سولاریوم در منطقه ۱ تهران

سولاریوم ایستاده در زعفرانیه در سالن تهران بکس

قوی ترین و اصولی ترین دستگاه دنیا در اتاق مجزا بهمراه لامپ های کلاژن برای جلوگیری از خشکی و لک افتادن روی پوست

شاید به این خدمات هم نیاز داشته باشید

arayeshgah
درمان ترک پا با پدیکور
پاکسازی پوست

قیمت سولاریوم در منطقه ۱ چقدر است؟

برای استعلام قیمت با

شماره تماس 09361029002 تماس بگیرید

سولاریوم در منطقه ۱ ،  بهترین ، آسان ، سریعترین ، روش تغییر رنگ پوست و یا برنزه کردن در فصل تابستان میباشد . که طرفداران خیلی زیادی پیدا میکنه و شاید به همین دلیل هست که روش ها و متدهای مختلفی برای تغییر رنگ پوست و یا برنزه کردن پوست ایجاد میشه .

سولاریوم در منطقه ۱

حمام سولار ایستاده بهترین روش برای برنز شدن در مدت کوتاه[/caption]

دستگاه سولاریوم مخصوص چه افرادی است ؟

سولاریوم در واقع یک دستگاه مدرن و مخصوص برای برنزه کردن رنگ پوست میباشد . که در مراکز مخصوص سولار ، اسپاها ، سالن های زیبایی و … قرار داره و افرادی که تمایل دارند .  رنگ پوستشون رو تغییر دهند . و یا به اصطلاح پوست برنزه داشته باشند . به این مراکز مراجعه کرده و با استفاده از دستگاه سولاریوم این کار رو انجام میدن .

نحوه استفاده از سولاریوم

دستگاه سولاریم یک تخت تاشو است . که دیواره های آن با لامپ های UV پوشیده شده است . برای استفاده از این دستگاه باید بدون هیچ پوششی روی تخت سولار دراز بکشید ، عینک مخصوص رو به چشم بزنید . بعد از آماده شدن فرد ، دستگاه سولار بسته میشه و لامپ های درون آن روشن خواهند شد .  و از بالا و پایین به بدن اشعه تابیده می شود . و متناسب با درجه تیرگی پوست مورد نظر مشتری ، زمان مناسبی برای قرار گرفتن در دستگاه سولار مشخص میشه .

سولاریوم در منطقه ۱ و چگونگی کار کردن :

سولاریوم در منطقه ۱ اینجا انجام میشه ، یک سری اصولی در جلسات اول استفاده دارد . برای استفاده از دستگاه سولاریوم در جلسات اول باید از مدت زمان کم شروع کنید تا پوست به تدریج آماده تغییر رنگ بشه . سپس در جلسات بعدی مدت زمان استفاده از دستگاه سولاریوم افزایش پیدا میکنه . بهتره در جلسات اول فقط بین 3 تا 5 دقیقه در دستگاه سولار قرار بگیرید .  و در جلسات بعدی این زمان رو تا 20 دقیقه افزایش بدهید .

سولاریوم در منطقه ۱
برنزه کننده بدن ، با توجه به تیرگی پوست شما با دستگاه

سولاریوم در منطقه ۱ و اینکه چه مزایایی دارد ؟

سولاریوم در منطقه ۱ ، و نحوه ی استفاده از سولاریوم یکی از روش های پرطرفدار برای برنزه کردن پوست هست . و نسبت به نور خورشید خیلی سریع تر پوست رو برنزه میکنه .  در هنگام برنزه شدن پوست توسط دستگاه سولاریوم ، علاوه بر تغییر رنگ پوست به دلیل نفوذ گرما به بافت های داخلی پوست ، در کاهش دردهای خفیف عضلانی و اسکلتی بدن هم موثر خواهد بود .

بهترین لوسیون برای سولاریوم

لوسیون سولاریوم یک لایه محافظ بر روی پوست ایجاد می کند تا از پوست در برابر اشعه های دستگاه سولار یا نور خورشید ، محافظت بشود . و همچنین کمک میکند تا بعد از استفاده از سولاریوم یا آفتاب گرفتن با مشکلاتی مثل آفتاب سوختگی بیش از حد پوست ، ایجاد چین و چروک روی پوست و پیری پوست مواجه نشوید . به طور کلی استفاده از لوسیون برای سولاریوم از عوارض احتمالی ناشی از اشعه های سولاریوم و نور خورشید جلوگیری کرده و کمک میکند تا شادابی و طراوت پوست به بهترین شکل ممکن حفظ بشود .

سولاریوم در منطقه ۱
بعد از برنز کردن شما برای تثبیت رنگ از چه لوسیونی استفاده میکنید

سولاریوم در منطقه ۱ با مجموعه ی تهران بکس :

سولاریوم در منطقه ۱  ، به شما کمک می‌کند که در مدت کوتاهی برنزه شوید. در دستگاه سولاریوم یک لامپ ، تابشی شبیه نور خورشید را به پوست تابانده و باعث خارش پوست خواهد شد .

