قیمت باکس گل کوچک ارزان 09126074167

قیمت باکس گل کوچک ارزان

قیمت باکس گل کوچک ارزان ، به صورت مستقیم با ابعاد باکس . جنس آن . تعداد گل های مورد استفاده در باکس . نوع آن .میزان ماندگاری و … در ارتباط میباشد .
همچنین باکس ها در جنس و طرح های مختلفی از جمله شیشه ای . چوبی .فلزی . کنفی . سرامیکی و … تولید و به بازار عرضه میشود .

شما می توانید با خرید باکس های ساده و گل های ارزان قیمت جعبه گل را با پایین ترین قیمت دریافت بکنید .

نقطه ی مقابل باکس لاکچری :

در مقابل باکس های لاکچری و کلاسیک از جمله گران ترین باکس گل است . که گل های لوکس و باکس های بسیار باکیفیت در آن استفاده شده اند ‌ نمونه ای از بهترین و شیک ترین جعبه گل به همراه تصویر و قیمت آن در سایت وجود دارد و شما می توانید به راحتی این جعبه ها را مشاهده فرمایید .

 

 

09126074167حمیدبخشی جهت ثبت سفارش :

✔️ . انواع باکس گل طبیعی با طراحی خاص

✔️. تازه‌ترین گل‌ها

✔️. تضمین‌کیفیت

✔️مطابقت باعکس قیمت‌عالی

در این مجموعه خدمات تزیین و گل آرایی دسته گل عروس انجام میشود .

مشاهده نمونه کارهای بیشتر تماس 09126074167

 

 

قیمت باکس گل کوچک ارزان  :

قیمت باکس گل کوچک ارزان ، با انتخاب گل کاملیا به صرفه است . . زمانی که می‌خواهید به کسی یک باکس گل لاکچری کوچک یا بزرگ هدیه بدهید . به این صورت ، می‌خواهید از او قدردانی و تشکر نمایید . از گل‌های کاملیا که انتخاب خوبی هستند بهره بگیرید . چون این گل‌ها نماد تحسین و قدردانی اند . شما می‌توانید این گل‌ها را به هرکس که به او علاقه دارید هدیه دهید . رنگ‌های گل‌های کاملیا قرمز . صورتی و سفید هستند . و شما می‌توانید هر کدام از این رنگ‌ها را انتخاب نمایید .

باکس گل
مشاهده ی نمونه کارهای ببشتر 09126074167 حمیدبخشی

 

 

راهنمای خرید باکس گل کوچولو :

 . در نظر گرفتن مناسبت :

شما . می‌توانید برای هدیه دادن در مناسبت‌ها و مراسم‌های مختلف ،یک باکس گل خیلی کوچک و یا باکس گل گرد خریداری کرد . باکس‌های گل با سایز و ابعاد بزرگ‌تر برای مراسم‌های رسمی‌تر مناسبند .

مثلاً می‌توانید این باکس‌ها را برای مراسم خواستگاری خود در نظر بگیرید . اما باکس‌های گل طبیعی کوچک ، بیشتر مناسب هدیه دادن در روز تولد است . همچنین می‌توانید در جشن‌های دوستانه خود از باکس گل چوبی و باکس گل موزیکال استفاده نمایید .

 

انواع باکس گل چیست؟ و شامل چه مواردی می باشد؟

۱) . فلاور باکس خیابانی:

محفظه هایی هستند که از جنس بتن یا سفال و یا از چوبی استفاده میشود . که از آنها برای تزیین پیاده‌روها ، جلوی ورودی منازل یا مجتمع های مسکونی و تجاری و راهرو هتل ها و بیمارستان ها و غیره استفاده می‌گردد . که معمولاً در این محفظه ها از خاک و گل و گیاهانی که به آب نیاز دارند استفاده می‌شوند . و در فضاهایی که نور کافی دارد قرار داده می شود .

 

۲). باکس گل های کوچک برای هدیه :(Gift Box):

این باکس گل ها جعبه های کوچکی اند . که از یک تا چند گل که معمولاً گل رز می‌باشند . در آنها قرار داده شود . که بیشتر برای هدیه دادن استفاده می شوند .

قیمت باکس گل کوچک ارزان
برای مشاهده ی نمونه کارهای بیشتر تماس 09126074167

 

 

نگه‌داری از باکس گل کوچیک چگونه انجام شود :

به‌ سادگی صورت می‌پذیرد . چرا که نیازی به گلدان و یا ظرف دیگری برای نگه‌داری از آن‌ها نخواهید داشت .

