پر کردن سیبیل با میکروپیگمنتیشن 09126074167

پر کردن سیبیل با میکروپیگمنتیشن

 پر کردن سیبیل با میکروپیگمنتیشن ، روشی جدید در سالن تهران بکس ، با ماندگاری بالا . در سال های گذشته ،داشتن ریش و سیبیل ، به عنوان زینت و نشانه ای از قدرت تلقی میشد . به همین دلیل مراقبت از آن اهمیت زیادی دارد .

در حال حاضر مردان بسیاری را به ریش های بلند یا کوتاه مشاهده میکنید . که به زیبا به نظر میرسند . اما اگر موهای صوزت ضخامت نداشته باشد چه ؟

برخی از افراد به دلیل افزایش سن ، سبک زندگی ، استرس ، دچار ریزش مو میشوند . اما هنوز هم میخواهند ریش و سیبیل خود را بلند کنند . یا ته ریش داشته باشند . خوشبختانه برای افرادی که ، به دنبال افزایش تراکم موهای صورت خود هستند . ما روشی جدید را به شما معزفی میکنیم . میکروپیگمنتیشن ریش و سیبیل ، میکروبلیدینگ ، و اسکالپ ته ریش . که در ادامه به شما معرفی میکنیم .)

برخی از آقایان به دلیل وجود لکه‌های خالی در ریش و سبیل ، از گذاشتن آن خوداری می‌کنند . و همین امر باعث کم شدن اعتماد به نفسشان شده است .

میکروپیگمنتیشن یک راهکار اصولی ، از طریق تزریق رنگ به لایه ی ابتدایی پوست می باشد . مثل تاتو و نفوذ رنگ به ۳ لایه ی پوست نیست . پس نیاز به ترمیم دارد . ولی هر گاه از رنگ ، مدل انتخابی خسته شدید ‌. میتوان آن را تغییر داد .

اینکار با بی حسی ، انجام میشود . بعضی از مشتریان حساسیتی نداشته و بدون بی حسی آن را انجام میدهند .

در این مرکز با مدیریت حمید بخشی ، خدمات اسکالپ سر ، میکروبلیدینگ ابرو هم انجام میشود .

تلفن جهت اطلاعات بیشتر :

📞 09126074167(حمیدبخشی)

📌 تهران . زعفرانیه(آصف)

Hamidbakhshiiiiii@ پیج اینستاگرام برای دیدن تمام لاین های خدماتی در سالن تهران بکس

هزینه پر کردن ریش با میکرو
تاتو یا میکروبلیدینگ ریش ، راهکاری جدید برای پر نشان دادن و اصلاح عیوب ریش

 

پر کردن سیبیل با میکروپیگمنتیشن عوارض دارد ؟

پر کردن سیبیل با میکروپیگمنتیشن در سالن تهران بکس زیر نظر متخصص انجام میشود . در خصوص معایب این روش تا به حال هیچ گزارش و یا نارضایتی استفاده کنندگان به خود نداشته است .

در صورت ترمیم اولیه ، از ماندگاری بالایی از 4 الی ۵ سال برخوردار می باشد . اما باید توجه داشت که این روش حتما نزد مرکزی معتبر و مطمئن و توسط متخصصی با تجربه و ماهر صورت گیرید . تا با رعایت تمامی نکات استاندار این روش را کاملا ظریف و تضمینی برای مراجعین عزیز به عمل آورند .

 

 

 

آیا میکروپیگمنتیشن دائمی است ؟

پر کردن سیبیل با روش میکروپیگمنتیشن ، یک راه حل دائمی برای مشکلات کم پشتی موهای صورت میباشد .

باید توجه داشته باشید که برای همیشه ماندگار نیست . تاتو ریش هم مانند دیگر تاتو های زیبایی چند سال دوام آورده و در نهایت محو میگردد .

این کار با دستگاه های خالکوبی انجام نمی شود . و رنگی که اجرا می گردد جوهر نیست . بلکه رنگدانه هایی است که بدن می تواند به تدریج آنها را تجزیه نماید . این مسئله که نتایج این روش زیبایی ، ماندگار نیستند ، چیز خوبی میباشد .

