تاتوی ابرو مردانه در تهران 09126074167

تاتوی ابرو مردانه در تهران

تاتوی ابرو مردانه در تهران ، یکی از آن تکنیک‌هایی است که همه حداقل اسمش را شنیده‌اند . این روش ، راهی برای ترمیم دائمی . و زیبایی همیشگی ابرو مورد استفاده قرار گرفته است .

این تکنیک برای کسانی مناسب است که می‌خواهند به‌صورت دائمی نیاز به مداد ابرو و سایه را از بین خواهد برد .
اگر می‌خواهید تاتو بکنید ، باید بدانید که دو نوع اصلی تاتو ابرو وجود دارد : نیمه دائمی و دائمی .
ما در اینجا به روش های میکروبلیدینگ ، میکروپیگمنتیشن و هاشور میپردازیم .

تکنیک پر پشت نشان دادن و پر کردن جای خالی ابروهایتان با روش هاشور (میکروبلیدینگ)

 

 

 

 

در تاتوی دائمی : 

جوهر مستقیما زیر پوست و در لایه‌های عمیقتر آن تزریق می‌شود، اما در نوع نیمه‌دائمی آرایشگران و اپراتورهای رنگ، به‌جای جوهر از رنگدانه استفاده می‌کنند و رنگدانه نسبت به روش دائمی در بخش سطحی‌تر پوست تزریق می‌شود.
نکته دیگری که باید نسبت به تاتوی دائمی بدانید این است که در نوع نیمه‌دائمی بعد از کمرنگ شدن رنگدانه، ردی آبی یا سبزمانند روی پوست به‌جا می‌ماند

 

بی حسی موضعی در ترمیم ابروهایتان با روش میکروبلیدینگ یا هاشور :

ترمیم ابرو در آقایان در تهران ، به 3 روش قابل انجام است . که در این بخش به آنها خواهیم پرداخت . قبل از این ، لازم است بدانید که برای جلوگیری از درد و سوزش ناشی از انجام هاشور ابرو . فرد متخصص در تکنینک میکروپیگمنتیشن از پماد بی‌‌حسی روی ابروهایتان استفاده خواهد کرد . تا پایان انجام کار درد کمتری احساس می‌کنید .

تاتوی ابرو مردانه در تهران

 

 

تلفن جهت هماهنگی و رزرو نوبت :

09126074167 حمیدبخشی

📌 تهران . زعفرانیه . میدان اعجازی

Hamidbakhshiiiiii@پیج اینستاگرام برای دیدن نمونه کارهای بیشتر و میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن در سالن تهران بکس

 

 

تاتوی ابرو مردانه در تهران

 

 

تاتوی ابرو مردانه در تهران به روش میکروبلیدینگ چگونه انجام میشود ؟

تاتوی ابرو مردانه در تهران با روش میکروبلیدینگ . این روش از یک قلم یا بَلِید که ظاهری شبیه به تیغ دارد . استفاده میگردد. که سوزن‌های بسیار ریز در یک ردیف در سر قلم چیده شده‌اند .

پس از بی‌حس شدن ابرو . فردی که این کار را انجام می‌دهد ، شروع به ایجاد تارهای نازک و نزدیک به هم در سطح ابرو می‌کند . تا نهایتاً فضای کلی ابرو با هاشور پُر پشت ظاهر بشود . . دقت در طراحی و قرینه‌سازی درست ابرو پیش از شروع کار ، از الزامات مهارت یک فرد یا میکروبلیدر (پیگمنتر) است . مدت زمان ماندگاری این روش از هاشور ابرو آقایان ، به مدت 6 الی 12 ماه خواهد بود .

 

 

 

 

تاتوی ابرو مردانه در تهران به روش میکروپیگمنتیشن

تاتوی ابرو مردانه در تهران ، در روش میکروپیگمنتیشن برای ایجاد هاشور ابرو . از یک دستگاه مخصوص به همراه تجهیزات استریل و لوازم یکبار مصرف استفاده میگردد .

با این دستگاه ، فرد متخصص در این حوزه، شروع به پُر کردن نواحی خالی . از تارهای نازک شبیه به مو خواهد کرد. که با تزریق رنگدانه‌ها به عمق پوست ، مدت زمان ماندگاری هاشور ابرو در این روش بیشتر میگردد . در مقایسه با هاشور ابرو به روش میکروبلیدینگ ، این تکنیک 12 تا 24 ماه روی ابروها ماندگاری خواهد داشت . این روش با میکروبلیرینگ متفاوت است .

