بهترین راه ریزش ابرو در آلوپسی 09126074167

بهترین راه ریزش ابرو در آلوپسی با میکروبلیدینگ

بهترین راه ریزش ابرو در آلوپسی ، با میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن ، دو تکنیک جدید در این روزها ، هم آقایان و هم خانوم ها از آن استفاده میکنند . این روش با به کارگیری بهترین مواد با ماندگاری بالا ، خطوطی هاشوری ، نازک ،ریز پُرز ، سایه اندازی را در قسمت ، ابرو های ریخته شما ایجاد میکنند .

 

همانطور که میدانید ابرو نقش زیادی در زیبایی چهره ی شما دارد . این روش برخلاف تاتو های قدیمی ، کادری نیست . و موهایی که کاشت میشود . مثل خطوط نازک و ظریف ابرو هستند . این روش همچنین برای کسانی که دچار ریزش سکه ای شدند . و در ابروهایشان ، نامتقارنی ایجاد شده است . روش پرطرفداری میباشد.

 

ماندگاری این روش به نسبت تاتو ، که در گذشته به هیپودرم پوست و سیستم عصبی وارد میشد . کمتر میباشد . ولی این فرصت هم فراهم میشود . که مدل را بعد از مدتی تغییر دهید. چون فقط در کمی پایین تر از درم پوست میباشد . و بر خلاف تاتوهای قدیمی که بعد از مدتی ، بد رنگ میشدند . هیچ عوارضی ندارند . و نیاز به ترمیم دارند .

 

 

 

 

راه های ارتباطی با ما جهت رزرو نوبت :

09126074167 (حمید بخشی)

?تهران ، آرایشگاه مردانه داماد

Hamidbakhshiiiiii@ پیج اینستاگرام برای دیدن همه ی نمونه کارها در تمام لاین های خدماتی

 

بهترین راه ریزش ابرو در آلوپسی

میکروبلیدینگ ابرو میتواند بهترین راهکار جهت برگشتن موها برای شما  باشد

 

 

 

بهترین راه ریزش ابرو در آلوپسی و افراد مناسب این کار :

بهترین راه ریزش ابرو در آلوپسی ، تکنیک میکروبلیدینگ میباشد . یک گروهی از افراد همیشه برای اینکار الویت هستند . و ما به این دسته بیشتر از بقیه تاکید داریم :

میکروبلیدینگ ابرو گزینه طولانی‌ مدتی برای کسانی است ، که به دلیل آلوپسی ،  درمان‌های سرطانی  یا بیماری‌های دیگر ،  ابروهای کم پشت دارند .  با این حال ، اگر بیماری خاصی دارید . برای متعادل سازی و تقارن سازی چشم با ابرو و فرم صورت میتوانید به آرایشگاه داماد مراجعه کنید .

 

 

 

 

این تکنیک در چند جلسه انجام میگیرد ؟

معمولا میکروبلیدینگ ، ( ۲  جلسه ) طول می‌کشد . جلسه اول حدودا دو ساعت است . جلسه اول ، ابروها حالت داده می‌شوند . و مطابق با فرم مورد نظر مشتری ، پیگمنت‌ها وارد پوست می‌گردند . جلسه دوم بیشتر جنبه ترمیمی دارد . و آن هم حدودا یک تا دو ساعت طول خواهد کشید .

غیر از جلسات اجرای میکروبلیدینگ ، ترمیم ابرو حدودا ده روز یا بیشتر و برای بعضی افراد تا سی روز ادامه خواهد داشت . در این مدت ، قرمزی ابرو به مرور کمتر خواهد شد . و پیگمنت‌ها زیر پوست تثبیت خواهد شد . و رنگ طبیعی‌تری به خود خواهند گرفت .

 

 

 

بهترین راه ریزش ابرو در آلوپسی  به همراه مزایای این روش:

بهترین راه ریزش ابرو در آلوپسی ، همان تکنیک میکروبلیدینگ میباشد .

۱) باعث صرفه جویی در وقت شما می‌شود

استفاده از مداد کشیدن  می‌تواند زمان‌بر باشد . اگر یک مرحله وجود داشته باشد که بتوانید بخشی از برنامه روزمره خودتان را حذف بکنید ، می‌توانید در زمان سریع‌ تر به قرار ملاقات یا مهمانی خود بروید .  یکی از مزایای فوق‌العاده میکروبلیدینگ ابرو صرفه‌جویی در زمانی است که برای آرایش و اصلاح ابروهایتان صرف می‌کنید . که آخر هم مصنوعی میباشد .

