(حمید بخشی)

📌تهران .آرایشگاه مردانه داماد

Hamidbakhshiiiiii@

تمامی خدمات آرایشگاه در اینستاگرام

گل فروشی برای دسته گل عروس
خدمات تزیین و گل آرایی از ماشین تا سبد گلی که مدنظر شماست
   

گل فروشی برای دسته گل عروس و رنگ های پرطرفدار

گل فروشی برای دسته گل عروس در غرب تهران و  رنگ انتخابی آن در  زمان های قبل حتما قرمز و یا قرمز سفید بود . اما در سالهای اخیر گل های رنگارنگ و زیبا و شاد در دسته گل عروس استفاده میگردند .

پیشنهاد ما به شما این است که سعی بکنید در دسته گل عروسی خود از رنگ های گرم استفاده کنید .  زیرا رنگ های سرد جذابیت کم تری خواهند داشت .

رنگ هایی مانند قرمز ، زرد ، نارنجی ، بنفش و رنگ هایی از این طیف در طراحی دسته گل زیبا طرفداران بیشتری دارند . اگر انتخاب مدل یا رنگ دسته گل برای شما سخت میباشد ، بهتر است رنگ دسته گل عروسی را با رنگ رژ لب  یا ناخن  یا کروات  و گل جیبی داماد ست بکنید . در غیر اینصورت رنگ دلخواهتان را سفارش بدهید.

     

خودرو سفید باشه چه رنگ گلی انتخاب بشه؟

هنگام سفارش گل برای تزئین ماشین عروس سعی بکنید . از یک کارشناس رنگ و دکوراسیون مشورت بگیرید . تا از رنگ های متضاد و شاد به خوبی استفاده بکنید . مثلا اگر خودرویی سفید دارید از گل های سفید و یا بسیار روشن مانند : صورتی ملایم به هیچ وجه نباید استفاده بکنید . چون اصلا جلوه  خاص و منحصر به فردی نخواهد داشت.  
گل فروشی برای دست گل عروس
انتخاب رنگ و گل آرایی با طرح هایی ویژه هر مناسبتی با سلیقه ی شما و مشاوره و عملی کردن با ما
       

خدمات گل آرایی ماشین تان را به ما بسپارید

این خدمات  ، برای زمانی است که می‌خواهید این شب مهم استرس کمتری را تجربه بکنیم . برای همین به گل فروش که تجربه و تخصصش از ما بیشتر است ، مراجعه میکنیم . باید برای همه چیز از جمله تزیین ماشین هم برنامه ریزی داشته باشید. نمونه کارها با گل  و تور ، تزیین  با بادکنک  و روبان ، تزیین با پاپیون و حتی میوه آرایی ماشین عروس از مدل های مختلف و جدید میباشند .            

گل فروشی برای دسته گل عروس به شما پیشنهاد میکند کدام را انتخاب کنید طبیعی یا مصنوعی؟

گل فروشی برای دسته گل عروس  در تهران و مطرح کردن این سوال ،  چالش تجربه ای مشترک در میان اکثر دامادها میباشد . که معمولا همه از گل فروشی ها پرسیده میشود . انتخاب بین گل مصنوعی و گل طبیعی به سلیقه عروس خانمها و شرایط عروسی بستگی دارد .

قبل از اینکه وارد مراحل تدارکات عروسی بشوید . سعی کنید این موضوع را بفهمید که به گل مصنوعی بیشتر علاقه دارد یا به گل طبیعی . روش غیر مستقیم دیگری نیز وجود دارد که می توانید استفاده کنید . گر عروس خانم به طبیعت علاقه مند است ، گل طبیعی را بیشتر دوست  خواهد داشت .

           

 تزیین کردن ماشین کار ماست:

● گل آرایی ماشین عروس خود را به ما بسپارید.

● تزیین ماشین عروس کاملا سلیقه ای می باشد .

● برای هر سلیقه با هر بودجه ای گل آرایی و تزیین ماشین شب عروسی انجام می دهیم .

● اگر می خواهید بهترین و زیباترین ماشین در شب عروسی متعلق به شما باشد . باید علاوه بر انتخاب درست ماشین ، یک گل آرایی درست نیز انتخاب بکنید .

 
گل فروشی برای دست گل عروس
با پاپیون ،طلق ،گل های مصنوعی ،تور ،میوه هم میتوان استفاده کرد
   

گل فروشی برای دست گل عروسی مطابق با لباسی که میپوشید

گل فروشی برای دست گل عروسی  و یاد آوری این نکته ، قبل از سفارش دسته گل به سبک لباس عروسیتان توجه کافی را داشته باشید .

قراره شما چه لباسی بپوشید؟

آیا میدانید سبک لباس شما در انتخاب دسته گل عروسی بسیار مهمه؟

اگر دنباله ی  لباس عروسی شما بلند میباشد ، دسته گلهای آبشاری بهترین گزینه انتخاب است .  اما اگر می خواهید لباس پرنسسی بپوشید ، دسته گل های گرد بیشتر  با  لباس شما هماهنگ است. در اصل تناسب دسته گل با لباس تان در زیبایی شما تاثیر بسزایی دارد.

