کراتینه موی مردانه در زعفرانیه09126074167

کراتینه موی مردانه در زعفرانیه 09126074167

کراتینه موی مردانه در زعفرانیه ، با مدیریت حمید بخشی در سالن تهران بکس انجام میشود .

بعضی از افراد در بحث کراتین مو فقط به احیای موهای خود فکر می کنند . بعضی دیگر در خدمات کراتین مو فقط به صافی موهای خود . گروه سوم کسانی هستند که کراتین مو را برای صافی و احیای موهای خود می خواهند . خوب طبیعتا هر کسی انتظار خاص خود را از صافی مو دارد . اما باید دید کدام نظریه درست است و کدام نظریه غلط .

جهت رزرو نوبت و هماهنگی :

📞 09126074167 حمیدبخشی

📌تهران ، زعفرانیه(آصف)

Hamidbakhshiiiiii@
پیج اینستاگرام برای دیدن نمونه کارها در سالن تهران بکس

 کراتینه موی مردانه در زعفرانیه
صافی مو ، در کمترین زمان بدون آسیب ، ویتامینه و احیا

 

 

 

 

اولین وظیفه کراتینه احیا میباشد

اساسا وظیفه اصلی کراتین مو احیای موهای آسیب دیده است . البته این به آن معنا نیست که کراتین مو ، موهای شما را صاف نمی کند . ولی باید گفت : علاوه بر احیا موهای شما ، صاف و ابریشمی کردن از فواید اینکار است . البته این راهم در نظر بگیرید ؛ این به آن معنا نیست که کراتین مو می تواند هر مویی را کاملا احیا سازد . و در واقع نمی توان از مواد صافی مو انتظار معجزه داشت .
موهای بسیار آسیب دیده بر اثر رنگ ، دکلره ، تغذیه نامناسب ، بیماری ، نیاز به درمان و رشد مجدد دارند . این تکنیک برای رفع همین مشکل به سراغ شما آمده است . اما بعضی موها هستند که از بسیار آسیب دیده هم آسیب دیده ترند . و دیگه نمی شه اسمشونو مو گذاشت . طبیعتا نمی توان انتظار داشت که این موی بسیار خراب با یک بار خدمات کراتین مو کاملا احیا و ابریشمی شود .

کراتینه موی مردانه در زعفرانیه
برای صاف کردن موهای مجعد این روش بهترین گزینه است

 

 

کراتینه موی مردانه در زعفرانیه چه طور عمل میکند ؟

کراتینه موی مردانه در زعفرانیه ، توسط حمید بخشی (کراتینکار ) انجام میگردد .
صافی مو ، یک روش شیمیایی است . که سبب استحکام و درخشندگی موها شده و معمولاً در سالن‌های آرایشی انجام میگردد . در طول فرایند کراتین مو ، کراتین به‌طور مصنوعی به موها اضافه می‌شود . تا صاف ، براق و بدون فر به نظر بیاید . از این‌رو در بین خانم‌ها و آقایان بسیار محبوب است .
با از بین رفتن کراتین طبیعی مو ، منافذی در مو ایجاد می‌گردد ، که زیبایی و لطافت آن را از بین خواهد برد . این منافذ سبب مجعد شدن ، دوشاخه شدن و شکنندگی بیش‌ازحد مو می‌شود .
کراتین مو اساساً به بازگرداندن پروتئین ازدست‌رفته تارهای مو کمک کرده . مو را دوباره احیاء خواهد کرد .

کراتین مو ، اغلب ۳ تا ۶ ماه ماندگاری دارد . در واقع یک روش صافی نیمه دائم است . که سبب صاف شدن و درخشش موهای مجعد می‌شود . این روش درمانی برای هرکسی که موهای خشک و فری دارد ، یا می‌خواهد به‌طور مرتب موهایش صاف و درخشان باشد توصیه می‌شود .

