بهترین آرایشگاه مردانه در تهران برای میکاپ داماد

بهترین آرایشگاه مردانه در ولنجک تهران 09126074167

بهترین آرایشگاه مردانه در ولنجک تهران :

بهترین آرایشگاه مردانه در ولنجک تهران ، سالن تهران بکس با مدیریت حمیدبخشی خدمات زیر را به شما در کمترین زمان و بالاترین کیفیت به شما ارائه میدهد .

●کوتاهی و هیرکات

●اصلاح سروصورت

●رنگ مو

●کراتینه مو ، صافی و احیا

●میکروبلیدینگ ابرو

●بن مژه چشم

●خدمات تاتوی بدن

●مانیکور و پدیکور پا

●گریم و متعادلسازی صورت داماد

●حمام سولاریوم بدن

●ماساژ بدن آقا

●لیفت و لمینیت ابرو

●پاکسازی پوست و فیشیال

●ترمیم موقت مو یکروزه

●پروتز مو برای آقایان

●بافت حرفه ای مو

●اسکالپ سر

●خدمات گل و دسته گل عروس

 

 

تلفن مشاوره و رزرو نوبت :

09126074167حمیدبخشی

📌 زعفرانیه . میدان اعجازی

Hamidbakhshiiiiii@ پیج اینستاگرام برای دیدن نمونه کارهای بیشتر در آرایشگاه مردانه داماد .

بهترین آرایشگاه مردانه در ولنجک تهران

 

 

 

 

بهترین آرایشگاه مردانه در ولنجک تهران و تکنیک هیرکات ۲۰۲۳ :

آن روزها گذشت . زمانی که داشتن موهای بلند مد محسوب میشد ‌ ما در عصر فناوری اطلاعات پیشرفته ای زندگی می کنیم . جایی که استاندارد های زندگی و کار ما تغییر کرده است . حالا ما در سه شیفت کار می کنیم .

 

 

 

از فواید موی کوتاه برای مردان و زنان :

قطعا جلوگیری از شوره سر میباشد . افرادی که موهای کوتاه دارند شانس کمتری برای شوره سر دارند . همه می دانیم که پوست سر ما چربی موها را تامین می کند .موهای بلند روغن بیشتری می خواهد .اگر به طریقی، روغن کافی توسط پوست سر برای رطوبت موهای بلند تولید نشود ، پوست سر و مو شروع به خشک شدن می کند و سپس احتمال ایجاد شوره بیشتر میشود . ما در سالن تهران بکس با توجه به فرم صورت شما ، بهترین هارا انتخاب میکنید .

بهترین آرایشگاه مردانه در ولنجک تهران

 

 

 

 

 

بهترین آرایشگاه مردانه در ولنجک تهران و تکنیک کراتینه ، صافی و احیا :

در بین محصولات مراقبت از مو ۲ حالت کراتینه مو پیشنهاد میشود :

✔۱: کراتینه احیاکننده مو .

✔۲: کراتینه صافی مو یا کراتینه برزیلی .

 کراتینه احیا :

موهایی که در اثر مصرف بیش از حد مواد شیمیایی آسیب دیده اند ، احیا میگردند . و با توجه به میزان آسیب دیدگی کراتینه احیا موها در چند جلسه انجام می­ گیرد .

 

 

کراتینه صافی در سالن تهران بکس چگونه انجام میشود ؟

علاوه بر احیا موهای آسیب دیده شما . در سالن تهران بکس با مدیریت حمیدبخشی ، از خاصیت صاف کنندگی این روش نیز استفاده میکنیم . به این روش نانوکراتین و کراتینه برزیلی نیز می­گویند . که علاوه بر احیا کردن ، موها را صاف و ابریشمی نیز می­ کند . انواع کراتینه کردن موها در این جا انجام میشود .

