ترمیم مو موقت ۱ روزه در آرایشگاه داماد

5:گریمور برتر داماد در آرایشگاه سعادت آباد

گریمور برتر داماد در آرایشگاه سعادت آباد

گریمور برتر داماد در آرایشگاه سعادت آباد“سالن داماد”میباشد.بسیاری از آقایان که دارای موهای کم پشت،طاس و پیشانی بلند هستند،دچار کمبود اعتماد به نفس شده اند.
علاوه بر این دغدغه ی شما شب عروسی پیدا کردن یک محیط مناسب با پکیج کامل میباشد.
کوتاهی مو، اصلاح صورت، برداشتن ابروهای پرپشت،پاکسازی پوست، بخور، رنگ مو،گریم صورت، اصلاح موهای کم پشت یک روز با پروتز موقت و یا ترمیم مو به شکل دلخواه،صافی مو،فرکردن مو،ماساژ صورت، تست استایل و گریم، کمک به پوشیدن و ست کردن کت و شلوار همه و همه از خدمات یک آرایشگاه به روز میباشد.

 

 

 

رزرو نوبت و آگاهی از قیمت:

09126074167(حمید بخشی)

  Hamidbakhshiiiiii@ پیج اینستاگرام و نمونه کارها

📌تهران آرایشگاه مردانه داماد

خدمات اصلاح و هیرکات تخصصی وفیشیال تخصصی پوست در اینجا ببینید

 

گریمور برتر داماد در آرایشگاه سعادت آباد
خدمات متعادل سازی و چهره پردازی در سالن حمید بخشی

 

 

 

 

 

 

 

گریمور برتر داماد بهترین مدل مو را برایتان انتخاب میکند

گریمور برتر داماد در آرایشگاه سعادت آباد  “سالن داماد”در مورد انتخاب مدل موی داماد سعی دارد، مدلی را به شما معرفی و انتخاب کند. که مدل تکراری داماد نباشد و در عین حال داماد بودن مشتری نیز مد نظر قرار گرفته شود.
این همیشه یک چالش بزرگ برای شما افرادمیباشد که برای روز مراسمشان چه مدل مویی را انتخاب بکنند.

 

 

سوال شما:

آیا همان مدل تکراری همیشگی را انجام بدهند؟ یا اینکه هیجان انتخاب یک مدل موی جدید راتجربه بکنند.
اگر تمایل به برنزه کردن پوستتان دارید،ما در اینجا دستگاه سولاریوم داریم .فقط کافیه یه مشورت با گریمور بکنید و قبل از عروسی با تشخیص آرایشگرتان چند جلسه رو داخل دستگاه باشید تا رنگ بگیری.
لایه برداری پوست تا گریم حرفه ای داماد در اینجا

 

 

 

گریمور برتر داماد و توصیه راجع به برداشتن ابرو

گریمور برتر داماد ،اصلاح ابروها و مرتب و منظم کردن تارهای ابرو، خصوصا در مردانی که ابروهای پری دارند.بیشتر احساس می گردد.و به تبع بعد از اصلاح تغییرات محسوس تری خواهد داشت. برای اصلاح ابروها تنها کافیست موهای زائد اطراف ابروها را اصلاح کرد. و کمی از قد تارهای ابروها را کوتاه میکنند. توجه داشتن به این مساله دقت  کار را افزایش میدهد.

 

مواد گریم

گریم صورت مردانه همانند میکاپ صورت خانم ها نیست که با لوازمی چون  پنکک و … انجام شود بلکه نیازمند محصولاتی کاملا سبک و قوی سات که کاملا لایت باشند.
و نتیجه نهایی نامحسوس باشد. اگر جای جوش، لک و تیرگی در صورت هست. همچنین سیاهی و تیرگی های زیر چشم را می توان با استفاده از کانسیلر روشن کاور کرد.
کانسیلر به عنوان یک زیرساز خوب، توانایی این را دارد که کرم پوشاننده ای که بعد از آن مورد استفاده قرار می گیرد را پایدارتر کرده و به نوعی گریم تا ساعت ها بدون تغییر روی صورت تکان نخورد.

گریمور برتر داماد در آرایشگاه سعادت آباد
لایه برداری پوست تا گریم حرفه ای داماد در اینجا

 

 

 

 

گریمور برتر داماد و استفاده از کرم

گریمور برتر داماد ، از کرم های پوشاننده سبک که با تناژ رنگی نزدیک به رنگ پوست فرد استفاده میکند. توجه داشته باشید که رنگ کرم باید بیشترین نزدیکی را به رنگ پوست طبیعی فرد داشته باشد.تا نتیجه گریم کاملا طبیعی دیده بشود.
با استفاده از این کرم می توان خطوط روی پیشانی، خط خنده و خطوط اطراف چشم را نیز پوشاند.علاوه بر این می توان اندازه و فرم بینی فرد را نیز با استفاده از کرم روشن و تیره، گریم بکند.به طوری که در ظاهر کوچک تر و صاف تر به چشم بیاید.

 

 

رژ لب ممنوع

محصولاتی هستند که برای رطوبت بخشیدن به بافت لب مورد استفاده قرار خواهند گرفت. بالم های لب بی رنگ که تنها خاصیت رطوبت رسانی داشته و حاوی ویتامین E، عصاره آلوئه ورا و مواد مغذی هستند، برای مرطوب کردن سطح لب موثر میباشد.. بی شک انجام تمامی این مراحل در کنار هم می تواند یک گریم فوق العاده را به شما هدیه کند.

 

گریمور برتر داماد در آرایشگاه سعادت آباد
نمونه کار داماد و انجام تمام خدمات پروتز مو موقت فقط ۱ روز زمان برای انجام آن

 

 

 

 

 

 

رفع جوش صورت

پوست شما اگر دارای جوش های زیادی میباشد. علاوه بر این چرب نیز هست. بهتر است از پاک کننده هایی استفاده بکنید که عمل پاکسازی پوست را به خوبی انجام دهند.و علاوه بر این چربی پوست را هم متعادل سازد.

 

 

گریم چشم و بینی

بینی تان را با کشیدن یک خط نازک برجسته تر نشان میدهد. سپس فاصله بین ابروها را به کمک سه خط پر رنگ کرده و خطوط را با استفاده از غلظت کمی از هایلایتر بکشید تا پوست شما جوان و لطیف تر به نظر برسد.
در این مرحله باید فضای پلک پایین و گونه ها را همرنگ بکند.که نیاز به تخصص و تبحر دارد. مقداری هایلایتر در اطراف سوراخ بینی و بالای قوس ابروها بزنید توجه داشته باشید که هایلایتر باید هم رنگ با پوست شما باشد.
هایلایتر زده شده را به کمک انگشتان پخش نمایید و روی کرم ضربه بزنید تا پوست صورت یکدست بشود.

 

 

 

 

 

کراتینه مو برای آقایان

کراتینه مو آقایان 

پاکسازی پوست آقایان 

 

 

Rate this post
تماس