مرکز مانیکور مردانه 09126074167

مرکز مانیکور مردانه

مرکز مانیکور مردانه ، در سالن تهران بکس با هدف های زیر به بهترین شکل ، کادری مجرب ، با رعایت بهداشت انجام میشود .

۱). نرمی و لطافت پوست دست .

۲) . افزایش استحکام ناخن .

۳) افزایش رشد ناخن‌ها .

۴) . بهبود گردش خون در پوست .

۵) . زدودن آلودگی‌های پوستی .

۶) . رفع خستگی دست‌ها .

۷) .پیشگیری از پیری زودرس .

۸ ) .‌مراقب از ناخن‌ها در برابر انواع بیماری‌ها .

 

بهداشت سالن مانیکور در تهران بکس :

بهداشتِ سالنِ خدمات ناخن بسیار مهم میباشد . شما به سالن مراجعه کردید .  که ناخن‌هایتان را زیبا سازید . نه‌اینکه به زگیل یا عفونت های قارچی مبتلا بشوید .
حتما مجوز کار و رعایت اصول بهداشتی آن را در نظر بگیرید  . معمولا مانیکوریست‌های حرفه‌ای حدود ۶۰۰ ساعت زیر نظر یک ناخن‌کار مجرب کار می‌کنند . و بعد می‌توانند در سالن‌های خدمات ناخن مشغول به کار بشوند .

مرکز مانیکور مردانه
خدمات سوهان کشی ، پافرتراپی در محیطی کاملا بهداشتی سالن تهران بکس

 

 

انواع مانیکور :

در مانیکور خشک ، به روش معمولی از سوهان دستی استفاده میکنیم . در صورتی که در روش روسی ، از سوهان برقی و سر سوهان شنی استفاده میکنیم . روش های دیگری از مانیکور ناخن وجود دارند . که به آن امریکایی .فرانسوی و ژلیش گفته می شود .

 

برق ناخن برای دستان آقایان هم کاربرد دارد :

ناخن‌های مانیکور شده ، معمولا فقط یک هفته دوام خواهند داشت . البته می‌توان با کشیدن روکشی بی‌رنگ مثل : برق ناخن ، روی ناخن‌هایتان آن را تا دو هفته هم حفظ کنید .

 

جهت مشاوره و نوبتدهی از ما :

📞 09126074167 حمیدبخشی

📌 تهران . زعفرانیه . میدان اعجازی

Hamidbakhshiiiiii@پیج اینستاگرام برای دیدن نمونه کارهای بیشتر . پدیکور پای آقایان در سالن تهران بکس انجام میشود .

مرکز مانیکور مردانه
اگر شما مبتلا به بیماری خاص هستید ، مراقبت های قبل از مانیکور را بخوانید .

 

 

مانیکور دستان چه مواقعی کارایی بیشتری دارد ؟

ناخن‌‌های خود را با مانیکور می‌توانید زیبا و جذاب خواهید کرد . اما اگر از آن دسته افرادی هستید ، که این کارها را از نظرتان بی فایده است . و علاقه‌ای به انجام این روش ندارید . باید بدانید که این کار گاهی‌اوقات واقعا به‌درد می‌خورد . مثلا : افرادی که عادت به جویدن ناخن‌های خودشان دارند . با دیدن ناخن‌های مانیکور ‌شده ی خود ، از این کار دست می‌کشند . و پس از مدتی این عادت بد خود را فراموش خواهند کرد .

 

 

مرکز مانیکور مردانه و نکات مراقبتی قبل از انجام آن :

💢 . مرکز مانیکور مردانه فرصتی برای ریلکسی دستان و پاهای شماست . در حین انجام توجه کنید ، کوتیکول ناخن بیش از حد برداشته نشود . که باعث آسیب رسیدن به ناخن هامیگردد . و این امر می ‌تواند به عفونت‌ های میکروبی و قارچی ناخن منجر بشود .

💢 . افرادی که به دیابت مبتلا هستند . قبل از انجام مانیکور باید با پزشک خود مشورت بفرمایند .

💢 . اگر روی دستتان زخم بازی وجود دارد ، منتظر بمانید تا جراحت بهبود پیدا کند . بعد برای مانیکور مراجعه کنید .

بهترین زمان برای مانیکور دستان :

💢 . بهترین موقع برای مانیکور کردن بعد از دوش گرفتن یا ظرف شستن می باشد . چون این فعالیت ها کثیفی را از زیر ناخن پاک کرده . و پوست اطراف ناخن ها را نرم میکند .

دیگر نکات مراقبتی را میخوانید :

💢 . پس از شستن دست ها از کرم و لوسیون استفاده کرده و روی ناخن ها را نیز بزنید . دست ها و ناخن ها پس از شستشو با صابون و پاک کننده های قوی تر زود خشک می شوند .

💢 . سعی کنید ناخن ها را چرب و مرطوب نگه بدارید . می توانید برای این کار از مرطوب کننده ها و نرم کننده هایی مثل: وازلین و غیره استفاده کنید . هر شب قبل از خواب نیز حتما این کار را انجام بدهید .

