فیبروز ابرو آقایان در الهیه کجا بریم ؟

فیبروز ابرو آقایان در الهیه برای کچلی و کم پشتی ابرو ، تخصصی ترین مرکز طراحی فرم و اندازه ابرو مردانه است. با تکنیک های پرپشت کردن کچلی و کم پشتی ابرو و ترمیم جای زخم ، شکستگی و بریدگی در ابرو ، ریش و موی سر کنار شماییم.
برای اطلاع از قیمت عکس ابروهای خود را از طریق واتس اپ به شماره بالا بفرستید
Previous slide
Next slide
micrrr
میکزوبلیدینگ ابرو
میکزوبلیدینگ ابرو
ماندگاری میکروبلیدینگ چقدر است؟

پیگمنتر کاری را تحویل شما میدهد که بلافاصله بعد از اتمام جلسه اول میکروبلیدینگ پرتر شدن ابروها به وضوح مشخص میشود .

ضاما با توجه به اینکه آثار خراش‌ها هنوز وجود دارد ، و پوست نیز کمی ملتهب و قرمز شده است ، این اثرات را نمی‌توان نتایج واقعی این کار بدانیم .

نتایج میکروبلیدینگ بعد از جلسه دوم ترمیم و تثبیت نتایج که حدود ۴ تا ۶ هفته بعد از جلسه اول انجام میشود ، خود را نشان می‌دهند .  بعد از این جلسه مشاهده می‌کنید که رنگ‌دانه‌ها کاملا طبیعی به نظر میرسند و دیگر اثری از رد زخم و خراش در ابروها نمیباشد .

نتایج این روش حدود ۱ تا ۳ سال بعد دوام داشته  و لازم است که بعد از هر ۱۲ تا ۱۵ ماه برای ترمیم آن‌ها اقدام بکنید .

 

 

فیبروز ابرو آقایان در الهیه  ، خدمات رفع نواقص ، متقارن سازی صورت توسط دستگاه ی پیش رفته برای ابرو هایتان ، پر پشت نشان دادن ابرو ، کسانی که جای زخمی در ابرو دارند که مویی روییده نمیشود . و اعتماد به نفسشان را کم کرده ، حتی افرادی که مبتلا به سرطان هستند و مویی در ابرو هایشان ندارند . و دنبال راه جل کاربردی هستند ، جای اسکار را از بین میبریم .

ماندگاری بالا ، کیفیت عالی ، در زمانی کم و داشتن اعتماد به نفس بالاتر را ما به شما با این تکنیک هدیه میدهیم .

داشتن ابروهایی خوش‌فرم و زیبا آرزوی هر خانم و آقایی است .  چراکه ابروها تاثیر زیادی در زیبایی چهره فرد دارند . و تغییر حالت آن‌ها می‌تواند به قیافه افراد تنوع  زیادی بدهد .

شرکت‌های آرایشی با دانستن این موضوع تلاش می‌کنند که هرروز محصولات آرایشی جدیدتر مانند قلم ابرو، مداد ابرو ، ریمل ابرو ، ماژیک ابرو و… را تولید بکنند . تا خانم‌ها و آقایون عزیز بتوانند با استفاده از آن‌ها ابروهایشان را به فرم دلخواه خود دربیاورند.

نکته اینجاست که اثرات این مواد آرایشی موقتی است . و درنهایت فرمی مصنوعی به ابروها می‌دهد . ضمن اینکه تهیه مواد آرایشی از برندهای نامطمئن می‌تواند به ابروهای افراد آسیب بزند و باعث ریزش ابرو هایتان نیز بشود .

