خرید باکس گل حرفه ای 09126074167

 خرید باکس گل حرفه ای

 خرید باکس گل حرفه ای علاوه بر هدیه خاص ، شیک و زیبا به دلیل جنس محکم جعبه و استفاده از اسفنج و کپسول‌های آب . که رطوبت مورد نیاز گل برای مدت زمان زیادی تامین می‌گردد ، توصیه میشود ..‌لذا این محصول در مقایسه با سایر محصولات مانند : دسته گل از جایگاه ویژه‌ای در بین علاقه مندان به گل برخوردار است .

فاکتور برجسته و تاثیرگذار بر قیمت باکس های خاص و حرفه ای ما تابع نوع باکس به کار رفته در طراحی . و تولید آن میباشد . . باکس های با کیفیت بالا غالبا گیاه را از ورود جریان هوای بیرون بیشتر در امان نگه می دارند . و دارای قیمت بالاتری هستند . هر چه راه ورود هوا به داخل باکس گل جاودان بیشتر بسته باشد . ماندگاری گل داخل باکس بیشتر خواهد بود .

 

 

 

09126074167حمیدبخشی جهت ثبت سفارش :

✔️ . انواع باکس گل طبیعی با طراحی خاص

✔️. تازه‌ترین گل‌ها

✔️. تضمین‌کیفیت

✔️مطابقت باعکس قیمت‌عالی

در این مجموعه خدمات تزیین و گل آرایی دسته گل عروس انجام میشود .

مشاهده نمونه کارهای بیشتر تماس 09126074167

 

 

خرید باکس گل حرفه ای طبیعی :

خرید باکس گل حرفه ای ، از نوع رز جاودان هدیه ای لاکچری محسوب میگردد . که انتظارات افراد در مورد حفظ طراوت و زیبایی گل طبیعی را به مدت طولانی برآورده کرده است .

اغلب افراد به هنگام تهیه باکس گل طبیعی به این موضوع فکر می کنند که گل های این باکس علی رغم زیبایی و هزینه زیادی که برای تهیه آنها صرف می شود . چند روز بیشتر زنده و زیبا نخواهند بود . و کم کم پژمرده و جلوه شاداب و زیبای خود را از دست خواهند داد . باکس گل جاودان طبیعی بودن و زیبایی خود را تا مدت ها به نمایش می گذارد . این نوع گل رز تا حدود 3 سال می تواند تازگی و زیبایی خود را حفظ بکند . در حالی که نیازی به آبیاری نیز نخواهد داشت .

 

 

خرید باکس گل حرفه ای برای همه مراسم :

خرید باکس گل حرفه ای  و سفارش جعبه گل برای مراسماتی همچون مراسمات تبریک . خواستگاری .‌نامزدی . به عنوان هدیه تولد یا سالگرد ازدواج . عروسی . گل قدم نو رسیده . تاج گل ترحیم و تسلیت و … انجام میگردد .

 

 

 

انواع باکس گل چیست؟ و شامل چه مواردی می باشد؟

۱) . فلاور باکس خیابانی:

محفظه هایی هستند که از جنس بتن یا سفال و یا از چوبی استفاده میشود . که از آنها برای تزیین پیاده‌روها ، جلوی ورودی منازل یا مجتمع های مسکونی و تجاری و راهرو هتل ها و بیمارستان ها و غیره استفاده می‌گردد . که معمولاً در این محفظه ها از خاک و گل و گیاهانی که به آب نیاز دارند استفاده می‌شوند . و در فضاهایی که نور کافی دارد قرار داده می شود .

 

۲). باکس گل های کوچک برای هدیه :(Gift Box):

این باکس گل ها جعبه های کوچکی اند . که از یک تا چند گل که معمولاً گل رز می‌باشند . در آنها قرار داده شود . که بیشتر برای هدیه دادن استفاده می شوند .