این فرایند با شستشوی موها آغاز میشود . و سپس مواد کراتین با استفاده از یک برس روی موها به مدت ۳۰ دقیقه قرار خواهد گرفت . برخی آرایشگران ترجیح می‌دهند که ابتدا موها را خشک کرده و سپس مواد کراتین را روی موهای خشک بمالند . سپس موها را به دسته‌های کوچک تقسیم کرده و اتو می‌کنند . کل این فرایند ممکن است چند ساعت طول بکشد .

کراتینه مو مردانه در زعفرانیه

 

 

کراتینه بر روی مو های دکلره و رنگ شده چگونه عمل میکند؟

دکلره در واقع رنگدانه های مو و همچنین بافت مو طبیعی را از بین میبرد .و در نهایت موجب خشکی موی شما می‌شود .نوعی از عملیات کراتینه کردن مو مخصوص موهای آسیب دیده ناشی از دکلره و رنگ مداوم میباشد .
در این نوع کراتینه بسته به عمق آسیب موها در چند نوبت صورت میگیرد . و با ویتامینه کردن مو باعث احیای مو میشود .

 

نمونه ی دیگری از صافی در سالن تهران بکس

 

 

کراتینه موی مردانه در زعفرانیه و فواید بی نظیر این روش :

کراتینه موی مردانه در زعفرانیه ، مزایای زیادی دارد . و طرفداران زیادی در اقصی نقاط دنیا توانسته به دست بیاورد .

🔅 موهای صاف و براق :

مواد صافی ، سلول‌هایی از تارهای مو که با هم همپوشانی دارند . و درهم گره می‌خورند را صاف می‌کند . این بدان معناست که فر موها کمتر و قابل‌کنترل‌تر میگردد . به عبارتی با کراتین ، موهایی که خشک و کمی فر هستند ، ظاهری براق و سالم به خود می‌گیرند .
از دیگر فواید کراتین مو این است که می‌تواند دوشاخه شدن انتهای مو را کاهش دهد . البته به‌طور موقت .

🔅 موهای قابل‌کنترل‌تر :

موها قابل‌کنترل‌تر میباشد . به‌خصوص اگر موهایی ضخیم و فر دارید . اگر عادت دارید که موهایتان را با حرارت اتو یا سشوار حالت دهید ، متوجه میشوید ، که موهای کراتین شده سریع‌تر خشک می‌گردد . درواقع برای خشک شدن موهایتان به نصف زمان قبلی نیاز دارید . از طرفی چون موها در مدت‌زمان کمتری خشک می‌شوند ، از آسیب گرما در امان مانده . و درنتیجه سالم‌تر و قوی‌تر به نظر می‌رسند .

 

🔅 افزایش رشد مو :

می‌تواند انعطاف و استحکام مو را افزایش بدهد ، که به‌راحتی هم از بین نخواهد رفت . به نظر می‌ آید ، که این موها سریع‌تر رشد خواهند کرد . چون دیگر انتهای آن‌ها دوشاخه و شکننده نخواهد بود .

🔅 ماندگاری طولانی :
نباید بیشتر از 2 تا 3 بار در هفته موهایتان را بشورید ، در این صورت کراتین تا 6 ماه روی موهایتان باقی خواهد ماند .

نگهداری کراتینه مو به چه شکل است ؟

ازآنجایی‌که موهای کراتین شده باید کمتر شسته شود ، لذا برای برخی از افراد رعایت این مسئله بسیار دشوار میباشد . شنا کردن ، در آبی که حاوی کلر یا نمک است می‌تواند بر ماندگاری کراتین روی موها تأثیر بگذارد .
همچنین شامپوهایی که حاوی کلرید سدیم و سولفات هستند ، برای موهای کراتین شده توصیه نمی‌گردد .

۳ تا ۴ روز بعد از کراتین مو از شستن موها خودداری بفرمایید . بنابراین اگر از آن دسته از افرادی هستید که عادت به شستشوی روزانه موهای خود دارید ، این روش درمانی برای شما مناسب نیست . همچنین این روش درمانی برای زنان باردار نیز توصیه نمی‌شود .

 

تماس