 

 

 

 

مزایای کراتینه مو صافی چیست؟

کراتینه صافی در سالن تهران بکس . برای موهایی اعمال میشود ، که دارای وزی زیادی است . و قابل شانه کردن هم نیست . میتواند ،گزینه بسیار خوبی محسوب شود . علاوه بر اینکه کراتینه برای هر نوع مویی چه طبیعی . و چه موهای دکلره شده قابل اجراست . بعد از کراتینه کردن حتی برای خانوم ها ، امکان شنیون . فر کردن . رنگ زدن یا لایت برای موها وجود دارد . و از این نظر هیچ گونه محدودیتی وجود نخواهد داشت .

 

 

در کراتینه برزیلی چگونه موها صاف می شوند؟

طبق روش بزریلی برای صاف کردن موها از دو اهرم استفاده می­کنیم . در ابتدا با استفاده از کراتین که پروتئین طبیعی مو می­باشد ، موها را تقویت کرده سپس به کمک مواد شیمیایی . و اتو کشیدن موها ، ساختار مو را تغییر پیدل میکند . از حالت فری درمی­آورند . در واقع محلول کراتین صافی با ترکیب با مو، آسیب مربوط به کوتیکول های مو را رفع میکند . و موجب صافی و براق شدن موها میگردد .

ویتامینه مو

 

 

دوام کراتینه برزیلی تا چه زمانی است؟

کراتینه برزیلی خاصیت صاف کنندگی موقتی را خواهد داشت . و بین 3 الی 4 ماه دوام دارند . چنانچه در جایی و توسط برخی آرایشگران زمان بیشتری برای دوام کراتینه صافی بیان شد . بدانید که این موضوع کاملا غلط است . و برخی افراد برای جلب مشتری از مواد شیمیایی خاصی برای حفظ خاصیت صافی استفاده میکنند . که میتواند به موهای شما آسیب جدی وارد سازد .

 

 

 

قیمت کراتینه صافی مو :

هزینه کراتینه صافی به حجم و بلندی موها . نوع محصول . برندی که برای موهای شما استفاده میشود . بستگی دارد ‌.

 

 

‌بهترین آرایشگاه مردانه در ولنجک تهران و پاکسازی پوست :

فیشیال یا پاکسازی ، روشی غیرتهاجمی برای پاک‌سازی عمیق پوست شماست . به‌منظور داشتن پوستی سالم و درخشان به سراغ این روش میرویم . با این روش می‌توانید پوست را تمیز . لایه‌برداری و تغذیه نمایید ‌. همچنین باعث روشن شدن و هیدراته نگه‌داشتن پوست می‌شود . در نتیجه پوست جوان‌تر و شاداب‌تر به نظر می‌ آید .

 

فیشیال صورت در سالن تهران بکس :

فیشیال صورت نوعی درمان پوستی . پاکسازی . لایه برداری . آب رسانی عمقی به شمار می آید . که اقدام به پاکسازی و بستن منافذ باز صورت خواهد کرد . همچنین سلول های مرده پوست را بیرون می کشد . و با یک ماسک معمولی شروع به درمان می نماید . اگر می خواهید که نتیجه مطلوب و ایده آل کسب شود ، بهتر است که این فرآیند را در چند مرحله برای جوانسازی و تغذیه پوست ، انجام دهید . تا باعث شود پوست سالم تر و جوان تر به نظر بیاید . همچنین تمیز کردن و استراحت دادن درست با یک ماساژ ، بسیار در کلاژن سازی پوست صورت کمک خواهد کرد .

 

 

برخی از مزایای فیشیال صورت عبارتند از :

۱: به کاهش چین و چروک کمک شایانی میکند .

۲: به بهبود گردش خون در صورت . و رفع جوش های سرسیاه و سرسفید کمک میکند .

۳: یکی از بهترین روش های لیفت و سفت کننده پوست صورت میباشد .

۴: این پروسه برای لطافت و نرمی پوست آقایان نیز بسیار مناسب و موثر میباشد . چرا که آقایان با داشتن ریش و سبیل و پوست خشن به این لایه بردار عمیق نیاز دارند .

