عکاس در محل تهران 09126074167

عکاس در محل تهران و قیمت عکاسی

عکاس در محل تهران ، با مدیریت حمید بخشی جهت صرفه جویی در وقت شما کنارتان است . جالب است بدانید هزینه عکاسی در محیط بسته با فضاز باز کاملامتفاوت میباشد .

معمولاً قیمت عکاسی در فضای باز از سوژه‌های شهری ، طبیعت‌های بکر و بناهای تاریخی به دلیل سختی کار و انتظار بسیار برای ثبت یک لحظه فوق‌العاده ، کمی بیشتر از عکاسی پرتره و عکاسی ساده میباشد .

شاید بتوان دلیل این اختلاف قیمت را سختی کار در این نوع عکاسی‌ها به شمار آورد . اگر می خواهید از یک سوژه شهری یا یک طبیعت بکر ، عکس بی‌نظیری به ثبت برسانید .

باید از روزها قبل لوکیشن محل ، ساعت دقیق طلوع و غروب آفتاب ، قاب بندی عکس از زوایای مختلف محیط و سوژه های اطراف آنجا را به خوبی بررسی کرد .

 

برای اطلاعات از قیمت :

09126074167 حمیدبخشی

           تهران بکس 

 

عکاس در محل تهران عکس  بارداری در محیط خانه توسط عکاس

 

 

 

 

 

عکاس در محل تهران و شاخه های فعالیت ما  :

عکاس در محل تهران ،  برای آیتم های یلدایی ، جشن تولد ، بارداری ، عکس عاشقانه فعالیت دارد . ولی این ها تعداد محدودی ازکارهایش میباشد . در شاخه‌‌های مختلف شغل عکاسی نخستین مرحله پیدا کردن سوژه عکاسی و ثبت تصویر آن سوژه میباشد .

در مرحله بعد عکاس‌‌ها تصاویر را ظاهر میسازند .

برای موفق شدن در شغل عکاسی روحیه و ذوق زیبایی شناسی اهمیت فوق العاده ای دارد .

علاوه بر این عکاس‌‌ها باید توانایی کار کردن با انواع نرم افزارهای گرافیکی را داشته ، و مدام دانش فنی و هنری خود را در این زمینه به روز سازند . تیم ما در زمینه های :

 

⭐️ اجتماعی- عمومی : مراسم‌‌های افراد مختلف

⭐️ تبلیغاتی : تبلیغات و نمایشگاه‌‌های عکس

⭐️ مطبوعات : روزنامه‌‌ها و مجلات

⭐️ مد : مدل‌‌ها و لباس‌‌ها

⭐️ صنعتی تجاری و پزشکی : تبلیغات محصول و گزارش‌‌های علمی

⭐️ بارداری : عکس از مادر و فرزند کنار شما خواهد بود .

⭐️جشن تولد و مهمانی های خصوصی ،فرمالیته

عکاس در محل تهران انواع عکس های مدلینگ در اینجا از فرزندانتان

 

 

لوکیشن برفی برای فصل زمستان و لباس ها با تناژ مناسب  :

عمدتاً برای لوکیشن های  برفی که رنگ زمینه عکس سفید است . ✅️ لباس‌های قرمز ، زرد و یا درخشان‌ترین و شادترین رنگ از هر رنگی کانترا ست و جذابیت ایجاد میسازد .
همین‌طور است که برخی رنگ‌ها در کنار سفید جذابیت کمتری دارند . مانند  ✅️ رنگ‌های خنثی .

یا در مثالی دیگر : پاییز با رنگ‌هاست که زیباست . برای داشتن عکس پاییزی مناسب ،بهتر است از رنگ‌های پاییزی در لباس خود بهره ببرید .
لباس‌هایی با طیف رنگی زرد تا قرمز در لوکیشن‌های پاییزی بسیار چشم‌نواز هستند . البته که رنگ جادویی مشکی هم با بیشتر مکان‌های عکس برداری تضاد زیبایی ایجاد میسازد .

و آنچه با عکس‌های در طبیعت یر سبز همخوانی دارد عموماً رنگ‌های خنثی هستند هرچند بازهم این با توجه به سلایق شخصی هرکس متفاوت است اما در نظر داشته باشید که جادوی رنگ‌ها را دست‌کم نگیرید .

عکاس در محل تهران

 

 

 

 

 

عکاسی خیابانی در تهران بکس :

عکاسی خیابانی یک ژانر چالش برانگیز است . که به تجهیزات مناسب و آموزش های لازم نیاز دارد . شما باید خلاق ، مصمم و همیشه آماده باشید ، تا بتوانید بهترین لحظه را شکار نمایید .

 

کار در این ژانر عکاسی ممکن است دشوار باشد ، اما اگر درست فکر کنید می بینید که بخش آسان هم دارد .

