درمان ابروی کم پشت آقایان09126074167

درمان ابروی کم پشت آقایان

درمان ابروی کم پشت آقایان ، با روشی جدید به نام میکروبلیدینگ(فیبروز) میباشد . این تکنیک در سالن تهران بکس توسط میکروکار ، با ماندگاری بالا ، وسایل ضدعفونی و استریل شده ، بدون هیچ دردی انجام میشود .

داشتن ابروهایی خوش‌فرم و زیبا آرزوی هر فردی است . چراکه ابروها تاثیر زیادی در زیبایی چهره فرد دارند . و تغییر حالت آن‌ها می‌تواند به قیافه افراد تنوع ببخشد . شرکت‌های آرایشی با دانستن این موضوع تلاش می‌کنند ، که هرروز محصولات آرایشی جدیدتر مانند قلم ابرو ، مداد ابرو ، ریمل ابرو ، ماژیک ابرو و… را تولید کنند .
تا بتوانند با استفاده از آن‌ها ابروهایشان را به فرم دلخواه خود در بیاورند .

یکی از این روش‌های زیبایی که بدون نیاز به جراحی ابروهایی پهن با حالت دلخواه را به شما هدیه می‌دهد ، میکروبلیدینگ (فیبروز)میباشد .
این روش را می‌توان راه‌حلی نیمه دائمی برای پر کردن قسمت‌های خالی ابرو با استفاده از رنگ‌دانه‌های شبیه به رنگ موهای طبیعی ابرو دانست .

تلفن جهت هماهنگی و رزرو نوبت:

09126074167 📞 حمیدبخشی

📌تهران . زعفرانیه (آصف)

Hamidbakhshiiiiii@ پیج اینستاگرام برای دیدن تمام نمونه کارها و لاین های دیگر خدمات سالن تهران بکس

درمان ابروی کم پشت آقایان
فیبروز روشی نوین که ابروهایی با ظاهری طبیعی ولی پرپشت دارید .

 

 

 

 

میکروبلیدینگ ابرو چیست ؟

میکروبلیدینگ ابرو(فیبروز) ، یکی از جدیدترین روش‌های پر کردن ابروهاست . که ماندگاری نسبتا طولانی دارد . و برای پر کردن قسمت‌های خالی ابرو یا اصلاح فرم آن‌ها استفاده می‌گردد .
این روش کمی تهاجمی است و خراش‌های بسیار کوچکی بر روی پوست ایجاد می‌شود . این خراش‌ها باید با استفاده از رنگ‌دانه‌های همرنگ موهای طبیعی ابرو پر شوند تا قسمت‌های خالی آن را به‌طور کامل پر کنند ‌ و ابرو کمی پرتر و جذاب‌تر به نظر بیاید . نتایج این روش در مقایسه با سایر روش‌های پر کردن ابرو مانند تاتو ، هاشور و… طبیعی‌تر است . و ماندگاری بیشتری هم دارد .

 

 

میکرو کار و نحوه ی انجام میکروبلیدینگ

نکته مهم این است که میکروبلیدینگ باید توسط یک فرد ماهر و متخصص انجام گردد . تا ابروها کاملا قرینه و یکدست باشند و مقدار مناسبی رنگ‌دانه وارد پوست شود . با توجه به این موضوع توصیه می‌کنیم به جایی مراجعه کنید که متخصص آن دانش کافی در خصوص شناسایی آناتومی چهره فرد و تعیین بهترین فرم ابرو برای او را دارد .
نکته دیگر این که این کار نیاز به ترمیم دارد . و حدود ۴ تا ۶ هفته بعد از جلسه اول باید مجددا مراجعه نمایید . تا فرم ابروها طبیعی‌تر و زیباتر شود . و ماندگاری آن نیز بالاتر برود .

درمان ابروی کم پشت آقایان

 

 

 

 

درمان ابروی کم پشت آقایان با فیبروز و کسانی که کیس مناسبی هستند :

درمان ابروز کم پشت آقایان در سالن تهران بکس انجام میشود . این روش برای فرم دادن به ابروها و پر کردن قسمت‌های خالی آن کاملا مناسب میباشد . درواقع خانم‌هایی که ابروهایشان به هر دلیلی نازک شده یا فرمی نامتقارن دارند . می‌توانند بر روی میکروبلیدینگ حساب باز کنند .

علاوه بر این کسانی که نمی‌توانند به سراغ کاشت ابرو بروند می‌توانند با همین روش صاحب ابروهایی خوش‌فرم و طبیعی شوند . افرادی که قبلا سایه ابرو داشته‌اند یا هاشور کرده‌اند ، می‌توانند نتایج آن را با استفاده از این روش اصلاح نمایند . یا فرم ابروها را بهبود ببخشند .

