میکروبلیدینگ ابرو در مرزداران 09126074167

میکروبلیدینگ ابرو در مرزداران :

میکروبلیدینگ ابرو در مرزداران ، سالن تهران بکس . با مدیریت حمیدبخشی انجام میشود . میدانید ، داشتن ابروهایی خوش‌فرم و زیبا خواسته ی همه ی ماست ‌. چون که ابروها تاثیر زیادی در زیبایی چهره فرد خداهند داشت .
تغییر حالت ابرو ها ، می‌تواند به قیافه افراد تنوع بدهد . شما کافیست ، تنها عکس ابروهایتان را برایمان بفرستید . یادمان باشد تکنیک فیبروز نیاز به ترمیم دارد . و تنها یک ماه بعد از انجام خود میکروبلیدینگ ، برای ماندگاری بالا انجام میشود .

میکروبلیدینگ ابرو در مرزداران
میکروبلیدینگ برای ریزش سکه ای ، افرادی که مبتلا به سرطان هستند .

 

 

تلفن هماهنگی و رزرو نوبت :

09126074167 حمیدبخشی

📌 تهران . سالن تهران بکس

Hamidbakhshiiiiii@  پیج اینستاگرام برای دیدن تمام نمونه کارهای خدمات میکروبلیدینگ ، میکروپیگمنتیشن

 

 

 

 

سوالات شما از ما :

قبل از میکروبلیدینگ(فیبروز) موهای ابرویتان را شیو می‌کنند؟

هر موی ناخواسته‌ای که در ظاهر جدید ابرو مورد پسندتان نباشد ، قابل برطرف شدن میباشد . لطفاً ابروهایتان را اصلاح نکنید . این کار هرگز توصیه نمی‌شود .

 

آیا میکروبلیدینگ ایده خوبی است؟

میکروبلیدینگ یا فیبروز ، فقط مختص ابروهای نازک و پراکنده نیست . حتی اگر ابروهای خوبی دارید ، میکروبلیدینگ می‌تواند هر ایرادی را که در آن وجود دارد . بهبود ببخشد .

اما نتایج به ویژه در مورد افرادی که دارای ابروهای نازک هستند قابل توجه است . (و برای افرادی که از طاسی رنج می‌برند ، تقریباً می تواند نوعی تغییر اساسی به شمار بیاید .

 

آیا پس از ۷ روز میکروبلیدینگ می‌توانم ابروهایم را بشورم؟

در ۷ روز اول بعد از میکروبلیدینگ یا همان فیبروز ، اجازه ندهید که آب ، لوسیون ، صابون یا آرایش ناحیه ابرو شما را لمس بکند .

لطفاً صورت و دور ابروی خود را با احتیاط بشورید . تا آب به محل تحت درمان نرسد .

هنگام دوش گرفتن ، صورت خود را از سر دوش دور نگه دارید . یا فقط دوش تنی بگیرید .

 

 

فیبروز ابرو تکنیکی جدید :

شرکت‌های آرایشی با دانستن اینکه ، ما علاقه به داشتن ابروهایی زیبا داریم . همواره در تلاشند . که هرروز محصولات آرایشی جدیدتر به ما معرفی کنند . مثل : قلم ابرو . مداد ابرو . ریمل ابرو . ماژیک ابرو . تا شما بتوانید ، با استفاده کردن ازشان ، ابروهایشان را به فرم دلخواه خود دربیاورید .

میکروبلیدینگ ابرو در مرزداران
رفع کم پشتی ، و پر پشت نشان دادن ابروهایتان به شیوه ی طبیعی

 

 

 

فیبروز به عنوان یک روش درمانی در سالن تهران بکس :

میکروبلیدینگ یا فیبروز ، نوعی روش درمانی است . که در آن یک تکنسین با استفاده از ابزاری کوچک با ۹ تیغه ریز ابروهای شما را بر روی صورت خال کوبی مینماید .

این فرایند احتمالا دو جلسه طول خواهد کشید . اما خوبی آن این است ، که به مدت یک تا سه سال هر روز صبح با ابروهای زیبا بیدار می‌شوید .

میکروبلیدینگ ابرو یک راه حل دائمی :

نکته اینجاست که اثرات مواد آرایشی موقتی هستند . و درنهایت فرمی مصنوعی به ابروها می‌دهد . ضمن اینکه تهیه مواد آرایشی از برندهای نامطمئن می‌تواند به ابروهای شما آسیب وارد کند . و باعث ریزش ابروهایتان گردد .
در حالی که تکنیک فیبروز اینگونه نیست .