این به شما امکان می دهد بعد از چند سال نظر خود را تغییر بدهید . اگر تصمیم دارید که دیگر ریش نداشته باشید ، می توانید اجازه دهید محو گردد . به علاوه ، هر چند وقت یکبار می توانید ظاهر آن را تغییر بدهید .

 

 

هزینه میکروپیگمنتیشن سیبیل :

هزینه میکروپیگمنتیشن سیبیل ، بستگی به مقدار رنگ مصرفی دارد . و بر حسب مقدار مصرف شده برای مشتری محاسبه می گردد . اما نکته قابل توجه در این مطلب این است که این روش با توجه به مزایای بسیار خود هزینه ایی پایین تر نسبت به سایر روش به خود اختصاص داده است . و به این دلیل متقاضیان را در انتخاب این روش ، مصمم تر میکند .

 

میکروپیگمنتیشن سیبیل چگونه انجام میشود ؟

برای میکروپیگمنتیشن سیبیل ، در ابتدا سطح صورت را بی حسی موضعی میکنند . محل مورد نظر را با استفاده از سوزن مخصوص میکرو که بسیار ریز میباشد ، به کمک تزریق القای ریز دانه های رنگی بر سطح پوست مو ها را طراحی می کنند . و جلوه ایی صد در صد طبیعی در صورت مردان نمایان میکنند .

سوزن اسکالپ بسیار ریز می باشد ، نیاز به دقت و ظرافت بالایی در هنگام استفاده دارد . از داشتن رنگ مخصوصی برای خود برخوردار است و روشی ماندگار برای این کیس هادمی باشد .

 

میکروپیگمنتیشن ریش و اسکالپ ، از طریق دستگاهی مخصوص استفاده میشود ، که دارای اجزای یکبار مصرف بوده و خوشبختانه خطری بیماران را تهدید نخواهد کرد . و عامل انتقال بیماری از شخصی به شخص دیگر نخواهد شد .

این روشی بدون هیچگونه درد و عوارض برای متقاضیان است . در همین رو است که شمار مراجعین این روش هر روزه افزایش پیدا میکند .

 

پر کردن سیبیل با میکروپیگمنتیشن چه فوایدی دارد ؟

پر کردن سیبیل با میکروپیگمنتیشن  ، دارای مزایای زیر است :

از ویژگی های آن : ⭐️ متراکم شدن سیبیل

که این مورد ، چیزی است که اکثر آقایان به آن نیاز دارند . اگر موهای شما کم و بیش یکنواخت در سراسر ناحیه موهای صورت رشد می کنند ، اما فاقد تراکم و حجم هستند ، می توانید با تاتو ریش ، کل ناحیه را متراکم سازید .

تار هایی که شبیه مو هستند بین تار های طبیعی اضافه می گردند . و در نهایت ناحیه با ریش متراکم تر ، پر پشت تر به نظر خواهد آمد .

 

⭐️ استتار لکه های طاسی در سیبیل 

یکی دیگر از عیوب بسیار رایج موهای صورت که می توان آن را با میکروپیگمنتیشن -میکروبلید برطرف ساخت . بسیاری از مردان دارای لکه های طاسی در ریش خود هستند . و به همین دلیل است که برخی از آنها تمایلی به ریش نخواهند داشت .

تاتو کردن ریش آرایشی می تواند این تکه ها را پر کرده و آنها را با موهای طبیعی ترکیب سازد .

 

⭐️ اصلاح شکل ظاهری سبیل و حتی ریش

بعضی از آقایان می خواهند شکل موهای صورتشان را اصلاح بکنند . طرح طبیعی گاهی اوقات خیلی نزدیک به خط فک ختم شده و می‌خواهند آن را کمی بالاتر بیاورند . طرح کلی موهای صورت می تواند چهره را متحول سازد . و ظاهر کلی آن را افزایش بدهد . بنابراین قطعاً می تواند هر کسی را جذاب تر نشان بدهد . می تواند گونه ها را تیزتر نمایان کند .

