10:اجاره ماشین عروسی در تهران

اجاره ماشین عروسی در تهران

اجاره ماشین عروسی در تهران ، آرایشگاه تهران بکس یکی از پرطرفدارترین می باشد . که ما در جهت کمک به زوج های جوان و ساختن یک خاطره ی خوب و به یاد ماندنی ، اجاره این ماشین ها را در سه دسته لوکس ، اقتصادی و کلاسیک به دو صورت بدون راننده و با راننده امکان پذیر نموده ایم . که هرکدام شامل شرایط و قوانین خاصی می باشند .

برای مساعدت بیشتر با جوانان . علاوه بر اجاره ماشین عروس ، امکان گل آرایی خودرو و خدمات طراحی دسته گل عروس را نیز برای شما فراهم میشود .

 

تلفن هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر :

📞 09126074167 حمید بخشی

📍تهران ، آرایشگاه تهران بکس

📎Hamidbakhshiiiiii@آدرس اینستاگرام برای دیدن تمام لاین های خدماتی

 

 

 

شب عروسی رو برای خودت خاطره ساز بکن :

شب عروسی ، یک شب به یادماندنی و بسیار مهم برای تمامی زوج‌ها می‌باشد .  تمامی افراد  ، سعی می‌کنند تا بهترین مراسم عروسی را داشته باشند .  به همین دلیل برنامه‌های خاصی برای این شب دارند . یکی از عواملی که می‌تواند این شب را برای شما خیلی بهتر کند ، ماشین عروسی شما می‌باشد . اما اگر خودروی لوکسی ندارید و قصد اجاره ماشین عروس را دارید ، نگران نباشید . شما می‌توانید به سادگی و با شرایط استثنایی از خدمات این مجموعه استفاده کنید .

در شب عروسی ، به دلیل این که زوج‌ها ، مخصوصا داماد ،  برنامه‌های فشرده‌ای مانند رفتن به آرایشگاه ، گل فروشی ، آتلیه رفتن و … را دارد .

ممکن است دیگر توان رانندگی کردن را نداشته باشد . در این صورت می‌توانید از خدمات کرایه ماشین عروس با راننده استفاده کنید. رانندگان مجموعه ما ، کاملا آموزش دیده هستند . و برای خدمات رسانی به شما عزیزان در هر شرایطی ، کاملا آماده هستن . همچنین این رانندگان دارای ظاهری آراسته و مرتب و خوش اخلاق هستند .

 

 

راننده در طول سر با شماست

استفاده از این خدمت ، شما می‌توانید به راحتی در طول سفر، بر روی صندلی عقب بنشینید .  و استراحت کنید و با همسر خود از مدت زمان سفر لذت ببرید. همچنین با استفاده از یک راننده، شما می‌توانید به سرعت به مقصد خود برسید ، زیرا مجموعه ما با مهارت‌ترین رانندگان را برای شما انتخاب کرده‌اند .  که با تمامی مسیر‌ها آشنایی دارند و می‌توانند به سرعت شما را به مقصدتان برسانند.

 

 

تزیین ماشین عروس هم بسپار به ما

تزیین ماشین عروس ساده یکی از ایده های جالب و زیبا به سبک امروزی است . که می توانید در تزیینات ماشین عروس آن را اجرا بکنید .  این تزیینات به همراه عکس و طرحهای مختلف در این مطالب موجود است که می توانید به عنوان ایده از آن استفاده کنید .

تزیینات ساده  و شیک که می تواند به ماشین عروس ساده شما زیبایی بخشد .

 

 

اجاره ماشین عروسی در تهران به همراه ایده خلاقانه از ما

اجاره ماشین عروسی در تهران ، به همراه ایده های خلاقانه به شما کمک می کند تا از هر چیزی برای تزیینات ماشین عروس ساده خود استفاده کنید. در این باره گل بیشترین کاربرد را دارد و می توان با استفاده از گلهای رنگارنگ طرحهای جالبی را برای تزیینات ماشین عروس ارائه و انجام داد .

تزیینات شکیل و ساده ماشین عروس با بادکنک

انواع تزیینات شیک و خلاقانه برای دیزاین ماشین عروس می توان به کار برد .  اما یکی از مدل تزیینات زیبا و ساده در این زمینه استفاده از بادکنک به تنهایی و یا در کنار تزیینات شکیل دیگر است .  که مورد علاقه بسیاری از زوج های جوان می باشد ، در ادامه تصاویری جدید و متنوع از تزیینات شیک ماشین عروس با بادکنک قرار داده ایم .  که می توانید ضمن لذت بردن از تماشای تصاویر ، از هر کدام از این ایده های زیبا برای دیزاین ماشین عروسی تان الهام بگیرید .

 

 

 

 

اجاره ماشین عروسی در تهران با سلیقه ی عروس و داماد :

اجاره ماشین عروسی در تهران ، یکی از زیباترین و پرکاربردترین مدلهای دیزاین ماشین عروس  ، تزیینات با گل ، تور و روبان است .  که طرفداران زیادی هم پیدا کرده . البته امروزه انواع تزیینات خلاقانه و فانتزی نیز محبوبیت زیادی پیدا کرده است ، دیزاین ماشین عروس با پر، کارت شارژ، تزیینات با میوه و … نمونه هایی از این تزیینات جالب و جدید است .  بادکنک آرایی شکیل و یا استفاده از بادکنک های ساده نیز یکی از تزیینات زیبا برای اتومبیل عروسی است .

