ترمیم مو موقت ۱ روزه در آرایشگاه داماد

3:گریمور حرفه ای داماد در آرایشگاه شهرک غرب

گریمور حرفه ای داماد در آرایشگاه شهرک غرب

گریمور حرفه ای داماد در آرایشگاه شهرک غرب میباشد.بسیاری از آقایان که دارای موهای کم پشت،طاس و پیشانی بلند هستند،دچار کمبود اعتماد به نفس شده اند.
علاوه بر این دغدغه ی شما شب عروسی پیدا کردن یک محیط مناسب با پکیج کامل میباشد.

 

کوتاهی مو، اصلاح صورت، برداشتن ابروهای پرپشت،پاکسازی پوست، بخور، رنگ مو،گریم صورت، اصلاح موهای کم پشت یک روز با پروتز موقت و یا ترمیم مو به شکل دلخواه،صافی مو،فرکردن مو،ماساژ صورت، تست استایل و گریم، کمک به پوشیدن و ست کردن کت و شلوار همه و همه از خدمات یک آرایشگاه به روز میباشد.

 

 

 

رزرو نوبت و آگاهی از قیمت:

09126074167(حمید بخشی)

Hamidbakhshiiiiii@ پیج اینستاگرام و نمونه کارها

📌تهران آرایشگاه مردانه داماد

 

گریمور حرفه ای داماد در آرایشگاه شهرک غرب
خدمات متعادل سازی و چهره پردازی در سالن حمید بخشی

 

 

 

 

 

 

 

گریمور حرفه ای داماد و انتخاب مدل موی مناسب

گریمور حرفه ای داماد در آرایشگاه شهرک غرب در مورد انتخاب مدل موی داماد سعی دارد، مدلی را به شما معرفی و انتخاب کند. که مدل تکراری داماد نباشد و در عین حال داماد بودن مشتری نیز مد نظر قرار گرفته شود.
این همیشه یک چالش بزرگ برای شما افرادمیباشد که برای روز مراسمشان چه مدل مویی را انتخاب بکنند.

 

 

 

 

 

 

سوال شما:

آیا همان مدل تکراری همیشگی را انجام بدهند؟ یا اینکه هیجان انتخاب یک مدل موی جدید راتجربه بکنند.
اگر تمایل به برنزه کردن پوستتان دارید،ما در اینجا دستگاه سولاریوم داریم .فقط کافیه یه مشورت با گریمور بکنید و قبل از عروسی با تشخیص آرایشگرتان چند جلسه رو داخل دستگاه باشید تا رنگ بگیری.

 

 

 

 

 

 

گریمور حرفه ای داماد و وظایفش

گریمور حرفه ای داماد ، یک سری اقدامات  شامل مجموعه خدمات زیبایی مخصوص آقایان می‌شود. که به متعادل‌سازی صورت داماد، پوشش و رفع مشکلات پوستی احتمالی وی و پیرایش موی او می‌‌پردازد. میکاپ داماد با وجود تاثیر بسیار در چهره‌ او، محو و ناملموس است. درواقع هرچه گریم این تکنیک نامحسوس‌تر باشد، حرفه‌ای‌تر انجام شده است.

 

گریمور حرفه ای داماد در آرایشگاه شهرک غرب
بهترین و به روز ترین تکنیک های چهره پردازی را اینجا دنبال کن

 

 

 

 

گریمور حرفه ای داماد سبک لباس را در نظر میگیرد

یک نکته‌ مهم درباره‌ چهره پردازی داماد که در اول راه باید مورد توجه قرار گیرد هم‌خوانی سبک این کار با لباس‌های او است. برای اینکار بهتر است داماد از یک استایلیست حرفه‌ای کمک بگیرد.

تا بهترین سبک لباس و چهره پردازی را برای او و فرم صورت و اندامش پیشنهاد دهد. می‌توان از آرایشگر و گریمور نیز برای رسیدن به نتیجه‌ بهتر کمک گرفت.

