کراتینه موی بلند مردانه 09126074167

کراتینه موی بلند مردانه

کراتینه موی بلند مردانه ، در واقع ، پروتئین اصلی موجود در پوست ، مو و ناخن ما است . که باعث حفاظت و عدم شکنندگی آنها می شود . این ماده مسئول فعالیت های حیاتی سلول از قبیل تولید پروتئین میباشد . و به همین دلیل باعث شادابی و درخشندگی مو می گردد .
این تکنیک در سالن تهران بکس توسط کراتینکار (حمید بخشی) انجام میگردد .
پس وقتی میزان این ماده براثر قرار گرفتن در معرض آفتاب مستقیم ، مواد شیمیایی یا تغییر سبک زندگی ، در سلول های پوست و مو کم می گردد ، موها شادابی خود را از دست داده و به اصطلاح وز و زبر خواهند شد .

در سال های اخیر کراتینه مو (صافی ) ، برای ترمیم موی آسیب دیده و زبر به کار آمده است . در واقع کراتین مورد نیاز به صورت مصنوعی و با مواد شیمیایی ساخته و برای ترمیم مو به کار گرفته می شود .
اما این روش دائمی نیست . و بعد از مدتی مو ، شفافیت و صافی خود را از دست داده ، و به ترمیم دوباره نیاز خواهد داشت .

کراتینه مو که خود به روش های برزیلی و احیایی تقسیم میگردد ، برای ترمیم موهای زنان و مردان به کار می آید . اما همانطور که قبلا ذکر شد ، این روش دائمی نبوده . معمولا بعد ۲ تا ۳ ماه اثر خود را از دست داده و نیاز به شارژ مجدد دارد .

 

تلفن جهت مشاوره و اطلاع از قیمت:

📞 09126074167 حمید بخشی

📌تهران ، زعفرانیه(آصف)

Hamidbakhshiiiiii@ پیج اینستاگرام برای دیدن باقی لاین های خدماتی در سالن تهران بکس

کراتینه موی بلند مردانه

 

 

 

 

 

 

کراتینه بر روی مو های دکلره و رنگ شده چگونه عمل میکند؟

دکلره در واقع رنگدانه های مو و همچنین بافت مو طبیعی را از بین خواهد برد . و در نهایت موجب خشکی موی شما میگردد .نوعی از عملیات کراتینه کردن مو مخصوص مو های آسیب دیده ناشی از دکلره و رنگ مداوم میباشد .
در این نوع کراتینه بسته به عمق آسیب مو ها در چند نوبت صورت میپذیرد . و با ویتامینه کردن مو باعث احیای مو میشود .

کراتینه موی بلند مردانه
صافی مو ، در کمترین زمان بدون آسیب ، ویتامینه و احیا

 

 

 

 

کراتینه موی بلند مردانه و مدت ماندگاری آن

کراتینه موی بلند مردانه ، با یک سری ترفند و رعایت موارد زیر ، ماندگاری و طول عمر بالاتری خواهد داشت .

💢 کیفیت مواد کراتینه

💢 کیفیت ابزار و مهارت فرد

💢 مراقبت های بعد از کراتین

یکی از فواید این تکنیک ، ماندگاری آن است. البته درمان با این روش معمولا نتایج کاملا متفاوتی خواهد داشت . ولی می‌توان گفت که به طور متوسط کراتینه مو بین ۲ تا ۳ ماه ماندگاری دارد .
ماندگاری کراتینه (صافی ژاپنی) ، به این بستگی دارد ، که چقدر موهای خود را شامپو می‌کنید ‌. معمولا پیشنهاد می‌شود که موهای خود را هفته‌ای یک تا دو بار بشورید ، و از شامپوها و نرم‌کننده‌های بدون سولفات استفاده کنید ، تا ماندگاری آن بیشتر باشد .

کراتینه موی بلند مردانه
برای صاف کردن موهای مجعد این روش بهترین گزینه است

 

 

کراتینه مو مردانه چیست؟

آقایان هم برای داشتن موهای صاف و دلخواهشان ، می‌توانند از کراتینه مو استفاده کنند . و موهای خود را صاف و براق بکنند .
این تکنیک در آقایان همان تاثیری را دارد که برای بانوان داشته و دارد . کراتینه با مو ترکیب شده و آسیب‌ وارد شده ، کوتیکول موها را ترمیم می‌سازد .
بدین ترتیب شما برای چندین ماه ، موهایی صاف و براق خواهید داشت که به راحتی شانه می‌شوند . و فرم دلخواه شما را به خود خواهند گرفت .

