میکروبلیدینگ ابرو در کامرانیه

هزینه میکروبلیدینگ ابروی مردانه 09126074167

هزینه میکروبلیدینگ ابروی مردانه

 هزینه میکروبلیدینگ ابروی مردانه با توجه به تخصص و تبحر پیگمنتر ، سوزن مصرفی ، رنگ های گیاهی ، شناخت نوع پوست . استفاده از دستگاه میکروپیگمنتیشن . متفاوت است . این روش با نام ، فیبروز با قیمت مناسب در سالن تهران بکس انجام میشود . یکی از انواع روش‌های جدید برای اصلاح فرم ابروها . برطرف کردن عیب‌های موجود در آن ، فیبروز ابرو است .

این اصطلاح برگرفته از نام شرکتی در صربستان می‌باشد . که  برای زیبایی بیشتر ابروها بنیان گذاری کرده . در کلمه فیبروز فی نشان دهنده نام شرکت بوده . و بروز به معنی خط ابرو یا ابروها می‌باشد .

هزینه میکروبلیدینگ ابروی مردانه
از طراحی و اصلاح نامتقارنی ابرو تا زیباترکردن آن در سالن تهران بکس ۰۹۱۲۶۰۷۴۱۶۷ بخشی

 

 

آیا این روش دائمی است ؟

فیبروز ابرو یا (میکروبلیدینگ) ، از انواع روش‌های نیمه دائمی برای آرایش ابرو‌ها است . که در این تکنیک ، ابرو برای هاشور و سایه زدن ابرو از سوزن‌های یکبار مصرف و به صورت دستی استفاده میگردد . و بعد از تمام شدن این مراحل ، شما ابروهایی با فرم زیبا و طبیعی خواهید داشت .

 

جهت مشاوره و نوبتدهی از ما :

📞09126074167 حمیدبخشی

📌 تهران ، زعفرانیه . میدان اعجازی

Hamidbakhshiiiiii@پیج اینستاگرام برای دیدن تمام لاین های خدماتی در سالن تهران بکس

هزینه میکروبلیدینگ ابروی مردانه
بدون درد ، برای افراد مبتلا به آلوپسی ، سرطان ، دیابت و باقی کیس ها

 

 

 

 

هزینه میکروبلیدینگ ابروی مردانه با نحوه ی انجام کار :

هزینه میکروبلیدینگ ابروی مردانه که، یکی از تکنیک‌های جدید و نیمه دائمی آرایش و زیبایی ابرو است . با فاکتور های بیشماری تایین میشود . این روش که به صورت دستی . و با استفاده از سوزن‌های یکبار مصرف . در بین ابرو هاشور و یا سایه ایجاد خواهد کرد .

هدف اصلی این متد ارائه راه حل . و برطرف کردن نواقص ابرو . با طرح و رنگی خاص است .این تکنیک ، روشی دائمی نیست . و با گذشت مدتی معین از بین خواهد رفت . بنابراین برای داشتن ابروهای طبیعی با زیبایی خاص می‌توانید به طور دائم از این روش استفاده نمایید .

 

 

 

مراحل فیبروز ابرو در سالن تهران بکس:

✨️ .ابتدا در بخش تاج ابرو خطوط ابرو اجرا میگردد . هر خط اجرا شده ۲ بار تمدید خواهد شد .  سپس نوبت وارد کردن شوک به رنگ خواهد رسید .

✨️ .پس از ۳ الی ۴ دقیقه ابروها رنگ میگیرد . حالا ، نوبت به بی حس کردن می‌رسد .

✨️ .توجه داشته باشید 10 روز قبل از اجرای این تکنیک، نباید ابروها را رنگ کرد .

✨️ . رنگ انتخاب شده نباید روشن باشد .

✨️ . در مرحله بعدی آرک ابرو و دم ابرو ترسیم میشود .