بهترین آرایشگاه مردانه در ولنجک تهران

 

 

بهترین آرایشگاه مردانه در ولنجک تهران و پدیکور پا :

پدیکور یکی از خدمات سالن های زیبایی است . که در آن از طریق روش‌های علمی و استریل . گوشت اضافه اطراف ناخن و پوست مرده کف پا برداشته میشود . و همچنین ناخن های پا . سوهان کشی . فرم دهی و پاکسازی میگردد . با استفاده از پدیکور می‌توان زیبایی و سلامتی را به پاها هدیه داد .پدیکور یکی از خدمات سالن های زیبایی است . که در آن از طریق روش‌های علمی و استریل . گوشت اضافه اطراف ناخن و پوست مرده کف پا برداشته میشود . و همچنین ناخن های پا . سوهان کشی . فرم دهی و پاکسازی میگردد . با استفاده از پدیکور می‌توان زیبایی و سلامتی را به پاها هدیه داد .

 

فواید مانیکور و پدیکور ناخن :

۱). نرمی و لطافت پوست دست .

۲) . فزایش استحکام ناخن .

۳) افزایش رشد ناخن‌ها .

۴) . بهبود گردش خون در پوست .

۵) . زدودن آلودگی‌های پوستی .

۶) . رفع خستگی دست‌ها .

۷) .پیشگیری از پیری زودرس .

۸ ) .‌مراقب از ناخن‌ها در برابر انواع بیماری‌ها .

 

کوکتل پدیکور چیست ؟

کوکتل پدیکور یا بمب نمکی از روغن های طبیعی و مواد جوشانی مثل : جوش شیرین ساخته شده . که وقتی درون آب قرار میگیرد . حالت فورانی و جوشش پیدا میکند . و علاوه بر اینکه احساس خیلی خوبی را بر روی پوست پا به وجود می آورد . تاثیر خیلی خوبی در تمیز و نرم کردن پوست پای شما دارد . و باعث می شود تا از شکنندگی ناخن های پا جلوگیری شود .

بهترین آرایشگاه مردانه در ولنجک تهران

 

 

پارافین تراپی در آرایشگاه داماد :

وقتی مقداری پارافین گرم به صورت موضعی روی دست‌ها اعمال شود، به این عمل اصطلاحا پارافین تراپی می‌گویند. این کار ضمن کاهش درد مفاصل در ناحیه مورد اعمال، باعث نرم شدن پوست هم می‌شود.

 

 

چند وقت یکبار می‌توانید مانیکور ‌کنید؟

مانیکورها اغلب بین 10 تا 15 روز ماندگاری دارند و بدون هیچ تغییری روی ناخن‌ها باقی می‌مانند. اغلب لب پر نمی‌شوند و رنگ لاک نیز به خاطر استفاده از تاپ کت تغییری نمی‌کند. اما با رشد ناخن در این چند روز، بستر ناخن از پایین نیاز به ترمیم و تمدید لاک دارد .

خدمات سوهان کشی ، پافرتراپی در محیطی کاملا بهداشتی سالن تهران بکس

 

 

 

 

بهترین آرایشگاه مردانه در ولنجک تهران با سولاریوم :

سولاریوم روشی برای برنزه کردن مصنوعی با استفاده از دستگاه‌های مخصوص، به شکل تخت است. به طور خاص، دستگاه‌های سولاریوم شامل لامپ‌هایی هستند که تشعشعاتی شبیه به خورشید منتشر کرده و به برنزه شدن پوست کمک می‌کنند. فرد روی دستگاه توصیف شده دراز می‌کشد یا داخل اتاقی با طراحی ویژه پر از لامپ‌های اشعه ماوراء بنفش (UVR) بی‌حرکت می‌ایستد. لامپ‌ها روشن شده و UVR روی بدن ساطع می‌کنند و پوست به تدریج برنزه می‌شود .