گل‌های موجود در این جعبه‌ها می‌توانند تا چندین روز طراوت و شادابی خود را حفظ نمایند . اما باید چند روز یک‌ بار به آن‌ها آب بدهید . و اسفنج زیرین آن‌ها را آبیاری کنید .

قیمت باکس گل کوچک ارزان
برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر تماس ۰۹۱۲۶۰۷۴۱۶۷

 

قیمت باکس گل برای کادو با کاربرد آن :

قیمت باکس گل برای کادو ، با فاکتورهای مندرج در بالا ، که اشاره کردیم تایین میگردد . ولی نمیتوان انتخاب گل های لاکچری را در نظر نگرفت .

۱) . استفاده از آن برای گل رز و جاودان :

همانطور که می دانید امروزه از باکس گل اصولاً برای فروش رز جاودان استفاده شده . و بیشتر کسانی که در زمینه فروش روز جاودان فعال هستند . به دلیل ماهیت ای که رز جاودان دارد . و باید در محفظه قرار بگیرد . و نگهداری گردد . از باکس‌گل استفاده می‌کنند .

۲) .استفاده از آن در جهت محصولات ترکیبی :

یکی دیگر از کاربردهای باکس‌گل این است . که شما می توانید از آن به عنوان محصولات ترکیبی استفاده بکنید . بدین منظور که طراحی باکس‌گل طوری باشد ، که هم در آنها گل وجود داشته باشد . و هم شکلات یا هدیه دیگری .

مشاهده نمونه کارهای بیشتر تماس ۰۹۱۲۶۰۷۴۱۶۷

 

قیمت باکس گل کوچک ارزان به همراه هدیه :

قیمت باکس گل کوچک ارزان با مشاوره ی ، طراحان ما تایین میشود . که شما چه انتخابی دارید ‌ آن ها تلاش کرده‌اند ، تا جعبه‌هایی زیبا و دوست‌داشتنی برای شما آماده کنند .

اما رعایت برخی نکات می‌تواند هدیه شما را برای محبوب‌تان جذاب‌تر و هیجان‌انگیزتر کند . در ادامه برخی از این نکات را یادآور می‌شویم .

⭐️ .توجه به تعداد گل‌ها :

اگر قصد خرید جعبه گل برای مراسمی دارید که عدد در آن مطرح است . سعی کنید از تعداد گل‌ هماهنگ با آن عدد استفاده کنید .

مثلا اگر به جشن تولد می‌روید ، تعداد گل‌ها را هماهنگ با سن فرد انتخاب کنید . یا به تعداد سالهای عمر زندگی مشترک‌تان گل در جعبه بگذارید .

⭐️ .همراه کردن باکس گل با کادوی اصلی .

اگر کادوی اصلی چیز دیگری نظیر حلقه خواستگاری ، ادکلن و مانند آنها است . در بسیاری می‌توانید این کادو را در داخل باکس و در کنار گل‌ها قرار بدهید . تا زیبایی آن چند برابر شود .

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر تماس ۰۹۱۲۶۰۷۴۱۶۷

 

 

انتخاب گل برای باکس گل لاکچری با پول :

گل آلسترومریا است ‌. که یک گل بسیار زیبا با گلبرگ‌های بلند و ظریف بوده که نوعی حالت شیپوری دارد . این گل بسته به رنگی که دارد می‌تواند معانی مختلفی داشته باشد . اما معنی کلی آن نشان‌دهنده دوستی و عشق و قوت و تعهد به فرد دیگر است ‌.

همچنین ، گل آلسترومریا می‌تواند نشان‌دهنده ثروت و فراوانی هم باشد که باعث می‌شود که انتخاب خوبی برای باکس گل لاکچری با پول است ..

 

چند مدل جعبه گل داریم؟

جعبه گل بر اساس نوع محصول به جعبه گل تبریک ، جعبه گل خواستگاری ، خرید جعبه گل نامزدی ، باکس گل هدیه ، باکس گل تبریک تولد ، سبد گل عروسی ، جعبه گل قدم نو رسیده تقسیم خواهد شد .

از نظر جنس جعبه نیز به باکس گل شیشه ای ، باکس گل چوبی ، باکس گل پلاستیکی و باکس گل فلزی تقسیم میشوند . راهنمایان ما به شما کمک میکنند . که انتخاب درست و به صرفه ای داشته باشید .

 

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر 09126074167

 

 

نگهداری از گل‌های زیبا در باکس گل :

برای اینکه گل‌ها و شکوفه‌های درون باکس گل شما برای زمان بیشتری تازه بماند . آنها را در یک اتاق نسبتا سرد و دور از تابش مستقیم نور و گرما قرار بدهید . با اضافه کردن یا پاشیدن کمی آب به گل‌ها و کمک به حفظ رطوبتشان به تازه ماندن بیشتر آنها کمک می‌کنید .

