2:اجاره ماشین برای عروسی در تهران

اجاره ماشین برای عروسی در تهران

اجاره ماشین برای عروسی در تهران ، آرایشگاه تهران بکس یکی از پرطرفدارترین می باشد . که ما در جهت کمک به زوج های جوان و ساختن یک خاطره ی خوب و به یاد ماندنی ، اجاره این ماشین ها را در سه دسته لوکس ، اقتصادی و کلاسیک به دو صورت بدون راننده و با راننده امکان پذیر نموده ایم . که هرکدام شامل شرایط و قوانین خاصی می باشند .

برای مساعدت بیشتر با جوانان . علاوه بر اجاره ماشین عروس ، امکان گل آرایی خودرو و خدمات طراحی دسته گل عروس را نیز برای شما فراهم میشود .

 

تلفن هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر :

📞 09126074167 حمید بخشی

📍تهران ، آرایشگاه تهران بکس

📎Hamidbakhshiiiiii@آدرس اینستاگرام برای دیدن تمام لاین های خدماتی

 

 

 

شب عروسی رو برای خودت خاطره ساز بکن :

شب عروسی ، یک شب به یادماندنی و بسیار مهم برای تمامی زوج‌ها می‌باشد .  تمامی افراد  ، سعی می‌کنند تا بهترین مراسم عروسی را داشته باشند .  به همین دلیل برنامه‌های خاصی برای این شب دارند . یکی از عواملی که می‌تواند این شب را برای شما خیلی بهتر کند ، ماشین عروسی شما می‌باشد . اما اگر خودروی لوکسی ندارید و قصد اجاره ماشین عروس را دارید ، نگران نباشید . شما می‌توانید به سادگی و با شرایط استثنایی از خدمات این مجموعه استفاده کنید .

در شب عروسی ، به دلیل این که زوج‌ها ، مخصوصا داماد ،  برنامه‌های فشرده‌ای مانند رفتن به آرایشگاه ، گل فروشی ، آتلیه رفتن و … را دارد .

ممکن است دیگر توان رانندگی کردن را نداشته باشد . در این صورت می‌توانید از خدمات کرایه ماشین عروس با راننده استفاده کنید. رانندگان مجموعه ما ، کاملا آموزش دیده هستند . و برای خدمات رسانی به شما عزیزان در هر شرایطی ، کاملا آماده هستن . همچنین این رانندگان دارای ظاهری آراسته و مرتب و خوش اخلاق هستند .

 

 

راننده در طول سر با شماست

استفاده از این خدمت ، شما می‌توانید به راحتی در طول سفر، بر روی صندلی عقب بنشینید .  و استراحت کنید و با همسر خود از مدت زمان سفر لذت ببرید. همچنین با استفاده از یک راننده، شما می‌توانید به سرعت به مقصد خود برسید ، زیرا مجموعه ما با مهارت‌ترین رانندگان را برای شما انتخاب کرده‌اند .  که با تمامی مسیر‌ها آشنایی دارند و می‌توانند به سرعت شما را به مقصدتان برسانند.

 

 

تزیین ماشین عروس هم بسپار به ما

تزیین ماشین عروس ساده یکی از ایده های جالب و زیبا به سبک امروزی است . که می توانید در تزیینات ماشین عروس آن را اجرا بکنید .  این تزیینات به همراه عکس و طرحهای مختلف در این مطالب موجود است که می توانید به عنوان ایده از آن استفاده کنید .

تزیینات ساده  و شیک که می تواند به ماشین عروس ساده شما زیبایی بخشد .

 

 

اجاره ماشین برای عروسی در تهران به همراه ایده خلاقانه از ما

اجاره ماشین برای عروسی در تهران به همراه ایده های خلاقانه به شما کمک می کند تا از هر چیزی برای تزیینات ماشین عروس ساده خود استفاده کنید. در این باره گل بیشترین کاربرد را دارد و می توان با استفاده از گلهای رنگارنگ طرحهای جالبی را برای تزیینات ماشین عروس ارائه و انجام داد .

تزیینات شکیل و ساده ماشین عروس با بادکنک

انواع تزیینات شیک و خلاقانه برای دیزاین ماشین عروس می توان به کار برد .  اما یکی از مدل تزیینات زیبا و ساده در این زمینه استفاده از بادکنک به تنهایی و یا در کنار تزیینات شکیل دیگر است .  که مورد علاقه بسیاری از زوج های جوان می باشد ، در ادامه تصاویری جدید و متنوع از تزیینات شیک ماشین عروس با بادکنک قرار داده ایم .  که می توانید ضمن لذت بردن از تماشای تصاویر ، از هر کدام از این ایده های زیبا برای دیزاین ماشین عروسی تان الهام بگیرید .