 

۲) زیبایی بیشتر با میکروبلیدینگ ابرو

هر تغییری که در صورتتان به آن نیاز دارید ، نگران نباشید ،  میکروبلیدینگ ابرو می‌تواند جوابگوی شما باشد .  یک ابرو خوش فرم می‌تواند چشمان شما را درشت‌ تر یا صورت شما را لاغر نشان بدهد . یک پیگمنتر ماهر می‌تواند به شما کمک بکند تا فرم ابروهایی را انتخاب بکنید که زیبایی شما را بیشتر بکند .

 

 

  ۳)اصلاح ریزش یا کم پشتی ابرو

فردی که آلوپسی دارد ، تمام موهای هر قسمت از بدن خود از جمله موهای ابرو را از دست می‌دهد . یکی از مزایای میکروبلیدینگ ابرو ، اصلاح حالت ابرو و پرکردن قسمت‌های خالی آن می باشد . افراد دچار آلوپسی یا ریزش شدید ابروها ،  افرادی که به‌صورت ارثی ابروهای کم پشت دارند .  و افرادی که از تیغ زدن ابروهایشان عمیقاً پشیمان‌اند . و اصلاً خاطره خوبی از آن ندارند .

 

 

 

 ۴) کاهش هزینه‌های لوازم‌آرایشی

اصلاح و مرتب کردن ابروها ، به‌خصوص اگر قرینه نباشند .  علاوه بر وقت زیاد ، هزینه زیادی هم می خواهد . برای خرید انواع وسایل و ابزار پرکردن ابرو از سایه و مداد ابرو گرفته ، تا حتی صابون و ژل لیفت ،  باید هزینه تقریباً زیادی پرداخت بکنید . اما یک‌بار هزینه برای میکروبلیدینگ ابرو جای همه این‌ها را پر خواهد کرد . یکی از مزایای میکروبلیدینگ ابرو این است که برای مدت‌ها دیگر نیازی نیست ،  نگران انتخاب و خرید محصولات آرایش ابروی خود باشید .

بهترین راه ریزش ابرو در آلوپسی

تکنیک زدن هاشورهای مویی ، ظریف منطبق با ابروهای طبیعی

 

 

 

 

 

میکروبلیدینگ ابرو در آرایشگاه داماد :

میکروبلیدینگ در واقع ورژن پیشرفته‌ تر تاتو میباشد . این روش  یک روش آرایش نیمه دائمی است . در طی فرایند میکروبلیدینگ ، نواحی خالی ابرو جایی که ابروی کمتری وجود دارد ، یا به طور کلی خالی است ، با رنگ‌های مخصوص پر می‌شود .  و ظاهری کامل و بی‌نقص در ابرو ایجاد خواهد کرد .
در این روش، پیگمنت‌ها به شکل دستی وارد پوست میگردند . قلم‌های دستی میکروبلیدینگ دارای تیغ‌ها و سوزن‌های استریل هستند . با فشار ملایم دست ، این تیغ‌ها و سوزن‌ها ، خراش‌های بسیار ریزی روی پوست ایجاد می کنند .  شکل ظاهری این خرا‌ش‌ها درست شبیه به تارهای ابرو میباشد . و تشخیص آن از ابرو کار سختی میباشد .

 

بهترین راه ریزش ابرو در آلوپسی

فرم دهی ، کادر بندی ، تقارن سازی با وسایل خاص هنر یک پیگمنتر میباشد

 

 

 

 

بهترین راه ریزش ابرو در آلوپسی از گذشته تا امروز :

بهترین راه ریزش ابرو در آلوپسی ، در گذشته واقعا هیچ روشی نبود . و بعد ها که تاتو جای آن را پر کرد . متاسفانه کیس مناسبی برای آقایان نبود . برای خانوم ها بعد از مدتی چون رنگ ها از ناحیه هیپودرم ، پوست پس زده میشد به رنگ آبی یا سبز در می آمد . که باعث بیشتر نشان دادن سن خانوم ها و آقایان میشد .

 در گذشته راه حل مناسبی در جهت مخفی کردن قسمت های خالی شده از مو وجود نداشت . اما در حال حاضر محل دچار شده به بیماری آلوپسی با تکنیک های آرایشی ، مثل تلفیک میکروبلیدیدینگ و میکرو شیدینگ و میکروپیگمنتیشن  ظاهری مانند قبل خواهند داشت .

 

 

 

 

 

میکروبلیدینگ ابرو آقایان 

 

کراتینه مو برای آقایان 

 

تاتوی بدن آقایان 

 

تماس