هزینه میکروبلیدینگ ابروی مردانه
رفع طاسی و کچلی ابرو ، پرپشت نشدن دادن آن ، با روش های به روز

 

 

برای کم رنگ نبودن فیبروز :

برای کم رنگ نبودن تاتو در این تکنیک ، باید ضخامت استروک‌ها را دو برابر کرد .‌ با توجه به نوع پوست افراد اجرای فیبروز ابرو در چند مرحله انجام خواهد شد . و برای اجرای بهتر فیبروز ابرو پوست خشک و نرمال مناسب‌تر خواهد بود .

 

 

 

 

 

دستگاه مورد استفاده در روش فیبروز ابرو چیست ؟

قلم میکروبلیدینگ ، دستگاه مخصوص برای انجام هاشور و سایه ابرو در این روش می‌باشد . این دستگاه مثل یک قلم دستی خطوط و نقاط بسیار ظریفی را روی پوست ایجاد میکند .

 

 

 

تفاوت میکروبلیدینگ و فیبروز در چیست ؟

کمپانی فی علاوه بر این دو روش ، روش‌های بی نظیر دیگری مثل فیکانتور . بولد بروز . نانو بروز . بریزی یا ابروی هالیوودی . پادر بروز . فی شیدینگ ابرو . را ارائه میدهد .

 

 

هاشور ابرو با تکنیک میکروبلیدینگ :

میکروبلیدینگی فیبروز نامیده می‌شود . که توسط یک شخص آموزش دیده با رنگ و سوزن مخصوص ، صورت بپذیرد . فیبروز ابرو (phibrows) روشی جدید برای هاشور ابرو با استفاده از قلم میکروبلیدینگ است .

 

 

 

 

 روشی کاملا طبیعی :

الگوی اصلی فیبروز بر پایه الگوی طبیعی ابروهایتان است . یعنی جهت خط‌ها دقیقا هم جهت با جهت موهای ابرو میباشد . این هماهنگی الگو با موهای طبیعی ابرو باعث هماهنگی و زیبایی بیشتر انتهای کار می‌گردد . و ظاهری کاملا طبیعی به ابرو میدهد .

 

 

تفاوت فیبروز ابرو با تاتو در چیست ؟

استفاده از تاتو برای زیباسازی ابرو روشی بسیار قدیمی است . در فیبروز ابرو ، به صورت غیر طبیعی و به هم پیوسته بر روی ابرو تزریق می‌شد . و پاک کردن تاتو از صورت بسیار سخت و دشوار می‌بود . و همیشه مقداری از جوهر زیر پوست باقی می‌ماند . چون ، جوهر تزریق شده به عمق پوست نفوذ می‌کرد . اما با ابداع روش اخیر برای ابرو دیگر جای هیچ اثری باقی نخواهد ماند . که این امر از جمله بارز‌ترین تفاوت بین فیبروز ابرو و تاتو خواهد بود .

 

در میکروبلیدینگ جوهر به لایه ابتدایین پوست نفوذ خواهد کرد :

در این روش ، ، جوهر تزریق شده بر عمق پوست نفوذ نخواهد کرد . و از این رو پاک کردن جوهر کار آسانی خواهد بود . و همچنین در فیبروز ابرو می‌توانید مدل ابرو اجرا شده خود را تغییر بدهید .

 

 

طرح ابروی خود را با میکروبلیدینگ دائمی کنید :

بدون ترس از به جای ماندن جوهر آن را پهن یا باریک نمایید . هم چنین در فیبروز ابرو فرد می‌تواند ابرو‌ی شما را مثل تار مو طراحی کند . به طوری که به هیچ وجه تاتو بودن آن قابل تشخیص نباشد . و ابروهای شما کاملا طبیعی به نظر بیاید .

 

تکنیک هاشور کردن با روش بلید ، ماندگاری بالا ، ترمیم در سالن تهران بکس

 

 

هزینه میکروبلیدینگ ابروی مردانه و ماندگاری این روش :

می‌توان گفت ماندگاری هاشور ابرو‌ها به این روش ، به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد . در کل می‌توان گفت ماندگاری فیبروز ابرو بین 6 ماه الی 1 سال خواهد بود . چون ، هاشورهای انجام شده با روش میکروبلیدینگ نسبت به روش‌های دیگر عمق کمتری داشته . در نتیجه ماندگاری کمتری دارند . البته در نظر بگیرید ، اگر هاشورها در فیبروز ابرو عمیق تر انجام گردد ، بیشتر خواهد شد . در سالن تهران بکس با مدیریت حمید بخشی 09126074167 ، از رنگ‌های به روز فیبروز تهیه و استفاده میگردد .

