درمان ترک پا با پدیکور

درمان ترک پای آقایان

 درمان ترک پای آقایان در آرایشگاه تهران بکس

درمان ترک پای آقایان در آرایشگاه تهران بکس ، انجام میشود

ترک پاشنه پا ممکن است به دلایل مختلفی به وجود بیاید. و به دلیل اینکه اغلب به آن توجهی نداریم ، از لایه های سخت کف پا عبور کرده و میتواند منجر به ایجاد زخم بشود . 

برخلاف مانیکور که به معنی مرتب کردن و آرایش کردن ناخن‌های دست مربوط میگردد. پدیکور آقایان (pedicure) روشی مناسب برای مرتب کردن ناخن‌ها و اضافات پوست اطراف و کف پا محسوب میگردد .

از آنجایی که پاها بیشتر از قسمت‌های دیگر بدن در معرض آلودگی قرار دارند ، زمان زیادی در کفش و شرایط نامناسب هستند .  بیشتر دچار ترک و خشکی پوست می‌گردند . اگر به سلامت و نظافت پاهایمان رسیدگی نکنیم ترک‌ها عمیق‌تر شده و حتی ممکن است ،کم کم به زخم‌های عمیق تبدیل بشود .

یکی از راه‌های زیباسازی و مراقبت از پاها پدیکور پاشنه پا یا همان کفسابی پا میباشد .

 

 

تلفن هماهنگی و رزرو نوبت :

09126074167 حمید بخشی 

📌تهران ، زعفرانیه 

Hamidbakhshiiiiii@ آدرس اینستاگرام برای دیدن باقی لاین های خدماتی 

 

درمان ترک پای آقایان
سوهان کشی ، کفسابی ، کوکتل تراپی راهکارهایی برای این مشکل

 

درمان ترک پای آقایان با کوکتل تراپی چگونه است ؟

درمان ترک پای آقایان این بار با کوکتل پا همان بمب حمام است .  که برای پدیکور پا یا کفسابی پا استفاده میگردد . از کوکتل‌ها می‌توان برای لایه برداری ، نرم و مرطوب کردن ، از بین بردن بوی بد پا و… استفاده کرد .

طریقه استفاده از این محصول شگفت انگیز به این صورت است که شما قبل از انجام هرگونه مراحل کفسابی و پدیکور پا ، یک آب گرم تهیه می‌کنیم و یک کوکتل را درون آب می‌اندازیم . زمانی که کوکتل ها در آب قرار بگیرند ، شروع به جوشیدن و حل شدن در آب می کنند . سپس پاهای خود را در آب قرار میدهیم و ۲۰ تا ۳۰ دقیقه منتظر خواهید ماند .

 

 

 

ابزارهای پدیکور کف پا کدام است ؟

حوضچه : برای انجام پدیکور کف پا نیاز است تا یک حوضچه یا کاسه را با آب گرم پر کنیم و پاهایتان را درون آن قرار دهید .

 

رنده پا : رنده پا وسیله ای است که بوسیله آن می توانید پینه ها و پوست ها ضخیم کف پایتان را بردارید .

 

سوهان پا : سوهان پا مانند سوهان ناخن یا کاغذ سمباده است . که پوست کف پای شما را خراش داده و مانند اسکراب عمل می کند . با این ابزار می توانید تمام پوست های مرده پای خود را جدا بفرمایید .

سنگ پا : سنگ پا وسیله ای است که بسیاری از ایرانی ها از قدیم در حمام استفاده می کردند . اما این وسیله امروزه به شکل های مختلفی موجود است . و می تواند مانند سوهان کف پای شما را لایه برداری بکند .

 

درمان ترک پای آقایان
خدمات کفسابی برای شما در آرایشگاه تهران بکس

 

 

 درمان ترک پای آقایان با پدیکور ممکنه اگر فوایدش را بدانید :

درمان ترک پای آقایان با پدیکور که  مزایای بسیار زیادی دارد . که به چند مورد اشاره خواهیم کرد .

✅ پینه ها و سلول های مرده پوست را از بین می برد

پاهای شما هرروز با سطوح مختلفی در تماس است . که می تواند باعث آسیب به پوست پا بشود . راه رفتن روی سطوح سخت می تواند باعث ایجاد پینه و سایر بیماری های پوستی مانند عفونت های قارچی شود . پینه‌ها نیز به دلیل اصطکاک ناشی از پوشیدن کفش‌های نامناسب و خیلی تنگ که جریان خون را محدود خواهد کرد ، ایجاد می‌گردد . کفسابی پا به طور منظم می تواند این پینه ها را از بین ببرد و سلول های مرده پوست را پاک میکند .