 

میکروبلیدینگ(فیبروز) یا میکروشیدینگ :

سایه ابرو که به نام میکروشیدینگ هم شناخته شده است . روشی است که در آن با استفاده از رنگ‌دانه‌های سطحی فرم ابرو را کامل‌تر خواهد کرد .
این کار را در واقع می‌توان فرم دادن ابروها با نوعی مداد ابروی دائمی دانست .
سوزن مورد استفاده در سایه ابرو دارای سری گرد و تیزی بوده که نقطه‌هایی ریز بر روی ابرو ایجاد خواهد کرد .
این نقطه‌ها درنهایت با استفاده از رنگ‌دانه‌هایی شبیه به رنگ طبیعی ابروها پر میگردند .
این در حالی است که در میکروبلیدینگ سوراخ‌هایی ریز و کنار هم ایجاد می‌گردد . که کمی عمیق‌ترند . و رنگ‌دانه‌های آن نیز ماندگاری بیشتری دارد .

 میکروبلیدینگ ابرو در مرزداران
تکنیک هاشور کردن با روش بلید ، ماندگاری بالا ، ترمیم در سالن تهران بکس

ماندگاری روش تاتو بیشتر از میکروبلیدینگ است چرا ؟

در مقایسه با میکروبلیدینگ (فیبروز) ، ماندگاری تاتوی ابرو بسیار بیشتر خواهد بود . اگر به افرادی که قبلا تاتو انجام داده‌اند نگاهی کنید ، کاملا متوجه این موضوع خواهید شد .
نکته اینجاست که نتایج تاتو چندان طبیعی نیست . و جوهر آن بعد از مدتی تغییر رنگ می‌دهد . و گاهی به رنگ سبز یا آبی هم در می آید .
همچنین اگر منطقه‌ای از ابرو تراشیده شده باشد ، رشد این قسمت‌ها می‌تواند ظاهری ناخوشایند و نه‌چندان زیبا به چهره تان بدهد .

 

 

یکی از راهکارهای پر پشتی ابرو تاتو میباشد ولی :

تاتوی ابرو یکی از راهکارهای پرپشت کردن ابروها یا فرم دهی به آن‌هامیباشد . که البته برای مدت چند سال طرفداران زیادی هم پیدا کرد .
اما بعد از پیدایش روش‌هایی مانند میکروبلیدینگ (فیبروز) ، که نتایج طبیعی‌تری داشتند کم‌کم آن روش منسوخ شد .
البته ممکن است هنوز هم افرادی وجود داشته باشند که نتایج تاتوی ابرو را به دیگر روش‌ها ترجیح بدهند .
در این روش به جای رنگ‌دانه از جوهر استفاده می‌شود . و سوزن‌های آن نیز در عمق بیشتری از پوست تان خواهند شد .

 

 

میکروبلیدینگ ابرو در مرزداران چه تفاوتی با هاشور دارد :

میکروبلیدینگ ابرو در مرزداران ، سالن تهران بکس در کمترین زمام . با بالاترین بازدهی انجام میگردد . تفاوت اصلی هاشور و میکروبلیدینگ در ابزار کارشان میباشد . در میکروبلیدینگ(فیبروز) ، از تیغه‌ای با ۱۰ یا ۱۲ سوزن ریز استفاده می‌کنیم . اما تیغه هاشور یک تیغه تکی است . که خراش‌هایی یک تکه در پوست ایجاد خواهد کرد . بعد از ایجاد خراش‌ها حجم کافی از رنگ‌دانه‌های متناسب با رنگ ابروها در آن‌ها قرار داده می‌شود .

که مدل و فرم ابروها را کاملا طبیعی می‌کنند . به‌طورکلی می‌توان گفت که هاشور برای افرادی با ابروهای پرپشت که دوست دارند تغییراتی جزئی ایجاد نمایند . بسیار مناسب میباشد .
همچنین کنترل تیغه در این روش راحت‌تر است . و فرم دهی به ابروها سریع‌تر انجام می‌گردد .

 

 

میکروبلیدینگ ابرو در مرزداران و مراحل انجام کار :

میکروبلیدینگ ابرو در مرزداران ، ۴ مرحله مهم و کلیدی دارد . با اینکه میکروبلیدینگ ابرو (فیبروز) . مثل کاشت ابرو پیچیدگی ندارد . و در سالن آرایشی هم صورت میگیرد . اما باید بدانید که اگر این کار توسط افرادی نابلد و غیرحرفه‌ای انجام بشود . ممکن است به ابروهای طبیعی شما آسیب برساند . و فرم آن‌ها را نیز خراب نماید . به همین دلیل قبل از هر چیز لازم است با مشاهده نمونه کارها از کار شخص مطمئن بشوید .