برنزه کردن پوست با تخت آفتاب در سالن تهران بکس ۰۹۱۲۶۰۷۴۱۶۷

 

 

 

۱. برنزه شدن دست نیافتنی از مزایای سولاریوم

این مورد بارزترین مزیت سولاریوم است. قرار گرفتن در معرض نور خورشید (طبیعی یا مصنوعی) کلید برنزه شدن عالی است. در برخی کشورها آب و هوا همیشه به افراد اجازه نمی‌دهد پوست خود را در معرض اشعه خورشید قرار دهند. تخت‌های آفتاب‌گیر تشعشعات فرابنفش خورشید را تقلید و به شخص کمک می‌کنند تا پوستی برنزه‌ و طلایی داشته باشند.

 

 

 

 

مدت زمان ماندگاری سولاریوم

بسته به رنگ پوست یک فرد معمولی در ۳ تا ۵ جلسه برنزه خواهد شد که سپس با استفاده منظم از تخت آفتاب قابلیت حفظ شدن دارد. دو جلسه در هفته برای برنزه شدن بیشتر به صورت ایمن و ملایم کافی است.

فاصله ی زمانی بعد از هر جلسه سولاریوم :

بسیار مهم است که بین هر جلسه حداقل ۷۲ ساعت فاصله باشد تا پوست فرصت استراحت و بازسازی بین جلسات را داشته باشد. با مراقبت از پوست به این روش می‌توان از سوزش یا ایجاد لکه‌های قهوه‌ای جلوگیری کرد. همچنین، برنزه شدن رنگ بهتری خواهد داشت و ماندگاری بیشتری نیز دارد .

 

 

 

 

 

بهترین آرایشگاه مردانه در ولنجک تهران و تکنیک گریم داماد :

دقت داشته باشید که این آرایش اصلا شباهتی با آرایش عروس نداره . برای مثال از رژ لب و گونه ، خط چشم و سایه و ….. برای گریم داماد استفاده نمی شه . یا حداقل با همان شدت و استایل لوازم آرایشی روی صورت داماد اجرا نمی شه . هدف از پیرایش دامادی دادن رنگ و لعاب به آقا داماد نیست . بلکه منظور صاف و یک دست شدن پوست و از بین بردن آثار لک و جوشه . در واقع آرایش داماد کاملا محوه و دیده نمی شه . ولی بسیاری از اشکالات پوست و صورت رو پنهان می کنه . این کار برای تعادل چهره عروس و داماد انجام میشه . در غیر این صورت تفاوت زیادی در عکس های عروسی زوجین وجود داره .

 

مراحل گریم داماد در سالن تهران بکس :

✅️ . زیر سازی که کار بسیار مهم و واجبیه .برای زیرسازی پوست به منظور گریم ، اول باید پوست را کاملأ تمیز کرد . که برای پوست های چرب از پنبه آغشته به آب و الکل . و برای پوست های خشک از شیر پاک کن استفاده میشه . سپس سطح پوست را با پودر فیکساتور به وسیله فرچه گریم پوشش میدیم . اکنون پوست صورت آماده گریم تخصصی داماد .

 

✅️ . فن (fone) زدن  در گریم داماد  :

هر گریموری که میخواهد کار تمیز و پایدار ارائه بده . باید بداند که فن خوب زدن ۵۰‎٪ این کار را انجام میده . زیرا اگر فن زدن را ساده بگیره و خوب انجام نده ، هر قدر هم که گریم خوب انجام شده باشه . کار ناقص حساب میشه . و زود از بین میره . پس فن را باید بسیار با دقت و خوب انجام داد . بعد با پودر فیکساتور خیلی خوب پوشش میده تا کاملأ فیکس بشه .

 

✅️ . برای بینی های بزرگ و صورت های تپل حمیدبخشی گریمور چه میکند ؟

بهتره کنار بینی سایه تیره بخوره که سایز بینی کوچکتر بشه .  صورت های تپل ، بهتر است که روی لپ ها از رنگ وسایه تیره استفاده بشه . که فرم صورت به صورت استخوانی نزدیکتر بشه . و در صورت های لاغر بر عکس ، یعنی از سایه روشن استفاده بشه ، که صورت پر تر دیده میشه .

