ترمیم جای شکستگی ابرو در سعادت آباد

بهترین مرکز میکروبلیدینگ ابرو در سعادت آباد

بهترین مرکز میکروبلیدینگ ابرو در سعادت آباد برای کچلی و کم پشتی ابرو ، تخصصی ترین مرکز طراحی فرم و اندازه ابرو مردانه است. با تکنیک های پرپشت کردن کچلی و کم پشتی ابرو و ترمیم جای زخم ، شکستگی و بریدگی در ابرو ، ریش و موی سر کنار شماییم.
برای اطلاع از قیمت عکس ابروهای خود را از طریق واتس اپ به شماره بالا بفرستید
Previous slide
Next slide

پیش گفتار:بهترین مرکز میکروبلیدینگ ابرو در سعادت آباد

بهترین مرکز میکروبلیدینگ ابرو  در سعادت آباد ،با توجه به تکنیک پیگمنتر،مواد مصرفی،و هر کیس قیمت متفاوت دارد. اینجا تخصصی ترین مرکز طراحی فرم و اندازه ابرو مردانه. با تکنیک های پرپشت کردن کچلی و کم پشتی ابرو و ترمیم جای زخم ، شکستگی و بریدگی در ابرو ، ریش و موی سر مردان،فیبروز و هاشور در غرب تهران است. یک روش، نیمه دائمی براي طراحی و فرم دهی ابروها است.که از طريق قلمی که متشکل از چند سوزن است. خطوط نازک و باریکی مثل تاره موی طبيعي با استفاده از رنگدانه ها در نواحی خالی ابرو ایجاد ميکنیم. این روش باعث پرتر به نظر رسيدن ابروها ميشود.و نتیجتا زيبايي آن را دو چندان خواهد کرد.

راه های ارتباطی :

09126074167(حمیدبخشی)

📌تهران.آرایشگاه مردانه داماد Hamidbakhshiiiiii@ پیج اینستاگرام {همین الان به این شماره بالا،عکس ابروی فعلی و ابروی دلخواهتان را بفرستید.تا راهنماییتان بکنیم}  
بهترین مرکز میکروبلیدینگ ابرو در سعادت آباد
طراحی ابرو،اصلاح فرم و عیوب و نواقصی که ناشی از شکستگی ،زخم به وجود آماده
       

مقدمه:بهترین مرکز میکروبلیدینگ ابرو در سعادت آباد و توضیحات

بهترین مرکز میکروبلیدینگ ابرو در سعادت آباد ،واقع شده است.فیبروز ابرو به عنوان یکی از بهترین روش های شبیه سازی موی ابرو به صورت کرکی مویی و ترمیم ابروهای کم پشت و آسیب دیده قلمداد میشود. هاشور ابرو با این روش (میکروبلیدینگ) مدرن که یکی از جدیدترین و طبیعی ترین متدهای روز دنیا میباشد. که توسط رنگدانه های ریز مولوکول خاص و استاندارد و با سوزن های استاندارد یکبار مصرف و کاملا استریل به صورت خراش هایی در لایه سطحی پوست انجام میگردد. در “آرایشگاه داماد”ما از مرغوبترین و معتبرترین برندها که کاملا اورگانیک و بدون سرب و تقویت کننده مو ابرو هستند. برای فیبروز وهاشور ابرو استفاده میکنیم. نکته ای که باید به آن توجه کنیم،این است که رنگدانه ها باید هنگام مراجعه به سالن داماد ، کاملا توسط پیگمنتر بررسی شوند. یکبار مصرف بودن،نکته ای در خور توجه است. که برای هر شخص نیز باید از پک اختصاصی و یکبار مصرف فیبروز استفاده گردد. در روش هاشور ابرو به روش فیبروز به طور معمول کاشت در سطح و لایه های اولیه پوست انجام میگردد این مزیت را دارد که برای کسانی که موهای ابروی کم پشتی داشته و یا موهای ابروی آن ها ریزش داشته با انجام میکروبلیدینگ ابرو با متد فیبروز پیاز مو تحریک بشود. و نتیجتا باعث رشد مجدد موهای ابروهایتان گردد.
بهترین مرکز میکروبلیدینگ ابرو در سعادت آباد
کسانی که ابروهای کم پشتی دارند و نمیخواهند ظاهر صورت مصنوعی شود
     

موضوع اصلی:بهترین مرکز میکروبلیدینگ ابرو در سعادت آباد به همراه فواید اینکار

بهترین مرکز میکروبلیدینگ ابرو ،اصلی ترین مزایای اینکار را، متقارن سازی و پرشدن ابروها.آن هم کاملا طبیعی و شبیه سازی موی ابرو به صورت سه بعدی اشاره میکند. دیگر مزیت این روش کاهش زمان آرایش(میکاپ) برای خانم ها به ویژه بانوان شاغل یا به تازگی صاحب فرزند شدند، برای آقایونی که براثر بیماری یا ارثی کم پشتی یا نبود ابرو آنها را آزرده میکند. خانوم ها صبح ها بعد از بیدار شدن از خواب دغدغه آرایش نخواهید داشت و دیگر ابروهای آراسته ای دارید. سومین مزیت:آن است که مدل ابروی شما در زمان استحمام و یا استخر ثابت مانده و به هیچ عنوان پاک نخواهد شد. مورد دیگر آن است که به دلیل آن که ماندگاری فیبروز ابرو بین ۱ تا ۳ سال است. در صورتی که به دلیل تغییر مد یا حتی سلیقه شخصی تمایل به تغییر مدل آن داشته باشید. به راحتی این امکان برای شما فراهم میباشد. یادتان باشد که بهتر است انجام این روش ترمیمی ابرو در دوران قائدگی (عادت ماهیانه) به دلیل ضعف اعصاب نیز صورت نگیرد. در صورتی که از ویتامین C ، E و قرص های آسپیرین و وارفارین استفاده میکنید، به دلیل رقیق شدن و افزایش خونریزی از یک هفته قبل تحت نظر پزشک مصرف داروی خود را قطع بکنید.
 بهترین مرکز میکروبلیدینگ ابرو در سعادت آباد
به حای کاشت ابرو،حتی جای سوختگی رو با این روش از بین ببر و طبیعی ظاهر شو
               

نتیجه گیری :بهترین مرکز میکروبلیدینگ ابرو در سعادت آباد و هنر پیگمنتر

بهترین مرکز میکروبلیدینگ ابرو ، به انتخاب درست محل مناسب میپردازد. این روش،یکی از روش های غیرتهاجمی و بسیار بی ضرر بوده که می توان آن را به عنوان یک فرمول مناسب برای ترمیم ابرو به حساب آورد. به دست آوردن زیبایی مهم ترین ملاک برای شروع اینکار است. اما به یاد داشته باشید که تمام این مزایا و نکات مثبت در صورتی قابل ذکر هستند که انجام این کار به وسیله شخص متبحر و در رعایت کامل نکات و اصول بهداشتی انجام بگیرد. در غیر این صورت نمی توان انتظار داشت که در نتیجه این اقدام ترمیمی زیبایی، مشکلاتی را نداشته باشید. یکی از نکات مهم این است که در صورتی که فشار دست پیگمنتر در زمان اجرا بیش از حد باشد. و همچنین سوزن با عمق زیاد استفاده بشود.موجب ایجاد اسکار و فرورفتگی پوست میگردد. نکته دیگر آن است که اگر از مواد اولیه نامرغوب استفاده کنند.باعث پخش و تغییر رنگ و قرمزی زیاد خواهد شد.   کراتینه مو آقایان   
Rate this post
تماس