در نهایت ماندگاری هاشور فیبروز نیز افزایش پیدا میکند . جوهر تاتو در فیبروز ابرو به دلیل این که کمتر در پوست نفوذ می‌کند . ماندگاری کمتری را نیز دارد . اما در روش تاتو ، ماندگاری طراحی ابرو بیش‌تر از فیبروز است .

 

 

 

عوامل موثر در ماندگاری هاشور به روش فیبروز ابرو :

 

۱) . نوع پوست .

یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در ماندگاری میکروبلیدینگ ، نوع پوست میباشد . پوست هر چقدر چرب‌تر باشد ، ماندگاری هاشور کمتر خواهد بود . قبل از انجام میکرو فیبروز بهتر است ، برای افزایش ماندگاری هاشور اسکراپت صورت انجام داد .

۲). تغییر هورمون های بدن موثر در فیبروز :

دوران قاعدگی . بارداری و شیردهی دورانی هستند که هورمون‌های بدن تغییر میکند . و این تغییرات تاثیر زیادی بر ماندگاری میکروبلیدینگ ابرو خواهد گذاشت . بنابراین انجام آن بهتر است به زمانی بعد از این دوران موکول گردد .

 

۳) . عمق هاشور ابرو :

افزایش عمق هاشور توسط تاتوکار ماندگاری فیبروز را بیشتر خواهد کرد . هر مقدار هاشور به وسیله قلم دستی میکروبلیدینگ کم عمق باشد ، ماندگاری نیز کاهش پیدا خواهد کرد .

 

 

 

هدف از انجام فیبروز چیه ؟

هدف از انجام فیبروز ابرو برطرف کردن .ارائه راه حل برای پوشاندن نواقص ابروهایتان است . که با پر کردن مناطق خالی . فرم دهی . قرینه سازی ابرو صورت میپذیرد . با میکروبلیدینگ شما میتوانید ، صاحب ابروهایی با طرح خاص و با رنگ مختصی باشید .

 

 

 

 

هزینه میکروبلیدینگ ابروی مردانه به همراه فواید این تکنیک :

⭐️ .به وجود آمدن التهاب کمتر در مقایسه با سایر روش‌ها .

⭐️. دقت بالا و در نهایت بوجود آمدن ابرو‌هایی با ظاهری طبیعی ⭐️ .ایجاد تراکم بالا در قسمت ابرو

⭐️ .تغییر راحت مدل ابرو .

⭐️ . وجود انواع مدل‌های مختلف برای اجرای فیبروز .

⭐️ . مناسب بودن هزینه فیبروز .

⭐️ .بهترین گزینه برای قرینه کردن

⭐️ . فرم و شکل دادن به تاج ابرو‌ها .

⭐️ .سوزش و درد بسیار کمتر .

⭐️. دقت بیشتر به دلیل دستی بودن روش .

 

 

 

فیبروز ابرو برای چه کسانی مناسب می‌باشد؟

میکروبلیدینگ مناسب افرادی است که تا به حال روش تاتو بر صورت آن‌ها انجام نشده .  در صورتی که افراد از تاتو استفاده کرده باشند اجرای این متد امکان پذیر نیست . چون فیبروز ابرو به قدری ظریف است که در ابروهای تاتو شده نمی‌توان این طرح را دید .

 

برای میکروبلیدینگ پوست فرد چه شرایطی باید داشته باشد؟

هم چنین برای اجرای این متد باید پوست فرد عاری از هر گونه زخم و آسیب دیدگی باشد . با توجه به این موضوع می‌توان نتیجه گرفت افرادی که در این قسمت از صورت خود دچار آسیب هستند ، تا بهبود آن باید انجام فیبروز را به تاخیر بیندازند .