 

 

 

ماساژ بدن آقایان در سالن تهران بکس :

ماساژ عبارتی است که شامل فشاردادن . مالش . و کار کردن روی پوست و ماهیچه‌ها و تاندون‌ها و رباط‌هاست .

ماساژ‌ها می‌توانند همراه با فشار و مالش ملایم باشند . یا برعکس فشار زیادی وارد سازند .

بهترین آرایشگاه مردانه در ولنجک تهران

 

 

 

ماساژ سوئدی :

رایج‌ترین نوع ماساژ ، ماساژ سوئدی میباشد . این ماساژ شامل ضربه‌های ترکیبی نرم و طولانی . همراه با مالش ضربه‌ای و سبک بر روی خارجی ترین لایه‌ی ماهیچه‌هاست . این ضربات با حرکت‌دادن مفاصل همراه می‌گردند . ماساژ سوئدی با خارج‌کردن تنش از ماهیچه‌ها ،‌ هم آرامش‌بخش و هم انرژی‌‌دهنده است . و حتی بعد از آسیب‌دیدگی هم تاثیرات خوبی خواهد داشت .

 

ماساژ شیاتسو :

شیاتسو در ژاپن به معنای «فشار‌دادن انگشتان» است . در ماساژ شیاتسو ، ماساژور از فشار‌های مختلف و ریتمیک بر روی نقاط خاصی استفاده می‌کند . این نقاط ، نقاط آکیوپرشر (فشاردرمانی، مشابه طب سوزنی) تعریف میگردد . و معتقد اند که این نقاط برای جریان حیاتی انرژی بدن)چی یا chi) مهم هستند . طرفداران این ماساژ باور دارند که این ماساژ می‌تواند به رفع انسداد این نقاط کمک بکند .

 

بن مژه آقایان  در بهترین آرایشگاه مردانه در ولنجک تهران

بن مژه در اصل نوعی آرایش نیمه دائم میباشد. که با اضافه‌کردن رنگ بین مژه‌ها باعث پرتر . تیره‌تر و ضخیم‌تر به نظر رسیدن ، مژه‌های شما میگردد .
هر نقطه رنگی که بین مژه‌ها گذاشته می‌شود . برای بیننده مانند یک مژه به نظر می‌ آید . همچنین می‌تواند فرم چشم‌ها و تقارن آن‌ها را تا حدی به حالت موردعلاقه شما در بیاورد .

 

طول مدت انجام چقدر است ؟

انجام این روش بین 90 دقیقه تا دو ساعت طول می‌کشد . این مدت شامل زمانی که برای اثربخشی بی‌حسی می‌گذارید هم میگردد . پس از گذشت 4 الی 6 هفته ، مجدد برای ترمیم باید مراجعه فرمایید . در جلسه ترمیم برای جاهای باقی‌مانده رنگ گذاشته می‌شود . و اگر نکته خاصی مدنظر شما باشد اعمال میگردد .

به صورت کاملا طبیعی ، و صرفا برای حالت دهی و پرپشت نشان دادن مژه هایتان .

ماندگاری بن مژه :

بعد از جلسه ترمیم تا 3 الی 5 سال تتو روی چشم شما می‌ماند . چراکه پوست این ناحیه نازک‌تر میباشد . بسته به نوع پوست و لایف‌استایل هر شخص این مدت متغیر میباشد . ماندگاری بن مژه خیلی بیشتر از میکروبلیدینگ یا سایر روش‌های آرایش دائم است . درست است که هزینه انجام آن بیشتر است . اما می‌توانید به آن به چشم سرمایه‌گذاری نگاه کنید . چون ، بدون زحمت و وقت‌گذاشتن چشمانی زیبا خواهید داشت .