فیبروز ابرو آقایان در الهیه چه مزایایی داره ؟

● به وجود آمدن التهاب کمتر در مقایسه با دیگر روش ها

● دقت بالا و در نهایت داشتن ابروهایی به ظاهر طبیعی

● ایجاد تراکم بالا در این قسمت

● تغییر آسان مدل ابرو

● وجود مدل های مختلف برای اجرای این متد

● داشتن هزینه بسیار مناسب

● بهترین گزینه برای ایجاد قرینه در ابرو ها

● فرم دادن به تاج ابرو ها

● سوزش و درد کمتر

● دادن حالت ظریف و طبیعی به ابرو ها

● فرم دادن به آرک ابروها

فیبروز ابرو آقایان در الهیه آرایشگاه داماد

فیبروز ابرو آقایان در الهیه ،  یکی از جدیدترین روش‌های پر کردن ابروها به شمار می آید . که ماندگاری نسبتا طولانی دارد . و برای پر کردن قسمت‌های خالی ابرو یا اصلاح فرم آن‌ها استفاده میگردد . این روش خراش‌های بسیار کوچکی بر روی پوست ایجاد می‌کند . که البته قبل از آن ، آن ناحیه کاملا موضعی سر و بی حس میشود .

این خراش‌ها باید با استفاده از رنگ‌دانه‌های همرنگ موهای طبیعی ابرو پر شده  تا قسمت‌های خالی آن را به‌طور کامل پر بکنند . و ابرو کمی پرتر و جذاب‌تر به نظر برسد . نتایج این روش در مقایسه با سایر روش‌های پر کردن ابرو مانند تاتو، هاشور و… طبیعی‌تر میباشد . و ماندگاری بیشتری هم دارد .

به این روش میکروبلیدینگ هم میگویند :

یکی از این روش‌های زیبایی که بدون نیاز به جراحی ابروهایی پهن با حالت دلخواه را به شما هدیه می‌دهد ، میکروبلیدینگ یا فیبروز است . این روش را می‌توان راه‌حلی نیمه دائمی برای پر کردن قسمت‌های خالی ابرو با استفاده از رنگ‌دانه‌های شبیه به رنگ موهای طبیعی ابرو بدانیم . اگر شما هم از جمله کسانی هستید که آرزوی داشتن ابروهایی پهن و خوش‌حالت را داری ، آرایشگاه داماد این روش رو بهت پیشنهاد میکنه .

فیبروز ابرو آقایان در الهیه و مراقبت های بعد

فیبروز ابرو آقایان در الهیه که انجام دادی موارد زیر رو رعایت بکن :

1)بعد از میکروبلیدینگ ابروهای خود را به هیچ عنوان بخار ندهید .

2)هفته اول بعد از میکروبلیدینگ بهتر است از خیس کردن و شستن ابروها خودداری بفرمایید .

3)انجام فعالیت‌های ورزشی که باعث تعریق می‌شود , را یک هفته به تاخیر بیندازید.

4)در زمان شستن صورت دور و روی ابروهایتان را نشورید .

5) برای تمیز کردن زهم ابروها از آب استریل استفاده بکنید .

6) تا زمان بهبود زخم‌ها در محیط‌های آلوده و پر گرد و غبار قرار نگیرید .

7) حتی‌الامکان از نور مستقیم خورشید دوری بکنید .

مقایسه میکروبلیدینگ و سایه ابرو

سایه ابرو که به نام میکرو شیدینگ هم شناخته می‌شود ، روشی است . که در آن با استفاده از رنگ‌دانه‌های سطحی فرم ابرو را کامل‌تر می‌کنند . این کار را در واقع می‌توان فرم دادن ابروها با نوعی مداد ابروی دائمی بدانیم .

سوزن مورد استفاده در سایه ابرو دارای سری گرد و تیزی میباشد ، که نقطه‌هایی ریز بر روی ابرو ایجاد می‌کند .  این نقطه‌ها درنهایت با استفاده از رنگ‌دانه‌هایی شبیه به رنگ طبیعی ابروها پر میشوند . این در حالی است که در میکروبلیدینگ سوراخ‌هایی ریز و کنار هم ایجاد می‌شوند ، که کمی عمیق‌تر هستند . و رنگ‌دانه‌های آن نیز ماندگاری بیشتری خواهند داشت .

بیشتر بدانید:

● تا چند روز پوست شما کمی قرمز و ملتهب میباشد . پس به‌ هیچ‌ وجه آن را دست‌کاری نکنید.