این کار باعث می‌شود ، گل‌های شما ۲ تا ۳ روز بیشتر تازه بماند .اگر گل‌ها را از درون باکس درمی‌آورید ، ساقه‌ی آنها را یک تا دو سانتی‌متر با چاقوی تیز یا قیچی باغبانی ببرید . گلدان تمیز را با آب ولرم پر نمایید .

 

مشاهده نمونه کارهای بیشتر ۰۹۱۲۶۰۷۴۱۶۷

 

 

 

انتخاب باکس گل رز لاکچری :

گل رز شاید محبوب ترین نوع گل در ایران و جهان به شمار بیاید . هدیه دادن آن به دیگران با رنگ گل های مختلف می تواند احساسات خود را برای دیگران آشکار کرد . ولی می توانید با هدیه دادن باکس گل رز این هدیه را خاص تر کنید .. اگر می خواهید باکس گل هایی در شکل های مختلف مانند حروف ، شکل های هندسی و قلب را به دیگران هدیه دهید . با ما در ارتباط باشید ... 09126074167حمیدبخشی

باکس گل
۰۹۱۲۶۰۷۴۱۶۷برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر

 

چرا باکس گل را انتخاب کنیم ؟

۱) . ماندگاری گل‌ها افزایش پیدا می‌کند : به عنوان اولین نکته باکس گل . میزان تماس گل‌ها با سطوح مختلف را کم میشود . و در نتیجه طول عمر آنها را افزایش میابد .

۲) . بسته بندی مقاوم‌تری دارد : جعبه گل نسبت به کاغذ‌های بسته بندی مقاومت بسیار بیشتری به پارگی و خراب شدن دارد .

۳) . جلوه‌ی به روزتر و زیباتری خواهد داشت : شاید هدیه دادن یک دسته گل در سال‌های گذشته ، ایده‌ی خوبی بود . اما امروزه روش‌های شیک‌تر و به روزتری برای این کار وجود دارد .

برای مشاهده تمام نمونه کارها تماس 09126074167

 

 

 انواع گل رز در باکس کادویی ما چه نشانه هایی دارد :

گل رز قرمز :

رنگ قرمز گل رز نشان دهنده علاقه‌ . عشق و وفاداری زیادی است . که به طرف مقابل دارید . کاربرد گل رز قرمز برای کسانی هست ، که با هم روابط عاطفی دارند .

گل رز سفید :

این رنگ در گل رز نشان دهنده نجابت . نیت پاک . سادگی و نشان دهنده همدردی می باشد . رنگ گل سفید برای کسانی که می خواهند یک شروع نو داشته باشند ،مناسب هست . به طور مثال : برای نشان دادن شروع زندگی با یک نفر مناسب است .

گل رز صورتی :

رز صورتی نشان دهنده پاکی و معصومیت است . و برای بیان احساسات خوشایند مثل شادی و تشکر مناسب میباشد .

همچنین خدمات گل آرایی و تزئین گل ماشین عروس در این مجموعه انجام میشود .

 

باکس گل
مشاهده ی نمونه کارهای بیشتر 09126074167

 

 

باکس گل شیشه ای

باکس های شیشه ای یکی از لاکچری ترین جعبه های گل است . که می توان آن را به صورت مدرن و لوکس طراحی کرد . این باکس ها طرح های بسیار خاصی دارند . که از نظر بسری چشم ها را به خود خیره می کند . باکس های پلکسی در لیست پرفروش ترین جعبه های گل قرار دارند . و شما می توانید از رنگ بندی متنوع این باکس ها لذت ببرید . در این باکس ها انواع گل ها قابل چینش است . و برای تمامی مراسمات کاربرد دارد .

 

باکس گل
مشاهده نمونه کارهای بیشتر 09126074167

 

 

باکس گل فانتزی

جعبه گل های فانتزی یکی از شیرین ترین باکس است . که طرح های بسیار متنوعی دارد . یکی از پرفروش ترین باکس های فانتزی طرح قلب است . که شما می توانید آن را به عشقتان هدیه بدهید . باکس های هندسی را می توانید ابعاد و اندازه های مختلفی سفارش بدهید . از گل های متنوعی برای تزئین آن استفاده کنید .

قیمت باکس گل کوچک ارزان
مشاهده نمونه کارهای بیشتر 09126074167 حمیدبخشی
تماس