6:ترمیم جای شکستگی ابرو در سعادت آباد

ترمیم جای شکستگی ابرو در سعادت آباد

ترمیم جای شکستگی ابرو در سعادت آباد ، “آرایشگاه داماد “انجام میشود.تخصصی ترین مرکز طراحی فرم و اندازه ابرو مردانه است. با تکنیک های پرپشت کردن کچلی و کم پشتی ابرو و ترمیم جای زخم ، شکستگی و بریدگی در ابرو ، ریش و موی سر مردان کنار شماییم.
این روش،راهکاری نیمه دائمی براي طراحی و فرم دهی ابروها است که از طريق قلمی که متشکل از چند سوزن است،به وجود می آید.
خطوط نازک و باریکی مثل به تار موهای طبيعي ابرو را با استفاده از رنگدانه ها در نواحی خالی ابرو ایجاد ميکنیم.
این روش باعث پرتر به نظر رسيدن ابروهایتان ميشود و زيبايي آن را دو چندان خواهد کرد.

 

راه های ارتباطی با:

09126074167(حمیدبخشی)

📌تهران.آرایشگاه مردانه داماد

Hamidbakhshiiiiii@
پیج اینستاگرام
کافیه عکس ابروهاتون را بفرستید به همین شماره تا شمارو راهنمایی کنیم.

 

ترمیم جای شکستگی ابرو در سعادت آباد
خدمات رفع طاسی،کم پشتی و جای خالی ابرو با میکروبلیدینگ

 

 

 

ترمیم جای شکستگی ابرو با میکروبلیدینگ

ترمیم جای شکستگی ابرو در سعادت اباد  با میکروبلیدینگ در تهران در سالن ما روی تمامی پوست ها ازجمله افرادی که پوست چرب و منافذ باز دارند، تاتوی قدیمی کمرنگ دارند و نمیخوان ریموو انجام بدن و یا ابروهای خیلی باریک دارند انجام میشود.
✔️ماندگاری بینظیر ۱ تا ۳ سال
✔️بدون درد و خونریزی
✔️ایجاد خطوط موافق با خواب ابرو
✔️حفظ طبیعی بودن ابرو
ابروهای مردانه با تکنیک میکروبلیدینگ؛ به شیوه ای است که بیشتر بر افزایش شکل طبیعی ابروهای شما تمرکز دارد و آنها را پرتر و پرپشت تر نشان می دهد.

 

 

ترمیم جای شکستگی ابرو امکان رشد مجدد

ترمیم جای  شکستگی ابرو  با میکروبلیدینگ امکانپذیر است.آیا بعد از این روش ابروها رشد طبیعی خود را خواهند داشت؟بله. سطح خراش‌ها در این عمل آن‌قدر زیاد نیست که آسیبی به فولیکول‌های طبیعی مو وارد کند؛ بنابراین نیازی نیست نگران آسیب دیدن موهای طبیعی ابروها یا از بین رفتن آن‌ها باشید.

 

 

درمان کم پشتی و طاسی ابرو با این روش امکان پذیر است

 

 

 

ترمیم جای شکستگی ابرو و اثر گذاری

ترمیم جای شکستگی ابرو به وسیله ی میکروبلیدینگ ،یک روش نو و خلاقانه میباشد.تا زیبایی صورت شما دو چندان شود.نتیجه ای که از این روش میتوان بگیریم. بلافاصله بعد از اتمام جلسه اول میکروبلیدینگ پرتر شدن ابروها به وضوح مشهور است؛ اما با توجه به اینکه آثار خراش‌ها هنوز وجود دارد و پوست نیز کمی ملتهب و قرمز شده است. این اثرات را نمی‌توان نتایج واقعی این کار دانست.

 

نیاز به ترمیم دارد!