 خرید باکس گل حرفه ای
برای مشاهده ی نمونه کارهای بیشتر تماس 09126074167

 

 

 

 خرید باکس گل حرفه ای
برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر تماس ۰۹۱۲۶۰۷۴۱۶۷

 

چند مدل جعبه گل داریم؟

جعبه گل بر اساس نوع محصول به جعبه گل تبریک ، جعبه گل خواستگاری ، خرید جعبه گل نامزدی ، باکس گل هدیه ، باکس گل تبریک تولد ، سبد گل عروسی ، جعبه گل قدم نو رسیده تقسیم خواهد شد .از نظر جنس جعبه نیز به باکس گل شیشه ای ، باکس گل چوبی ، باکس گل پلاستیکی و باکس گل فلزی تقسیم میشوند . راهنمایان ما به شما کمک میکنند . که انتخاب درست و به صرفه ای داشته باشید .

 

 

 

 

 

خرید باکس گل حرفه ای و ۲ فاکتور منخصر به فرد در انتخاب :

خرید باکس گل حرفه ای ، با فاکتورهای مندرج در بالا ، که اشاره کردیم که قیمتش تایین میگردد . ولی نمیتوان انتخاب گل های لاکچری را در نظر نگرفت .

۱) . استفاده از آن برای گل رز و جاودان :

همانطور که می دانید امروزه از باکس گل اصولاً برای فروش رز جاودان استفاده شده . و بیشتر کسانی که در زمینه فروش روز جاودان فعال هستند . به دلیل ماهیت ای که رز جاودان دارد . و باید در محفظه قرار بگیرد . و نگهداری گردد . از باکس‌گل استفاده می‌کنند .

۲) .استفاده از آن در جهت محصولات ترکیبی :

یکی دیگر از کاربردهای باکس‌گل این است . که شما می توانید از آن به عنوان محصولات ترکیبی استفاده بکنید . بدین منظور که طراحی باکس‌گل طوری باشد ، که هم در آنها گل وجود داشته باشد . و هم شکلات یا هدیه دیگری .

مشاهده نمونه کارهای بیشتر تماس ۰۹۱۲۶۰۷۴۱۶۷

 

مرکز خرید باکس گل در تهران در کنار پکیج هدیه :

مرکز خرید باکس گل در تهران ، با مشاوره ی ، طراحان ما بهترین انتخاب را خواهید داشت  . که شما چه انتخابی دارید ‌ آن ها تلاش کرده‌اند ، تا جعبه‌هایی زیبا و دوست‌داشتنی برای شما آماده کنند .

اما رعایت برخی نکات می‌تواند هدیه شما را برای محبوب‌تان جذاب‌تر و هیجان‌انگیزتر کند . در ادامه برخی از این نکات را یادآور می‌شویم .

⭐️ .توجه به تعداد گل‌ها :

اگر قصد خرید جعبه گل برای مراسمی دارید که عدد در آن مطرح است . سعی کنید از تعداد گل‌ هماهنگ با آن عدد استفاده کنید .

مثلا اگر به جشن تولد می‌روید ، تعداد گل‌ها را هماهنگ با سن فرد انتخاب کنید . یا به تعداد سالهای عمر زندگی مشترک‌تان گل در جعبه بگذارید .

⭐️ .همراه کردن باکس گل با کادوی اصلی .

اگر کادوی اصلی چیز دیگری نظیر حلقه خواستگاری ، ادکلن و مانند آنها است . در بسیاری می‌توانید این کادو را در داخل باکس و در کنار گل‌ها قرار بدهید . تا زیبایی آن چند برابر شود .