 

 

 

 

هاشور ابرو به روش فیبروز

روش فیبروز ، یکی دیگر از روش‌های پرطرفدار تکنیک هاشور ابرو میلاشد . که در آن به جای استفاده از قلم با سوزن‌های ریز از یک دستگاه با تیغه‌های نازک استفاده می‌شود . و نسبت به روش میکروبلیدینگ ، ظاهر ابرو طبیعی‌تر میگردد . البته مدت زمان ماندگاری این روش کمتر از میکروبلیدینگ است . چرا که رنگدانه‌ها در عمق کمتری نفوذ می‌کنند . این تکنیک لا میکروپیگمنتیشن متفاوت است .

 

 

 

 

از جمله کسانی که نباید هاشور ابرو (میکروپیگمنتیشن) انجام دهند . شامل :

1- افرادی که مواد مخدر مصرف می‌کنند .

2- میزان مصرف الکل در آنها بالا باشد .

3- کسانی که قرص‌های اعصاب و روان استفاده می‌کنند .

4- افرادی که پوست حساسی در مقابل رنگ‌های شیمیایی دارند .

5- کسانی که دارای بیماری‌های شایع مانند دیابت . بیماری قلبی و عروقی یا فشار خون هستند .

6- بیماری خود ایمنی ، ایدز و هپاتیت نیز از دلایل دیگری است که مانع از انجام هاشور ابرو در آقایان خواهد شد .

 

 

تفاوت میکروپیگمنتیشن با میکروبلیدینگ در چیست؟

در روش میکروپیگمنتیشن از دستگاهی برقی استفاده میشود . که در آن از پیگمنت ها (رنگدانه ها) استفاده شده . و به وسیله سوزن پیگمنت ها وارد لایه های زیر پوست میشود . اما در میکروبلیدینگ بر خلاف روش میکروپیگمنتیشن از هیچ دستگاهی استفاده نمیشود . و تنها به وسیله یک قلم عملیات هاشور ابرو آغاز میگردد . اما تفاوت اصلی بین دو روش میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن در میزان ماندگاری آنهاست .

 

 

 

قبل از هاشور ابرو موارد زیر را رعایت کنید :

1- چند روز قبل از هاشور ابرو (میکروپیگمنتیشن) استفاده از قرص‌های مُسَکن و آنتی بیوتیک را قطع نمایید . تا خون شما رقیق نگردد .

2- در روزی که قصد انجام هاشور ابرو را دارید ، هرگز قهوه و الکل مصرف نفرمایید .

3- از قرار گرفتن در مقابل اشعه ماورای بنفش دوری کنید .

4- رنگ کردن ابرو را تا 3 روز قبل از هاشور ابرو انجام ندهید .

 

 

 

 

مواردی که باید بعد از هاشور ابرو (میکروپیگمنتیشن) رعایت کنید :

۱- به مدت حداقل 3 روز از رفتن به حمام بپرهیزید .

2- قسمت هاشور شده را دستکاری نکنید .

3- از رفتن به استخر تا یک هفته جلوگیری کنید .

4- برای یک هفته و روزانه سه مرتبه از پماد ویتامین آ برای چرب کردن ابروهایتان استفاده کنید .

5- نحوۀ خوابیدن برای یک هفته به شکلی باشد . که ابرو با بالش برخوردی نداشته باشد .

6- از مصرف سیگار و الکل تا یک هفته الی 10 روز پرهیز کنید .

 

 

 

 

هاشور ابرو به چند روش انجام میشود ؟

به طور کلی به دو روش میکرو پیگمنتیشن و میکروبلیدینگ صورت میپذیرد . این دو روش شاید از لحاظ ظاهری مشابه به نظر برسند . اما قطعا تفاوت های ریزی دارند که به آن اشاره میکنیم .

این در حالی است که بعضی ها ابرو های پرپشت و عده ای حال بنا بر دلایل مختلفی مثل : بیماری های ارثی یا ابرو ندارند . یا ابرو های کم پشتی دارند .

 

 

 

 

تاتوی ابرو مردانه در تهران و تکنیک میکروپیگمنتیشن :

تاتوی ابرو مردانه در تهران ، در سالن تهران بکس با مدیریت حمیدبخشی ۰۹۱۲۶۰۷۴۱۶۷ انجام میشود . در روش میکروپیگمنتیشن از دستگاهی برقی استفاده میکنیم . که در آن از پیگمنت ها (رنگدانه ها) استفاده شده . و به وسیله سوزن پیگمنت ها وارد لایه های زیر پوست میشود . تارهای مویی که روی خط ابرو ایجاد بشود ، اگر توسط متخصص این کار به خوبی انجام گردد ، قطعا کسی تفاوت آن را با ابرو های طبیعی شما متوجه نمیشود .

در این روش هاشور ابرو خط هایی هستند ضخیم با ماندگاری بالا که باعث پر پشت نشان دادن ابرو های شما میشوند . ماندگاری این روش از شش ما تا دو سال متغییر خواهد بود .