خیابان ها و مردم همیشه سوژه های شگفت انگیزی برای این نوع عکاسی محسوب میشوند . و ثبت لحظات غیر منتظره یکی از مزایای عکس برداری است .

عکاسی خیابانی عبارت است از : گرفتن عکس یهویی از افراد ، طوری که متوجه نشوند .

عکاس حرفه ای در تهران عکس در فضای باز با لوکیشن زیبا

 

 

عکاسی بارداری

در سال های اخیر عکاسی بارداری بسیار محبوب و پر طرفدار شده . این نوع از عکاسی نیازمند داشتن مهارت کافی میباشد . به دلیل شرایط خاصی که زنان باردار دارند باید بتوان در کمترین زمان بهترین عکس را از آن‌ها گرفته شود .

این نوع عکس برای ثبت خاطرات عضو جدید خانواده انجام می‌شود .

 

 

 

 

ژست عکاسی بارداری

عکس‌های زمان بارداری می‌تواند به صورت تکی ، همراه با همسر و خانواده باشد .

تصویر کلوز آپ از شکم

می‌توان گفت این ژست جزو محبوب‌ترین ایده‌ها برای عکاسی بارداری است . در این نوع عکس تمرکز اصلی بر روی شکم بزرگ و باردار مادر است .

برای خاص‌تر کردن این کلوز آپ می‌توانید از نقاشی روی شکم نیز استفاده کنید . و طرح های مد نظرتان را با رنگ‌های بدون ضرر (مثل حنا) روی شکم خود نقاشی کنید .

 

 

تاثیر اکسسوری در عکاسی

اکسسوری را دست‌کم نگیرید . به هر تعدادی که دوست دارید . اما حتماً از اکسسوریهای مانند گردنبند انگشتر ، گوشواره ، کلاه ، ساعت ، شال‌گردن و کیف در عکس‌های خود استفاده نمایید .
حتی اگر در مواقع عادی اهل استفاده از اکسسوری نیستید ، بدانید که یک انگشتر یا گوشواره ساده و ظریف هم می‌تواند تغییرات بزرگی در عکس شما ایجاد نماید .
در این قسمت لازم بدانید ، زیبایی و مرتب بودن ناخن‌هایتان بسیار اهمیت دارد .

 

 

 

عکاس در محل تهران و ممنوعیت پوشش برخی لباس های برایتان :

عکاس در محل تهران ، به شما لباس های زیر را برای پروژه ی عکاسی پیشنهاد نمیکند .

شاید خیلی‌ها فکر کنند برای داشتن عکس زیبا لزوماً باید لباس گران‌قیمت یا جدید بپوشند اما آنچه عکس‌های شمارا زیبا جذاب‌تر خواهد کرد علاوه بر هنر عکاسی که شامل نور و کادربندی و زاویه درست است لباس مناسب است که به همان اندازه ژست درست و لوکیشین خوب در قشنگی عکس شما تأثیرگذار است .

⬇️لباس‌های ناراحت شامل موارد زیر هستند :⬇️

✅️ لباس‌های خیلی تنگ یا خیلی گشاد

 

✅️ لباس‌های خراب

 

✅️ لباس هایی در تضاد با آب و هوا

لباس‌های خراب مانند لباس‌هایی که مشکلاتی در قسمت زیپ یا آستین دارند . و یا لباس‌هایی که با کوچک‌ترین حرکت شما فرم اصلی خود را از دست خواهند داد . و تکان می‌خورند مانند تاب‌های دکلته ای که مرتب باید آن‌ها را بالا بکشید . و یا شلوارهایی که در قسمت زیپ و یا کمر دچار مشکلاتی هستند .

 این لباس‌ها باعث می‌شوند ، شما تمرکز خود را هنگام ژست گرفتن ازدست‌داده ، و تمام حواس شما معطوف به ثابت نگه‌داشتن و حفظ حالت لباستان بشود .

 

 

 

 

معایب عکاسی در فضای باز :

در طبیعت حریم خصوصی وجود ندارد . و رهگذران می‌توانند شاهد عکس گرفتن شما در دوران بارداری‌ و یا هر زمان دیگری که قصد عکاسی دارید ، باشند .

همچنین امکاناتی مانند سرویس بهداشتی و… در دسترس شما نیست و این برای زنان باردار که برای ساعت‌های طولانی مشغول عکاسی هستند ، سخت و خسته کننده است

 

مزایای عکاسی در فضای باز :

یکی از نکات مثبت در عکاسی در فضای باز این است ، که یک منبع نامحدود نور در دسترس است .

همچنین عکاسی بارداری ، در فضای باز این امکان را به شما می‌دهد ، که پس زمینه دلخواه خود را انتخاب نمایید .

مثلاً می‌توانید کنار ساحل یا در دل جنگل عکس بگیرید . از این فضا حس طراوت و شادابی بگیرید .

