آموزش خصوصی گریم داماد در تهران09126074167

آموزش خصوصی گریم داماد در تهران

آموزش خصوصی گریم داماد در تهران ، توسط حمید بخشی ، مدیریت { سالن تهران بکس} .‌ به صورت فشرده با بازدهی بالا ، تضمینی .

گریم صورت داماد مثل عروس نیست . از رنگ های نامشخص و نامعلوم استفاده میگردد . تا فقط نواقص صورت از بین برود . یک گریمور حرفه ای و یا یک آرایشگر با تجربه ابتدا صورت و اجزاء را می بیند و می شناسد .

بعد از شناخت صورت ، بهترین و مناسبترین گریم را روی صورت پیاده خواهد کرد .
عیبها و زیبایی ها را دیده و در پی رفع نواقص صورت و برجسته کردن زیبایی ها می پردازد . آنگاه صورت ، بی عیب و زیباتر از همیشه دیده می شود .

تلفن برای کسب اطلاعات :

📞 09126074167 حمید بخشی

📌 تهران ، زعفرانیه(آصف)

Hamidbakhshiiiiii@ پیج اینستاگرام برای دیدن نمونه کار در سالن تهران بکس

 

آموزش خصوصی گریم داماد در تهران
گریم چهره و متعادلسازی صورت شما ، دوره های فشرده و تضمینی

 

 

 

آموزش خصوصی گریم داماد در تهران از صفر تا ۱۰۰

آموزش خصوصی گریم داماد در تهران ، تمامی کیس ها ، با رعایت تکنیک کانتورینگ توسط حمیدبخشی ، مدیریت سالن تهران بکس.‌ به صورت فشرده با بازدهی بالا ، تضمینی .

🟩 در واقع با آموزش درسته هایلایت کردن ، قسمت هایی از صورت که باید بیشتر به چشم بیاید را پر رنگ تر کرده و بینی را با کشیدن یک خط نازک هایلایتر مایع روی آن ، برجسته نشان دهید . بعد فاصله ی بین ابروها را با سه خط پر نمایید . خطوط را با ملایمت ، نازک و با غلظت کم هایلایتر بکشید . تا پوستتان جوان تر به نظر بیاید . در آخر هایلایتر را به گونه ای پخش کنید که محو شود و ردی از آن نماند .

 

🟩 روی نقاطی از پوستتان که می خواهید بپوشانید، را می توانید کرم پودر مایع بزنید . بعد با یک پد پخش کنید و حالت طبیعی به آن بدهید .

🟩 اگر در پایان کار نا هماهنگی در رنگ ها روی صورتتان می بینید ، می توانید با پنکیک آن را رفع نمایید . و حالتی هماهنگی به صورتتان بدهید .

🟩 یک نکته بسیار مهم این است که رنگ کرم پودر و پنکیک باید متناسب با رنگ پوست خودتان باشد .

🟩 چنانچه پس از پایان کار دیدید که پوستتان مصنوعی شده از پودر برنزه ای که دو درجه تیره تر از پوست هست را بزنید ، تا طبیعی تر جلوه نماید .

🟩 در آموزش گریم داماد ، به شما میگوییم که در هیچ سالنی ، برای داماد از مواد چرب و براق استفاده نمی شود . و به همین علت آقایانی که از چربی مواد خوششان نمی آید ، مشکلی در این زمینه نخواهند داشت .

آموزش خصوصی گریم داماد در تهران
خدمات برجسته سازی گونه و لب ، کوچک کردن بینی اینجا

 

 

 

 

 

از بین بردن مشکلات بینی با متد جدید در گریم

با استفاده از یک سری تکنیک های خاص مشکلاتی که در بینی مانند بیش از حد بزرگ بودن ، یا بیش از حد کوچک بودن را رفع کنید . برای اینکه بتوانید بینی داماد را کوچک تر نشان بدهید ، می توانید فاصله بین ابرو ها را تا حد نسبتا کمی بیشتر کنید . تا بینی داماد کوچک تر نشان داده شود .
اگر داماد دارای بینی پهن دارد ، می توانید از ابتدای سوراخ های بینی تا مکانی که پهنی بینی کشیده شده است ، را با رنگ تیره رنگ آمیزی کرد . تا حدی این پهنی نمایان نشود .

آموزش خصوصی گریم داماد در تهران
کانتورینگ صورت داماد ،برای زاویه سازی درست چهره

 

 

 

 

تعادل در گونه داماد در آرایشگاه داماد

زمانی که فردی برای گریم کردن خودش به آرایشگاه مراجعه می کند ، تنها هدفی که وجود دارد این است . که صورت به شکل کامل بیضی باشد . و گونه های داماد برجسته نماید .
برای اینکه بتوانید گونه ها و بینی را برجسته در بیاورید ، می توانید بخش بالای گونه داماد را با رنگ روشن برجسته تر کنید . روی خود گونه ها را با رنگ تیره برجسته تر بکنید . با این روش می توانید که به صورت کامل گونه های داماد برجسته کنید .

 

 

 

آموزش خصوصی گریم داماد در تهران و متعادلسازی چانه

آموزش خصوصی گریم داماد در تهران ، توسط گریمور حمید بخشی انجام میگردد .

یکی دیگر از اصلی ترین راه های آرایش کردن داماد ، همین تعادل در چانه داماد می باشد .
برای اینکه شما بتوانید چانه بلند داماد را تا حدی بپوشانید ، می توانید با رنگ روشن این کار را انجام بدهید .
اما از طرف دیگر اگر می خواهید که چانه پهن داماد را به صورت کامل درست نمایید ، و تعادل را در چانه پهن داماد به وجود بیاورید ، می توانید از رنگ های تیره در کار خود استفاده نمایید ‌.

💢 در خصوص تناسب در لب ها باید گفت : آخرین مرحله و اصلی ترین مرحله این می باشد ، که شما تناسب در لب ها را به وجود بیاورید .

در نظر بگیرید که برای اینکه بتوانید لب ها را برجسته نمایید ، می توانید گودی زیر لب را با رنگ تیره رنگ آمیزی کرده تا برجسته تر به نظر بی آید و بالای لب ها را با رنگ روشن رنگ آمیزی بکنید .

در گریم داماد شما می توانید با استفاده از رنگ های تیره و روشن آرایش کامل را انجام نمایید .

 

 

 

 

نکات مهم در گریم صورت

برای اینکه بتوانید صورت داماد را گریم بکنیم ، شما باید بسته بر شرایط قد و وزن صورت داماد را چهره پردازی نمایید .

شما باید بدانید که فرم صورت آن به چه شکلی می باشد .

اگر می خواهید که یک گریم مناسب برای داماد داشته باشید ، باید از مواد و محصولات آرایشی تازه استفاده نمایید .

برای اینکه می خواهید داماد به صورت کامل آماده عروسی و گریم باشد ، بهتر است که محیط سالن دور از استرس و شلوغی باشد .

 

 

 

Rate this post
تماس