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر تماس ۰۹۱۲۶۰۷۴۱۶۷

 

 

کادوی مناسب و به صرفه باکس گل :

مسلما به همسر یا معشوقه خود از همان اوایل آشنایی در مناسبت های مختلف هدیه های خاطره انگیز بسیاری خریده و تقدیم میکنند .
برخی از این هدیه ها استفاده شده . خراب شده یا به هر صورتی از بین رفته اند . و برخی دیگر که جنبه دکوری یا تزئینی داشته اند . حفظ میگردند . باکس گل تکی رز جاودان . از جمله : یادگاری های ارزشمندی محسوب می شود . که از یاد بردن و فراموش کردن آن حتی در صورت اتمام عمر این گل نیز امکان پذیر نمیباشد . چرا که معشوقه شما چندین سال با این گل زندگی کرده . با نگاه به آن احساسات عمیق شما به خود را در ذهن تداعی کرده است .

 

 

 

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر 09126074167

 

 

نگهداری از گل‌های زیبا در باکس گل :

برای اینکه گل‌ها و شکوفه‌های درون باکس گل شما برای زمان بیشتری تازه بماند . آنها را در یک اتاق نسبتا سرد و دور از تابش مستقیم نور و گرما قرار بدهید . با اضافه کردن یا پاشیدن کمی آب به گل‌ها و کمک به حفظ رطوبتشان به تازه ماندن بیشتر آنها کمک می‌کنید .

این کار باعث می‌شود ، گل‌های شما ۲ تا ۳ روز بیشتر تازه بماند .اگر گل‌ها را از درون باکس درمی‌آورید ، ساقه‌ی آنها را یک تا دو سانتی‌متر با چاقوی تیز یا قیچی باغبانی ببرید . گلدان تمیز را با آب ولرم پر نمایید . برگ‌های اضافه را از ساقه‌ی گل‌ها چیده و در نهایت گل‌ها را درون گلدان قرار دهید .

مشاهده نمونه کارهای بیشتر ۰۹۱۲۶۰۷۴۱۶۷

 

 

 

انتخاب باکس گل رز لاکچری :

گل رز شاید محبوب ترین نوع گل در ایران و جهان به شمار بیاید . هدیه دادن آن به دیگران با رنگ گل های مختلف می تواند احساسات خود را برای دیگران آشکار کرد . ولی می توانید با هدیه دادن باکس گل رز این هدیه را خاص تر کنید .. اگر می خواهید باکس گل هایی در شکل های مختلف مانند حروف ، شکل های هندسی و قلب را به دیگران هدیه دهید . با ما در ارتباط باشید ... 09126074167حمیدبخشی

 

 

 

 

 

 

 انواع گل رز در باکس کادویی ما چه نشانه هایی دارد :

گل رز قرمز :

رنگ قرمز گل رز نشان دهنده علاقه‌ . عشق و وفاداری زیادی است . که به طرف مقابل دارید . کاربرد گل رز قرمز برای کسانی هست ، که با هم روابط عاطفی دارند .

گل رز سفید :

این رنگ در گل رز نشان دهنده نجابت . نیت پاک . سادگی و نشان دهنده همدردی می باشد . رنگ گل سفید برای کسانی که می خواهند یک شروع نو داشته باشند ،مناسب هست . به طور مثال : برای نشان دادن شروع زندگی با یک نفر مناسب است .

گل رز صورتی :

رز صورتی نشان دهنده پاکی و معصومیت است . و برای بیان احساسات خوشایند مثل شادی و تشکر مناسب میباشد .

همچنین خدمات گل آرایی و تزئین گل ماشین عروس در این مجموعه انجام میشود .

 

 

نگه‌داری از باکس گل کوچیک چگونه انجام شود :

به‌ سادگی صورت می‌پذیرد . چرا که نیازی به گلدان و یا ظرف دیگری برای نگه‌داری از آن‌ها نخواهید داشت .

گل‌های موجود در این جعبه‌ها می‌توانند تا چندین روز طراوت و شادابی خود را حفظ نمایند . اما باید چند روز یک‌ بار به آن‌ها آب بدهید . و اسفنج زیرین آن‌ها را آبیاری کنید .

تماس