نکته آخر این ‌که در هنگام عکس گرفتن می‌توانید از طبیعت لذت ببرید . و دیگر عکس گرفتن خسته کننده نیست .

 

 

 

 

انتخاب زمان مناسب برای عکاسی روز عقد و ازدواج در فضای باز

عکاسی روز عقد و عروسی یکی از مهم‌ترین عکاسی‌های دوران زندگی شما محسوب میشود .

در این روز معمولاً عکاسی در دو فضای باز و بسته انجام می‌شود . اگر برای مراسم عقد نیز باغ در نظر گرفته شده ، عکس های شب نیز در فضای باز انجام می‌گردد .

بنابراین لازم است برای انجام این عکاسی به یک عکاس حرفه‌ای مراجعه نمایید ، تا با آشنایی کامل از تکنیک‌های عکاسی در شب عکس‌های متفاوتی به شما تحویل بدهد .

بهترین زمان عکاسی برای روز عقد و عروسی در فضای باز ، معمولاً در ساعات طلایی و ساعات نزدیک به ظهر میباشد .

 

ساعت طلایی ، زیبایی آسمان ، هماهنگی رنگ ها و نور به نقطه اوج خود می‌رسد . و زیباترین عکس‌های عاشقانه عقد و عروسی را برای شما رقم خواهد زد . علاوه‌بر ساعت طلایی ، ساعات نزدیک به ظهر نیز به‌دلیل وجود آفتاب مستقیم و کوتاه بودن سایه ها انتخاب بسیار خوبی برای عکاسی روز عقد و عروسی محسوب میگردد .

عکس عقد در شب با استفاده از تجهیزات نوری بسیار حرفه ای می‌تواند متفاوت ترین عکس های عقد و عروسی شما باشد .

بنابراین پیشنهاد می‌کنیم عکاسی در شب و در فضای آزاد در شب عقد و عروسی‌تان را فراموش نکنید .

 

برای عکاسی بارداری چی بپوشیم؟

سوژه عکاسی بارداری مادر است . و لباسی که مادر می‌پوشد در آراستگی عکس بسیار تأثیر گذار میباشد . بنابراین در انتخاب یک لباس زیبا و مناسب دقت کنید .

لباس‌های مختلفی مانند ماکسی بلند ، لباس‌های کوتاه و چسب ، لباس‌های فانتزی، لباس‌های ست و برای عکاسی بارداری مناسب است .

 

 

راهنمای استفاده لباس مناسب برای عکاسی در دوران بارداری :

لباس‌های فانتزی :

یکی از ایده‌های بسیار جذاب برای عکاسی بارداری استفاده از لباس‌های فانتزی با طرح کانگورو ، لباس‌های نقاشی شده و چندین مدل دیگر میباشد .

لباس ست :

اگر قصد دارید که عکس دوران بارداری را با همسر خود بگیرید ، می‌توانید از لباس‌های ست استفاده نمایید .‌ با توجه به محیط می‌توان از لباس‌های اسپرت یا رسمی استفاده کرد . برای مثال زمانی که مادر ماکسی بلند می‌پوشد ، پدر خانواده می‌تواند از کت و شلوار همان رنگ استفاده بکند . یا بسیاری از نمونه‌های مشابه دیگر .

 

لباس چسب و کوتاه :

مادران بسیاری دوست دارند ، برای عکاسی در دوران بارداری از لباس‌های چسب استفاده بکنند . اما نگران آسیب رساندن به جنین خود هستند . اما جای هیج نگرانی نیست چون این لباس هیچ آسیبی به کودک شما وارد نمی‌سازد . بنابراین استفاده از لباس‌های چسب و کوتاه که به زیبایی به تن می‌نشیند می‌تواند باعث ثبت یک عکس زیبا و جذاب شود .

 

 

لوکیشن مناسب از ما :

یکی از موضوعات مهم برای عکاسی مدلینگ تنوع مناسب و خوب یک لوکیشن عکاسی در تهران برای عکاسی فشن و مدلینگ میباشد .

این موضوع سبب می‌شود که عکاس و مدل بتوانند خلاقیت زیادی از خود نشان بدهند ، و دست بازتری در حین عکاسی و ثبت و گرفتن عکس‌ها داشته باشند .

همچنین علاوه بر این‌ها تنوع زیاد یک لوکیشن می‌تواند زیبایی عکس‌ها را تا حد زیادی افزایش بدهد . و از این منظر می‌توان گفت عکاس باید برای برنامه‌ریزی برای انتخاب یک مکان مناسب برای عکاسی مدلینگ و عکاسی فشن ، علاوه بر موضوع نور و ثبات نور در محیط لوکیشن ، به تنوع مناسب آن هم برای عکاسی فکر بکند . و در حین برنامه‌ریزی توجه زیادی به این نکته مهم داشته باشد .

خدمات پاکسازی پوست در سالن تهران بکس دنبال کنید .

 

Rate this post
تماس