هزینه کراتینه موی مردانه در سال ۱۴۰۲

کراتینه موی بلند مردانه 09126074167

کراتینه موی بلند مردانه

کراتینه موی بلند مردانه به روش برزیلی . ریباندینگ مو . گلت کردن . و ژاپنی انجام میگیرد . البته که روش ژاپنی از جدیدترین روش های صافی مو با ماندگاری بالا است . صافی ژاپنی همان روش با حرارت بالا و گرما است . که موها در اثر حرارت و تاثیر مواد شیمیایی صاف میگردند . روش ژاپنی روشی موثر برای از بین بردن زبری و فری شدید مو است . و برای انواع موها مناسب میباشد .

کراتینه مو فواید بسیاری دارد که به چند نمونه آن به طور مختصر اشاره میکنیم .

💢 . رفع آسیب دیدگی مو . احیاء کردن آن .

💢 .صافی و درخشانی مو .

💢 . رفع خشکی موها .

💢 .رفع آسیب های جدی مو .

کراتینه موی بلند مردانه
صافی ژاپنی مو بدون آسیب دیدگی تنها با یک جلسه 09126074167

 

جهت مشاوره و نوبتدهی از ما :

📞09126074167 حمیدبخشی

📌 تهران . زعفرانیه . میدان اعجازی

Hamidbakhshiiiiii@ پیج اینستاگرام برای دیدن نمونه کارهای بیشتر صافی

کراتینه موی بلند مردانه
احیا و آبرسانی مو ، کرپلکس ، گلد ، صافی ژاپنی

کراتینه کردن مو چه تعریفی دارد ؟

کراتینه کردن مو یا صافی به عنوان روشی نیمه دائمی برای صاف کردن مو میباشد . به طوریکه موها به طور موقت با مخلوط مایع کراتین مو پوشش داده می‌شوند .
انجام این روش معمولاً در سالن تهران بکس ، حداقل 2 ساعت یا بیشتر طول می‌کشد . و تأثیر آن تقریباً سه ماه باقی می‌ماند . افراد دارای موهای فرفرری و وز شده داوطلب انجام کراتین مو خواهند بود .

کراتینه موی بلند مردانه
لختی ژاپنی ، بدون فرمالدئید ، بدون قرنطینه ، بازسازی موهای آسیب دیده

 

 

کراتینه موی بلند مردانه و دوام آن :

کراتینه موی بلند مردانه ، بیشتر برای کیس هایی است که ، موهای مجعد و فری دارند .
که گاهی حتی استفاده از نرم کننده‌ها . اتوی مو هم برای صاف کردن . و از بین بردن وز آنها کارساز نباشد . و موها آنطور که می‌خواهید و انتظار دارید لخت و صاف نشود .

یا ممکن است در آقایان و خانوم ها ، بر اثر استفاده مکرر از رنگ مو و دکلره‌ . دچار سوختگی و خشکی شده باشد . و تا مدت‌ها حالت صاف و زیبای خود را از دست داده باشد . و به جز استفاده از راه حل‌های موقت و کوتاه مدت راهکاری برای بازگرداندن طراوت و زیبایی اولیه موهای خود پیدا نکرده باشید .

کراتینه بعد از درآمدن ریشه ی موها باید ترمیم بشود :

اما یک راه حل بسیار کاربردی و طولانی مدت برای رفع این مشکل وجود دارد . و آن هم کراتینه کردن(صافی) موهایتان است . هرچند کراتینه کردن هم یک راه حل دائمی و همیشگی نخواهد بود .

اما طولانی مدت است و تا زمانی که موهای شما از ریشه رشد نکند ، به همان کیفیت اولیه بر طراوت و حالت موهای شما تاثیر گذار خواهد بود .

حتی بعد از درآمدن ریشه موهایتان نیز ،می‌توانید با هزینه اندکی اقدام به ریشه گیری دوباره آنها با مواد کراتین بکنید . و موهایی یکدست ، خوش حالت و صاف را تجربه کنید . .

 

مزایای کراتینه کردن (صافی) مو :

کراتینه کردن مو موجب ایجاد یک لایه محافظ بر ساقه موی شما در برابر عوامل آسیب زننده خارجی می‌شود . و ساقه موی شما را از شکنندگی حفاظت کرده . و مقاومت آنها را در برابر استفاده از وسایل حرارتی حالت دهنده مو و یا عوامل محیطی مثل اشعه خورشید و آلودگی محیطی زیاد میکند .

بافت و ساختار موی شما را با پر کردن ناهمواری‌های موجود در ساختار ساقه مو و کوتیکول‌ها یکدست خواهد کرد . و با این کار موجب افزایش ضخامت موهای نازک و آسیب دیده نیز خواهد شد .
درخشندگی و براقیت خاصی را به ظاهر موی شما خواهد بخشید . که یک ویژگی نیمه دائم و طولانی مدت است . نیاز به تمدید و ترمیم روزانه نخواهد داشت .

وز موهای شما را به طور کامل از بین خواهد برد . و امکان حالت دهی آنها را نیز بسیار بیشتر خواهد کرد .

خداحافظی با موهای مجعد ، فر ، وز و حالت دار به همراه پروتئینه

 

 

کراتین احیا کننده چیست ؟

هدف اصلی در به کار بردن این متد کراتینه کردن (صافی). احیا و تقویت دوباره موهای آسیب دیده و ضعیف شده با حفظ حالت و حجم اولیه آنها میباشد .
اگر موهایتان دچار ضعف . و یا شکنندگی شده‌ . یادر اثر استفاده بیش از حد از وسایل حالت دهنده گرمایشی مو ، ساقه موهایتان بی‌جان و نازک شده است . می‌توانید از این روش برای احیا و ترمیم آنها استفاده نمایید .

