بهبود درد سیاتیک با ماساژ 09126074167

بهبود درد سیاتیک با ماساژ

بهبود درد سیاتیک با ماساژ ، در سالن تهران بکس زیر نظر متخصص و با کسب تجربه بسیار ، با مدیریت حمید بخشی انجام میگیرد .

ماساژ درمانی و ماساژ سیاتیک روشی موثر در کاهش درد می باشد . تاثیر ماساژ دیپ تیشو در کاهش درد کمر به اندازه ی تاثیر مصرف داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی میباشد .

اختلالی است که به علت آسیب دیدگی ، التهاب یا تحت فشار قرار گرفتن عصب سیاتیک که بلندترین عصب در بدن است . و بر روی باسن ، کف پا ، ساق و ران تاثیر می‌گذارد ایجاد می‌شود .

سیاتیک دلایل زیادی دارد که از بروز اختلالات پزشکی از قبیل تنگی کانال نخاعی و بیماری تحلیل برنده دیسک که باعث شکستگی دیسک می‌شود . تا بارداری و اسپاسم عضلات متغیر است .

علت سیاتیک هر چیزی که باشد پزشک با شما در خصوص روش‌های موجود برای کنترل این بیماری صحبت می‌‌کند .  که ماساژ یکی از آنها میباشد .

 

جهت اطلاعات بیشتر :

09126074167📞 حمید بخشی

 

📌تهران ، زعفرانیه (آصف)

Hamidbakhshiiiiii@ پیج اینستاگرام جهت دیدن تمام لاین های خدماتی سالن تهران بکس

بهبود درد سیاتیک با ماساژ
رفع درد در ناحیه ی کمر ، گردن ، با ماساژ درمانی در سالن تهران بکس

 

 

 

چه زمانی درمان توسط ماساژ برای سیاتیک ضروری است؟

عصب سیاتیک طولانی ترین عصب در بدن میباشد . که قسمت پایین کمر به سمت ساق پا می‌رود و انتهای آن به کف پا می‌رسد . افرادی که دچار درد سیاتیک هستند .

معمولاً می‌گویند که در قسمت پایین یک طرف از بدن خود درد تیر کشنده ای را احساس می‌کنند . علائم و نشانه‌های سیاتیک همیشه به مداخلات پزشکی نیاز ندارد . با این حال درمان باعث می‌شود که از میزان درد و ناراحتی شما کاسته شود . گاهی اوقات مشخص کردن نوع روش درمانی دشوار میباشد . اما این دلایل به طور یقین نشان می‌‌دهد که شما به درمان نیاز دارید .

 

 

 

بهبود درد سیاتیک با ماساژ و حرکات ورزشی

بهبود درد سیاتیک با ماساژ ، توسط متخصص با انجام ترفند درست ورزشی صورت میپذیرد . در ابتدا متخصص ، به یک ارزیابی کلی از شرایط جسمانی شما می‌‌پردازد . و سابقه پزشکی شما را بررسی می‌نماید . تا به این نتیجه برسد که کدام داروها برای شما مناسب میباشد . سپس یک روش درمانی تخصصی را برای شما طراحی می‌کند که شامل موارد زیر میباشد :

 

💢حرکات کششی سبک نرم که باعث رفع فشار از روی عصب سیاتیک می‌شود.

💢تمرینات ورزشی که باعث تقویت بدن می‌شوند.

💢متخصص فیزیوتراپی انجام تمریناتی را با استفاده از وزنه یا وزن بدن توصیه می‌کند. حرکات کششی کمر و عضلات مرکزی باعث می‌شود که از اعصاب شما محافظت شود و از میزان درد شما کاسته شود.

💢 تمرینات ورزشی قلبی عروقی شامل تمرینات سبکی هستند که پیاده روی سریع روی تردمیل یا ورزش روی دوچرخه ثابت جزو این تمرینات محسوب می‌شوند. این تمرینات به شما برای گرم کردن بدن و شروع حرکات کششی و تقویتی کمک خواهد کرد .

 

💢 هنگامی ‌که برای اولین بار به انجام تمرینات ورزشی مخصوص سیاتیک می‌پردازید ،ممکن است دچار مقداری درد ناراحتی شوید . که طبیعی است و معمولاً پس از چند جلسه برطرف خواهد شد .