       

 رنگ های گل آرایی ماشین که همیشه مده

1- گل و ربان در عین سادگی زیباست. ترکیب هنرمندانه ربان و گل روی ماشین معرکه است .   2- نوع و رنگ گل برای تزیین ماشین که برای انتخاب گل ، بهتر است به دو نکته توجه کنید:   ۱)دقت کنید گل‌هایی که انتخاب می‌کنید ، درشت ، با دوام و ارزان باشد . 《 پس گزینه‌هایی مانند رز هلندی و یا گل‌های وحشی صحرایی را از ذهن خود دور بکنید .》     ۲)با توجه به رنگ خودرو خود ، از رنگ‌ هایی برای گل‌ های ماشین استفاده بکنید . چون به چشم بیایند . و در رنگ زمینه یعنی رنگ خودرو گم نشود . برای مثال ، اگر رنگ زمینه مشکی است ، شما ازگل‌هایی با رنگ‌های سفید یا صورتی باید بهره بگیرید .            

در فصل تابستان ماشین چه جوری تزیین شود؟

در فصل گرما ، اگر در فصل گرما ازدواج می کنید بهتر است وقت و هزینه ی خود را برای گل زدن ماشین تلف نکنید . چون گل ها در هوای گرم فورا پلاسیده خواهند شد و جلوه ی خوبی به ماشین عروس نخواهند داد . کمی ابتکار داشته باشید و با تور  و روبان  و بادکنک  و سنگ های تزئینی ماشین خود را آراسته کنید .    

گل آرایی ماشین و سبک پر طرفدار کلاسیک

مدل ساده یکی از ایده های جالب و پرطرفدار میباشد .

اگر شما تمایل دارید ، تزیین ماشین عروسی تان در چند سال آینده در فیلم و یا عکس هایتان به روز و شیک به نظر برسد ،  بهتر است از تزیینات ساده برای ماشین عروس استفاده بکنید . چون این تزیینات از مد نمی افتند و قدیمی هم نخواهند شد .

ماشین عروس ساده می تواند با ساده ترین و شیک ترین چیزها تزیین بشود . شما می توانید برای تزیین از پاپیون و یا روبان و یا گل و طلق و غیره برای خود کمک بگیرید .

این چیزهای به ظاهر ساده و ارزان می تواند ماشین این شب مهم را زیباتر و قشنگ تر نمایان کند .

           

تورهای ساده و رنگی جلوه ی خاص دارد

یکی از روش‌های بسیار ساده و درعین‌حال چشمگیر در تزیین ماشین عروس ، استفاده از تورهای سفید و یا رنگی میباشد . تورها را به شکل گل یا پاپیون درمی آوریم  . و آن را با یک چسب محکم به بدنه یا سپر عقب ماشین میچسبانیم . توجه کنید که از این سبک برای تکمیل زیبایی ماشینتان استفاده کنید و کل بار تزیین را روی آن نیندازید .      

اجزای ضروری این مراسم رو فراموش نکن

دسته گل عروس را باید یکی از اجزای ضروری مراسم عروسی دانست . انتخاب نوع گل ،اندازه و رنگ و حتی تزئین آن از موارد مهمی است که در انتخاب دسته گل عروس باید رعایت بشود .

البته برخی از افراد هم ترجیح می دهند از دسته گل های مصنوعی برای روز عروسی استفاده بکنند . اما بهتر است با وجود تمام وسایل مصنوعی تهیه شده برای عروس ، از یک موجود زنده که دارای بو و رنگ خوبی بوده ، و حتی از نظر روانشناسی ، باعث کاهش استرس می شود ، استفاده کرد .

             

هزینه چه جوری تایین میشه؟

قیمت تزیین ماشین عروس با توجه نوع گل ، تعدادگل های به کاربرده شده و مدل تزیین متغیر است.

       

مدت زمان تاثیر دارد:

مدت زمان جشن عروسی موضوع دیگری بوده . که در خرید دسته گل عروس به شما کمک خواهد کرد . اگر زمان جشن عروسی طولانی بشود . و دسته گل طبیعی خریده باشید ، به احتمال زیاد پلاسیده خواهد شد. پس انتخاب با خود شماست .

   

راهنمایی ما به شما

می توان از رنگ فصل استفاده کنید. انتخاب رنگ گل متناسب  با رنگ فصلی که مراسم عروسی برگزار می شود ،  بسیار زیبا می باشد . دسته گل های نقره ای، سفید و طلایی برای فصل زمستان هماهنگی دارند . و دسته گل های کهربایی، نارنجی و قرمز با فصل پاییز مناسب اند . اگر در فصل بهار جشن ازدواج تان را برگزار خواهید کرد ، سراغ دسته گل های صورتی، آبی و سبز بروید . دسته گل هایی به رنگ مرکبات هم برای عروسی تابستانی شما عالی خواهند شد .

           

به گلفروش اعتماد کن

بهتر است به گل فروش اعتماد بکنید . دقیقا توضیح دهید که چه مدل دسته گلی با چه ترکیب گلی را دوست دارید ، سپس او را آزاد بگذارید تا دسته گل تان را تزیین بکند . گلفروشها هر روز گل تزیین می کنند و مهارت و سلیقه بیشتری در این کار خواهند داشت .    

هر مدلی که راحتی انتخاب کن

سبک های خاص و متفاوتی برای آرایش دسته گل عروس وجود دارند .  مدلی که انتخاب می کنید چندین ساعت در دستان شما میباشد ، پس با هر مدل که راحت هستید آن را انتخاب بکنید. همچنین مدل انتخابی شما باید متناسب با لباس عروس تان هم باشد.   کراتینه مو آقایان  پاکسازی پوست آقایان ترمیم مو موقت آقایان  کراتینه مو برای آقایان 
Rate this post
تماس