بهترین جا برای صاف کردن مو مردانه 09126074167

بهترین جا برای صاف کردن مو :

 بهترین جا برای صاف کردن مو همینجاست . بله .اینجا هزینه برای هر کیس متفاوته . با توجه به حجم مو ، نوع درمان . در اصوص احیا و آبرسانی . یا فقط لختی ژاپنی متغییر میباشد . در سالن تهران بکس با مدیریت حمیدبخشی صافی موی بلند . ریش بدون قرنطیه انجام میگردد .

احیای موهای آسیب دیده با کراتینه :

این تکنیک ، به روش کراتین اصلا کار دشواری نیست . کراتیکار حرفه ای ، دوز مناسبی از کراتین را باید به موهایتان تزریق کند . در اصل ، سطح کاهش یافته کراتین در بدن شما را به تعادل میرساند . و موهای نرم و ابریشمی برایتان ایجاد خواهد کرد . این روش نتایج آنی و فوری از خود بر جا می ‌گذارد . یعنی موهایتان پس از احیا به سرعت نرم و صاف خواهد شد .

 

تلفن مشاوره و رزرو نوبت :

09126074167حمیدبخشی

📌 زعفرانیه . میدان اعجازی

Hamidbakhshiiiiii@ پیج اینستاگرام برای دیدن نمونه کارهای بیشتر در زمینه کراتینه موی آقایان

بهترین جا برای صاف کردن مو
صافی ژاپنی مو بدون آسیب دیدگی تنها با یک جلسه 09126074167

 

آبرسانی موهایتان با کراتینه :

کراتینه کردن(صافی) مو با مواد طبیعی برای ترمیم . و احیای موهای آسیب دیده استفاده می شود . و یک نوع عملیات آبرسان برای موهاست . این کار در دو مرحله انجام شده و تا حدی به بهبود خشکی و وزی مو کمک می نماید .

 

بهترین جا برای صاف کردن مو و اقسام متفاوت این تکنیک:

کراتین احیا کننده چگونه انجام میشود :

هدف اصلی در به کار بردن این متد کراتینه کردن . احیا و تقویت دوباره موهای آسیب دیده و ضعیف شده با حفظ حالت و حجم اولیه آنها میباشد .
اگر موهایتان دچار ضعف . و یا شکنندگی شده‌ . یادر اثر استفاده بیش از حد از وسایل حالت دهنده گرمایشی مو ، ساقه موهایتان بی‌جان و نازک شده است . می‌توانید از این روش برای احیا و ترمیم و صافی آن ها استفاده کنید .

کراتین احیا مشمول چه کیس هایی است ؟

کراتین احیا کننده برای موهای فر و مجعد نیز توصیه می‌گردد . چرا که با حفظ حجم و حالت مو موجب یکدست شدن و از بین رفتن وز در ساختار موهایشان می‌گردد .

اگر موهای وز دارید کراتینه احیا را استفاده کنید :

استفاده از این متد کراتینه مو ، حجم و حالت طبیعی موهای شما را حفظ خواهد کرد . و صرفا سبب ترمیم ساختمان کراتینی و احیا دوباره ساقه موی شما می‌شود . و وز موهای شما را تا حد زیادی از بین می‌برد . این روش ظاهر موهای شما را یکدست و یکپارچه خواهد کرد . اما آنها را کاملا صاف و لخت نخواهد کرد .

 

صافی برزیلی به چه کسانی پیشنهاد میشود ؟

این روش از کراتینه کردن مو برای کسانی توصیه می‌شود که موهایشان بر اثر استفاده غیر حرفه‌ای و مکرر . از دکلره و رنگ مو آسیب دیده و خشک شده و یا در مواردی ، ساقه موهایشان به کل سوخته . این روش ،به نسبت نوع اول حیا کننده بسیار قوی‌تر میباشد .

کراتینه برزیلی کمک به کاهش حجم مو :

علاوه بر کمک به احیا و ترمیم ساختمان کراتینی ساقه مو ، موجب صاف و لخت شدن موها نیز می‌گردد . همچنین باید توجه داشته باشید که کراتینه برزیلی علاوه بر اینکه موهای شما را صاف و لخت میکند ، حجم آنها را نیز کم خواهد کرد . و حالت اولیه موهای شما را از بین می‌برد . به همین خاطر استفاده از کراتین برزیلی برای افرادی که حجم موهای کمی دارند ، و موهایشان به هر دلیلی کم پشت توصیه نخواهد شد .

