سولاریوم در ولنجک در سالن تهران بکس

قوی ترین و استانداردترین دستگاه دنیا در اتاق مجزا بهمراه لامپ های کلاژن برای جلوگیری از خشکی و لک افتادن روی پوست

شاید به این خدمات هم نیاز داشته باشید

arayeshgah
درمان ترک پا با پدیکور
پاکسازی پوست

قیمت سولاریوم در ولنجک چقدر است؟

برای استعلام قیمت با

شماره تماس 09361029002 تماس بگیرید

سولاریوم در ولنجک با مجموعه تهران بکس

سولاریوم در ولنجک ،  بهترین ، آسان ، سریعترین ، روش تغییر رنگ پوست و یا برنزه کردن در فصل تابستان میباشد . که طرفداران خیلی زیادی پیدا میکنه و شاید به همین دلیل هست که روش ها و متدهای مختلفی برای تغییر رنگ پوست و یا برنزه کردن پوست ایجاد میشه .

تلفن هماهنگی و رزرو کردن نوبت :

📞  09361029002 حمید بخشی

📍تهران . مجموعه ی تهران بکس

Hamidbakhshiiiiii@ پیج اینستاگرام برای دیدن تمام لاین های خدماتی

سولاریوم در ولنجک
حمام سولار ایستاده بهترین روش برای برنز شدن در مدت کوتاه

دستگاه سولاریوم مخصوص چه افرادی است ؟

سولاریوم در واقع یک دستگاه مدرن و مخصوص برای برنزه کردن رنگ پوست میباشد . که در مراکز مخصوص سولار ، اسپاها ، سالن های زیبایی و … قرار داره و افرادی که تمایل دارند .  رنگ پوستشون رو تغییر دهند . و یا به اصطلاح پوست برنزه داشته باشند . به این مراکز مراجعه کرده و با استفاده از دستگاه سولاریوم این کار رو انجام میدن .

نحوه استفاده از سولاریوم

دستگاه سولاریم یک تخت تاشو است . که دیواره های آن با لامپ های UV پوشیده شده است . برای استفاده از این دستگاه باید بدون هیچ پوششی روی تخت سولار دراز بکشید ، عینک مخصوص رو به چشم بزنید . بعد از آماده شدن فرد ، دستگاه سولار بسته میشه و لامپ های درون آن روشن خواهند شد .  و از بالا و پایین به بدن اشعه تابیده می شود . و متناسب با درجه تیرگی پوست مورد نظر مشتری ، زمان مناسبی برای قرار گرفتن در دستگاه سولار مشخص میشه .

سولاریوم در ولنجک و چگونگی کار کردن دستگاه ما :

سولاریوم در ولنجک  ، یک سری اصولی در جلسات اول استفاده دارد . برای استفاده از دستگاه سولاریوم در جلسات اول باید از مدت زمان کم شروع کنید تا پوست به تدریج آماده تغییر رنگ بشه . سپس در جلسات بعدی مدت زمان استفاده از دستگاه سولاریوم افزایش پیدا میکنه . بهتره در جلسات اول فقط بین 3 تا 5 دقیقه در دستگاه سولار قرار بگیرید .  و در جلسات بعدی این زمان رو تا 20 دقیقه افزایش بدهید .

سولاریوم در ولنجک
برنزه کننده بدن ، با توجه به تیرگی پوست شما با دستگاه

سولاریوم در ولنجک و اینکه چه مزایایی دارد ؟

سولاریوم در ولنجک ، و نحوه ی استفاده از سولاریوم یکی از روش های پرطرفدار برای برنزه کردن پوست هست . و نسبت به نور خورشید خیلی سریع تر پوست رو برنزه میکنه .  در هنگام برنزه شدن پوست توسط دستگاه سولاریوم ، علاوه بر تغییر رنگ پوست به دلیل نفوذ گرما به بافت های داخلی پوست ، در کاهش دردهای خفیف عضلانی و اسکلتی بدن هم موثر خواهد بود .

بهترین لوسیون برای سولاریوم

لوسیون سولاریوم یک لایه محافظ بر روی پوست ایجاد می کند تا از پوست در برابر اشعه های دستگاه سولار یا نور خورشید ، محافظت بشود . و همچنین کمک میکند تا بعد از استفاده از سولاریوم یا آفتاب گرفتن با مشکلاتی مثل آفتاب سوختگی بیش از حد پوست ، ایجاد چین و چروک روی پوست و پیری پوست مواجه نشوید . به طور کلی استفاده از لوسیون برای سولاریوم از عوارض احتمالی ناشی از اشعه های سولاریوم و نور خورشید جلوگیری کرده و کمک میکند تا شادابی و طراوت پوست به بهترین شکل ممکن حفظ بشود .

