باکس گل برای هدیه در تهران 09126074167

باکس گل برای هدیه در تهران

باکس گل برای هدیه در تهران ، و اولین فاکتور تاثیرگذار بر قیمت باکس گل تکی رز جاودان نوع گل آن میباشد . نوع گل ، کیفیت گل ، ریز یا درشت بودن گل ، نژاد گل و … . همگی بر قیمت این نوع باکس تاثیر می گذارند .

 فاکتور دیگر تاثیرگذار وارداتی بودن یا نبودن باکس گل رز جاودان است .  انواع وارداتی این باکس به سبب بالا بودن قیمت دلار قیمت بالایی دارند . در حالی که نمونه های داخلی مشابه آن دارای قیمت مناسب تر و پایین تری میباشند .

 رنگ گلبرگ های گل رز جاودان هم می تواند تک رنگ (به رنگ های مختلف همچون قرمز ، صورتی ، مشکی ، سفید و آبی) . یا به رنگ های مختلف (گلبرگ های رنگارنگ) باشد . غالبا گل های رز جاودان دارای گلبرگ های رنگارنگ قیمت بالاتری نسبت به انواع تک رنگ دارند .

فاکتور نهایی تاثیرگذار بر قیمت باکس گل رز جاودان . نوع باکس به کار رفته در طراحی . و تولید آن است . باکس های با کیفیت بالا غالبا گیاه را از ورود جریان هوای بیرون بیشتر در امان نگه می دارند . و دارای قیمت بالاتری هستند . هر چه راه ورود هوا به داخل باکس گل جاودان بیشتر بسته باشد . ماندگاری گل داخل باکس بیشتر خواهد بود .

 

 

 

09126074167حمیدبخشی جهت ثبت سفارش :

✔️ . انواع باکس گل طبیعی با طراحی خاص

✔️. تازه‌ترین گل‌ها

✔️. تضمین‌کیفیت

✔️مطابقت باعکس قیمت‌عالی

در این مجموعه خدمات تزیین و گل آرایی دسته گل عروس انجام میشود .

باکس گل برای هدیه در تهران
مشاهده نمونه کارهای بیشتر تماس 09126074167

 

باکس گل برای هدیه در تهران بهترین انتخابه چون :

⭐️ .ماندگاری گل‌ها افزایش پیدا می‌کند : به عنوان اولین نکته باکس گل . میزان تماس گل‌ها با سطوح مختلف را کم میشود . و در نتیجه طول عمر آنها را افزایش میابد .

⭐️ .بسته بندی مقاوم‌تری خواهد داشت . جعبه گل نسبت به کاغذ‌های بسته بندی . مقاومت بسیار بیشتری به پارگی و خراب شدن دارد .

⭐️ .جلوه‌ی به روزتر و زیباتری خواهد داشت : شاید هدیه دادن یک دسته گل در سال‌های گذشته ، ایده‌ی خوبی بود . اما امروزه روش‌های شیک‌تر و به روزتری برای این کار وجود دارد .

 

در مناسبت های خاص همسرت رو با هدیه باکس گل خاص سوپرایز کن :

مسلما به همسر یا معشوقه خود از همان اوایل آشنایی در مناسبت های مختلف هدیه های خاطره انگیز بسیاری خریده و تقدیم میکنند .
برخی از این هدیه ها استفاده شده . خراب شده یا به هر صورتی از بین رفته اند . و برخی دیگر که جنبه دکوری یا تزئینی داشته اند . حفظ میگردند . باکس گل تکی رز جاودان . از جمله : یادگاری های ارزشمندی محسوب می شود . که از یاد بردن و فراموش کردن آن حتی در صورت اتمام عمر این گل نیز امکان پذیر نمیباشد . چرا که معشوقه شما چندین سال با این گل زندگی کرده . با نگاه به آن احساسات عمیق شما به خود را در ذهن تداعی کرده است .

باکس گل
مشاهده نمونه کارهای بیشتر 09126074167

 

سبد گل عیادتی

بهترین کار این است . که به قولی کار را دو قبضه کنید . خوراکی های رایج در عیادت بیمار را بخرید . اما نه همین طور خشک و خالی . آنها را باگل تزئین نمایید . در این حالت شما با سبدی پر از گل و میوه و … به دیدن دوست و آشنای خود می روید .  این خودش ایجاد یک حال و هوای خوب در روحیه ی بیمار ایجاد میکند . سعی کنید در سبد گل های عیادتی از رنگ های روشن استفاده کنید . مثل زرد و قرمز که به بیمار حس شادی ، خوشحالی و دوست داشتن و دوست داشته شدن خواهد داد .

