پدیکور آقایان در شهرک غرب

پدیکور آقایان در ولنجک 09126074167

پدیکور آقایان در ولنجک ، در سالن تهران بکس انجام میشود .  شستشوی روزانه دست ها و توجه به بهداشت فردی جزو مواردی است که اغلب افراد به آن توجه ویژه ای می کنند .

ویدیوهای پدیکور ما

خدماتی که شاید به آنها هم در این مجموعه نیاز داشته باشید :

ماساژ پا در کفسابی و پدیکور

 اما متاسفانه بعضی از این افراد در مراقبت از پاهای خود دچار غفلت می شوند . این در حالی است که از پاها به عنوان قلب دوم انسان یاد می شود . و به همین جهت مراقبت از آنها بسیار ضروری میباشد . یکی از راه های رسیدگی به پاها و مراقبت از آنها پدیکور پا محسوب میشود .خدمات لایه برداری ، کفسابی ، کوکتل تراپی اینجا .

آبرسانی پا با پدیکور :

اکثر انسان‌ها دوست دارند  ، همواره ازنظر دیگران زیبا به‌نظر بیایند . تقریباً انسانی پیدا نمی‌شود که زیبایی را دوست نداشته باشد .
خوشبختانه دنیای امروز ، شرایط را به‌گونه‌ای برای ما فراهم آورده . تا بتوانیم بااستفاده از روش‌های مختلف ، زیبایی خود را افزایش بدهیم .
بعضی از روش‌ها علاوه‌بر زیبایی ، جنبه‌های درمانی هم خواهند داشت . یکی از این موارد پدیکور کف پا میباشد . خشکی پوست ازجمله مواردی است که می‌تواند باعث بیماری‌های پوستی در شما بشود . نتیجتا ، بااستفاده از آبرسانی(کفسابی) ،  می‌توان از ایجاد بیماری‌های مختلف جلوگیری کرد . یکی از روش‌های آبرسانی ، پدیکور کف پا است .

پدیکور آقایان در ولنجک
خدمات کفسابی و مانیکور ، رایه برداری تا آبرسانی پاهایتان

پدیکور آقایان در ولنجک چه کاری انجام میدهد ؟

پدیکور آقایان در ولنجک ، اولین فاکتوری که لحاظ میکند ، احساس راحتی و سبکی است . در اصل از جمله مواردی است که باعث می‌شود لذت بیشتری از زندگی برد . یکی از مسائلی که می‌تواند چنین حسی را در شما ایجاد نماید ، پدیکور کف پا(کفسابی) است .
انجام پدیکور کف پا باعث می‌شود پوست‌های ضخیم ، ناراحت‌کننده ، پینه‌ها و… ازبین بروند .
و پوستی صاف و شفاف را در پای خود احساس کنید . این مورد علاوه‌بر جنبه زیبایی ، باعث می‌شود به‌راحتی بتوانید قدم بردارید .
پدیکور پا را معمولاً با نام‌هایی مانند کف‌سابی هم می‌شناسند .

پدیکور آقایان در ولنجک
مرکز پدیکور آقایان در تهران سالن تهران بکس ۰۹۱۲۶۰۷۴۱۶۷

پدیکور پا با نمک :

پدیکور نمک ، از طریق حمام آبی پر از نمک انجام می شود . نمک مورد استفاده در این روش می تواند یکی از انواع نمک های دریا ، نمک صورتی هیمالیا ‌. نمک اپسوم یا نمک حمام به شمار بیاید . حمام آب نمک می تواند با افزایش گردش خون . موجب کاهش دردهای عضلانی . و درمان بسیاری از بیماری ها بشود . انجام مداوم پدیکور نمک به افزایش رطوبت رسانی به پوست . و کاهش خشکی و التهابات پوستی کمک می کند . که در کفسابی انجام میشود .

پدیکور آقایان در ولنجک درمان مشکلات جسمی شما :

پدیکور آقایان در ولنجک . که می‌تواند در درمان زانودرد . کمردرد و درد ناحیه لگن تأثیرگذار باشد .
درنتیجه می‌تواند فرایند راه‌رفتن شما را آسان بکند . چون با استفاده از پدیکور ، شما تجمع لایه‌های خارجی روی پوست مانند پینه و ترک‌های پا را ازبین می‌برید .

متأسفانه ایجاد پینه‌ها و عدم مراقبت از پاهایتان ، می‌تواند موجب قرمز شدن . درد . و ایجاد حساسیت‌های مختلف در پاها گردد . تحقیقات مختلف نشان داده است کف‌سابی پا موجب می‌شود ، جریان خون شما افزایش پیدا کند . نکته بسیار مهم دیگری که باید بدانید این است که پدیکور کف پا برای افرادی که دارای برخی از بیماری‌ها هستند . توصیه نمی‌گردد . چون ممکن است خطراتی را برای آن‌ها درپی داشته باشد . به‌طورمثال : برخی از پزشکان توصیه کرده‌اند پدیکور کف پا (کفسابی) ، برای افراد مبتلابه دیابت و نوروپاتی اصلا مناسب نیست .

