آموزش خصوصی گریم داماد در تهران

2:آموزش گریم متعادلسازی چهره داماد

آموزش گریم متعادلسازی چهره داماد در آرایشگاه تهران بکس

آموزش گریم متعادلسازی چهره داماد در آرایشگاه تهران بکس ، مثل عروس نیست . چون از رنگ های نامشخص و نامعلوم استفاده میکنند . تا فقط نواقص صورت از بین برود .

یک گریمور حرفه ای و یا یک آرایشگر با تجربه ابتدا صورت و اجزاء را می بیند و شناسایی میکند . پس از شناخت صورت ، بهترین و مناسب ترین گریم را روی صورت پیاده خواهد کرد .

عیبها و زیبایی ها را می بیند و در پی رفع نواقص صورت و برجسته کردن زیبایی ها می پردازد . آن زمان صورت شما بی عیب و زیباتر از همیشه دیده خواهد شد .

 

تلفن هماهنگی و مشاوره جهت آموزش :

📞09126074167 حمید بخشی

📍تهران . آرایشگاه تهران بکس

📎Hamidbakhshiiiiii@پیج اینستاگرام برای دیدن باقی کارهای خدماتی ما 

 

آموزش گریم متعادلسازی چهره داماد
                           کانتورینگ صورت داماد

 

 

 

 

 

 

آموزش گریم متعادلسازی چهره داماد و نکات کلیدی در خصوص برجسته سازی با استفاده از هایلاتر صورت

آموزش گریم متعادلسازی چهره داماد ، در واقع با هایلایت ، قسمت هایی از صورت که باید بیشتر به چشم بیاید را پر رنگ تر کرده و بینی را با کشیدن یک خط نازک هایلایتر مایع روی آن ، برجسته نشان میدهیم .

مرحله بعد ، فاصله ی بین ابروها را با سه خط پر خواهیم کرد .
خطوط را با ملایمت ، نازک و با غلظت کم هایلایتر بکشید تا پوستتان جوان تر به نظر بیاید . در آخر هایلایتر را به گونه ای پخش کنید که محو شود و ردی از آن نماند .

 

در آرایشگاه تهران بکس ، روی نقاطی از پوستتان که می خواهید بپوشانید را می توانید کرم پودر مایع میزنیم . بعد با یک پد پخش کنید و حالت طبیعی به آن خواهیم داد .

اگر در پایان کار نا هماهنگی در رنگ ها روی صورتتان می بینید ،ما میتوانیم ، با پنکیک آن را رفع کنیم و حالتی هماهنگی به صورتتان میدهیم .

یک نکته بسیار مهم این است که رنگ کرم پودر و پنکیک باید متناسب با رنگ پوستتان باشد .

چنانچه پس از پایان کار دیدید که پوستتان مصنوعی شده از پودر برنزه ای که دو درجه تیره تر از پوست هست را میزنیم تا طبیعی تر نمایان بشود .

 

در پروسه ی آموزش ، از مواد چرب و براق استفاده نمی شود . و به همین علت آقایانی که از چربی مواد خوششان نمی آید ، مشکلی در این زمینه نخواهند داشت .

آموزش گریم متعادلسازی چهره افراد
            گریم چهره و متعادلسازی صورت شما

 

 

 

 

آموزش گریم متعادلسازی چهره داماد  و تکنیک های کاربردی :

آموزش گریم متعادلسازی چهره داماد ، پر از ریزه کاریه ، برای اینکه شما بتوانید آرایش داماد را به صورت کامل انجام بدهید ، نیاز به انجام یک سری پروسه های خاص دارید .
در واقع انجام این مرحله ها باعث می شود که آرایش کامل داماد صورت بگیرد . در مرحله های زیر که به شما می گویم اگر به صورت کامل این مراحل را انجام بدهید ، باعث می شود که آرایش داماد به صورت کامل انجام بشود ، و یک شب به یاد ماندنی برای آن فرد رقم بخورد .

آموزش گریم متعادلسازی چهره افراد
                صفر تا ۱۰۰ میکاپ داماد در آرایشگاه تهران بکس

 

 

 

 

ایجاد تعادل در صورت داماد چگونه انجام میشود ؟

اولین کاری که شما می بایست انجام بدهید ، این می باشد که تعادل را در صورت داماد به وجود بیاورید . اگر هر زمان که شما فهمیدید صورت داماد بیش از حد پهن یا بیش از حد لاغر می باشد ، شما موظف می باشید که با یک سری تکنیک ها مانند سایه زدن این مشکلات را از بین ببرید . و تعادل را در صورت داماد به وجود بیاورید .

۲ راهکار وجود دارد که باعث می شود ،که صورت داماد کوچک یا پهن به نظر برسد .

