سولاریوم خوب در تهران کجاست؟

سولاریوم خوب  در تهران کجا بریم؟   سوال معمول و پرتکرار از جانب کسانی که دنبال برنز شدن پوستشان هستند.گزارشی گرفته شد در خصوص نگرش افراد از برنزه کردن پوستشان،از سال ۱۹۸۶ حدود ۳۰ درصد و ۲۰۱۶ حدود ۸۰ درصد افراد تمایل دارند که تغییر رنگ را تجربه کنند.

سولاریوم تهران بکس

قیمت سولاریوم

برای اطلاع از پکیج سولاریوم تماس بگیرید

شاید به این خدمات هم نیاز داشته باشید

arayeshgah
درمان ترک پا با پدیکور
پاکسازی پوست

از طرفی ملاک زیبایی هر سال تغییر کرده،و داشتن پوستی تیره جزو جذابیت منحصر به فرد خانوم ها وآقایان شده.افراد مبتلا به اختلال عاطفی فصلی،هنگام قرار گرفتن در معرض نور،و برنزه شدن مکرر،وضعیت خلق و خوی بهتری پیدا کرده که نشان دهنده ی سطح آندروفین بالا میباشد.و هورمون شادی ترشح میکند.

سولاریوم خوب در تهران کجاست
برنزه کردن بدون آسیب به پوست با دستگاه های جدید

مقدمه:سولاریوم خوب برای خانوم ها و آقایان

سولاریوم خوب ،در هر جنسی که برای تیره شدن پوست میروند نوعی جذابیت خاص ایجاد میکند.بله تیره کردن پوست بسیار شیک است.

فصل تابستون چند سالیه که برای خانم‌ها با برنزه کردن پوست و موهای بلوند و آرایش های برق یک پکیج زیبا را همراه کرده است.

جزو محالاته که اهل مد باشی و دلت نخواد تابستون کنار استخر دراز بکشی و بعدش برنز بشی.

برای اینکه موقع تیره کردن هیچ آسیبی به پوستت وارد نشه ،قطعا باید یکسری نکات ایمنی رو رعایت کرده تاچندتا ترفند خیلی ساده به بهترین رنگ ممکن که تو ذهنتونه برسی.

خیلی از افراد از تیره کردن پوستشون آسیب دیدند. و زیاد دیدیم و شنیدیم که میگن: پوستشون لک آورده!
ولی اگر شما با آگاهی بیشتر جلو برید و مرکز درستی رو انتخاب کنید، این کار را بدون خطر انجام میشه. نه سلامت و نه زیبایی تون به خطر نمیفته.

———————————

راه های ارتباطی:

09126074167{حمیدبخشی}

📌تهران،آرایشگاه مردانه داماد

Hamidbakhshiiiiii@
فضای مجازی اینستاگرام

سولاریوم خوب در تهران کجاست
برای تیره شدن رنگ پوست و لوسیون های مرتبط این مطلب را بخوانید

موضوع اصلی:سولاریوم خوب و مراقبت هایش

سولاریوم خوب ،با دستگاهی به روز هم که انجام شود باز هم یه سری نکات را خود ما باید رعایت کنیم و یک سری کارهارو انجام بدیم.

•چه در تابش مستقیم نور آفتاب و چه با دستگاه بهترین زمان برای برنزه کردن صبح میباشد.با توجه به اینکه پروتئین در بدن مقداری بیشتری صبح ها ترشح میکند.عده ای تصور اشتباه دارن ظهر آفتاب بدن را کامل میسوزاند.و بهترین زمان است در حالی که تصور غلط باعث خوشرنگ نشدن بدنمان میشود.

•از محصولات برنزه کننده استفاده کنید،این کار برای این است که زودتر به هدفتان برسید.این لوسیون و کرم ها به دو دسته تقسیم میشوند.

▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎

☆یک سری بعد از استفاده دیگر نباید آفتاب بگیرید.

☆سری دوم بعد از استفاده تازه باعث رنگ گیری بهتر در دستگاه میشود.

▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎

اینکه از کدوم یکی استفاده کنید، کاملا به خودتون بستگی داره.اما برای اونهایی که خیلی به پوست شون حساسنو فقط میخوان توی یک مراسم بدنشون رو تیره بکنن. محصولات برنزه کننده به شکل کرم ، لوسیون ، ژل و اسپری قابل دسترسی است.

•آب رو فراموش نکنید،زمانی که کنار استخر لم دادین یا مشغول تیره کردن با آفتاب مصنوعی و دستگاه سولار هستید، آب رو فراموش نکنیند. اسپری کردن آب نه تنها باعث می شه پوستتون چروکیده و خشک نشه، بلکه باعث می شه پوستتون نسوزه و رنگ برنزتون به جای قرمز شدن ، طلایی و خوشرنگ هم بشه.

سولاریوم خوب در تهران کجاست؟
برای جلوگیری از آفتاب سوختگی در شناخت پوست باید چه کرد؟

نتیجه گیری:سولاریوم خوب ،و تاثیر لوسیون ها

سولاریوم خوب ،نیاز به لوسیون برای تثبیت رنگ شما دارد.لوسیون های برنزه علاوه بر خاصیت مرطوب کنندگی پوست و محافظت از آن در برابر بروز علائم پیری ، مزایایی همانند برنزه کردن یکدست بدن با اثر ماندگارتر را هم دارند. در کنار مرطوب سازی پوست، روند برنزه شدن را هم سرعت میده.
طبق ادعای  مطرح شده توسط مرکز برنزه سازی آمریکا ، این مواد افزودنی با تحریک ملانین ، رنگدانه ای که باعث طلایی شدن پوست می شود، سبب تسریع بیشتر روند تغییر رنگ پوست شما خواهد شد.

از این رو، این لوسیون ها مناسب  برنزه سازی پایه ای پوست هستند. این مواد افزودنی در اثر تماس با سلولهای مرده ی لایه بیرونی پوست واکنش نشان داده، و در نتیجه رنگ تیره تر و عمیق تری را ایجاد خواهد کرد.
بله این لوسیون ها رنگ پوست را تغییر میدهند ولی به هیچ عنوان به داخل پوست نفوذ نخواهند کرد.و بعد از برنزه کردن بسیار ضروری است .

http://Www.instagram.com/hamidbakhshiiiiii

https://hamidbakhshi.ir/tag/کراتینه-مو/

Rate this post
تماس