 

مرکز مانیکور مردانه برداشتن سلول های مرده از طریق لایه برداری ، ماساژ دستان شما و پدیکور پا در سالن تهران بکس 09126074167

 

مرکز مانیکور مردانه شامل چه خدماتی است ؟

مرکز مانیکور مردانه ، در سالن تهران بکس شامل موارد زیر است :

♻️ . برداشتن کوتیکول .

یکی از مهم‌ترین این بخش‌ها ، برچیدن کوتیکول اطراف ناخن میباشد . کوتیکول همان پوست اضافه‌ای است ، که در کناره ناخن شکل می‌گیرد . در صورت داشتن ضخامت بالا، جلوه‌ای نازیبا به ناخن خواهد داد .

♻️ .سوهان ناخن.

یکی دیگر از خدمات این مجموعه ، سوهان ناخن است. سوهان زدن ناخن کمک می‌کند ، شکل ناخن اصلاح گردد. از لحاظ بصری نیز زیباتر باشد .

 

پارافین تراپی چیست ؟

وقتی مقداری پارافین گرم به صورت موضعی روی دست‌ها اعمال گردد . به این عمل اصطلاحا پارافین تراپی می‌گویند . این کار ضمن کاهش درد مفاصل در ناحیه مورد اعمال ، باعث نرم شدن پوست هم می‌گردد .

 

 

ماساژ دست‌ ها یکی دیگر از فواید مانیکور است :

دست‌ها بدون شک از پرکارترین اعضای بدن ما به حساب می‌آیند . بنابر این ، طبیعی است که پس از مدت زیادی استفاده از دست‌ها ، احساس کنید خستگی در مفاصلتان رخنه کرده است .
در چنین حالتی ، انجام ماساژ روی دست یکی از بهترین راه‌ها برای رفع خستگی مزمن در دست‌های شما میباشد .

 

۴ ویژگی منحصربه فرد مانیکور کردن :

⬅️ . حفظ نظافت ناخن‌ ها .
دست‌ها پیش‌آهنگان حس لامسه‌ هستند . و به همین دلیل ، بیشتر از سایر نقاط بدن در معرض آلودگی‌های خارجی میباشند . به همین جهت ، حفظ نظافت آن‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است .
هرچند شستن دست‌ها می‌تواند بخش قابل توجهی از آلودگی‌ها را از بین ببرد . اما در تمیز کردن بطن ناخن‌ها ناتوان میباشد . مانیکور ناخن با نظافت دقیق‌تر ناخن‌ها می‌تواند از انباشت این آلودگی‌ها جلوگیری بکند .

 

پوست های مرده با مانیکور کردن از بین میرود :

به این تکنیک ، مدیریت شرایط کوتیکول‌ ها میگویند .
کوتیکول‌ها ، همان بخش مرده‌ای از پوست میباشند . که نقششان ممانعت از ورود آلودگی به ناخن است . این پوست‌‌ها باید شرایط مناسبی داشته باشند . تا عملکردشان را به بهترین نحو به نمایش بگذارند .

افزایش گردش خون با ماساژ دستان شما :

ماساژ دست‌ها با افزایش گردش خون در این نواحی ، باعث شادابی مفاصل دست‌ها میگردد . از جمله مزایای مانیکور است .

دست ها با مانیکور کردن نرم میشود :

بخش قابل توجهی از این تکنیک ، متوجه ماساژ دادن دست‌ها . و استفاده از نرم‌کننده روی آن‌ها است .

 

 

چند وقت یکبار می‌توانید مانیکور ‌کنید ؟

مانیکورها اغلب بین 10 تا 15 روز ماندگاری دارند . و بدون هیچ تغییری روی ناخن‌ها باقی خواهند ماند . اغلب لب پر نمی‌شوند . و رنگ لاک برای خانوم ها ، به خاطر استفاده از تاپ کت تغییری نخواهد کرد . اما با رشد ناخن در این چند روز ، بستر ناخن از پایین نیاز به ترمیم و تمدید لاک خواهد داشت . در این مرکز خدمات پدیکور هم به صورت تخصصی انجام میشود .

تعریف مانیکور :

مانیکور (Manicure) از ترکیب دو واژه لاتین Mani . Cure به وجود آمده است . و به معنای مراقبت از دست میباشد .
اما امروزه به تمام اعمال مراقبتی دست ، مانیکور گفته نمی‌شود . پس اگر دوست دارید دست‌هایی زیبا داشته باشید ، لازم میباشد ، حتما مانیکور ناخن را امتحان کنید .

 

 

مرکز مانیکور مردانه و معرفی سبک روسی:

در مانیکور روسی ، از سوهان برقی برای انجام عملیات مربوط به برداشتن کوتیکول استفاده میگردد . در این روش همواره به این نکته توجه داشته باشید ، که به دلیل استفاده از دستگاه سوهان‌برقی ، باید این کار را به افراد متخصص و ناخن‌کاران حرفه‌ای بسپارید .