نتایج میکروبلیدینگ بعد از جلسه دوم ترمیم و تثبیت نتایج که حدود 4 تا 6 هفته بعد از جلسه اول انجام می‌گردد.و زیبایی خود را نشان می‌دهند. بعد از این جلسه مشاهده می‌کنید که رنگ‌دانه‌ها کاملا طبیعی شده‌اند.و دیگر اثری از رد زخم و خراش در ابروها وجود ندارد. نتایج این روش حدود 1 تا 3 سال بعد دوام دارند و لازم است که بعد از هر 12 تا 15 ماه برای ترمیم آن‌ها اقدام کنید

 

کوکتل مو چیست

در این مورد، برخورد سوزن به ریشه موها آنها را تحریک به رشد می‌نماید. چنانچه همراه با سوزن زدن از انواع کوکتل‌های مو (نانوداروهای تقویت‌کننده رشد مو) نیز استفاده شود تأثیر درمانی آن چند برابر خواهد شد! این موادِ تقویتی همراه با سوزن به ریشه مو می‌رسند و بخوبی در دسترس آن قرار خواهند گرفت.

 

 

نیاز به بی حسی دارد

ترمیم جای شکستگی ابرو  بانیدلینگ ابرو کار بسیار ساده‌ای میباشد. ابتدا ابروها را با یک پد الکی تمیز کنید. با پماد بی‌حسی مناسب و رول سلفونی آن را بپوشانید و ۳۰ دقیقه زمان دهید تا بی‌حس شود. سپس بخوبی بی‌حسی را پاک بکنید.

 

 

ترمیم جای شکستگی ابرو سعادت اباد
به حای کاشت ابرو،حتی جای سوختگی رو با این روش از بین ببر و طبیعی ظاهر شو

 

 

 

مراقبت های بعد از انجام

۲۴ ساعت بعد از میکرونیدلینگ ابرو، پوست خشک شده و نیاز دارد. از ترمیم‌کننده استفاده بکنید. توصیه ما استفاده از روغن کرچک و یا ویتامین ای (E) است که نقش مهمی در رشد و تقویت مو دارند.
در فاصله بین دو جلسه و بعد از ترمیم پوست، مصرف شبانه‌ی مقداری از کوکتل یا سرم تقویتی روی ابروها به رشد سریع‌تر و مؤثرتر آن کمک قابل توجهی می‌نماید.

 

 

 

سوال: آیا میکرونیدلینگ برای درمان سوختگی ابرو و  جوابگو است؟

خیر. در مواردی که پوست ابرو بر اثر سوختگی، زخم یا جراحت بشدت آسیب دیده میکرونیدلینگ تأثیری زیاد  نخواهد داشت. چون ریشه مویی وجود ندارد .تا با تحریک آن سبب رشد مو گردد. این قاعده برای موی دیگر نقاط بدن نیز برقرار میباشد.

 

ماندگاری

ماندگاری این روش تا چند سال پایدار است .و در صورت از بین رفتن آن میتوان دوباره ان را اصلاح کرد. اگر ابرو کامل نروییده یا نقصی در صورت یا لب ها مشاهده میکنید روش میکروپیگمنتیشن میتوان به راحتی این نقایص را بر طرف کند.
این روش حتی برای افرادی که ریزش مو دارند و یا شیمی درمانی باعث از دست رفتن موهای ابرو شده میتواند کاربرد داشته باشد. میکروپیگمنتیشن در غرب تهران در مراکز زیادی انجام میپذیرد .اما یکی از معتبر ترین مراکز در لیست زیر آمده است.

 

 

ممنوعیت برای چه کسانی :

افرادی که باردار هستند، مستعد ابتلا به کلوئید هستند و یا پیوند عضو انجام داده اند. نباید این روش را انجام دهند.
اگر شما بیماری کبد خطرناکی دارید  یا یک بیماری ویروسی مثل هپاتیت دارید.باید قبل از انجام این روش حتما به تکنسین خود اطلاع بدید و این کار را با احتیاط انجام بدهید.

 

 

 

بخوانید

۱)از خوردن آسپیرین، نیاسین، ویتامین E یا ایبوپروفن را ۲۴ ساعت قبل از انجام این روش خوداری بکنید.
۲) از نوشیدن قهوه، الکل و نوشیدنی‌های انرژی زا در روز انجام این روش خودداری بکنید.
۳) ۲ الی ۳ روز قبل از انجام این تکنیک،انجام وکس صورت خودداری کنید.
۴)از دو هفته قبل از انجام،لیزر موی زائد یا لایه برداری شیمیایی نکنید.

 

پاکسازی پوست آقایان

کراتینه مو برای آقایان 

کراتینه مو آقایان

 

 

تماس