پدیکور آقایان در شهرک غرب

درمان ناخن داخل گوشت در آقایان 09126074167

درمان ناخن داخل گوشت در آقایان

درمان ناخن داخل گوشت در آقایان

ناخن داخل گوشت در آقایان ، در سالن تهران بکس با تکنیک پدیکور به راحتی خارج میشود .

ناخن همچنان که به داخل پوست فرو می رود ، آن را تحریک میکند . و باعث ایجاد درد میگردد .

وقتی که یک ناخن انگشت پا شکسته شود می تواند در پوست منفذی ایجاد نماید . که باکتری ها می توانند وارد آن بشوند . و باعث ایجاد عفونت گردد . و درد آن را بیشتر کند .

ناخن فرورونده ای که گوشت اطراف آن قرمز . متورم . گرم و بسیار دردناک باشد احتمالاً آلوده شده است .  خدمات لایه برداری ، کفسابی ، کوکتل تراپی اینجا

خدماتی که داخل پکیج پدیکور انجام میشوند :

اسکراب متناسب با جنس پوست – کف سابی – ماساژ پا – خدمات کامل ناخن – کوکتل تراپی – نمک ویتامینه و…

 ( سوهانکشی – بافر – پوشر )

 همچنین خدمات پارافین تراپی و پدیژل نیز انجام میگردد.

ویدیوهای پدیکور ما

آبرسانی پا با پدیکور :

اکثر انسان‌ها دوست دارند  ، همواره ازنظر دیگران زیبا به‌نظر بیایند . تقریباً انسانی پیدا نمی‌شود که زیبایی را دوست نداشته باشد ..
خوشبختانه دنیای امروز ، شرایط را به‌گونه‌ای برای ما فراهم آورده . تا بتوانیم بااستفاده از روش‌های مختلف ، زیبایی خود را افزایش بدهیم .
بعضی از روش‌ها علاوه‌بر زیبایی ، جنبه‌های درمانی هم خواهند داشت . یکی از این موارد پدیکور کف پا میباشد . خشکی پوست ازجمله مواردی است که می‌تواند باعث بیماری‌های پوستی در شما بشود . نتیجتا ، بااستفاده از آبرسانی(کفسابی) ،  می‌توان از ایجاد بیماری‌های مختلف جلوگیری کرد . یکی از روش‌های آبرسانی ، پدیکور کف پا است .

جهت هماهنگی بیشتر با ما :

09126074167 حمیدبخشی

📌 تهران . زعفرانیه . میدان اعجازی

Hamidbakhshiiiiii@ پیج اینستاگرام برای دیدن نمونه کارهای بیشتر خدمات میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن

ناخن داخل گوشت در آقایان
خدمات کفسابی و مانیکور ، رایه برداری تا آبرسانی پاهایتان

ناخن داخل گوشت در آقایان با تکنیک پدیکور در سالن تهران بکس

ناخن داخل گوشت در آقایان ، احساس راحتی و سبکی را در پا از بین میبرد  . با پدیکور در اصل  لذت بیشتری از زندگی خواهید  برد . سوهان کشی ، کفسابی ، لایه برداری و پدی ژل راه حل جنبن مشکلی است . .
انجام پدیکور کف پا باعث می‌شود پوست‌های ضخیم ، ناراحت‌کننده ، پینه‌ها و… ازبین بروند .
و پوستی صاف و شفاف را در پای خود احساس کنید . این مورد علاوه‌بر جنبه زیبایی ، باعث می‌شود به‌راحتی بتوانید قدم بردارید .
پدیکور پا را معمولاً با نام‌هایی مانند کف‌سابی هم می‌شناسند .

ناخن داخل گوشت در آقایان
مرکز پدیکور آقایان در تهران سالن تهران بکس ۰۹۱۲۶۰۷۴۱۶۷

پدیکوریست حرفه ای در تهران

بسیاری از زنان (و تعداد بیشتری از مردان) از انجام پدیکور لذت می برند .  مشکلی در این کار وجود ندارد . اما مطمئن بشوید که به یک تکنسین باتجربه مراجعه کرده اید . پدیکوریست در سالن تهران بکس ، بر این باور است : که اگر تکنسین ناخن در بریدن ناخن پا بیش از حد تهاجمی باشد ، پدیکور می تواند باعث رشد ناخن فرورونده در گوشت پا گردد .