پدیکور پا چگونه انجام میشود ؟

✔️ . انگشتان پا را ماساژ میدهیم . درواقع ماساژ پا از انگشتان شروع شده . و تا پاشنه پا ادامه پیدا میکند . این روند باید به‌طور مداوم تکرار گردد .

✔️ .نکته مهم دیگر این است که میزان فشار وارد شده به پا باید متعادل باشد . این بدان معناست که اگر فشار کم یا خیلی سنگینی را وارد کنید . نتیجه مناسب را نخواهید گرفت . برای انجام ماساژ دقت فرمایید . که شست خود را برخلاف عقربه‌های ساعت .و به شکل دایره‌وار روی نقاط مختلف پا باید کشیده شود .

مانیکور چیست؟

مانیکور شامل فرم‌دهی و اصلاح ناخن‌ها و ماساژ دست های شماست . مانیکور هم مانند پدیکور می‌تواند . در هر دو صورت تمام ابزار مورد استفاده باید بهداشتی و تمیز باشند تا از انتقال آلودگی به دست جلوگیری شود .

پدیکور(کفسابی)درمان خشکی پاهای شما :

✔️ . برخی از قسمت‌های پا خشکی یا ترک بیشتری دارند . این امر به‌ خصوص در پاشنه و قوزک پا بیشتر دیده می‌شود . از همین رو توصیه میکنیم ، خیس کردن پاها قبل از انجام ماساژ انجام شود .

پدیکور آقایان در ولنجک
علاوه بر ماساژ ، ما برای شما با انواع پدیکور کلاسیک ، سنگ داغ ،پارافین و … برای رفع ترک پاشنه ، پینه و .. همراهیم .

نکته بسیار مهمی را باید هنگام شستشوی پا در پدیکور دقت فرمایید :

در فرایند خیس کردن پا نباید از آب داغ یا خیلی سرد استفاده شود . آب داغ یا سرد درنهایت به پوست پای شما آسیب می‌زند . معمولاً جهت نرم‌کردن پا دراین مرحله از صابون یا شامپو استفاده بشود . همچنین برخی افراد برای ضدعفونی آب از نمک دریا نیز استفاده می‌کنند . خدمات کفسابی ۰۹۱۲۶۰۷۴۱۶۷

پدیکور خیس چیست ؟

از آنجایی که پدیکور (کفسابی) به صورت سنتی با آب گرم آغاز می گردد . که به آن پدیکور خیس می گویند . در ادامه بعد از خیس شدن پاها ، از نمک و مواد معدنی برای ماساژ پا استفاده خواهد شد .

سوهان کشی در پدیکور (کفسابی ):

در شرایطی که سطح ضخامت پینه‌های پا عمیق نباشد ، می‌توان از سوهان استفاده کرد . درواقع با سوهان یا سمباده به‌راحتی سلول‌های مرده پا را جدا میکنیم .
بااستفاده از آن ، می‌توانید پوست کف پا را صاف و یکدست نمایید .

رنده کردن با تکنیک پدیکور :

اگر سطح ضخامت پینه‌ها عمیق‌تر است ، باید از رنده‌های مخصوص پا استفاده بکنید . با رنده‌های پا می‌توان پینه و ترک‌های پوستی عمیق را ازبین برد . اگر گوشت اضافی نیز در کف پا وجود داشت ، بااستفاده از رنده آن را ازبین خواهیم برد . در نهایت پس از انجام فرایند پدیکور پا (کفسابی) ، نیاز است .بااستفاده از یک حوله تمیز پای خود را به‌طور کامل خشک نمایید .

لمینیت ناخن آقایان
خدمات لمینیت ، ژلیش، انواع پدیکور و مانیکور ، افزایش ضخامت ناخن هایتان ، پافر ، سوهان کشی در محیطی آرامبخش با جنبه ی درمانی

پدیکور عادی(کفسابی) :

این روش ، ساده‌ترین نوع پدیکور پا محسوب می‌شود . دراین روش ، تمامی مراحل ساده پدیکور کف پا . مثل شستشو .ماساژ . سوهان . رنده . کرم مرطوب‌کننده .به ترتیب استفاده می‌گردد .

پدیکور اسپا :

در روش اسپا مراحل پدیکور معمولی(کفسابی) ، با امکانات بیشتری انجام می‌گردد . دراین روش . هنگام خشک‌کردن پاها از حوله‌های مخصوص و گرم استفاده می‌شود .‌
همچنین از پارافین که به‌منظور انجام پدیکور عمیق کاربرد دارد نیز استفاده میکنند . تمامی این موارد باعث میشود ، هزینه پدیکور اسپا نسبت به پدیکور معمولی بیشتر باشد .