 

مرحله اول در فیبروز :

مشاوره و طراحی ابروها در میکروبلیدینگ است .
قبل از هر چیز لازم است که متخصص فیبروز ، با بررسی آناتومی چهره فرد . و اطلاع از انتظارات او بهترین فرم ابروها را برای او طراحی نماید . در جلسه مشاوره علاوه بر فرم نهایی ابروها می‌توان بررسی کرد که این روش برای فرد مناسب است . یا اینکه بهتر است به سراغ روش‌های دیگری بروید .

 

 

 

مرحله دوم و تزریق بی حسی در میکروبلیدینگ ابرو :

با توجه به اینکه در این روش فیبروز ، از سوزن‌هایی برای سوراخ کردن پوست و ایجاد خراش استفاده میکنیم . ممکن است شما کمی احساس درد جزئی احساس کنید .
به همین دلیل از مقدار مناسبی ماده بی حسی در محل ابروها استفاده شده . تا شما در طول فرایند این عمل هیچ دردی احساس نکنید .

 

 

مرحله سوم ترسیم فرم ابرو :

بعد از بی‌حس کردن پوست ، فرم نهایی ابروها با استفاده از ابزارهای مخصوص کشیده می‌شود . و به تایید شما هم خواهد رسید .
این کار باعث می‌شود که متخصص در حین انجام عمل حدود ابرو را بداند . و فرمی کاملا طبیعی در فیبروز به آن‌ها ببخشد .

 

 

 

مرحله چهارم : اضافه کردن رنگ‌دانه‌ها در میکروبلیدینگ(فیبروز) :

در این مرحله با استفاده از دستگاه مخصوص که دارای ۱۰ تا ۱۲ سوزن بسیار ریز است . سوراخ‌هایی در پوست ایجاد و رنگ‌دانه‌ها به داخل آن تزریق میگردد . عمق این سوراخ‌ها و خراش‌ها چندان زیاد نیست . و رنگ‌دانه‌ها در سطح پوست وارد میشود .

در پایان بعد از اتمام کار رنگ‌های اضافه روی ابروها پاک خواهد شد .و کار تمام میشود . کل این عمل در نهایت ۲ ساعت طول می‌کشد . بعد از آن لازم است که حدود ۴ تا ۶ هفته بعد برای تمدید نهایی مراجعه بکنید .

 

 

میکروبلیدینگ ابرو در مرزداران برای چه افرادی مناسب است ؟

✔️ . این روش برای فرم دادن به ابروها . و پر کردن قسمت‌های خالی آن کاملا مناسب خواهد بود .

✔️ . درواقع کیس هایی که ابروهایشان به هر دلیلی نازک شده است . یا فرمی نامتقارن دارند . می‌توانند بر روش فیبروز حساب باز بکنند .

✔️ . علاوه بر این کسانی که نمی‌توانند به سراغ کاشت ابرو بروند . می‌توانند با همین روش صاحب ابروهایی خوش‌فرم و طبیعی گردند ..

✔️ . افرادی که قبلا سایه ابرو داشته‌اند ، یا هاشور کردند . می‌توانند نتایج آن را با استفاده از این روش اصلاح کنند . یا فرم ابروها را بهبود ببخشند .

 

میکروبلیدینگ کار ماهر در سالن تهران بکس :

میکروبلیدینگ(فیبروز) ، باید توسط یک فرد ماهر و متخصص انجام گردد . تا ابروها کاملا قرینه و یکدست باشند . و مقدار مناسبی رنگ‌دانه وارد پوست گردد . با توجه به این موضوع توصیه می‌کنیم به جایی مراجعه نمایید ، که متخصص آن دانش کافی در خصوص شناسایی آناتومی چهره فرد . و تعیین بهترین فرم ابرو برای او را دارد .

نکته دیگر این که این کار نیاز به ترمیم دارد . و حدود ۴ تا ۶ هفته بعد از جلسه اول باید مجددا مراجعه نمایید . تا فرم ابروها طبیعی‌تر و زیباتر شود . و ماندگاری آن نیز بالاتر برود .

 

 

 

با میکروبلیدینگ بدون جراحی ابروهایتان را پهن کنید :

یکی دیگر از ، روش‌های زیبایی که بدون نیاز به جراحی ابروهایی پهن با حالت دلخواه خواهید داشت ، میکروبلیدینگ(فیبروز) است . این روش را می‌توان راه‌حلی نیمه دائمی برای پر کردن قسمت‌های خالی ابرو با استفاده از رنگ‌دانه‌های شبیه به رنگ موهای طبیعی ابرو دانست . اگر شما هم از جمله کسانی هستید که آرزوی داشتن ابروهایی پهن و خوش‌حالت را دارید . و به هر دلیلی نمی‌توانید از کاشت ابرو استفاده بکنید . میکروبلیدینگ بهترین راهکار است .

Rate this post
تماس