بهترین جا برای صاف کردن مو
احیا، ویتامینه ، پروتئینه ،لختی ژاپنی ،ریباندینگ ۰۹۱۲۶۰۷۴۱۶۷

کراتینه مو ژاپنی چیست ؟

این روش از کراتینه در واقع تلفیقی از کراتین برزیلی با استفاده از ماده صاف کننده ژاپنی است .
این روش ، تاثیر بسیاری بر صاف شدن موها . و از بین بردن وز آنها دارد .
تلفیق این دو روش ، اثری دوچندان را بر احیا و صافی موهای شما به جا خواهد گذاشت . مدت زمان و وقتی که طی میشود ، بیشتر است .

 

 

کراتینکار حمیدبخشی و روش ژاپنی :

برای کراتینه کردن مو به روش ژاپنی ، کراتینکار حمیدبخشی ، ابتدا متد کراتینه موی برزیلی را روی موی شما پیاده خواهد کرد . و سپس با استفاده از حرارت مستقیم اتو مو ، آن را روی موی شما تثبیت می‌کند . و پس از آن مواد صاف کننده ژاپنی را روی موهای شما قرار داده . و با یک برس مخصوص ، شروع به پخش کردن این مواد روی تمام نواحی ساقه موهای شما خواهد کرد . و موهایتان صاف میشود .

 

 

توصیه های مهم بعد کراتینه موی آقایان :

۱: حدود 5 تا 8 روز بعد از کراتینه کردن موی خود ، از بستن و فشار آوردن به ساقه موی خود دوری فرمایید .

۲: بعد از کراتینه کردن موها ، برای کمک به جذب بیشتر و سریعتر پروتئین کراتین در کوتیکول‌های ساقه موی خود . و همچنین افزایش دوام کراتین توصیه می‌شود . از سرم و شامپوهای مخصوص موهای کراتینه استفاده کنید .

آیا در دورام بارداری میشود کراتین کرد ؟

اگر باردارید ، اکیدا از صاف کردن موهای خود دوری بکنید ..
چرا که مواد موجود در کراتین مو برای جنین بسیار خطرناک خواهد بود . و ممکن است دچار عوارض جبران ناپذیری بشوید .

 

بهترین جا برای صاف کردن مو و رنگ کردن موهای شما :

در ابتدای امر ، توصیه میکنیم . عمل رنگ کردن و یا دکلره کردن موهای خود را قبل از کراتینه کردن آنها انجام بدهید .
و پس از رنگ کردن موهایتان نیز ، بهتر است 5 تا 7 روز زمان دهید . و بعد اقدام به صافی موی خود نمایید .
در این مدت رنگ موی اصلی و واقعی شما بعد از حداقل دو بار شستشو نمایان خواهد شد .و امکان آسیب موها نیز بسیار کاهش پیدا خواهد کرد .

نمونه صافی موی بلند در آرایشگاه تهران بکس 09126074167

رنگ موی دلخواه بعد از کراتینه چه طور به دست می آید ؟

رنگ موی شما بعد از عمل کراتینه کردن ، حدود دو تا سه درجه روشن‌تر خواهد شد .
بنابراین اگر قصد رنگ کردن و کراتینه کردن(صافی) هم زمان موهای خود را دارید . برای دستیابی به رنگ موی دلخواهتان ، لازم است با کراتینکار حمیدبخشی در سالن تهران بکس ، در این زمینه مشورت بکنید .

 

 

اگر بعد از کراتینه کردن موهایمان ، تمایل به رنگ کردن داشتیم چه کنیم ؟

دقت کنید ، که باید بین 15 تا 20 روز بعد از انجام کراتین(صافی) صبر کرده . و سپس اقدام به رنگ کردن موهای خود نمایید . چرا که استفاده از رنگ مو در مدت زمان کمی پس از کراتینه کردن ، ممکن است سبب آسیب دیدن . و سوختن ساقه موی شما گردد .

 

کراتینه مو چیست ؟

کراتینه کردن مو به عنوان روشی نیمه دائمی برای صاف کردن مو میباشد . به طوریکه موها به طور موقت با مخلوط مایع کراتین مو پوشش داده می‌شوند .
انجام این روش معمولاً در سالن تهران بکس ، حداقل 2 ساعت یا بیشتر طول می‌کشد . و تأثیر آن تقریباً سه ماه باقی می‌ماند . افراد دارای موهای فرفرری و وز شده داوطلب انجام کراتین مو خواهند بود .