 

 

 

مزایای هاشور ابرو :

برطرف کردن مشکلات و نواقص ابرو (که شما در اینصورت از به دست گرفتن دائم مداد ابرو و سایه ابرو راحت میشوید .

و یا عوض کردن فرم ابروها به حالت دلخواه و قرینه سازی اصولی راحتی و سرعت در هنگام آرایش روزانه خصوصا برای بانوانی که ابروهایشان نیاز به کشیدن مداد ابرو دارد .

علاوه بر آن خانم های شاغلی که در میکاپ روزانه از مداد ابرو استفاده می نمایند ممکن است ، در اثر تعریق یا شست و شوی صورت برای وضو مداد پاک یا کمرنگ شود . اما با هاشور کردن ابروها( با دستگاه میکروپیگمنتیشن) این مشکل برطرف بشود .

 

 

 

 

 

 

مراحل انجام دادن هاشور ابرو با دستگاه میکروپیگمنتیشن:

✅️ . ابتدا فرم ابرو را با مداد ابرو متناسب با صورت روی ابروها میکشند و به آن فرم میدهند در واقع یکجور طراحی به حساب خواهد آمد .

 

۰✅️ . با (خط کش مخصوص طراحی ابرو – نخ -کولیس – پرگار و ماژیک )به صورت استاندارد علامت گذاری می کنیم .

 

✅️ . حالا نوبت بی حسی ابرو ها است . برای بی حسی میتوان از ( ژل- پد- قطره و کرم های بی حسی) استفاده کرد . ترجیحا از لیدوکایین استفاده نمیگردد . چون سبب ریزش رنگ ابرو میشود .

 

انتخاب رنگ با آناتومی صورت شما و سلیقه :

✅️ . سپس نوبت انتخاب رنگ میرسد . رنگی که به پوست صورت شما بیاید بعد از آن یا با دستگاه میکروپیگمنتیشن یا قلم میکروبلیدینگ کار هاشور را شروع میکنند .

 

✅️ .از کشیدن قاب مشخص برای ابرو را خطوط اصلی زده می شود . ایجاد تارهای مو با یکی از دو روش میکروپیگمنتیشن و یا میکروبلیدینگ انجام میگردد .

 

 

 

 

 

تیرگی ابروها در روش هاشور کاملا طبیعی است :

در اتمام کار ابرو ها به رنگ تیره نشان داده می شوند . اما بعد از مدت ده روز رنگ های اضافه ریخته . و رنگ طبیعی و دلخواه ظاهر می شود . اگر در جلسه اول رنگ دلخواه را در ابروهای خود نداشتید . یا کمی و کاستی در هاشور دیدید ، میتوانید در جلسه ترمیم هاشور این مشکلات را برطرف سازید . (این روش میکروپیگمنتیشن بسیار پرطرفدار است) .

 

 

 

 

 

شست و شوی ابرو بعد از تکنیک هاشور (با دستگاه میکروپیگمنتیشن) و الزامات بعد از آن :

۱- . برای یک هفته سونا و استخر ممنوع .

۲- . به مدت سه روز شستن ابرو ها ممنوع .

۳- . کمپرس یخ برای کاهش تورم استفاده کنید .

۴- . خونابه های ابرو را با استفاده از گوش پاک کن به صورت نرم و ضربه ای تمیز کنید .

۵- . تا زمانی که زخم ابرو ها خوب نشده نور مستقیم آفتاب ممنوع .

۶- . به مدت سه روز تا یک هفته ابروهای خود را چرب نگه دارید . (پمادی را که تتو کار پیشنهاد میکند استفاده نمایید .

 

 

 

 

 

تاتوی ابرو مردانه در تهران با معرفی روش جدید میکروبلیدینگ

تاتوی ابرو مردانه در تهران ، به افرادی توصیه می‌شود که از کم‌پشت بودن ابروهای خود ناراضی هستند . و یا با آرایش هرروزه یا چندبار تجدید آرایش در روز برایشان دشوار است .

افرادی که مدل ابروی خود را دوست ندارند . یا به هردلیلی تمایل دارند شکل آن را برای مدت زمان طولانی تغییر دهند .

برخی از افراد که مشکلشان نامنظم بودن خط ابروست .می‌توانند فقط به کشیدن قاب ابرو اکتفا کرده .  و داخل آن را خود با مداد و سایر لوازم آرایش ابرو پر نمایند . اگر قصد انجام فیبروز ابرو را دارید ،  همه‌ی موارد را بسنجید . و پرسش‌های لازم را از افراد متبحر و کاردان بسپارید .