لمینیت ناخن آقایان
پدیکور(کفسابی) ، درمان ترک پا، پینه ،خارپاشنه ،میخچه .
جوانسازی و کلاژن سازی پوست پاهایتان در سالن تهران بکس

پدیکور سنگ داغ در سالن تهران بکس :

معمولاً از این روش برای زیباسازی و پدیکور ناخن استفاده میکنیم . البته دراین روش شبیه به پدیکور معمولی ، ابتدا فرایند زیباسازی ناخن‌ها و مانیکور صورت می‌گیرد .
و سپس به‌سراغ پدیکور سنگ نرم می‌روند .
تفاوت آن با پدیکور معمولی دراین است که پس از انجام ماساژ معمولی پا، یک ماسک مخصوص روی پا قرار می‌گیرد . که معمولاً بین 5 تا 10 دقیقه باید روی پا بماند . هنگام استفاده از ماسک مخصوص ، معمولاً یک حوله نیز روی پا قرار میدهیم .

پدیکور ماهی (کفسابی) :

ممکن است ویدئوهای این روش را دیده باشید . یا از شنیدن نام آن تعجب نمایید .اما باید بدانید که برخی از ماهی‌های مخصوص وجود دارند . که می‌توانند سلول‌های مرده کف پای شما را بخورند .این روش بیشتر خاصیت درمانی دارد . چون می‌تواند مانع از ایجاد بیماری‌های پوستی در شما شود .

پدیکور پارافین در سالن تهران بکس:

اگر ترک‌خوردگی‌ها و پینه کف پای شما زیاد است ، توصیه می‌کنیم از روش پدیکور پارافین (کفسابی) استفاده بکنید . دراین روش ، پاها را در موم پارافین قرار می‌دهند .پس از انجام این کار ، کیسه‌ای را روی پا می‌کشند . این امر باعث می‌شود پارافین به‌طور کامل به داخل پوست شما نفوذ بکند .
درواقع پدیکور پارافین یا همان پارافین تراپی ، روشی بسیار مؤثر برای آبرسانی عمیق به منافذ پوستی کف پا است .

لمینیت ناخن آقایان
پدیکور پای آقایان ، قارچ زدایی، از بین بردن باکتری ،جوانی و ماساژ پوست پا

پدیکور پلی ژل :

عمل لایه‌برداری سلول‌های مرده را می‌توان بااستفاده از نکات دیگری نیز انجام داد .
به‌طورمثال پودرهایی به نام پلی ژل وجود دارد . که به‌تنهایی نیز می‌توانند جهت لایه‌برداری پوست استفاده بشوند . اما برای تأثیرگذاری بیشتر آن را داخل آب می‌ریزند . بدین‌ترتیب می‌توان پدیکور را بااستفاده از پلی ژل نیز انجام داد .

روش پدیکور راهکاری برای جداکردن گوشت اضافه پا :

روش کف‌سابی با پلی ژل ، علاوه‌بر زیبایی خاصیت‌های درمانی فراوانی نیز دارد . از این روش برای رایحه‌درمانی استفاده میگردد . درواقع پلی ژل می‌تواند به‌راحتی آلودگی‌های پا را ازبین ببرد . جالب است که بدانید ، پلی ژل می‌تواند گردش خون شما را افزایش بدهد . و درد در ناحیه پا را کم بکند . در مجموع می‌توان پدیکور پلی ژل را روشی بسیار مناسب برای انجام کف‌سابی دانست .
استفاده از رنده مخصوص برای مواردی است که ترک یا پوسته پا ضخیم‌تر میباشد . البته باید در استفاده از آن نهایت دقت را داشت ، چون ممکن است درصورت غفلت به پا آسیب وارد شود . شایان‌ذکر است بااستفاده از رنده می‌توان گوشت اضافه را هم به‌آرامی جدا کرد .

اسکراپ پا چگونه انجام میشود ؟

نوعی ماسک لایه بردار برای پا میباشد . اسکراب ها معمولاً از ترکیب چند ماده طبیعی ایجاد می‌شود . و به دلیل زبر بودن و داشتن دانه‌های ریز ، به رفع سلول‌های مرده و نرم شدن پوست پا در کفسابی کمک خواهد کرد .

پدیکور(کفسابی) ، پاهایی زیبا و بدون خستگی

با پدیکور گوشت های اضافه دور ناخن های پا گرفته شده . و همچنین پوسته های اضافه کف پا که باعث آزار بسیاری از خانمها می شود گرفته خواهد شد . و با این کار شما از ترک زدن پاشنه پا نیز جلوگیری خواهید کرد . و در نهایت پاهایی زیبا و تمیز به شما هدیه میشود .

مرکز پدیکور آقایان در تهران

Rate this post
تماس