 

انواع باکس گل چیست؟ و شامل چه مواردی می باشد؟

۱) . فلاور باکس خیابانی:

محفظه هایی هستند که از جنس بتن یا سفال و یا از چوبی استفاده میشود . که از آنها برای تزیین پیاده‌روها ، جلوی ورودی منازل یا مجتمع های مسکونی و تجاری و راهرو هتل ها و بیمارستان ها و غیره استفاده می‌گردد . که معمولاً در این محفظه ها از خاک و گل و گیاهانی که به آب نیاز دارند استفاده می‌شوند . و در فضاهایی که نور کافی دارد قرار داده می شود .

 

۲). باکس گل های کوچک برای هدیه :(Gift Box):

این باکس گل ها جعبه های کوچکی اند . که از یک تا چند گل که معمولاً گل رز می‌باشند . در آنها قرار داده شود . که بیشتر برای هدیه دادن استفاده می شوند .

باکس گل برای هدیه در تهران
برای مشاهده ی نمونه کارهای بیشتر تماس 09126074167

 

مزیت باکس گل به دسته گل چیست ؟

باکس گل بعنوان یک محصول از شکل و رنگ و متریال های بسیار متنوعی برخوردار است . و نسبت به تزئین یک دسته گل بسیار راحت تر میباشد .

 

جنس جعبه گل از چیست؟

برخی از باکس ها از جنس مقوای سخت هستند . برخی چوبی و برخی دیگر هم از جنس چوب با روکش چرم میباشند .

 

 

 باکس گل برای هدیه در تهران
برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر تماس ۰۹۱۲۶۰۷۴۱۶۷

 

باکس گل برای هدیه در تهران  و انتخاب گل های شیک

باکس گل برای هدیه در تهران ، با فاکتورهای مندرج در بالا ، که اشاره کردیم قیمتش تایین میگردد . ولی نمیتوان انتخاب گل های لاکچری را در نظر نگرفت .

۱) . استفاده از آن برای گل رز و جاودان :

همانطور که می دانید امروزه از باکس گل اصولاً برای فروش رز جاودان استفاده شده . و بیشتر کسانی که در زمینه فروش روز جاودان فعال هستند . به دلیل ماهیت ای که رز جاودان دارد . و باید در محفظه قرار بگیرد . و نگهداری گردد . از باکس‌گل استفاده می‌کنند .

۲) .استفاده از آن در جهت محصولات ترکیبی :

یکی دیگر از کاربردهای باکس‌گل این است . که شما می توانید از آن به عنوان محصولات ترکیبی استفاده بکنید . بدین منظور که طراحی باکس‌گل طوری باشد ، که هم در آنها گل وجود داشته باشد . و هم شکلات یا هدیه دیگری .

مشاده نمونه کارهای بیشتر 09126074167

مشاهده نمونه کارهای بیشتر تماس ۰۹۱۲۶۰۷۴۱۶۷

 

قیمت باکس گل برای کادو و پوشش آن با هدیه اصلی :

قیمت باکس گل برای کادو با مشاوره ی ، طراحان ما تایین میشود . که شما چه انتخابی دارید ‌ آن ها تلاش کرده‌اند ، تا جعبه‌هایی زیبا و دوست‌داشتنی برای شما آماده کنند .

اما رعایت برخی نکات می‌تواند هدیه شما را برای محبوب‌تان جذاب‌تر و هیجان‌انگیزتر کند . در ادامه برخی از این نکات را یادآور می‌شویم .

⭐️ .توجه به تعداد گل‌ها :

اگر قصد خرید جعبه گل برای مراسمی دارید که عدد در آن مطرح است . سعی کنید از تعداد گل‌ هماهنگ با آن عدد استفاده کنید .

مثلا اگر به جشن تولد می‌روید ، تعداد گل‌ها را هماهنگ با سن فرد انتخاب کنید . یا به تعداد سالهای عمر زندگی مشترک‌تان گل در جعبه بگذارید .

⭐️ .همراه کردن باکس گل با کادوی اصلی .