 

⭐️ بازسازی کامل ریش با تاتو

در نهایت ، مشتریانی هستند که هیچ ریشی ندارند . و خواهان بازسازی کامل ریش خود هستند . ظاهر کل ریش را می توان برای مراجعان مبتلا به آلوپسی ، بیماران سرطانی پس از اتمام شیمی درمانی و غیره بازسازی کرد .

پر کردن سیبیل با میکروپیگمنتیشن
ترکیبی از ، میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ برای ریش هایتان

 

 

با چند روش میتوان میکروپیگمنتیشن سیبیل و ریش انجام شود :

با دو روش : با دستگاه و با تیغه دستی .

روش میکروپیگمنتیشن موهای صورت به طور کل ظاهر صورت را بازسازی می کند . یک دستگاه با یک سوزن بسیار نازک برای رسوب نقاط ریز رنگدانه در پوست استفاده می شود . و نتیجه شبیه فولیکول های مو یا موهایی است که در آستانه رشد قرار دارند .

 

میکروپیگمنتیشن سیبیل یا ریش اگر ترمیم نشود به مرور محو میشود :

بدیهی است که علائم همیشه ثابت می مانند ، آنها با موهای طبیعی شما رشد نمی کنند . بنابراین باید موهای واقعی صورت خود را کوتاه کنید .

نتایج ۳-۵ سال باقی خواهد ماند . آنها به تدریج محو می گردند . اما شما می توانید آنها را ترمیم کنید . تا آنها را طولانی تر نگه دارید .

پر کردن سیبیل با میکروپیگمنتیشن
با روش میکروپیگمنتیشن نوعی سایه و خطوط در لابه لای مو انجام میگردد

 

 

 

 

با چند روش میتوان میکروپیگمنتیشن سیبیل و ریش انجام شود :

با دو روش : با دستگاه و با تیغه دستی .

روش میکروپیگمنتیشن موهای صورت به طور کل ظاهر صورت را بازسازی می کند . یک دستگاه با یک سوزن بسیار نازک برای رسوب نقاط ریز رنگدانه در پوست استفاده می شود . و نتیجه شبیه فولیکول های مو یا موهایی است که در آستانه رشد قرار دارند .

 

سوال : میکروپیگمنتیشن انجام بدم یا میکروبلیدینگ ؟؟؟

این بستگی به مدل موهای صورت شما دارد که چه مدل ریشی دوست دارید داشته باشید . اگر از ته ریش یا سایه استفاده می نمایید ، میکروپیگمنتیشن موهای صورت راه حلی است .

 اما اگر ریش خود را کامل می گذارید ، میکروبلیدینگ احتمالا انتخاب بهتری میباشد . همانطور که گفته شد ، میکروپیگمنتیشن می‌تواند روی موهای بلندتر نیز خوب به نظر برسد ، زیرا نقاط خاصی را متراکم تر میسازد . اما تنها در صورتی که در سراسر ناحیه موهای صورت منتشر شده باشند ، نه روی خطوط .

 

پر کردن سیبیل با میکروپیگمنتیشن محدودیت سنی دارد  ؟

پر کردن سیبیل با میکروپیگمنتیشن محدودیت سنی ندارد . و افراد می توانند از اوایل جوانی از این روش استفاده بکنند . بدون اینکه دچار عوارض و یا آسیبی در صورت و ظاهر خود بشوند . اسکالپ به دلیل اینکه از سوزن ریزی استفاده میشود ، به بافت داخلی صورت آسیب وارد نمیکند . زیرا امکان تزریق را فقط در سطح رویی پوست دارد .

اسکالپ ریش از رنگ های استاندارد و مخصوص استفاده میشود . و به تناسب پوست و رنگ موی فرد رنگ مورد نظر ، انتخاب و طراحی میگردد .

و اما نکته ی اصلی و مهم در میکروپیگمنتیش ریش ، طبیعی بودن این روش است .

این روش چنان ظریف بر صورت طراحی ظریف میشود که امکان تشخیص میکرو را برای خانواده شخص نیز به همراه ندارد . و روشی صد در صد طبیعی می باشد .

 

 

Rate this post
تماس