بهترین آرایشگاه مردانه در ولنجک تهران
اصولا در بین خانوم ها ما به داخل پلک هم تاتو چشم را ادامه میدهیم . ولی در آقایان خیر .

 

میکروبلیدینگ چیست ؟

همان فیبروز است . میتوان گفت روشی که در آن با استفاده از “تیغ” یا همان “بلید” خطوطی را روی پوست ایجاد می کنیم . در این روش با استفاده از تیغ پوست را برش داده و رنگدانه ها را در لایه های زیرین پوست قرار می گیرند .

رفع طاسی و کچلی ابرو ، پرپشت نشدن دادن آن ، با روش های به روز

مدت زمان انجام میکروبلیدینگ چقدره ؟

معمولا میکروبلیدینگ(فیبروز) دو جلسه طول می‌کشد . جلسه اول حدودا دو ساعت میباشد . که در جلسه اول، ابروها حالت داده می‌شوند . و مطابق با فرم مورد نظر مشتری، پیگمنت‌ها وارد پوست می‌شوند .
جلسه دوم بیشتر جنبه ترمیمی دارد . و آن هم حدودا یک تا دو ساعت طول خواهد کشید .

بدون درد ، برای افراد مبتلا به آلوپسی ، سرطان ، دیابت و باقی کیس ها

مدت زمان ترمیم ابرو چقدر است ؟

غیر از جلسات اجرای میکروبلیدینگ ، ترمیم ابرو حدودا ده روز یا بیشتر و برای بعضی افراد تا سی روز ادامه خواهد داشت . در این مدت ، قرمزی ابرو به مرور کمتر می‌شود . و پیگمنت‌ها زیر پوست تثبیت می‌شوند . و رنگ طبیعی‌تری به خود خواهد گرفت .

بهترین آرایشگاه مردانه در ولنجک تهران
از طراحی و اصلاح نامتقارنی ابر تا زیباترکردن آن در سالن تهران بکس ۰۹۱۲۶۰۷۴۱۶۷

 

 

 

 

 

 

بهترین آرایشگاه مردانه در ولنجک تهران و خدمات گل آرایی :

گل‌های مناسب هر فصل جهت گل آرایی ماشین عروس :

همانطور که حتما می‌دانید، هر یک از گل‌های مختلف ، مناسب برای فصول خاصی میباشد . بنابراین باید مدل گل کاری ماشین عروس خود را متناسب با فصلی که قرار است جشن عروسی خود را برگزار نماید . انتخاب بکنید . در ادامه برخی از انواع گل ماشین عروس جدید که برای فصول مختلف ، مناسب هستند را معرفی خواهیم کرد .

 

تابستان :

اگر جشن عروسی تان در فصل تابستان میباشد . باید بگوییم که گل‌های مناسب جهت گل کاری ماشین عروس شما عبارت است از : گل رز . آفتابگردان . میخک . آنتوریوم . میخک و داوودی و مگنولیا .

 

زمستان :

از جمله گل‌های مناسب در فصل زمستان ‌ جهت تزئین ماشین عروس می‌توان به گل زنبق . گل حسرت و گل فرفیون . و گل پوینستیا و کاملیا . اشاره کرد .

 

بهار :

گل نرگس . گل نخود شیرین . گل شقایق . و ارکیده و فریزیا و گل جربرا . گل‌های مناسب فصل بهار برای تزئین ماشین عروس است .

 

پاییز :

اگر مراسم عروسی تان در فصل پاییز است . می‌توانید از گل‌های گل ادریس .گل میخک و گل شقایق و گل نرگس . جهت تزئین ماشین عروس خود استفاده کنید .