اگر کادوی اصلی چیز دیگری نظیر حلقه خواستگاری ، ادکلن و مانند آنها است . در بسیاری می‌توانید این کادو را در داخل باکس و در کنار گل‌ها قرار بدهید . تا زیبایی آن چند برابر شود .

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر تماس ۰۹۱۲۶۰۷۴۱۶۷

 

باکس گل
۰۹۱۲۶۰۷۴۱۶۷برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر

باکس گل با قیمت مناسب و راهنمای انتخاب مناسب برای هر مراسم :

باکس گل با قیمت مناسب و سفارش جعبه گل برای مراسماتی همچون مراسمات تبریک . خواستگاری .‌نامزدی . به عنوان هدیه تولد یا سالگرد ازدواج . عروسی . گل قدم نو رسیده . تاج گل ترحیم و تسلیت و … انجام میگردد .

 

 

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر 09126074167
باکس گل برای هدیه در تهران
برای مشاهده تمام نمونه کارها تماس 09126074167

 

نگهداری از گل‌های زیبا در باکس گل :

برای اینکه گل‌ها و شکوفه‌های درون باکس گل شما برای زمان بیشتری تازه بماند . آنها را در یک اتاق نسبتا سرد و دور از تابش مستقیم نور و گرما قرار بدهید . با اضافه کردن یا پاشیدن کمی آب به گل‌ها و کمک به حفظ رطوبتشان به تازه ماندن بیشتر آنها کمک می‌کنید .

این کار باعث می‌شود ، گل‌های شما ۲ تا ۳ روز بیشتر تازه بماند .

اگر گل‌ها را از درون باکس درمی‌آورید ، ساقه‌ی آنها را یک تا دو سانتی‌متر با چاقوی تیز یا قیچی باغبانی ببرید . گلدان تمیز را با آب ولرم پر نمایید . برگ‌های اضافه را از ساقه‌ی گل‌ها چیده و در نهایت گل‌ها را درون گلدان قرار دهید . این کار هم باعث تازه ماندن بیشتر گل‌هایتان خواهد شد .

مشاهده نمونه کارهای بیشتر ۰۹۱۲۶۰۷۴۱۶۷

 

 

 

انتخاب باکس گل رز لاکچری :

گل رز شاید محبوب ترین نوع گل در ایران و جهان به شمار بیاید . هدیه دادن آن به دیگران با رنگ گل های مختلف می تواند احساسات خود را برای دیگران آشکار کرد . ولی می توانید با هدیه دادن باکس گل رز این هدیه را خاص تر کنید .. اگر می خواهید باکس گل هایی در شکل های مختلف مانند حروف ، شکل های هندسی و قلب را به دیگران هدیه دهید . با ما در ارتباط باشید ... 09126074167حمیدبخشی

باکس گل
برای مشاهده ی نمونه کارهای بیشتر 09126074167

 

 

 

 

 

 انواع گل رز در باکس کادویی ما چه نشانه هایی دارد :

گل رز قرمز :

رنگ قرمز گل رز نشان دهنده علاقه‌ . عشق و وفاداری زیادی است . که به طرف مقابل دارید . کاربرد گل رز قرمز برای کسانی هست ، که با هم روابط عاطفی دارند .

گل رز سفید :

این رنگ در گل رز نشان دهنده نجابت . نیت پاک . سادگی و نشان دهنده همدردی می باشد . رنگ گل سفید برای کسانی که می خواهند یک شروع نو داشته باشند ،مناسب هست . به طور مثال : برای نشان دادن شروع زندگی با یک نفر مناسب است .

گل رز صورتی :

رز صورتی نشان دهنده پاکی و معصومیت است . و برای بیان احساسات خوشایند مثل شادی و تشکر مناسب میباشد .

همچنین خدمات گل آرایی و تزئین گل ماشین عروس در این مجموعه انجام میشود .

باکس گل
مشاهده ی نمونه کارهای بیشتر 09126074167

 

نگه‌داری از باکس گل کوچیک چگونه انجام شود :

به‌ سادگی صورت می‌پذیرد . چرا که نیازی به گلدان و یا ظرف دیگری برای نگه‌داری از آن‌ها نخواهید داشت .

گل‌های موجود در این جعبه‌ها می‌توانند تا چندین روز طراوت و شادابی خود را حفظ نمایند .

اما باید چند روز یک‌ بار به آن‌ها آب بدهید . و اسفنج زیرین آن‌ها را آبیاری کنید .

Rate this post
تماس