هزینه میکروبلیدینگ ابروی مردانه

 

 

 

فاکتور میکروبلیدینگ کار ماهر چیست ؟

با توجه به اینکه تیغ دستگاه مربوطه با دست کاربر انجام میگردد . امکان آسیب رسیدن به دست بسیار بیشتر است .

رنگ نامرغوب در فیبروز :

در بعضی از مراکز رنگ‌های بسیار نامرغوبی مورد استفاده قرار می‌شود . که ماندگاری را کم میکند . به علت دستی بودن قلم . دقت و مهارت بیشتری نیاز می‌باشد . به همین علت برای کسب نتیجه دلخواه بهتر است به افراد متخصص و حرفه‌ای برای انجام فیبروز مراجعه فرمایید .

 

 

 

در سالن تهران بکس چه رنگی استفاده میشود ؟

فیبروز ابرو در انواع رنگ های مختلفی اجرا میگردد . رنگ‌هایی که برای میکروبلیدینگ استفاده می‌شود از انواع مواد معدنی ساخته شده . که این رنگ‌ها فاقد فلزات سنگین می‌باشند . و به راحتی جذب پوست می‌شوند . و ظاهر و رنگی طبیعی را به ابرو‌های فرد می‌دهند . این رنگ‌ها همچنین بعد از پاک شدن ته رنگ قرمز از خود به جای نخواهند گذاشت . و به صورت کامل از روی پوست پاک می‌گردد .

 

روش نانو فیبروز چیست ؟

ناگفته نماند روش دیگری به نام نانوفیبروز نیز وجود دارد .که نانو فیبروز جدیدترین تکنیک زیباتر کردن ابرو بعد از میکروبلیدینگ است . که توسط دستگاه و سوزن‌های نانو صورت می‌پذیرد .

 

 

قبل از این تکنیک جراحتی اگر هست ترمیم کن :

قبل از انجام ، پوست اطراف ابروها باید کاملا سالم . و بدون آسیب دیدگی . زخم . جراحت . عفونت . اگزما و سوختگی باشد .  در صورتی که این مشکلات وجود داشت . باید تمام مراحل بهبودی و ترمیم پوست به پایان برسد .

 

 

 

 

در فیبروز ابروی مردانه حداقل ۲۰ روز قبل این کارهارو انجام نده :

بوتاکس و فیلر . لایه برداری از پوست . با مواد و ترکیبات اسیدی . لیزر درمانی . لایه برداری شیمیایی، . قرار گرفتن در معرض نور شدید خورشید .

 

 

 

 

مراقبت‌های بعد از فیبروز ابرو چیست :

تا 3 روز پس از این روش ، باید از پماد A استریل چشمی استفاده کنید . و ابرو را در این مدت چرب نگه دارید .

بعد از سه روز می‌توانید استحمام کنید . باید مراقب باشید تا سه روز اول هیچ آبی با صورت خود تماس نداشته باشد .

 

 

تا چه مدتی میکروبلیدینگ میمونه :

این که ماندگاری فیبروز ابرو چقدر است . یکی از مسائل مهم زیبا جویان میباشد . به طور کلی می توان گفت ماندگاری فیبروز ابرو به عوامل مختلف بسیاری بستگی دارد .

اما در حالت عادی می‌توان گفت ۶ ماه تا یکسال ماندگاری دارد . چون ، خطوط ایجاد شده با روش فیبروز ابرو نسبت به روش‌های دیگر عمق کمتری خواهد داشت . و در نتیجه ماندگاری آن نیز کمتر می‌شود .

 

 

 

 

 

چرا در دوران بارداری میکروبلیدینگ ممنوع است ؟

انجام فیبروز ابرو در دوران بارداری مثل سایر تکنیک‌های آرایش دائم صورت ممنوع میباشد .  رنگ‌های میکروبلیدینگ حاوی مقدار کمی فلز است . که بعد از نشست رنگ در لایه درم پوست ،وارد خون مادر شده . و از طریق مادر به جنین منتقل خواهد شد .