اگر شما از رنگ های تیره استفاده کنید ، باعث میشود …که صورت داماد لاعر تر به نظر برسد .
و استفاده از رنگ های روشن باعث می شود که صورت پهن بشود . در صورت استفاده مناسب از این نوع رنگ ها می توانید که تعادل در صورت داماد را ایجاد بکند .

 

آموزش گریم متعادلسازی چهره داماد و اصول از بین بردن مشکلات بینی با کانتورینگ

آموزش گریم متعادلسازی چهره داماد ، به طور حرفه ای به شما یاد میدهد ، بیش از حد بزرگ بودن یا بیش از حد کوچک بودن را رفع کنید . برای اینکه بتوانید بینی داماد را کوچک تر نشان بدهید .
می توانید فاصله بین ابرو ها را تا حد نسبتا کمی بیشتر کنید تا بینی داماد کوچک تر نشان داده بشود .

اگر داماد دارای بینی پهن بود می توانید از ابتدای سوراخ های بینی تا مکانی که پهنی بینی کشیده شده است . را با رنگ تیره رنگ آمیزی کرد تا حدی این پهنی نشان داده شود .

تعادل در گونه داماد

زمانی که فردی برای گریم کردن خودش به اینجا مراجعه میکنید . تنها هدفی که وجود دارد این است که صورت به شکل کامل بیضی باشد .
گونه های داماد برجسته تر بشود . برای اینکه بتوانید گونه ها و بینی را برجسته نشان بدهید ، می توانید بخش بالای گونه داماد را با رنگ روشن برجسته کنید . و روی خود گونه ها را با رنگ تیره برجسته تر نشان دهید . با این روش می توانید که به صورت کامل گونه های داماد برجسته سازی کنید .

 

تعادل در چانه

یکی دیگر از اصلی ترین راه های آرایش کردن داماد همین تعادل در چانه داماد است . برای اینکه شما بتوانید چانه بلند داماد را تا حدی بپوشانید ، می توانید با رنگ روشن این کار را انجام بدهید . اما از طرف دیگر اگر می خواهید که چانه پهن داماد را به صورت کامل درست کنید . و تعادل را در چانه پهن داماد به وجود بیاورید . می توانید از رنگ های تیره در کار خود استفاده بکنید .

 

تناسب در لب ها

اخرین مرحله و اصلی ترین مرحله این می باشد که شما تناسب در لب ها را به وجود بیاورید .
در نظر داشته باشید که جزو کارهای مهم میباشد .برای اینکه لب ها را برجسته کنید می توانید گودی زیر لب را با رنگ تیره رنگ آمیزی کنید . تا برجسته تر به نظر بیاید و بالای لب ها را با رنگ روشن رنگ آمیزی بکنید .

 

 

نکات مهم برای گریم داماد

برای اینکه شما می خواهید گریم داماد را انجام بدهید ، نیاز دارید که یک سری نکات را قبل از گریم کردن حتما در نظر بگیرید .

مثلا پاکسازی پوست ، اصلاح صورت جزو موارد کاربردی ، برای نشان دادنبهتر چهره و روی پوست جذب شدن کرم میگردد .  باعث می شود گریم کامل تر شود.

آیا میدانستید : برای اینکه بتوانید صورت داماد را گریم کنید شما باید بسته بر شرایط قد و وزن صورت داماد را گریم بکنید ؟

برای گریم کردن صورت داماد شما باید بدانید که فرم صورت آن به چه شکلی است .

اگر می خواهید که یک گریم مناسب برای داماد داشته باشید باید از مواد و محصولات آرایشی تازه و درجه یک استفاده کنید .

برای اینکه می خواهید داماد به صورت کامل آماده عروسی و گریم باشد ، بهتر است که محیط آرایشگاه دور از استرس و شلوغی هم باشد .

 

 

به خاطر بسپارید :

دقت داشته باشید که این آرایش اصلا شباهتی با آرایش عروس ندارد . برای مثال از رژ لب و گونه ، خط چشم و سایه و …..

برای گریم داماد استفاده نمی شود .  یا حداقل با همان شدت و استایل لوازم آرایشی روی صورت داماد اجرا نمیگردد .  هدف از پیرایش دامادی دادن رنگ و لعاب به آقا داماد نیست .  بلکه منظور صاف و یک دست شدن پوست و از بین بردن آثار لک و جوش و …است .

در واقع آرایش داماد کاملا محو میباشد .  که دیده نمی شود ولی بسیاری از اشکالات پوست و صورت را پنهان می کند . این کار برای تعادل چهره عروس و داماد انجام می شود .  در غیر این صورت تفاوت زیادی در عکس های عروسی زوجین وجود خواهد داشت .

 

کراتینه مو برای آقایان 

 

کراتینه موی آقایان 

 

پاکسازی پوست آقایان 

 

Rate this post
تماس