 

 

چند مدل هاشور ابرو با دستگاه میکروپیگمنتیشن :

مدل تیغ ماهی :

این مدل حالت طبیعی ابرو ها را تغییر میدهد . و برای کسانی مناسب خواهد بود . که دوست دارند حالت ابرو های خود را تغییر بدهند .

مدل هایلایت :

در این مدل از دو رنگ قهوه ای و قهوه ای روشن استفاده می شود . قهوه ای روشن برای تارهای مو و قهوه ای برای جاهای خالی که باعث می شوند . ابروها حالت سایه روشن و هایلایتی به خود بگیرند . در این مدل هاشور از دو سوزن استفاده خواهد شد .

 

 

 

 

مدل طبیعی هاشور به چه صورت است ؟

در این مدل هاشور ابرو (میکروپیگمنتیشن) . فقط در قسمت های خالی ابرو زده می شود . و ابرو حالت طبیعی خودش را پیدا خواهد کرد .

مدل کرکی در روش هاشور :

این مدل برای کسانی مناسب است که ابرو های کم پشتی دارند . در بین تارهای مو خطوطی ظریف ایجاد می کنند . تا ابرو حالت پر و کرکی نشان داده شود .

 

 

 

 

آیا تغییر رنگ هاشور ابرو امکان‌پذیر است؟

رنگ نهایی هاشور (میکروپیگمنتیشن) . ممکن است درجاتی روشن‌تر شود . این تغییر رنگ از ۲۰ تا ۸۰ درصد متغیر میباشد . به همین دلیل آرایشگران معمولا زمانی حدود ۳ هفته بعد را در نظر می‌گیرند . تا رنگ ابرو را در صورت نیاز اصلاح و ترمیم‌های لازم را انجام دهند . در موارد دارای پوست‌ چرب ، بر تعیین یک مرحله ترمیم تأکید بیشتری می‌شود .

از دیگر دلایلی که ممکن است رنگ هاشور ابرو را متفاوت از رنگ مورد انتظار کند، خروج زیاد آب میان بافتی است که ممکن است بخشی از رنگ‌های تزریقی را خارج نماید .

 

 

 

 

آیا ممکن است رنگ گیری در روش میکروپیگمنتیشن برخی افراد صورت نگیرد ؟

 

❌️ .اصولا توصیه می‌شود خانم‌هایی که در دوران قاعدگی به سر می‌بند جهت هاشور ابرو مراجعه نفرمایند .

 

چند دلیل برای این مسئله وجود دارد :

در دوران قاعدگی آستانه تحمل درد به دلیل تغییر ترشح هورمون‌ها پایین خواهد آمد . همچنین رگ‌های خونی باز هستند . گردش خون زیاد است . که هم سبب کاهش رنگ‌پذیری و هم افزایش خونریزی و ریزش رنگ حین کار می‌شود . هاشور ابرو برای خانم‌های باردار به دلایل گوناگونی از جمله ورود مواد شیمیایی به خون نوزاد . تغییر حالت پوست مادر پس از زایمان . و امکان ایجاد عفونت و … ممنوع میباشد .

 

 

 

 

آیا هاشور ابرو باعث ریزش ابرو می‌شود؟

هیچ‌کدام از روش‌های هاشور (از جمله میکروپیگمنتیشن ، میکروبلیدینگ و…) به‌خودی خود تأثیرچندانی روی پیاز مو نخواهند داشت . و باعث ریزش ابرو نمی‌شوند .

در بیشتر موارد ، رنگ‌های هاشور ابرو را از مواد گیاهی و معدنی تهیه می‌کنند . که بیشترین سازگاری را با پوست و ریشه مو داشته باشد . البته در مواردی ممکن است برخی حساسیت‌های خاص در موارد استثنا وجود داشته باشد .

همچنین اگر هاشور ابرو توسط شخصی غیرمتخصص و با ابزار و مواد مضر یا بی‌کیفیت انجام گردد . احتمال چنین مشکلاتی وجود خواهد داشت .

 

 

آیا امکان پاک کردن میکروبلیدینگ ابرو وجود دارد؟

تاتوی ابرو دوام مناسبی دارد . معمولا دست کم حدود شش ماه ماندگاری دارد ‌. و در برخی از افراد این مدت زمان تا یک سال افزایش می‌یابد . ممکن است به دلایلی برخی افراد تمایل به پاک کردن هاشور ابرو زودتر از مدت زمان دوام آن داشته باشند . در چنین شرایطی نیز جای نگرانی وجود ندارد . پودرهاو مواد مخصوصی وجود دارند . که بدون نفوذ به پوست ، رنگدانه‌های تزریق شده در هاشور ابرو را جذب خود می‌کنند .  و به این ترتیب تاتوی ابرو در کوتاه‌ترین زمان پاک می‌شود .

تماس