● خراش‌ها و زخم‌ها بعد از چند روز به‌طور کامل بهبود پیدا میکنند . شما نباید به آن‌ها دست بزنی . چراکه این کار باعث ایجاد عفونت و باقی ماندن جای زخم‌ها میگردد .

● حتما لازم است که برای ترمیم ابرو اقدام بکنید تا نتایج واقعی خود را نشان دهند و فرم واقعی ابروها نیز کاملا اصلاح بشوند .

● رنگ ابروها بلافاصله بعد از میکروبلیدینگ بسیار تیره میباشد . اما بعد از بهبود زخم‌ها روشن‌تر می‌شود و فرمی طبیعی به خود می‌گیرد .

● بعد از ۳ الی ۴ روز ممکن است ابروها کمی پوسته‌ پوسته بشوند یا احساس خارش داشته باشید . بهتر است این مشکل را کمی تحمل بکنید تا برطرف بشود .

 

فیبروز ابرو آقایان در الهیه و مراقبت های قبل

فیبروز ابرو اقایان در  الهیه ، رعایت موارد زیر را الزامی میداند :

1) بهتر است قبل از انجام میکروبلیدینگ به مدت یک ماه از روش‌های پاک‌سازی پوست مانند لایه‌برداری ، میکرونیدلینگ ، میکرودرم ابریژن  و لیزر درمانی استفاده نکنید .

۲) از مواد غذایی و داروهای حاوی ویتامین E استفاده نکنید .

۳) یک تا دو هفته قبل از انجام میکروبلیدینگ اپیلاسیون یا لیزر موهای زائد انجام ندهید . تزریق بوتاکس و ژل نیز می‌تواند باعث اختلال در عملکرد رنگ‌دانه‌ها بشود .

۴)  48 ساعت قبل از مراجعه به مرکز میکرونیدلینگ از مصرف الکل ، کافئین ، ویتامین E ،  نیاسین و ایبوپروفن خودداری نمایید .

۵) اگر پوستتان دچار آفتاب‌سوختگی شده است ، تا زمان بهبود کامل آن دست نگه‌دارید .

ترمیم فیبروز :

نکته دیگر این که این کار نیاز به ترمیم دارد . و حدود ۴ تا ۶ هفته بعد از جلسه اول باید مجددا مراجعه بکنید ،  تا فرم ابروها طبیعی‌تر و زیباتر شود . و ماندگاری آن نیز بالاتر برود .

تکنیک بلِید کردن :

روشی است ،  برای فرم دادن به ابروهایتان ، و اگر کسی ابرو با موهای کم پشت دارد ، کار این تکنیک پر کردن قسمت‌های خالی آن خواهد بود .  درواقع آقا و خانوم هم ندارد ، اگر  ابروهایشان به هر دلیلی نازک شده است ، یا فرمی نامتقارن دارند ، می‌توانند بر روی میکروبلیدینگ حساب باز بکنند .

ماندگاری این روش:

پیگمتر کاری را تحویل شما میدهد . که بلافاصله بعد از اتمام جلسه اول میکروبلیدینگ پرتر شدن ابروها به وضوح مشخص میشود . اما با توجه به اینکه آثار خراش‌ها هنوز وجود دارد ، و پوست نیز کمی ملتهب و قرمز شده است ، این اثرات را نمی‌توان نتایج واقعی این کار بدانیم .

نتایج میکروبلیدینگ بعد از جلسه دوم ترمیم و تثبیت نتایج که حدود ۴ تا ۶ هفته بعد از جلسه اول انجام میشود ، خود را نشان می‌دهند .  بعد از این جلسه مشاهده می‌کنید که رنگ‌دانه‌ها کاملا طبیعی به نظر میرسند . و دیگر اثری از رد زخم و خراش در ابروها نمیباشد . نتایج این روش حدود ۱ تا ۳ سال بعد دوام داشته  و لازم است که بعد از هر ۱۲ تا ۱۵ ماه برای ترمیم آن‌ها اقدام بکنید .

فیبروز ابرو آقایان در الهیه
ابرویی حالت دار ، پرپشت و زیبا شرط داشتن یک چهره ی اصولی است

میکروبلیدینگ ابرو آقایان 

تماس