ژلیش پای آقایان 09126074167

ژلیش پای آقایان

ژلیش پای آقایان ، پدیکور ،لمینیت ، مانیکور ، سوهان کشی و … در سالن تهران بکس انجام میشود . ژلیش ناخن با مواد ژله ای روی ناخن طبیعی انجام می شود . و لاک ژلیش لاکی است بی رنگ . که مدت ماندگاری و دوام طولانی دارد . و با روش خاصی پاک می شود .

 

مزایای ژلیش ناخن در سالن تهران بکس :

⬅️ . عدم لب پر شدن .

⬅️ . مناسب برای افرادی که عادت به ناخن جویدن دارند .

⬅️ .مقاومت بیشتر در عین براق بودن .

 

❌️ ممنوعیت های ژلیش :

. برای کسانی که ناخن‌های ضعیف و حساس

· افرادی که مشکلات پوستی دارند .

. در زنان باردار .

چرا که ژلیش ناخن دارای مونومر متیل متاکریلات می باشد . که برای خانم های باردار میتواند خطرناک و مضر تلقی گردد .

 

ژلیش پای آقایان
پدیکور(کفسابی) ، درمان ترک پا، پینه ،خارپاشنه ،میخچه .
جوانسازی و کلاژن سازی پوست پاهایتان در سالن تهران بکس

 

 

 

جهت رزرو نوبت :

09126074167 حمیدبخشی

📌 تهران . زعفرانیه . آصف

Hamidbakhshiiiiii@اینستاگرام برای دیدن تمام لاین خدماتی سالن تهران بکس به ویژه پدیکور پا

 

 

 

ژلیش پای آقایان چه تکنیکی است ؟

ژلیش پای آقایان . یکی از تکنیک‌های جدید میباشد .که این روزها بعد از اکستنشن و لیف مژه دارای طرفداران زیادی است . ژلیش در واقع همان لاک کلاسیک است . که با اکریلیک ژل مانند ترکیب شده . و یک لاک موقت بی رنگ برای آقایان به حساب می‌آید . گاهی اوقات کارایی این گزینه بیشتر از لاک دائمی حتی برای خانوم هاست . لاک ژل یا ژلیش در سه مرحله روی ناخن انجام می‌شود :

۱ . ژل بیس ۲ .ژل رنگی ۳ .تاپ ژل .

درمان خار پاشنه آقایان
کفسابی و پدی ژل ، پارافین تراپی و کوکتل تراپی مشتری در آرایشگاه داماد

 

چه مزیتی ژلیش ناخن دارد ؟

ژلیش بر روی ناخن طبیعی انجام می‌شود . و البته گاهی هم بر روی کاشت قابل انجام میباشد . این روش در مقایسه با لاک معمولی زمان و هزینه بیشتری نیاز دارد . و مزیتی که بر آن دارد ، این است که در هنگام شستشوی ظرف یا قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی و شوینده ، لاک سریع تغییر حالت خواهد داد . اما ژلیش مقاومت بیشتری داشته ‌ و در کوتاه مدت دچار ترک خوردگی و شکستگی نمی‌گردد .

ژلیش ناخن سریع خشک می‌شود . و بر خلاف لاک ناخن که باید مدت زمان زیادی منتظر باشید ،تا خشک گردد ، به زمان نیاز ندارد . در واقع ژلیش بعد از مدت حدود یک دقیقه در زیر نور لامپ ال ای دی قرار می‌گیرد و کاملا خشک می‌شود . و نگرانی از بابت خراب شدن آن وجود ندارد . ژلیش در هنگام انجام کارهای روزانه ترک نخورده و لب پر نمی‌گردد .