چرا که سبک این تکنیک باید برای فرم چهره‌ او مناسب باشد. گریمورها و آرایشگران حرفه‌ای خیلی خوب می‌دانند. صورت گرد، زاویه‌دار یا بیضی شکل با چه گریمی متعادل می‌شود. بنابراین باید در انتخاب آرایشگر وچهره پرداز نیز دقت و وسواس لازم را به خرج داد.

 

 

 

 

کرم و لوسیون ها

این مرحله با کرم‌ها و لوسیون‌های گیاهی فاقد حساسیت انجام می‌گیرد. در مواقع لازم نیز برای سم‌زدایی و لایه‌برداری خفیف و پاکسازی از دستگاه‌های مخصوص استفاده میگردد. پاکسازی کامل صورت برای بهتر نتیجه دادن و نشست کرم‌های آرایشی روی صورت مهم است. این مرحله ممکن است در روزهای قبل به صورت عمقی انجام شود تا در روز جشن، یک پاکسازی سطحی با تونر و فیس‌واش کافی باشد.

 

 

 

 

 

آرایشگاه داماد

میکرونیلدینگ پوست که روشی برای تحریک کلاژن‌سازی پوست است. در این مرکز صورت میپذیرد. ماین روش به شادابی و جوانسازی پوست کمک می‌کند. این مرحله نیز ممکن است مانند پاکسازی در روزهای قبل توصیه شود.

 

 

 

 

 

هیر استایلیست حرفه ای

به اصلاح موی گونه و موهای زائد صورت میپردازد. این بخش از اصلاح ریش مجزا است. بهتر است این مرحله نیز در روزهای قبل توسط وکس‌های گیاهی متناسب با پوست مردان انجام شود.

گریمور حرفه ای داماد در آرایشگاه شهرک غرب
چهره پردازی و قرینه سازی صورت و رفع عیوب و نواقص

 

 

زیر سازی قبل از میکاپ

استفاده از مرطوب‌کننده و آبرسان برای لطافت و نرمی پوست و آماده‌سازی آن جهت گریم داماد و متعادل سازی صورت مردان

 

 

 

یکدست کردن سطح پوست و پوشش لک ها

استفاده از فنداشن و کرم‌ میکاپ برای صاف و یک‌دست کردن سطح پوست و پوشش لک‌ها و ناصافی‌های احتمالی پوست. این مرحله اهمیت بسیاری در تکنیک  دارد. استفاده از کرم‌های مات که گریم را تا حد امکان محو و نامحسوس بکند. و همچنین به کار بردن فن مناسب پوست هر شخص باید با دقت صورت بگیرد.

هم‌رنگ بودن فن با پوست داماد تا حد امکان و اجرای صحیح کانتور از طریق فن‌های مناسب کانتور از موارد مهم دیگر این مرحله میباشد. در نهایت باید با پودر یا اسپری فیکساتور فنداشن را روی پوست تثبیت کرد.

 

 

 

 

فرم ابرو

اصلاح فرم ابروها، متناسب با فرم صورت کیس مورد نظر  در مرحله‌ بعدی قرار دارد. فرم ابرو در حالت چهره تاثیر بسیاری دارد و می‌تواند چهره را عصبانی، خشن، مضطرب با خسته نشان دهد. بنابراین با اصلاح فرم آن‌ها باید به داماد چهره‌ای مهربان و آرام و شاد بخشید.

 

 

 

 

پیرایش و اصلاح مو یا سرویس پروتز مو

پیرایش و اصلاح مو در مرحله‌ آخر قرار دارد. بهتر است اصلاح مو در روزهای قبل انجام شود و در روز عروسی تنها به فرم دادن موها پرداخته شود. این مرحله نیز باید متناسب با فرم صورت و سبک قرینه و متعادل سازی  صورت انجام بشود. بهتر است از سبک‌های جدید‌تر که ترندهای سال هستند استفاده شود.

 

 

 

کراتینه مو برای آقایان

 

کراتینه مو آقایان 

Rate this post
تماس