درمان ابروی کم پشت آقایان

 

 

 

قبل ازمیکروبلیدینگ توصیه های زیر رو جدی بگیر :

بهتر است قبل از انجام میکروبلیدینگ 🟣 به مدت یک ماه از روش‌های پاک‌سازی پوست : از قبیل لایه‌برداری ، میکرونیدلینگ ، میکرودرم ابریژن و لیزر درمانی استفاده نکنید .

🟣 از مواد غذایی و داروهای حاوی ویتامین E استفاده نفرمایید .

🟣 یک تا دو هفته قبل از انجام میکروبلیدینگ اپیلاسیون یا لیزر موهای زائد انجام ندهید . تزریق بوتاکس و ژل نیز می‌تواند باعث اختلال در عملکرد رنگ‌دانه‌ها شود .

🟣 48 ساعت قبل از مراجعه به مرکز میکرونیدلینگ از مصرف الکل ، کافئین ، ویتامین E ، نیاسین و ایبوپروفن خودداری کنید .

🟣 اگر پوستتان دچار آفتاب‌سوختگی شده است تا زمان بهبود کامل آن دست نگه‌دارید .

🟣 ممکن است در دوران قاعدگی درد میکروبلیدینگ کمی زیاد باشد ، بهتر است .

🟣 انجام این کار را به بعد از این دوران موکول فرمایید .

🟣 ابروها را کاملا تمیز کنید و هیچ‌گونه مداد ابرو یا مواد آرایشی در آن نکشید .

🟣 برای اطمینان از عدم حساسیت به رنگ‌دانه‌ها کمی از آن را روی پوست خود امتحان کنید .
🟣 توجه داشته باشید شخصی که میکروبلیدینگ انجام می‌دهد ، باید تیغه را تعویض و سپس آن را ضدعفونی کند ، تا از عفونت‌ها و بیماری‌ها جلوگیری گردد .

 

نکاتی که بعد از میکروبلیدینگ باید رعایت کنی :

تا چند روز پوست شما کمی قرمز و ملتهب میباشد . به‌هیچ‌وجه آن را دست‌کاری نکنید .
خراش‌ها و زخم‌ها بعد از چند روز به‌طور کامل بهبود پیدا میکنند . شما نباید به آن‌ها دست بزنید ؛ چراکه این کار باعث ایجاد عفونت و باقی ماندن جای زخم‌ها خواهد شد .

حتما لازم است که برای ترمیم ابرو اقدام کنید . تا نتایج واقعی خود را نشان دهند و فرم واقعی ابروها نیز کاملا اصلاح شوند .

رنگ ابروها بلافاصله بعد از میکروبلیدینگ بسیار تیره میباشد .‌ اما بعد از بهبود زخم‌ها روشن‌تر می‌شود و فرمی طبیعی به خود می‌گیرد .

بعد از سه الی چهار روز ممکن است ابروها کمی پوسته‌پوسته شوند یا احساس خارش داشته باشید . بهتر است ، این مشکل را کمی تحمل فرمایید تا برطرف شود .

 

 

 

درمان ابروی کم پشت آقایان توسط میکروبلیدینگ و نتایج این روش چه زمانی مشخص میشود ؟

درمان ابروی کم پشت آقایان ، در سالن تهران بکس ، با روش میکروبلیدینگ (فیبروز ) امکان پذیر است ‌.

بلافاصله بعد از اتمام جلسه اول میکروبلیدینگ پرتر شدن ابروها به وضوح دیده میشود . اما با توجه به اینکه آثار خراش‌ها هنوز وجود دارد ، و پوست نیز کمی ملتهب و قرمز شده است .
این اثرات را نمی‌توان نتایج واقعی این کار دانست .

نتایج میکروبلیدینگ بعد از جلسه دوم ترمیم و تثبیت نتایج که حدود ۴ تا ۶ هفته بعد از جلسه اول انجام می‌شود خود را نشان می‌دهند .

بعد از این جلسه مشاهده می‌کنید که رنگ‌دانه‌ها کاملا طبیعی شده‌اند و دیگر اثری از رد زخم و خراش در ابروها نیست .

نتایج این روش حدود ۱ تا ۳ سال بعد دوام دارند . و لازم است که بعد از هر ۱۲ تا ۱۵ ماه برای ترمیم آن‌ها اقدام کنید .

 

 

 

تماس