ممکن است علاوه بر ایجاد واکنش‌های شدید آلرژیک در بدن جنین باعث سقط جنین نیز بشود .

 

 

 

 

 

آیا بعد از فیبروز ابروها میریزه ؟

اگر شما به یک پیگمنتر متخصص نه لزوما معروف مراجعه بفرمایید . هیچ مسئله‌ای برای موهای ابروی شما بوجود نمی آید .

پیگمنتر حرفه ای ، باید بداند : که چه طور از پوست کاشت رنگ داشته باشد . که هیچ برخوردی با ریشه یا فولیکول مو نباشد . و هیچ آسیبی به پوست مشتری در این روش ، وارد نسازد .

 

 

 

 

 

قیمت فیبروز ابرو :

در هر سالنی متفاوت میباشد . ممکن است یک پیگمنتر مبتدی باشد و به همان نسبت قیمت میکروبلیدینگ ابرو او پایین باشد . تا به اندازه کافی تجربه بدست بیاورد . عوامل موثر در قیمت و هزینه :

۱) . تخصص و مهارت تکنسین .

۲). میزان . نوع و برند رنگ .

۳). تعداد سوزن‌ها .

 

 

 

 

 

 

سالن تهران بکس مرکز فیبروز ابرو :

این مرکز دارای مجوز میباشد . نکات بهداشتی مثل ماسک . دستکش و سوزن یک بار مصرف رعایت میگردد . در صورتی که موارد بالا توسط مرکز رعایت نشود ، بهتر است مرکز دیگری را انتخاب بکنید .  محیط آرام و برنامه‌ریزی دقیق نیز بر آرامش و تمرکز تاتو کار تاثیر خواهد گذاشت .

 

 

 

 

 

 

سوالات متداول فیبروز ابرو :

آیا فیبروز ابرو (میکروبلیدینگ) درد زیادی دارد ؟

برای انجام فیبروز ابرو معمولا از بی حس کننده موضعی استفاده میکنند . و این موضوع تاثیر خیلی زیادی در کاهش احساس درد و ناراحتی در حین انجام کار دارد . چیزی که شما احساس خواهید کرد شبیه به احساس برداشتن ابرو است .

با این حال احساس درد و ناراحتی در طول انجام اینکار به آستانه تحمل افراد و استرسی که دارند بستگی دارد .

 

 

 

 

زمان ترمیم فیبروز چه موقعی است :

زمان ترمیم میکروبلیدینگ ابرو بین ۵ الی ۶ هفته پس از جلسه اول است . ممکن است یک پوست از ترمیم بی نیاز باشد اما این در مورد ۹۵ درصد از خانم ها صدق نخواهد کرد .

برای اکثر خانم ها یک جلسه ترمیم تا دو ماه بعد از جلسه اول ضروری است . برای پوست های چرب گاهی به دو جلسه ترمیم اولیه نیاز می شود . پیشنهاد ما برای پوست های چرب استفاده از تکنیک نانو بروز یا پادر بروز است .

 

 

 

 

 

نحوه ی کار در فیبروز ابرو چگونه است ؟

ابتدا خطوط ابرو باید در بخش تاج ابرو اجرا شود . هر خط اجرا شده 2 باز تمدید میشود . سپس نوبت شوک دادن به رنگ می رسد . پس از 3 الی 4 دقیقه ابروها رنگ میگیرد . و نوبت بی حس کردن میرسد . توجه داشته باشید 10 روز قبل از اجرای این روش ، نبایست ابروها را رنگ کرد .

 

ضخامت استروکها موثر در ماندگاری بالای این تکنیک :

رنگ انتخاب شده نبایستی زیاد روشن باشد . در مرحله بعدی آرک ابرو و دم ابرو رسم میشود . برای کم رنگ نبودن تاتو بایست ضخامت استروک ها دو برابر کرد . با توجه به نوع پوست افراد ، اجرای فیبروز ابرو در چند مرحله انجام می شود . و برای اجرای بهتر فیبروز ، پوست خشک و نرمال مناسب خواهد رود .

Rate this post
تماس