قیمت میکروبلیدینگ ابرو در سال ۱۴۰۲

درمان کم پشتی ابرو با میکروبلیدینگ 09126074167

درمان کم پشتی ابرو با میکروبلیدینگ :

درمان کم پشتی ابرو با میکروبلیدینگ ، مخصوص شمایی است . که به دلایلی مانند مشکلات مالی ، ترس از جراحی . یا نداشتن بانک موی مناسب ، نمیتوانید کاشت انجام دهید . البته اگر قبل از کاشت زیر ساز ابرو ها فیبروز بشود . بعد از ریزش کاشت ، داخل ابروهایتان خالی نیست . اینجاست که سایر روش‌های پزشکی همچون یک جادوگر وارد می‌شوند . تا ابروهایی طبیعی و جذاب را به شما هدیه دهند .

بدون نیاز به جراحی

یکی از این روش‌های زیبایی که بدون نیاز به جراحی ابروهایی پهن با حالت دلخواه را به شما هدیه می‌دهد ، میکروبلیدینگ است . این روش را می‌توان راه‌حلی نیمه دائمی برای پر کردن قسمت‌های خالی ابرو با استفاده از رنگ‌دانه‌های شبیه به رنگ موهای طبیعی ابرو دانست .

اگر شما هم از جمله افرادی هستید ، که آرزوی داشتن ابروهایی پهن و خوش‌حالت را دارید . و به هر دلیلی نمی‌توانید از کاشت ابرو استفاده نمایید . میکروبلیدینگ بهترین انتخاب است .

 

درمان کم پشتی ابرو با میکروبلیدینگ
فیبروز ابروهای آقایان ، روش جدید برای کسانی که دچار آلوپسی هستند .

 

تعریف میکرویلیدینگ یا فیبروز :

میکروبلیدینگ ابرو( فیبروز) ، یکی از جدیدترین روش‌های پر کردن ابروهاست . ماندگاری نسبتا طولانی دارد . و برای پر کردن قسمت‌های خالی ابرو یا اصلاح فرم آن‌ها استفاده می‌گردد .

این روش تهاجمی نیست . و خراش‌های بسیار کوچکی بر روی پوست ایجاد می‌کند . این خراش‌ها باید با استفاده از رنگ‌دانه‌های همرنگ موهای طبیعی ابرو پر بشوند . تا قسمت‌های خالی آن را به‌طور کامل پر کنند . و ابرو کمی پرتر و جذاب‌تر به نظر برسد . نتایج این روش در مقایسه با سایر روش‌های پر کردن ابرو مانند تاتو ، هاشور و… طبیعی‌تر است . و ماندگاری بیشتری هم خواهد داشت .

درمان کم پشتی ابرو با میکروبلیدینگ

 

 

 

جهت رزرو نوبت :

09126074167 حمیدبخشی

📌 تهران . زعفرانیه . آصف

Hamidbakhshiiiiii@پیج اینستاگرام برای دیدن نمونه کاردر تمام لاین های خدماتی در سالن تهران بکس

 

درمان کم پشتی ابرو با میکروبلیدینگ
فیبروز ، برای حالت دهی ، اصلاح عیوب و نواقص ابرویتان به صورت طبیعی

 

 

 

درمان کم پشتی ابرو با میکروبلیدینگ در سالن تهران بکس

درمان کم پشتی ابرو با میکروبلیدینگ ، باید توسط یک فرد ماهر و متخصص انجام بشود . تا ابروها کاملا قرینه و یکدست باشند . و مقدار مناسبی رنگ‌دانه وارد پوست گردد . با توجه به این موضوع توصیه می‌کنیم به جایی مراجعه کنید که متخصص آن دانش کافی در خصوص شناسایی آناتومی چهره فرد و تعیین بهترین فرم ابرو برای او را دارد .

نکته دیگر این که این کار نیاز به ترمیم دارد . و حدود ۴ تا ۶ هفته بعد از جلسه اول باید مجددا مراجعه بفرمایید . تا فرم ابروها طبیعی‌تر و زیباتر شود . و ماندگاری آن نیز بالاتر برود .