آیا روش صافی برای موهای مجعد توصیه میشود ؟

کراتین احیا کننده برای موهای فر و مجعد نیز توصیه می‌گردد . چرا که با حفظ حجم و حالت مو موجب یکدست شدن و از بین رفتن وز در ساختار موهایشان می‌گردد .

استفاده از این متد کراتینه مو ، حجم و حالت طبیعی موهای شما را حفظ خواهد کرد . و صرفا سبب ترمیم ساختمان کراتینی و احیا دوباره ساقه موی شما می‌شود . و وز موهای شما را تا حد زیادی از بین می‌برد . این روش ظاهر موهای شما را یکدست و یکپارچه خواهد کرد . اما آنها را کاملا صاف و لخت نخواهد کرد .

 

 

کراتینه مو برزیلی :

این روش از کراتینه کردن مو (صافی) ، برای کسانی توصیه می‌شود که موهایشان بر اثر استفاده غیر حرفه‌ای و مکرر . از دکلره و رنگ مو آسیب دیده و خشک شده و یا در مواردی ، ساقه موهایشان به کل سوخته .

کراتینه برزیلی نسبت به کراتین احیا کننده بسیار قوی‌تر میباشد .علاوه بر کمک به احیا و ترمیم ساختمان کراتینی ساقه مو ، موجب صاف و لخت شدن موها نیز می‌گردد .

همچنین باید توجه داشته باشید که کراتینه برزیلی علاوه بر اینکه موهای شما را صاف و لخت می‌نماید ، حجم آنها را نیز کم میکند .و حالت اولیه موهای شما را از بین می‌برد . به همین خاطر استفاده از کراتین برزیلی برای افرادی که حجم موهای کمی دارند ، و موهایشان به هر دلیلی کم پشت توصیه نخواهد شد .

 

احیا، ویتامینه ، پروتئینه ،لختی ژاپنی ،ریباندینگ

 

کراتینه مو ژاپنی :

این روش از کراتینه در واقع تلفیقی از کراتین برزیلی با استفاده از ماده صاف کننده ژاپنی خواهد بود . ماده صاف کننده ژاپنی ، همانطور که از نامش پیداست منشا پیدایشی در کشور ژاپن دارد . که تاثیر بسیاری بر صاف شدن موها و از بین بردن وز آنها دارد .
تلفیق این دو روش ، اثری دوچندان را بر احیا و صافی موهای شما به جا خواهد گذاشت .

کراتینکار حمیدبخشی :

پر واضح است که در این متد کراتینه کردن مو با توجه به اینکه دو روش مورد استفاده قرار می‌گیرند . مدت زمان بیشتری لازم دارد . و وقت بیشتری می‌گیرد .

برای کراتینه کردن مو به روش ژاپنی ، کراتینکار حمیدبخشی ، ابتدا متد کراتینه موی برزیلی را روی موی شما پیاده خواهد کرد . و سپس با استفاده از حرارت مستقیم اتو مو ، آن را روی موی شما تثبیت می‌کند . و پس از آن مواد صاف کننده ژاپنی را روی موهای شما قرار داده . و با یک برس مخصوص ، شروع به پخش کردن این مواد روی تمام نواحی ساقه موهای شما خواهد کرد .

 

 

نکات مهم در صافی مو :

در ابتدای امر ، توصیه خواهیم کرد . عمل رنگ کردن و یا دکلره کردن موهای خود را قبل از کراتینه کردن آنها انجام بدهید .
و پس از رنگ کردن موهایتان نیز ، بهتر است 5 تا 7 روز زمان دهید . و بعد اقدام به کراتینه کردن موی خود نمایید .
در این مدت رنگ موی اصلی و واقعی شما بعد از حداقل دو بار شستشو نمایان خواهد شد .و امکان آسیب موها نیز بسیار کاهش پیدا خواهد کرد .

 

 

اگر قصد رنگ کردن موهایتان را دارید ، با کراتینکارتان مشورت کنید :

رنگ موی شما بعد از عمل کراتینه کردن ، حدود دو تا سه درجه روشن‌تر خواهد شد .
بنابراین اگر قصد رنگ کردن و کراتینه کردن (صافی)هم زمان موهای خود را دارید . برای دستیابی به رنگ موی دلخواهتان ، لازم است با کراتینکار حمیدبخشی در سالن تهران بکس ، در این زمینه مشورت بکنید .
دقت کنید ، که باید بین 15 تا 20 روز بعد از انجام کراتین صبر کرده . و سپس اقدام به رنگ کردن موهای خود نمایید . چرا که استفاده از رنگ مو در مدت زمان کمی پس از کراتینه کردن ، ممکن است سبب آسیب دیدن . و سوختن ساقه موی شما گردد .

 

 

کراتینه موی بلند مردانه و نکات مراقبتی :

کراتینه موی بلند مردانه ، یا زنانه فرقی ندارد . حدود 5 تا 8 روز بعد از صاف کردن موی خود ، از بستن و فشار آوردن به ساقه موی خود دوری فرمایید .

بعد از کراتینه کردن موها ، برای کمک به جذب بیشتر و سریعتر پروتئین کراتین در کوتیکول‌های ساقه موی خود . و همچنین افزایش دوام کراتین توصیه می‌شود . از سرم و شامپوهای مخصوص موهای کراتینه استفاده کنید .

 

افراد باردار کراتینه کردن اکیدا ممنوع :

اگر باردارید ، اکیدا از صاف کردن موهای خود دوری بکنید ..
چرا که مواد موجود در کراتین مو برای جنین بسیار خطرناک خواهد بود . و ممکن است دچار عوارض جبران ناپذیری بشوید .

 

 

Rate this post
تماس