💢 بروز مقداری درد طبیعی است در صورتی که شما دچار درد شدید هستید ، یا اینکه درد شما بدتر شده است .  باید به متخصص ماساژ در جریان ، این تکنیک اطلاع بدهید .

ماساژور متخصص در مرکز برای رفع مشکل کمر ، پا ، لگن .

 

 

تاثیر ماساژ درمانی بر روی بدن شما :

به طور معمول ، انواع ماساژها با یک مکانیسم مشابه بر روی بدن اثر می‌گذارند . هنگامی که ماهیچه‌ها بیش از اندازه فعالیت خود را دارند ، مواد زائد مانند اسیدلاکتیک در موضع تجمع می‌کنند . و باعث گرفتگی عضله و اسپاسم عضلانی می‌شوند . اما ، ماساژ با بهبود جریان خون موجب گردش مایع لنفاوی و خروج مواد سمی از بدن می‌گردد .

ماساژ کف پا ، نوعی ماساژ راحت و سریع میباشد . که می‌تواند باعث رهایی از درد شود . به همین خاطر ، افراد در زمان‌های متفاوت به سراغ این راه درمانی می‌روند .

 

بهبود درد سیاتیک با ماساژ
آیا شما هم دنبال راهکار اصولی جهت رفع درد ناشی از سیاتیک هستید ؟

 

 

 

بهبود درد سیاتیک با ماساژ و مدت درمان

بهبود درد سیاتیک با ماساژ درمانی ، توسط متخصص و ماسور انجام میپذیرد . و جواب سوال همه ی مراجعه کنندگان که : چه مدت طول می کشد درد سیاتیک بهبودی پیدا کند ؟

سیاتیک می تواند حاد یا مزمن باشد . درد سیاتیک حاد ممکن است بین یک تا دو هفته طول بکشد و معمولاً طی چند هفته برطرف میگردد . گاهی پس از فروکش کردن درد ممکن است تا مدتی احساس بی حسی در پاهایتان رل بکنید .

شما همچنین ممکن است سالانه تعداد چندین بار دچار عود سیاتیک بشوید .

پیاده روی یک روش موثر برای کاهش درد سیاتیک است . زیرا پیاده روی منظم باعث آزاد شدن اندورفین های ضد درد می شود . و التهاب را کم میکند .

از طرف دیگر ، وضعیت نامناسب پیاده روی ممکن است علائم سیاتیک شما را تشدید نماید .

درمانی ، معجزه‌ای برای دیسک کمر و دردهای عضلانی بدن

 

 

 

 

چگونه باید با سیاتیک دراز بکشیم یا بخوابیم ؟

خوابیدن به پشت یا حالت جنینی بهترین حالت برای بیماران سیاتیک میباشد . از آنجا که درد این بیماران ناشی از عصب سیاتیک تحریک شده است . باید طوری بخوابیم که فشار داخل کانال نخاعی به کمترین مقدار برسد . در واقع کمترین فشار به عصب سیاتیک وارد شود . خوابیدن به پهلو ها و جمع کردن زانوها در داخل بدن که در اصطلاح عمومی حالت جنینی نامیده می شود . بهترین حالت برای خوابیدن بیماران مبتلا به سیاتیک است . همچنین بیماران مبتلا به سیاتیک می توانند به صورت طاق باز خوابیده به پشت بخوابند .

 

 

 

 

 

آیا سیاتیک خود بخود خوب می شود ؟

در بیشتر موارد ، سیاتیک با ماساژ درمانی صحیح و اصولی ، مخصوص هر کیس خوب میشود . در اکثر موارد ، جراحی لازم نیست . حدود نیمی از افراد طی 6 هفته بهبود می یابند .

 

 

چیزی می تواند سیاتیک را بدتر کند؟

اگر اضافه وزن دارید و یا ورزش کافی ندارید ، عود و تکرار درد سیاتیک بسیار شایع میباشد . وزن اضافی فشار زیادی روی لگن و کمر وارد می شود . عدم ورزش و فعالیت بدنی همچنین باعث طولانی تر شدن درد سیاتیک در طولانی مدت میشود .

 

 

تماس