 

کراتینه برای موهای مجعد و کاربرد آن :

۱: بسیاری از شما ممکن است موهای مجعد و فری داشته باشید . که گاهی حتی استفاده از نرم کننده‌ها . اتوی مو هم برای صاف کردن . و از بین بردن وز آنها کارساز نباشد . و موهایتان آنطور که می‌خواهید و انتظار دارید لخت و صاف نگردد .

۲: یا ممکن است در آقایان و خانوم ها ، بر اثر استفاده مکرر از رنگ مو و دکلره‌ . دچار سوختگی و خشکی شده باشد . و تا مدت‌ها حالت صاف و زیبای خود را از دست داده باشد .

آیا کراتینه مو دائمی است ؟

خیر . نیاز به ترمیم دارد . اماطولانی مدت است . و تا زمانی که موهای شما از ریشه رشد نکند ، به همان کیفیت اولیه بر طراوت و حالت موهای شما تاثیر گذار خواهد بود . حتی بعد از درآمدن ریشه موهایتان نیز ،می‌توانید با هزینه اندکی اقدام به ریشه گیری دوباره آنها با مواد کراتین بکنید . و موهایی یکدست ، خوش حالت و صاف را تجربه کنید . .

 

 

مزایای کراتینه کردن مو :

کراتینه کردن مو(صافی) موجب ایجاد یک لایه محافظ بر ساقه موی شما در برابر عوامل آسیب زننده خارجی می‌شود . و ساقه موی شما را از شکنندگی حفاظت کرده . و مقاومت آنها را در برابر استفاده از وسایل حرارتی حالت دهنده مو و یا عوامل محیطی مثل اشعه خورشید و آلودگی محیطی زیاد میکند .

کراتینه موجب افزایش ضخامت مو میشود :

بافت و ساختار موی شما را با پر کردن ناهمواری‌های موجود در ساختار ساقه مو و کوتیکول‌ها یکدست خواهد کرد . و با این کار موجب افزایش ضخامت موهای نازک و آسیب دیده نیز خواهد شد .
درخشندگی و براقیت خاصی را به ظاهر موی شما خواهد بخشید . که یک ویژگی نیمه دائم و طولانی مدت است . نیاز به تمدید و ترمیم روزانه نخواهد داشت .

از دیگر مزایای کراتینه کردن :

وز موهای شما را به طور کامل از بین خواهد برد . و امکان حالت دهی آنها را نیز بسیار بیشتر خواهد کرد .

 

 

ریباندینگ مو چیست ؟

برای موهایی که ضخامت کمی دارند . رنگ یا دکلره شده‌اند . یا قبلاً در معرض حرارت آسیب‌دیده‌اند مناسب نیست . چراکه این کار نه‌تنها تأثیر قابل قبولی بر روی موهای این‌چنینی ندارند ، ‌بلکه به آن‌ها آسیب هم میرساند .

چه کسانی باید از نانو ریباندینگ استفاده کنند ؟

پس افرادی که موهای نازک یا رنگ شده دارند ، باید از نانو ریباندینگ استفاده نمایند . نانو ریباندینگ به چنین موهایی آسیب نمی‌رساند . و تأثیر فوق‌العاده‌ای دارد .

خداحافظی با موهای مجعد ، فر ، وز و حالت دار به همراه پروتئینه

 

بهترین جا برای صاف کردن مو تا نانو ریباندینگ:

روشی است که در آن با به‌کاربردن مواد نانو شیمیایی که از اثربخشی بسیار بالایی برخوردارند . و موها را صاف می‌کنند . تنها تفاوتی که این روش با ریباندینگ معمولی دارد ، موادی است که مورداستفاده قرار خواهندگرفت .
موادی که در این روش استفاده می‌شوند ساختار نانویی دارند . دلیل اینکه این روش به میزان زیادی مؤثر است هم ، ساختار نانویی آن‌هاست .

 

 

کراتین مو یا کراتین تراپی در سالن تهران بکس :

یک فرایند شیمیایی بوده .که با تزریق پروتئین کراتین به فولیکول‌های مو سبب نرمی ، انعطاف‌پذیری و درخشندگی موها می‌گردد .