پدیکور پا با نمک :

پدیکور نمک ، از طریق حمام آبی پر از نمک انجام می شود . نمک مورد استفاده در این روش می تواند یکی از انواع نمک های دریا ، نمک صورتی هیمالیا ‌. نمک اپسوم یا نمک حمام به شمار بیاید . حمام آب نمک می تواند با افزایش گردش خون . موجب کاهش دردهای عضلانی . و درمان بسیاری از بیماری ها بشود . انجام مداوم پدیکور نمک به افزایش رطوبت رسانی به پوست . و کاهش خشکی و التهابات پوستی کمک می کند . که در کفسابی انجام میشود .

پدیکور آقایان در ولنجک درمان مشکلات جسمی شما :

پدیکور آقایان در ولنجک . که می‌تواند در درمان زانودرد . کمردرد و درد ناحیه لگن تأثیرگذار باشد .
درنتیجه می‌تواند فرایند راه‌رفتن شما را آسان بکند . چون بااستفاده از پدیکور ، شما تجمع لایه‌های خارجی روی پوست مانند پینه و ترک‌های پا را ازبین می‌برید .

متأسفانه ایجاد پینه‌ها و عدم مراقبت از پاهایتان ، می‌تواند موجب قرمز شدن . درد . و ایجاد حساسیت‌های مختلف در پاها گردد . تحقیقات مختلف نشان داده است کف‌سابی پا موجب می‌شود ، جریان خون شما افزایش پیدا کند . نکته بسیار مهم دیگری که باید بدانید این است که پدیکور کف پا برای افرادی که دارای برخی از بیماری‌ها هستند . توصیه نمی‌گردد . چون ممکن است خطراتی را برای آن‌ها درپی داشته باشد . به‌طورمثال : برخی از پزشکان توصیه کرده‌اند پدیکور کف پا (کفسابی) ، برای افراد مبتلابه دیابت و نوروپاتی اصلا مناسب نیست .

پدیکور پا چگونه انجام میشود ؟

✔️ . انگشتان پا را ماساژ میدهیم . درواقع ماساژ پا از انگشتان شروع شده . و تا پاشنه پا ادامه پیدا میکند . این روند باید به‌طور مداوم تکرار گردد .

✔️ .نکته مهم دیگر این است که میزان فشار وارد شده به پا باید متعادل باشد . این بدان معناست که اگر فشار کم یا خیلی سنگینی را وارد کنید . نتیجه مناسب را نخواهید گرفت . برای انجام ماساژ دقت فرمایید . که شست خود را برخلاف عقربه‌های ساعت .و به شکل دایره‌وار روی نقاط مختلف پا باید کشیده شود .

مانیکور چیست؟

مانیکور شامل فرم‌دهی و اصلاح ناخن‌ها و ماساژ دست های شماست . مانیکور هم مانند پدیکور می‌تواند . در هر دو صورت تمام ابزار مورد استفاده باید بهداشتی و تمیز باشند تا از انتقال آلودگی به دست جلوگیری شود .

پدیکور(کفسابی)درمان خشکی پاهای شما :

✔️ . برخی از قسمت‌های پا خشکی یا ترک بیشتری دارند . این امر به‌ خصوص در پاشنه و قوزک پا بیشتر دیده می‌شود . از همین رو توصیه میکنیم ، خیس کردن پاها قبل از انجام ماساژ انجام شود .

ناخن داخل گوشت در آقایان
علاوه بر ماساژ ، ما برای شما با انواع پدیکور کلاسیک ، سنگ داغ ،پارافین و … برای رفع ترک پاشنه ، پینه و .. همراهیم .