 

تاپ کات چیست :

تاپ کات ، محصولی تخصصی و ویژه برای مانیکور ناخن میباشد . و ظاهری شبیه لاک‌های معمولی و برق ناخن دارد . تاپ کات ، معمولا نقش محافظتی دارد . و با هدف افزایش دوام لاک و ژلیش ناخن استفاده میگردد .
علاوه بر این ، در خنثی کردن رنگ لاک . و ایجاد سطح صاف و یکدست روی ناخن نیز موثر میباشد . تاپ کات ، از زرد شدن ناخن ، لب پر شدن و تاثیر نور آفتاب روی لاک جلوگیری می‌کند .

 

مانیکور شامل :

مانیکور یک کار زیبایی آرایشی و بهداشتی بر روی ناخن‌های دستان شماست . که در خانه یا سالن زیبایی انجام میگردد . مانیکور شامل پر کردن . شکل دادن به لبه ناخن . کشیدن . و قطع کردن پوست مردهٔ صفحهٔ ناخن .درمان . ماساژ دست . و استفاده از لاک ناخن میباشد . هنگامی که این کار بر روی پا و ناخن‌های پا انجام گردد . پدیکور خوانده میشود .

 

 

 

 

مانیکور دست مردانه طرح ناخن بادامی :

بعد از انتخاب فرم ناخن ها . باید قد ناخن را با توجه به فرم مورد نظر با ناخن گیر کوتاه بکنیم . و با استفاده از یک سوهان آن را فرم دهیم . توجه داشته باشید که اینبار ، ناخن خیلی کوتاه ، نیاز نیست قد ناخن ها را زیاد کوتاه کنید . چرا که در مراحل سوهان کشی قد ناخن کوتاه تر خواهد شد .

 

 

 

در سالن تهران بکس برای ماساژ و لایه برداری دستانتان تدابیری داریم :

برای شروع ، اسکراب مناسبی که مخصوص دست یا بدن باشد ، تهیه کرده . مقدار کافی از اسکراب را روی دستانتان ریخته . و چند دقیقه ماساژ میدهیم . سپس دستانتان را کاملا شسته . و ذرات اسکراب را پاک خواهیم کرد . در ادامه ، از روغن‌های مغذی و ارگانیک برای ماساژ دست و تقویت پوست و ناخن استفاده میکنیم . روغن‌های نارگیل . بادام . زیتون و آووکادو گزینه‌های ما هستند . کافی است . اینها به خوبی جذب پوست شما میشود . این روغن‌ها ، خاصیت مرطوب کنندگی و نرم کنندگی دارند به علاوه ، بافت ناخن را تقویت خواهد کرد .

 

 

صاف کردن سطح ناخن در تکنیک مانیکور :

صاف کردن ناخن ، ترفند طلایی و حرفه‌ای مانیکور میباشد . اجرای اصولی این مرحله به شما کمک می‌کند تا مانیکوری یکدست و جذاب را برای ناخن‌تان طراحی بفرمایید . بافر ناخن ، ابزاری است که به صورت اختصاصی برای همین کار طراحی و تولید شده .

نقش بافر در زیبایی دستان شما :

این بافرها ، سطحی شبیه سمباده دارند . و در اندازه‌های بسیار ریز تا درشت در دسترس میباشند . برای شروع ، درشت‌ترین سطح بافر را انتخاب کرده . و به آرامی روی سطح ناخن میکشیم . این کار را تا زمانی که سطح ناخن کاملا صاف شود ادامه خواهیم داد . تا زمانی که ناخن‌هایتان سطحی کاملا هموار داشته باشند .

 

کوتاه کردن ناخن در فرآیند مانیکور :

در این مرحله ، شما باید درباره مدل مورد نظر ناخن‌تان تصمیم گیری کنید . می‌خواهید ناخن بلند و جذابی داشته باشید . یا ناخن‌های شیک و کوتاه را مانیکور بفرمایید ؟
این امر کاملا سلیقه‌ای است . و به خواست خودتان بستگی دارد .

توجه داشته باشید که از ناخن‌گیر تیز و سالمی استفاده بشود . اگر ناخن‌گیرتان کند یا دچار زدگی باشد باعث آسیب به ناخن و لب‌پر شدن آن می‌شود . ناخن‌هایتان را تا جای لازم کوتاه کنید .و برای مرحله بعد آماده بشوید .

 

 

مانیکوریست چه کسی است ؟

در این پروسه ، تکنسین ناخن . کار خود را با کوتاهی . سوهان کشی و فرم دهی ناخن‌هایتان شروع خواهد کرد . با توجه به پکیج انتخابی شما و امکانات سالن مربوطه ، تکنسین احتمالا اسپای دست . ماساژ درمانی . لایه برداری و … را روی دست . و ناخن‌هایتان اجرا میکند .

Rate this post
تماس