اینن تکنیک ، برای فرم دادن به ابروها . پر کردن قسمت‌های خالی آن کاملا مناسب است . درواقع کسانی که ، ابروهایشان به هر دلیلی نازک شده است . یا فرمی نامتقارن دارند . می‌توانند بر روی میکروبلیدینگ حساب باز نمایند .

 

جهت پرپشت نشان دادن ، حالت دهی ابروهایتان این روش دائمی را امتحان کنید .

 

 

 

 

 

 

بهتر است قبل از انجام میکروبلیدینگ (فیبروز) موارد زیر را رعایت کنید :

⬅️ . به مدت یک ماه از روش‌های پاک‌سازی پوست . مانند لایه‌برداری . میکرونیدلینگ. میکرودرم ابریژن . و لیزر درمانی استفاده نکنید .

⬅️. از مواد غذایی . داروهای حاوی ویتامین E استفاده نفرمایید .

⬅️ .یک تا دو هفته قبل از انجام میکروبلیدینگ ، اپیلاسیون یا لیزر موهای زائد انجام ندهید . تزریق بوتاکس و ژل . نیز می‌تواند باعث اختلال در عملکرد رنگ‌دانه‌ها گردد .

⬅️ . 48 ساعت قبل از مراجعه به مرکز میکرونیدلینگ . از مصرف الکل ، کافئین ، ویتامین E ، نیاسین و ایبوپروفن خودداری فرمایید .

 

اگر سولار رفتید یا آفتاب گرفتید :

⬅️ . اگر پوستتان دچار آفتاب‌سوختگی شده است . تا زمان بهبود کامل آن دست نگه‌دارید .

⬅️ . ممکن است در دوران قاعدگی درد میکروبلیدینگ کمی زیاد باشد . بهتر است ، انجام این کار را به بعد از این دوران موکول گردد .

⬅️ . در روز عمل ابروها را کاملا تمیز فرمایید . و هیچ‌گونه مداد ابرو یا مواد آرایشی در آن نکشید .

 

 

 

بعد از اتمام میکروبلیدینگ لازم است که تا چند روز این موارد را رعایت بفرمایید :

🟩 . تا چند روز پوست شما کمی قرمز و ملتهب است . به‌هیچ‌وجه آن را دست‌کاری نکنید .

🟩 . خراش‌ها و زخم‌ها بعد از چند روز از فیبروز به‌طور کامل بهبود می‌یابند . شما نباید به آن‌ها دست بزنید . چون ، این کار باعث ایجاد عفونت . و باقی ماندن جای زخم‌ها خواهد شد .

🟩 . حتما لازم است که برای ترمیم ابرو اقدام بفرمایید . تا نتایج واقعی خود را نشان دهند . فرم واقعی ابروها نیز کاملا اصلاح بشود .

🟩 . رنگ ابروها بلافاصله بعد از میکروبلیدینگ بسیار تیره میباشد . اما بعد از بهبود زخم‌ها روشن‌تر می‌شود . و فرمی طبیعی به خود خواهد گرفت .

 

 

 

 

 

 

درمان کم پشتی ابرو با میکروبلیدینگ و نتایج آن :

درمان کم پشتی ابرو با میکروبلیدینگ ، روشی نوین در سالن تهران بکس است . نتایج میکروبلیدینگ ،بعد از جلسه دوم ترمیم و تثبیت نتایج که حدود ۴ تا ۶ هفته بعد از جلسه اول انجام می‌شود خود را نشان خواهد داد . بعد از این جلسه مشاهده می‌کنید که رنگ‌دانه‌ها کاملا طبیعی شده‌اند و دیگر اثری از رد زخم و خراش در ابروها نیست .

نتایج این روش حدود ۱ تا ۳ سال بعد دوام دارند . و لازم است که بعد از هر ۱۲ تا ۱۵ ماه برای ترمیم آن‌ها اقدام فرمایید .

 

 

Rate this post
تماس