نکته بسیار مهمی را باید هنگام شستشوی پا در پدیکور دقت فرمایید :

در فرایند خیس کردن پا نباید از آب داغ یا خیلی سرد استفاده شود . آب داغ یا سرد درنهایت به پوست پای شما آسیب می‌زند . معمولاً جهت نرم‌کردن پا دراین مرحله از صابون یا شامپو استفاده بشود . همچنین برخی افراد برای ضدعفونی آب از نمک دریا نیز استفاده می‌کنند . خدمات کفسابی ۰۹۱۲۶۰۷۴۱۶۷

علت های فرورفتن ناخن در گوشت معمولاً عبارت‌اند از :

✔️ .پوشیدن کفشی که به شست فشار می‌آورد .

✔️ . کوتاهی بیش‌ از حد ناخن یا کج کوتاه کردن آن .

✔️ . شست آسیب‌دیده شده .

✔️ .داشتن شستی با انحنای غیرعادی .

✔️ . بهداشت نامناسب پا . مثلاً عدم تمیز و خشک نگه‌داشتن پا .

✔️ . وضعیت قرارگیری نامناسب شست .

✔️ . استفاده بیش‌ از حد از پا در طول فعالیت‌های ورزشی می‌تواند فرد را در معرض ابتلا به آلودگی انگشتان پا قرار بدهد . تکنیک کفسابی در این مجموعه انجام میشود .

پدیکور خیس چیست ؟

از آنجایی که پدیکور (کفسابی) به صورت سنتی با آب گرم آغاز می گردد . که به آن پدیکور خیس می گویند . در ادامه بعد از خیس شدن پاها ، از نمک و مواد معدنی برای ماساژ پا استفاده خواهد شد .

سوهان کشی در پدیکور (کفسابی ):

در شرایطی که سطح ضخامت پینه‌های پا عمیق نباشد ، می‌توان از سوهان استفاده کرد . درواقع با سوهان یا سمباده به‌راحتی سلول‌های مرده پا را جدا میکنیم .
بااستفاده از آن ، می‌توانید پوست کف پا را صاف و یکدست نمایید .

رنده کردن با تکنیک پدیکور :

اگر سطح ضخامت پینه‌ها عمیق‌تر است ، باید از رنده‌های مخصوص پا استفاده بکنید . با رنده‌های پا می‌توان پینه و ترک‌های پوستی عمیق را ازبین برد . اگر گوشت اضافی نیز در کف پا وجود داشت ، بااستفاده از رنده آن را ازبین خواهیم برد . در نهایت پس از انجام فرایند پدیکور پا (کفسابی) ، نیاز است .بااستفاده از یک حوله تمیز پای خود را به‌طور کامل خشک نمایید .

لمینیت ناخن آقایان
خدمات لمینیت ، ژلیش، انواع پدیکور و مانیکور ، افزایش ضخامت ناخن هایتان ، پافر ، سوهان کشی در محیطی آرامبخش با جنبه ی درمانی

پدیکور عادی(کفسابی) :

این روش ، ساده‌ترین نوع پدیکور پا محسوب می‌شود . دراین روش ، تمامی مراحل ساده پدیکور کف پا . مثل شستشو .ماساژ . سوهان . رنده . کرم مرطوب‌کننده .به ترتیب استفاده می‌گردد .

پدیکور اسپا :

در روش اسپا مراحل پدیکور معمولی(کفسابی) ، با امکانات بیشتری انجام می‌گردد . دراین روش . هنگام خشک‌کردن پاها از حوله‌های مخصوص و گرم استفاده می‌شود .‌
همچنین از پارافین که به‌منظور انجام پدیکور عمیق کاربرد دارد نیز استفاده میکنند . تمامی این موارد باعث میشود ، هزینه پدیکور اسپا نسبت به پدیکور معمولی بیشتر باشد .

لمینیت ناخن آقایان
پدیکور(کفسابی) ، درمان ترک پا، پینه ،خارپاشنه ،میخچه .
جوانسازی و کلاژن سازی پوست پاهایتان در سالن تهران بکس

پدیکور سنگ داغ در سالن تهران بکس :

معمولاً از این روش برای زیباسازی و پدیکور ناخن استفاده میکنیم . البته دراین روش شبیه به پدیکور معمولی ، ابتدا فرایند زیباسازی ناخن‌ها و مانیکور صورت می‌گیرد .
و سپس به‌سراغ پدیکور سنگ نرم می‌روند .
تفاوت آن با پدیکور معمولی دراین است که پس از انجام ماساژ معمولی پا، یک ماسک مخصوص روی پا قرار می‌گیرد . که معمولاً بین 5 تا 10 دقیقه باید روی پا بماند . هنگام استفاده از ماسک مخصوص ، معمولاً یک حوله نیز روی پا قرار میدهیم .