 

 

 

کراتینه موی بلند مردانه و نکات مهم برای انجام دادن آن :

کراتینه موی بلند مردانه ، در سالن تهران بکس ، با مدیریت حمید بخشی انجام میشود .

⭐ در ابتدای امر ، توصیه می‌شود عمل رنگ کردن و یا دکلره کردن موهای خود را قبل از کراتینه کردن آنها انجام بدهید .

 

⭐ پس از رنگ کردن موهایتان نیز ، بهتره 5 تا 7 روز زمان بدهید . و بعد ، اقدام به کراتینه کردن موی خود نمایید .

 

⭐در این مدت رنگ موی اصلی و واقعی شما بعد از حداقل دو بار شستشو نشان داده خواهد شد . و امکان آسیب موها نیز بسیار کاش پیدا خواهد کرد .

 

⭐ حدود ۵ تا ۸ روز بعد از کراتینه کردن(صافی) موی خود ، از بستن و فشار آوردن به ساقه موی خود دوری کنید .

 

⭐ در حین این فرآیند ، روش برزیلی مقداری گاز فرمالدهید در حین اتوکشی مو در هوا آزاد خواهد شد . بنابراین جدا توصیه می‌شود ، برای پیشگیری از عوارض جانبی ناشی از تنفس این گاز خطرناک ، حتما از ماسک فیلتر دار استفاده نمایید .

 

⭐ رنگ موی شما بعد از عمل کراتینه کردن حدود دو تا سه درجه روشن‌تر خواهد شد . بنابراین اگر قصد رنگ کردن و لخت کردن هم زمان موهای خود را دارید ،برای دستیابی به رنگ موی دلخواهتان ، لازمه ، با یک آرایشگر حمید بخشی ، در این زمینه مشورت نمایید .

 

⭐ بعد از کراتینه کردن موها ، برای کمک به جذب بیشتر و سریعتر پروتئین کراتین در کوتیکول‌های ساقه موی خود ، و همچنین افزایش دوام کراتین توصیه میگردد . از سرم و شامپوهای مخصوص موهای کراتینه استفاده بکنید .

 

⭐ اگر باردار هستید ، اکیدا ازلخت کردن موهای خود دوری کنید . چرا که مواد موجود در کراتین مو برای جنین بسیار خطرناک خواهد بود و ممکن است دچار عوارض جبران ناپذیری شوید .

نمونه ی دیگری از صافی در سالن تهران بکس

 

 

 

انجام کراتینه کردن مو چقدر طول خواهد کشید ؟

کراتینه کردن مو ، به عنوان روشی نیمه دائمی برای صاف کردن مو محسوب میگردد . به طوریکه موها به طور موقت با مخلوط مایع کراتین مو پوشش داده می‌شوند . انجام این روش معمولاً در آرایشگاه‌ها ، حداقل 2 ساعت یا بیشتر طول می‌کشد . و تأثیر آن تقریباً سه ماه باقی می‌ماند . افراد دارای موهای فرفرری و وز شده داوطلب انجام کراتین مو هستند .

فرایند انجام کراتینه مو معمولا ۲ الی ۳ ساعت زمان میبرد . اما بهتر است برای احتیاط بیشتر ، از مراقبت های قبل و بعد از کراتینه غافل نشویم .

فراموش نکنید که کراتینه مو یک فرایند شیمیایی است ، و در هر صورت با طبیعت پوست و مو در تضاد خواهد بود . و ممکن است عوارض قابل توجهی داشته باشد . اگر شما این روش پر دردسر را انتخاب کرده‌اید ، برای به حداقل رساندن این عوارض بهتر میباشد .

مراقبت‌های قبل و بعد را به طور کامل انجام بدهید . اما در بهترین حالت نیز شما موهای خود را با یک روش تهاجمی صاف کرده‌اید ، و این کار عواقبی را نیز در پی‌ خواهد داشت .

 

تماس