کراتینه کردن مو ساختار موهایتان را تغییر نمی‌دهد . بلکه سبب تقویت ، نرمی .خوش‌حالتی و سلامت موهای شما میگردد . کراتینه کردن مو راهی بی‌نظیر برای از بین بردن و درمان وز و موخوره میباشد .

 

 

 

کراتینه(صافی) مخصوص هر نوع مو :

اما کراتینه فقط برای موهای فر نیست . از کراتینه می‌توان برای خانم‌ها و آقایان و همینطور تمام انواع مو استفاده کرد . مدت زمانی که باید مواد کراتین روی موهای شما بماند، به نتیجه‌ای که می‌خواهید در انتهای کار داشته باشید ، بستگی دارد. این روش یک درمان موقت است .که با توجه به مراقبت‌های شما بعد از انجام کراتینه مو . می‌تواند بین 3 تا 5 ما دوام داشته باشد. با کراتینه کردن هم می‌توان موها را صاف کرد و هم فر موها را نگه داشت .و تنها وزی مو را از بین برد .

پروتئین تراپی کراتینه مزایای زیر را دارد ؟

۱: مشکلات تخلخلی مو را از بین خواهد برد .

۲: باعث پیش‌گیری و درمان موخوره می‌شود .

۳: رنگ موهای شما را شاداب‌تر و درخشان‌تر خواهد کرد .

۴: موهای شما را نرم‌تر ، مستحکم‌تر، سالم‌تر . درخشان‌تر و حالت‌پذیرتر می‌گرداند .

 

آیا میدانستید وقتی کراتینه میکنید بعد از حمام موهایتان زودتر خشک میشود ؟

بله . خشکی و شکنندگی موها را از بین برده . و باعث خشک شدن سریع‌تر مو بعد از حمام می‌شود .

گره‌های مو را از بین برده . شانه به راحتی روی مو حرکت می‌کند .

 

 

روش صافی حتی برای حفظ موهای فر :

کراتینه برای خانم‌ها و آقایان و انواع مو مناسب است .

بافت فرهای مو را بهبود می‌بخشد .

سبب راحت‌تر جداشدن فرهای موی شما از یک‌دیگر می‌شود .

حالت S مانند فرهای موی شما را تقویت می‌کند ..

پس اگر موهای فر خود را دوست دارید و تنها وز آن شما را اذیت می‌کند .با انجام کراتینه احیای مو، موهای فر جذاب‌تری خواهید داشت .

انجام کراتینه مو هر 6 ماه یک بار، در وقت شما برای حالت دادن موها .هم صرفه جویی می‌کند .

 

 

 

 

 

معایب صاف کردن مو با اتو :

۱: استفاده مداوم از اتو مو به بافت و سلامت مو آسیب می‌زند .

۲: در صورت استفاده مکرر . و بیش از حد اتوی مو . شادابی و درخشندگی موها از بین خواهد رفت .

۳: استفاده هر روزه از اتو مو رطوبت موها را از بین برده . و موها را خشک و شکننده خواهد کرد .

نمونه ی دیگری از صافی در سالن تهران بکس

برای موی دکلره شده یا رنگ فقط کراتینه راهکار درمانی است ؟

بهتر است از اتو مو برای موهای رنگ یا دکلره شده زیاد استفاده نشود . موهای رنگ شده ضعیف و آسیب‌پذیرترند . و استفاده زیاد از اتو مو سبب سستی و آسیب‌دیدگی بیشتر آن‌ها می‌شود .

اتو مو به دلیل حرارت بالا و مستقیمی که به مو وارد میسازد . سبب آسیب رساندن به مو میگردد .‌ پس بهتر است قبل از اتو کشیدن مو از اسپری ، ژل و یا کرم‌های مخصوص این کار استفاده کنید .

بهترین جا برای صاف کردن مو

 

 

 

 

بهترین جا برای صاف کردن مو و مقایسه نوع صافی :

کراتینه احیای مو ، موهای فر شما را صاف نمی‌سازد . بلکه با حفظ ساختار مو ، تا 70 درصد آن را احیا می‌کند . اما کراتینه صافی یا برزیلی ، علاوه بر احیای مو .ساختار موها را تغییر میدهد .و موهای شما را صاف می‌کند .

Rate this post
تماس