پدیکور ماهی (کفسابی) :

ممکن است ویدئوهای این روش را دیده باشید . یا از شنیدن نام آن تعجب نمایید .اما باید بدانید که برخی از ماهی‌های مخصوص وجود دارند . که می‌توانند سلول‌های مرده کف پای شما را بخورند .این روش بیشتر خاصیت درمانی دارد . چون می‌تواند مانع از ایجاد بیماری‌های پوستی در شما شود .

پدیکور پارافین در سالن تهران بکس:

اگر ترک‌خوردگی‌ها و پینه کف پای شما زیاد است ، توصیه می‌کنیم از روش پدیکور پارافین(کفسابی) استفاده بکنید . دراین روش ، پاها را در موم پارافین قرار می‌دهند .پس از انجام این کار ، کیسه‌ای را روی پا می‌کشند . این امر باعث می‌شود پارافین به‌طور کامل به داخل پوست شما نفوذ بکند .
درواقع پدیکور پارافین یا همان پارافین تراپی ، روشی بسیار مؤثر برای آبرسانی عمیق به منافذ پوستی کف پا است .

لمینیت ناخن آقایان
پدیکور پای آقایان ، قارچ زدایی، از بین بردن باکتری ،جوانی و ماساژ پوست پا

پدیکور پلی ژل :

عمل لایه‌برداری سلول‌های مرده را می‌توان بااستفاده از نکات دیگری نیز انجام داد .
به‌طورمثال پودرهایی به نام پلی ژل وجود دارد . که به‌تنهایی نیز می‌توانند جهت لایه‌برداری پوست استفاده بشوند . اما برای تأثیرگذاری بیشتر آن را داخل آب می‌ریزند . بدین‌ترتیب می‌توان پدیکور را بااستفاده از پلی ژل نیز انجام داد .

روش پدیکور راهکاری برای جداکردن گوشت اضافه پا :

روش کف‌سابی با پلی ژل ، علاوه‌بر زیبایی خاصیت‌های درمانی فراوانی نیز دارد . از این روش برای رایحه‌درمانی استفاده میگردد . درواقع پلی ژل می‌تواند به‌راحتی آلودگی‌های پا را ازبین ببرد . جالب است که بدانید ، پلی ژل می‌تواند گردش خون شما را افزایش بدهد . و درد در ناحیه پا را کم بکند . در مجموع می‌توان پدیکور پلی ژل را روشی بسیار مناسب برای انجام کف‌سابی دانست .
استفاده از رنده مخصوص برای مواردی است که ترک یا پوسته پا ضخیم‌تر میباشد . البته باید در استفاده از آن نهایت دقت را داشت ، چون ممکن است درصورت غفلت به پا آسیب وارد شود . شایان‌ذکر است بااستفاده از رنده می‌توان گوشت اضافه را هم به‌آرامی جدا کرد .

اسکراپ پا چگونه انجام میشود ؟

نوعی ماسک لایه بردار برای پا میباشد . اسکراب ها معمولاً از ترکیب چند ماده طبیعی ایجاد می‌شود . و به دلیل زبر بودن و داشتن دانه‌های ریز ، به رفع سلول‌های مرده و نرم شدن پوست پا در کفسابی کمک خواهد کرد .

ناخن داخل گوشت در آقایان فقط با پدیکور خارج میشه :

ناخن داخل گوشت در آقایان معضلی لست . که برای همه ی ما پیش می آید . اما راهکار درمانی چیست ؟ . با پدیکور گوشت های اضافه دور ناخن های پا گرفته شده . و همچنین پوسته های اضافه کف پا که باعث آزار بسیاری از خانمها و آقایان می شود ، گرفته خواهد شد . و با این کار شما از ترک زدن پاشنه پا نیز جلوگیری خواهید کرد . و در نهایت پاهایی زیبا و تمیز به شما هدیه میشود .

Rate this post
تماس