فرد در فاصله کمی از لامپ‌ها UV قرار دارد و لامپ‌ها با تابش اشعه ماوراء بنفش پوست را برنزه خواهد کرد . کل پروسه 20-5 دقیقه طول می‌کشد و بسیار ساده است .

در سولاریوم از لامپ‌های فلورسنت استفاده می‌کنند که عمدتاً UVA را با دوزهای کوچک‌تر از UVB انتشار خواهد داد . اشعه ماوراء بنفش سولاریوم تا سه برابر بیشتر از UVA در نور خورشید طبیعی میباشد . و حتی شدت UVB آن می‌تواند به نور آفتاب طبیعی نزدیک باشد . این میزان شدید اشعه ماوراء بنفش می‌تواند مضرات پوستی بسیار جدی داشته باشد .

در سال‌های اخیر، اشعه UVA و UVB لامپ‌های سولاریوم را تعدیل کرده‌اند تا خطر آسیب به پوست در اثر استفاده از سولاریوم کم بشود .  همچنین در هنگام استفاده از حمام برنز  باید پوشش مخصوصی داشته باشید که از چشمانتان محافظت بکند .

3-2 بار استفاده از دستگاه سولاریوم نتیجه مورد نیاز را برای شما هدیه آورد .

فایده ی این کار نسبت به حمام آفتاب :

اگر چه سولاریوم دشمنان زیادی دارد ، اما برنزه کردن با سولاریوم مزایایی دارد :

• اول از همه ، قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش موجب تولید ویتامین D در پوست می‌شود .

• همچنین ، سولاریوم مبارزه با جوش و آکنه بر روی پوست است زیرا پوست را خشک خواهد کرد .

• بر خلاف برنزه شدن طبیعی که ممکن است باعث سوختگی شود ،  سولاریوم موجب سوختگی نمی‌شود . و همچنین گردش خون را زیاد میکند .

• نهایتا باید گفت : سولاریوم شما را در یک زمان بسیار کوتاه برنزه می‌کند ، در حالی که ساعت‌ها باید زیر نور خورشید ، آفتاب بگیرید تا برنزه بشوید .

موارد منع مصرف به شرح ذیل میباشد :

• در طول زمان برنزه شدن با سولاریوم نباید از کرم ضد آفتاب استفاده بکنید . به همین منظور :

اگر از به خورشید حساسیت دارید .

باردار هستید .

اگر پوست شما حساس بوده

یا آفتاب سوختگی داشته باشید .

• همچنین اگر بیماری‎هایی مانند مشکلات پوستی ، مشکلات عضلانی ، رگ‌های واریسی و غیره داشته باشید باید از سولاریوم دوری کنید .

سولاریوم در منطقه ۱  و کاربردهایی که نمیدانستید

آدرس سولاریوم در تهران ، دستگاهی جهت برنزه کردن پوست می باشد . این دستگاه با تاباندن اشعه ی UV یا همان ماورای بنفش ، پوست را برنزه می کند .

●●  متناسب با تغییر فصل ها و شرایط ، معیارها و خواسته های مد و زیبایی نیز تغییر خواهد کرد .  مثلا در فصول گرم سال ، برنزه شدن برای بسیاری از افراد جذاب است . یکی از مهم ترین کاربردهای سولاریوم برنزه کردن پوست خواهد بود .

●● دیگر کاربردهای این روش می توان به برنزه شدن در شرایطی غیر از قرار گرفتن در معرض نور خورشید ، اشاره کرد .

برای پوست شما هم مفید است :

این روش یکی از شیوه های مناسب برای از بین بردن جوش و آکنه می باشد . به این صورت که با خشک نمودن پوست ، زمینه ی حذف جوش و آکنه را فراهم خواهد کرد .

با این روش پوست در معرض اشعه ی ماوراء بنفش قرار می گیرد و همین عامل سبب تولید ویتامین D در پوست خواهد شد .

یکی دیگر از مهم ترین فایده های این روش را می توان در سرعت برنزه شدن تلقی کرد .  برنزه شدن با نور خورشید ، زمان بسیار زیادی را می طلبد . اما شما می توانید با صرف زمان بسیار کمتری به پوست خوشرنگ و دلخواه خود برسید .

پوست شما با دستگاه های پیشرفته نسوخته و رنگ میگیرد :

از دیگر فواید مهم این روش، عدم سوختگی پوست می باشد. این روش پوست شما را نمی سوزاند .  و علاوه بر این به افزایش گردش خون نیز کمک می کند .

کراتینه مو آقایان 

پاکسازی پوست آقایان 

میکروبلیدینگ ابرو آقایان 

کراتینه مو برای آقایان 

Rate this post
تماس