مراسم  عروسی یکی از به یاد ماندنی ترین جشنها در کل زندگی هر فردی است. عروس خانومها توجه ویژه ای به این مراسم دارند و دوست دارند تا مجلس عروسی شان  به نحو عالی از ماشین عروس تا جزئی و کلی ترین موارد در آن شیک و جذاب و امروزی باشد .

 

 

اجاره ماشین عروسی در تهران به همراه گل آرایی در فصول مختلف سال

اجاره ماشین عروسی در تهران  ، که اگر درفصل تابستان ازدواج  می کنید ، زحمت گل زدن به ماشین را به خودتان ندهید و بیهوده برای آن هزینه نکنید .
زیرا گل ها در درجه دمای فصل تابستان در مدت نیم ساعت پلاسیده می شوند و گل های پلاسیده و پژمرده اصلا ظاهر زیبایی ندارند .

برای تزئین ماشین عروس گل های درشت سفارش دهید تا جلوه داشته باشند .
گل های ریز مانند گل های صحرا و یا علف جلوه می کنند.

به جای آن می توانید با روبان و یا تور ماشین تان را تزئین کنید . کمی ابتکار به خرج دهید . مثلا ماشین تان را با تور ماهیگیری و انواع صدف و ستاره ی دریایی تزئین کنید.

طور مثال اگر عروسی تان در بهار است رنگهای ملایم مثل صورتی روشن ، یاسی و سفید لب ماتیکی زیبا هستند .

مراسمتان در پاییز برگزار می شود، رنگهای نارنجی، زرد و قرمز تیره انتخاب مناسب تری است .

 

گل و ماشین عروس و انتخاب رنگ :

رنگ گل‌ها

نکته قابل توجه در خصوص استفاده از رنگ مناسب برای انواع گل آرایی ماشین عروس این مورد میباشد ، که : اگر خودروی شما دارای رنگ روشنی است ، بهتر است از گل‌هایی به رنگ‌های قرمز ، طلایی ، آبی و یا سبز، استفاده بکنید .

اما اگر خودرویی که قصد تزئین آن به عنوان ماشین عروس را دارید ، رنگ تیره ای دارد ، بهتر است از رنگ‌های روش بدین منظور استفاده بکنید .

از جمله گل‌های قرمز رنگی که برای تزئین ماشین عروس مناسب هستند . می‌توان به گل رز ، پوینستیا ،کوکب و ژربرا ، اشاره کرد .

 

تاثیر گل های صورتی رنگ در شب عروسی :

گل‌های صورتی رنگ عبارتند : از گل میخک و لیلیوم و رز و گل صد تومانی و لاله که هیچ گاه از مد نمی افتد .

اگر به دنبال گل ماشین عروس جدید هستید ، خوب است که از رنگ سفید استفاده کنید . از جمله گل‌های مناسب ماشین عروس به رنگ سفید ، می‌توان گل‌های گاردنیا ، رز ، ارکیده و یاسمن و گل نخود شیرین و کاملیا و گل حسرت را نام برد .

گل‌های زرد رنگ نیز به عنوان گل ماشین عروس ، میتواند بسیار مناسب باشد .

باید اطلاع داشته باشید ، بهترین گل‌های زرد رنگ به منظور مدل های مختلف گل آرایی ماشین عروس ، فیریزیا ، گل آفتابگردان و سوسن و نرگس و لاله و جربرا هستند .

گل‌های به رنگ ارغوانی از دیگر رنگ گل‌های مناسب جهت تزئین ماشین عروسه . که در صورت تمایل به این رنگ ، می‌توانید از گل‌های یاس ، زنبق،اسطوخودوس ، ادریس و شقایق، استفاده نمایید ….

 

نمونه کارهای پیشنهادی و بنا به سلیقه و بودجه ی شما

تزئین ماشین عروس از دیرباز جزو فرهنگ‌های ایرانیان بوده و هنوز هم هست .
انواع گل آرایی ماشین عروس وجود دارد که افراد با توجه به سلیقه خود ، یکی از آن‌ها را انتخاب میگردد .

می توانید  با ساده ترین  و  شیک ترین چیزها دیزاین بکند . شما می توانید برای تزیینات از پاپیون و یا روبان و یا گل و طلق و غیره برای ماشینهای عروس ساده خود استفاده نمایید . این چیزهای به ظاهر ساده و ارزان می تواند ماشین شب عروسی شما را زیباتر و قشنگ تر بکند .

 

 

هزینه ی اجاره ماشین عروس :

اجاره ی ماشین عروس از ساعت 9 صبح الی 12 شب و به مدت 15 ساعت در نظر گرفته شده است .  و تنها در محدوده شهر تهران محاسبه میگردد .

 

 

تزیین و گل آرایی :

بعد از انتخاب مدل گل زیبا ، نوبت به تزیین آن میرسد . که اصولا با رنگ لباس ،فصلی که داخل آن هستیم انتخاب میشه . اما برای گل آرایی ماشین هر جایی که باشیم . بودجه و سلیقه آقای داماد و گاها پیشنهاد تصویر بردار شب عروسی ، دخیل میباشد .

 

 

کراتینه مو برای آقایان 

کراتینه مو آقایان  

پاکسازی پوست اقایان

 

 

تماس