 

 

 

 

اجاره ماشین برای عروسی در تهران با سلیقه ی عروس و داماد :

اجاره ماشین برای عروسی ، یکی از زیباترین و پرکاربردترین مدلهای دیزاین ماشین عروس  ، تزیینات با گل ، تور و روبان است .  که طرفداران زیادی هم پیدا کرده . البته امروزه انواع تزیینات خلاقانه و فانتزی نیز محبوبیت زیادی پیدا کرده است ، دیزاین ماشین عروس با پر، کارت شارژ، تزیینات با میوه و … نمونه هایی از این تزیینات جالب و جدید است .  بادکنک آرایی شکیل و یا استفاده از بادکنک های ساده نیز یکی از تزیینات زیبا برای اتومبیل عروسی است .

مراسم  عروسی یکی از به یاد ماندنی ترین جشنها در کل زندگی هر فردی است. عروس خانومها توجه ویژه ای به این مراسم دارند و دوست دارند تا مجلس عروسی شان  به نحو عالی از ماشین عروس تا جزئی و کلی ترین موارد در آن شیک و جذاب و امروزی باشد .

 

 

اجاره ماشین برای عروسی در تهران به همراه گل آرایی در فصول مختلف سال

اجاره ماشین برای عروسی در تهران ، که اگر درفصل تابستان ازدواج  می کنید ، زحمت گل زدن به ماشین را به خودتان ندهید و بیهوده برای آن هزینه نکنید .
زیرا گل ها در درجه دمای فصل تابستان در مدت نیم ساعت پلاسیده می شوند و گل های پلاسیده و پژمرده اصلا ظاهر زیبایی ندارند .

برای تزئین ماشین عروس گل های درشت سفارش دهید تا جلوه داشته باشند .
گل های ریز مانند گل های صحرا و یا علف جلوه می کنند.

به جای آن می توانید با روبان و یا تور ماشین تان را تزئین کنید . کمی ابتکار به خرج دهید . مثلا ماشین تان را با تور ماهیگیری و انواع صدف و ستاره ی دریایی تزئین کنید.

طور مثال اگر عروسی تان در بهار است رنگهای ملایم مثل صورتی روشن ، یاسی و سفید لب ماتیکی زیبا هستند .

مراسمتان در پاییز برگزار می شود، رنگهای نارنجی، زرد و قرمز تیره انتخاب مناسب تری است .

 

گل و ماشین عروس و انتخاب رنگ :

رنگ گل‌ها

نکته قابل توجه در خصوص استفاده از رنگ مناسب برای انواع گل آرایی ماشین عروس این مورد میباشد ، که : اگر خودروی شما دارای رنگ روشنی است ، بهتر است از گل‌هایی به رنگ‌های قرمز ، طلایی ، آبی و یا سبز، استفاده بکنید .

اما اگر خودرویی که قصد تزئین آن به عنوان ماشین عروس را دارید ، رنگ تیره ای دارد ، بهتر است از رنگ‌های روش بدین منظور استفاده بکنید .

از جمله گل‌های قرمز رنگی که برای تزئین ماشین عروس مناسب هستند . می‌توان به گل رز ، پوینستیا ،کوکب و ژربرا ، اشاره کرد .

 

تاثیر گل های صورتی رنگ در شب عروسی :

گل‌های صورتی رنگ عبارتند : از گل میخک و لیلیوم و رز و گل صد تومانی و لاله که هیچ گاه از مد نمی افتد .

اگر به دنبال گل ماشین عروس جدید هستید ، خوب است که از رنگ سفید استفاده کنید . از جمله گل‌های مناسب ماشین عروس به رنگ سفید ، می‌توان گل‌های گاردنیا ، رز ، ارکیده و یاسمن و گل نخود شیرین و کاملیا و گل حسرت را نام برد .

گل‌های زرد رنگ نیز به عنوان گل ماشین عروس ، میتواند بسیار مناسب باشد .

باید اطلاع داشته باشید ، بهترین گل‌های زرد رنگ به منظور مدل های مختلف گل آرایی ماشین عروس ، فیریزیا ، گل آفتابگردان و سوسن و نرگس و لاله و جربرا هستند .

گل‌های به رنگ ارغوانی از دیگر رنگ گل‌های مناسب جهت تزئین ماشین عروسه . که در صورت تمایل به این رنگ ، می‌توانید از گل‌های یاس ، زنبق،اسطوخودوس ، ادریس و شقایق، استفاده نمایید ….

 

نمونه کارهای پیشنهادی و بنا به سلیقه و بودجه ی شما

تزئین ماشین عروس از دیرباز جزو فرهنگ‌های ایرانیان بوده و هنوز هم هست .
انواع گل آرایی ماشین عروس وجود دارد که افراد با توجه به سلیقه خود ، یکی از آن‌ها را انتخاب میگردد .

می توانید  با ساده ترین  و  شیک ترین چیزها دیزاین بکند . شما می توانید برای تزیینات از پاپیون و یا روبان و یا گل و طلق و غیره برای ماشینهای عروس ساده خود استفاده نمایید . این چیزهای به ظاهر ساده و ارزان می تواند ماشین شب عروسی شما را زیباتر و قشنگ تر بکند .

کراتینه مو برای آقایان 

کراتینه مو آقایان  

پاکسازی پوست اقایان

 

 

Rate this post
تماس