 

✅ جریان خون را بهبود می بخشد

پدیکور پا شامل ماساژهایی است که می تواند جریان خون را در پا افزایش بدهد . این امر به پاهای شما آرامش می دهد ، درد را تسکین داده و تنش را کم میکند .

✅ از عفونت های قارچی جلوگیری می کند

بر اساس یک مطالعه بالینی ، حدود ۱۵ درصد از افراد مبتلا به عفونت قارچی پا هستند .  متأسفانه ، این عفونت ها اغلب مورد توجه قرار نخواهند گرفت .  پدیکور منظم پاها و ناخن های شما را کاملا تمیز می کند . و در نتیجه از بروز مجدد عفونت های قارچی جلوگیری خواهد کرد . عفونت قارچی ممکن است در مراحل اولیه توسط یک مانیکوریست حرفه ای تشخیص داده شود که به درمان سریع تر کمک خواهد کرد .

✅ کیفیت خواب را بهبود می بخشد

کفسابی معمولاً شامل ماساژ پا و حمام پا با استفاده از دستگاه‌های مخصوص است . هر دوی این روش ها می توانند به درمان مشکلاتی مانند بی خوابی ، خستگی و اضطراب کمکخواهد کرد . در رفلکسولوژی پا که توسط متخصصین پدیکور انجام میگردد .  بر روی نقاط خاصی از پا فشار وارد می سازد . تا تنش ها و استرس ها را تسکین بدهد .  این کار می تواند کیفیت خواب را بهبود بخشد و به ویژه برای بیماران مسن موثر باشد .

درمان ترک پای آقایان
علاوه بر ماساژ حرفه ای پاهایتان ، بمب حمام را فراموش نکنید

 

درمان ترک پای آقایان با پدیکور سنگ داغ

درمان ترک پای آقایان با پدیکور سنگ داغ به پاهای شما ماساژ آرامش بخشی خواهد داد . در این روش ، پاها با روغن‌های اسنشیال ماساژ داده می‌شوند که اعصاب را تسکین می‌دهد .

پاها را آرام و پوست شما را صاف خواهد کرد . سپس سنگ های داغ را روی پاها ، مخصوصاً روی نقاط فشار پا قرار می دهند . یا با سنگ های گرم شده پاها را ماساژ می دهند .
این ماساژ بسیار عمیق تر است و باعث تسکین پاهای شما خواهد شد . گرما به پوست کمک می کند تا روغن ها را جذب بکند .  و پاهای شما رطوبت مورد نیاز خود را بدست آورد . پس از ماساژ سنگ داغ که توسط متخصص پدیکور انجام می شود ، یک حوله گرم دور پاهای شما پیچیده می شود تا گردش خون بهبود پیدا کند .

 

 

پدیکور خشک

پدیکور خشک یا بدون آب یک درمان سازگار با محیط زیست است . که بدون خیساندن پاها در آب انجام می گردد . سایر مراحل کفسابی در این روش از همان الگوی پدیکور معمولی پیروی می کند .  مراحل کفسابی خشک شامل صاف کردن پینه ها و از بین بردن پوست های اضافی ، فرم دادن به ناخن و پاکسازی کوتیکول با سوهان برقی است . در این روش می توانید از مانیکور روسی برای فرم دادن به ناخن ها استفاده کنید .

 

پدیکور اسپا

پدیکور اسپا یا آبگرم مانند پدیکور کلاسیک و ساده است . با اندکی تفاوت .  این تفاوت ها باعث شده است که این روش کفسابی به عنوان پدیکور لوکس شناخته شود .

چون درمان های تخصصی مانند غوطه ور کردن پا در موم پارافین ، ماسک گل یا درمان جلبک دریایی را به این فرآیند استاندارد اضافه خواهد کرد .  این پدیکور از سایر روش های پدیکور گران‌تر است . ممکن است شامل روغن‌های خاصی باشد که برای انواع پوست یا مشکلات پوستی خاص فرموله شده است .

 

 

۵. پدیکور با ماهی

پدیکور ماهی یا ایکتیوتراپی شامل خیساندن پاها در یک حوضچه یا استخر پر از ماهی میباشد . ماهی مورد استفاده در پدیکور (Garra rufa) پوست مرده پای شما را می خورد . و در نتیجه پاها و کوتیکول های شما صاف تر می گردد . این نوع پدیکور فواید زیادی برای مراقبت از پوست دارد . و علاوه بر صاف شدن و زیبایی پوست پای شما ، می تواند در کاهش و کنترل بیماری پسوریازیس هم موثر باشد .

 

 

 

کراتینه موی آقایان 

پاکسازی پوست آقایان 

Rate this post
تماس