 

 

 

 

اسکالپ سر آقایان در آرایشگاه مردانه تهران :

اسکالپ موی سر یا به عبارتی scalp micropigmentation به معنای هاشور زدن پوست سر میباشد . در واقع اسکالپ شبیه‌سازی مو برای پرپشت نشان دادن نواحی کم تراکم سر است . در سطحی‌ترین لایه‌ی پوست تزریق می‌گردد . این فرآیند توسط سوزن‌های بسیار ریز و با تزریق سطحی در پوست سر انجام می‌شود . نتیجه‌ی این کار پر کردن نواحی کم تراکم پوست سر با استفاده از پیگمنت‌های ارگانیک است .

 

 

میکرو اسکالپ موی سر مزایایی دارد :

۱=. به ارزان بودن .

۲= .کوتاه بودن دوره‌ی درمان .

۳= .عدم ایجاد زخم‌های متعدد در سطح پوست .

۴=. امکان ترمیم مجدد در صورت درخواست متقاضی اشاره نمود .

ماندگاری اسکالپ سر چقدره ؟

ماندگاری اسکالپ بین 4 تا 6 ماه پیش‌بینی شده و در صورت عدم رضایت قابل ترمیم یا حذف میباشد .

 

 

بهترین آرایشگاه مردانه در ولنجک تهران و اجرایی کردن رنگ مو :

رنگ موی جو گندمی به معنی وجود رنگهای سفید و نقره ای در میان حجم موهای مشکی است . این مدل رنگ امروزه توجه اغلب خانم ها و آقایان را به سوی خود جلب کرده و شما می توانید خودتان در منزل به جو گندمی کردن موها بپردازید . اگر شما به دنبال راهی برای طبیعی جلوه دادن رنگ سفید موهایتان میباشید . می توانید آن ها را جو گندمی کنید . که این روش یکی از ساده ترین روش ها برای ایجاد تغییرات جذاب روی سطح موها است .

بهترین آرایشگاه مردانه در ولنجک تهران

 

 

ترمیم مو موقت یکروزه در سالن تهران بکس :

این سالن برای دامادهای کم مو راه حلی را پیشنهاد میکنند : پرپشت کردن ، کاشت موقت مو ، اکستنشن موی داماد بخشی از خدمات این سالن با مدیریت حمیدبخشی است . با استفاده از موی طبیعی و تکنیک های گریم موی داماد دامادهایی با موی کوتاه ، کم پشت و حتی طاس کاملا پرمو و جذاب خواهند شد .

 

امکان کوتاهی ، حالتدهی ، رنگ کردن در سالن تهران بکس

 

 

 

سوال اینجاست که آیا پروتز مو هر روز باید برداشته و تمیز شود؟

خیر . مدل‌هایی که با چسب مخصوص به سر متصل خواهند شد . می‌توانند به مدت ۲۰ روز هم روی سر بماند . این زمان به نوع مواد و کیفیت چسب بستگی خواهد داشت . در پایان هر دوره پروتز باید برداشته شده و چسب قدیمی تمیز و دوباره استفاده گردد . این کار باید در سالن مناسب انجام شود .اما افراد باتجربه‌تر می‌توانند خودشان این کار را در خانه انجام دهند .

 

 

نگهداری پروتز مو توصیه های حمیدبخشی :

این تکنیک نیاز به مراقبت و تمیز کردن منظم دارد . ماندن طولانی مدت روی سر باعث ایجاد مشکلات زیادی برای پوست سر می‌شود . استفاده از مواد نامناسب برای نصب پروتز می‌تواند منجر به آلرژی بشود . برداشتن این کلاه گیس باید اصولی و با استفاده از مواد پاک‌کننده چسب مناسب انجام گردد . پروتز در ناحیه‌ای که دارای قارچ یا عفونت است نباید نصب شود .

بهترین آرایشگاه مردانه در ولنجک تهران

لیفت و لمینیت ابرو در سالن تهران بکس

لطفا برای دیدن نمونه کارهای بیشتر با ما در ارتباط باشید .

09126074167حمیدبخشی .

 

بهترین آرایشگاه مردانه در ولنجک تهران
لیفت ابرو مردانه  . 

 

بهترین آرایشگاه مردانه در ولنجک تهران

 

Rate this post
تماس