آدرس سولاریوم در تهران
بعد از برنز کردن شما برای تثبیت رنگ از چه لوسیونی استفاده میکنید

سولاریوم در ولنجک روش سریع برای برنز کردن

سولاریوم در ولنجک ، به شما کمک می‌کند که در مدت کوتاهی برنزه شوید. در دستگاه سولاریوم یک لامپ ، تابشی شبیه نور خورشید را به پوست تابانده و باعث خارش پوست خواهد شد .

فرد در فاصله کمی از لامپ‌ها UV قرار دارد و لامپ‌ها با تابش اشعه ماوراء بنفش پوست را برنزه خواهد کرد . کل پروسه 20-5 دقیقه طول می‌کشد و بسیار ساده است .

در سولاریوم از لامپ‌های فلورسنت استفاده می‌کنند که عمدتاً UVA را با دوزهای کوچک‌تر از UVB انتشار خواهد داد . اشعه ماوراء بنفش سولاریوم تا سه برابر بیشتر از UVA در نور خورشید طبیعی میباشد . و حتی شدت UVB آن می‌تواند به نور آفتاب طبیعی نزدیک باشد . این میزان شدید اشعه ماوراء بنفش می‌تواند مضرات پوستی بسیار جدی داشته باشد .

در سال‌های اخیر، اشعه UVA و UVB لامپ‌های سولاریوم را تعدیل کرده‌اند تا خطر آسیب به پوست در اثر استفاده از سولاریوم کم بشود .  همچنین در هنگام استفاده از حمام برنز  باید پوشش مخصوصی داشته باشید که از چشمانتان محافظت بکند .

3-2 بار استفاده از دستگاه سولاریوم نتیجه مورد نیاز را برای شما هدیه آورد .

فایده ی این کار نسبت به حمام آفتاب :

اگر چه سولاریوم دشمنان زیادی دارد ، اما برنزه کردن با سولاریوم مزایایی دارد :

• اول از همه ، قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش موجب تولید ویتامین D در پوست می‌شود .

• همچنین ، سولاریوم مبارزه با جوش و آکنه بر روی پوست است زیرا پوست را خشک خواهد کرد .

• بر خلاف برنزه شدن طبیعی که ممکن است باعث سوختگی شود ،  سولاریوم موجب سوختگی نمی‌شود . و همچنین گردش خون را زیاد میکند .

• نهایتا باید گفت : سولاریوم شما را در یک زمان بسیار کوتاه برنزه می‌کند ، در حالی که ساعت‌ها باید زیر نور خورشید ، آفتاب بگیرید تا برنزه بشوید .

موارد منع مصرف به شرح ذیل میباشد :

• در طول زمان برنزه شدن با سولاریوم نباید از کرم ضد آفتاب استفاده بکنید . به همین منظور :

اگر از به خورشید حساسیت دارید .

باردار هستید .

اگر پوست شما حساس بوده

یا آفتاب سوختگی داشته باشید .

• همچنین اگر بیماری‎هایی مانند مشکلات پوستی ، مشکلات عضلانی ، رگ‌های واریسی و غیره داشته باشید باید از سولاریوم دوری کنید .

آدرس سولاریوم در تهران و کاربردهایی که نمیدانستید

آدرس سولاریوم در تهران ، دستگاهی جهت برنزه کردن پوست می باشد . این دستگاه با تاباندن اشعه ی UV یا همان ماورای بنفش ، پوست را برنزه می کند .

●●  متناسب با تغییر فصل ها و شرایط ، معیارها و خواسته های مد و زیبایی نیز تغییر خواهد کرد .  مثلا در فصول گرم سال ، برنزه شدن برای بسیاری از افراد جذاب است . یکی از مهم ترین کاربردهای سولاریوم برنزه کردن پوست خواهد بود .

●● دیگر کاربردهای این روش می توان به برنزه شدن در شرایطی غیر از قرار گرفتن در معرض نور خورشید ، اشاره کرد .

برای پوست شما هم مفید است :

این روش یکی از شیوه های مناسب برای از بین بردن جوش و آکنه می باشد . به این صورت که با خشک نمودن پوست ، زمینه ی حذف جوش و آکنه را فراهم خواهد کرد .

با این روش پوست در معرض اشعه ی ماوراء بنفش قرار می گیرد و همین عامل سبب تولید ویتامین D در پوست خواهد شد .

یکی دیگر از مهم ترین فایده های این روش را می توان در سرعت برنزه شدن تلقی کرد .  برنزه شدن با نور خورشید ، زمان بسیار زیادی را می طلبد . اما شما می توانید با صرف زمان بسیار کمتری به پوست خوشرنگ و دلخواه خود برسید .

پوست شما با دستگاه های پیشرفته نسوخته و رنگ میگیرد :

از دیگر فواید مهم این روش، عدم سوختگی پوست می باشد. این روش پوست شما را نمی سوزاند .  و علاوه بر این به افزایش گردش خون نیز کمک می کند .

کراتینه مو آقایان 

پاکسازی پوست آقایان 

میکروبلیدینگ ابرو آقایان 

کراتینه مو برای آقایان 

تماس