ژلیش پای آقایان
خدمات لمینیت ، ژلیش، انواع پدیکور و مانیکور ، افزایش ضخامت ناخن هایتان ، پافر ، سوهان کشی در محیطی آرامبخش با جنبه ی درمانی

 

 

 

 

ماندگاری لاک ژلیش

لاک های ژلیش ماندگاری بسیار طولانی نسبت به لاک های معمولی دارند . و بسیار مقاوم است .ماندگاری این لاک ها 1 ماه و شاید هم بیشتر است . باید بدانید برخلاف سایر متدها ژلیش ناخن هیچ احتیاجی به ترمیم ندارد . بلکه احتیاج به انجام مجدد آن می باشد . و باید همراه با رشد ناخن ها اقدام به تمدید مجدد آن بکنید .

 

 

 

 

ژلیش پای آقایان در چند مرحله انجام میشود؟

ژلیش پای آقایان به ترتیب مراحل زیر انجام میشود :

✨️ .دور گیری و مانیکور دست .و ناخن‌های شما توسط ناخنکار متخصص .

✨️ .سوهان کشی کامل سطح ناخن . و ایجاد خط و خش بر روی آن .

✨️ .زدن بیس کات اولیه . و قرار دادن دست‌ها به مدت ۲۰ الی ۶۰ ثانیه برای خشک شدن آن درون دستگاه UV .

✨️ .پخش کردن کامل و دقیق ژل مورد نظر بر روی صدف ناخن . و خشک شدن آن‌ها به مدت ۱ الی ۲ دقیقه درون دستگاه UV .

✨️ . ستفاده از تاپ کات بر روی ناخن‌ها . و قرار دادن آن‌ها در UV به مدت ۱ الی ۲ دقیقه .

ژلیش پای آقایان
پدیکور پای آقایان ، قارچ زدایی، از بین بردن باکتری ،جوانی و ماساژ پوست پا

 

 

 

 

 

ژلیش پای آقایان و مراقبت های لازم برای دست هایتان

ژلیش پای آقایان ، در تیم تهران بکس . به شما پیشنهاد میدهد موارد زیر را انجام دهید . تا ناخن های سالم تری داشته باشید . چه دست و چه پا .

🟩 .مرطوب کننده‌‌های مخصوص ناخن .

پس از برداشتن لاک ژل ، ناخن‌های شما بسیار خشک و حساس خواهد شد . پس بهتر است جهت تقویت ناخن بعد از ژلیش با مرطوب کننده‌های مخصوص ناخن ، روی سطح آن‌ها را مرطوب نمایید . زیرا رطوبت به ترمیم ناخن‌های شما کمک بسیاری خواهد کرد و باعث میگردد ، تا در کمترین زمان ممکن ناخن‌هایتان به حالت طبیعی باز گردد .

 

🟩 .محصولات تقویت کننده و استحکام بخش ناخن

برای ترمیم کوتیکول‌های موجود در ناخن‌هایتان و به صورت کلی درمان نازک شدن ناخن بعد از کاشت . از محلول یا کرم‌های تقویت کننده ناخن استفاده کنید . تا صدف ناخن‌هایتان را از هیدراتگی نجات دهید .

 

🟩 .دوری کردن از شستشوی زیاد دست‌ها :

توجه داشته باشید که هر نوع شستشو مجدد دست و ناخن‌های شما را خشک میکند . بنابراین بهتر است ، کمتر از آب برای شستشوی دست استفاده نمایید . و پس از هربار شستشو ، دست‌های خود را مرطوب بکنید .

 

دیگر مراقبت های بعد از ژلیش کردن :

🟩.شیر گرم :

برای تقویت ناخن بعد از ژلیش ، هفته‌ای یکبار آن را به مدت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه داخل شیر گرم نگهدارید . چون ، این کار در لطافت و نرمی ناخن‌های شما بسیار موثر است .

 

 

🟩 .سوهان کشی :

در مدتی که به انجام مراقبت های بعد از ژلیش ناخن مشغولید . بهتر است ، ناخن‌های خود را با سوهان کوتاه و مرتب کنید . و اجازه ندهید گوشه‌های تیز ناخن شما باعث شکستگی در ناخن‌هایتان بشود . حالت دادن ناخن با سوهان به مرور زمان به شما کمک می‌کند ، تا ناخن‌های خوش فرم‌تری داشته باشید .

 

 

تماس