بهترین آرایشگاه مردانه در ولنجک تهران

 لمینیت ابرو آقایان در شهرک غرب

 لمینیت ابرو آقایان در شهرک غرب  ، دو روش جدید جهت حالت دادن و تقویت ابروها می باشد . در این شیوه مثل لیفت و لمینیت مژه، تارهای ابرو تقویت ، پر پشت ، مشکی و ضخیم تر خواهند شد .

لمینیت ابرو روشی جدید است . که در آرایشگاه داماد ، آن ابروهایتان به طرف بالا حالت داده میشود ، پر پشت تر ، مشکی تر خواهد شد . و تار های ابروهایتان ضخیم تر میگردد . که همراه با آن ویتامینه هم انجام میشود . در این مدل ابروهای شما به طرف بالا کشیده شده  و هاشوری و هالیوودی به نظر خواهد رسید .

بهترین آرایشگاه مردانه در ولنجک تهران

 

راه های ارتباطی با ما :

09126074167 (حمید بخشی)

📌تهران . آرایشگاه مردانه داماد

Hamidbakhshiiiiii@اینستاگرام همه لاین های خدماتی رو ببینید

لمینیت ابرو آقایان در شهرک غرب
خدمات تیره شدن، پهن شدن ابرو هایتان بدون محدودیت

 

 

 

دلیل انجام این تکنیک

با بالا رفتن سن تغییرات زیادی در چهره انسان ایجاد می شود . انسان همواره علاقه به زیبایی و زیبا دیده شدن دارد .  . لیفت ابرو یکی از روش های جدید برای زیباتر شدن چهره میباشد . که طرفداران زیادی پیدا کرده است .  لیفت ابرو یعنی بالا کشیدن ابرو که تغییرات زیادی در صورت و چهره ایجاد می کند . بالاکشیدن ابرو ها سبب خوش فرم شدن ابروها ، باز شدن چهره ، برطرف شدن چین و چروک های زیر ابرو و درشت تر شدن چشم خواهد شد ..

 

لمینیت ابرو آقایان در شهرک غرب
ابروهایی خوش حالت ، متقارن با فرم صورت با ماندگاری بالا

 

 

 

 

 

 

 لمینیت  ابرو آقایان در شهرک غرب مناسب چه کسانی میباشد؟

 لمینیت ابرو آقایان در شهرک غرب  ، ابتدا زمانی انجام میشود ،  که ،  مدل ابروتون رو دوست نداشته باشید  . ما در اینجا لیفت ابرو با مواد کراتین و بدون تزریق و جراحی و کاشت ٫ طبیعی ترین  و کم هزینه ترین  شیوه برای تغيير مدل ابرو و تقویت را به شما معرفی میکنیم . و این تکنیک پرطرفدار را عملی میکنیم .

این کار بدون جراحی کاری که با ماده های  ارگانیک و تقویتی انجام میشود . مناسب کسانی است که { ابروهای  نامرتب } یا { افتاده }  و {بی حالت }دارند . برای خانوم ها ، حالت ابرو دخترانه ومرتب دوست دارند  . و یا میخواهند ابرو پهن تر دیده شود . برای آقایان هم تمایل یه سمت ابروهای نچرال بیشتر شده است . البته اصولا  بدون هیچ نوع تاتویی كه با مواد ارگانیک هم میباشد ، این کار را  انجام میدهیم .

 

 

 

برای تقویت ابروهایتان

با این شیوه تقویتی ابروها به صورت مرتب و هاشور خورده بنظر میرسد .  تارهای ابرو به طرف بالا و ایستاده و ابروها پهن تر و جاهای خالی ابرو پر میشود . و نه تنها آسیبی به ابرو زده نمیشود ، بلکه ابروهایتان تقویت هم میشود . لیفت ابرو برای ابروهای کم و هاشور زده شده هم مناسب میباشد .ولی باید ابروها بلند شده باشند .

 

لمینیت ابرو آقایان در شهرک غرب
بلند نشان دادن ، پر پشت شدن با مواد تقویت کننده گیاهی

 

 

 

 لمینیت ابرو آقایان در شهرک غرب و مراحل انجام آن

لمینیت ابرو آقایان در شهرک غرب طی مراحل زیر انجام میشود :

مرحله اول : ابتدا ابروها را به جهت دلخواه با چسب لیفت به وسیله شانه لیفت یا براش ریملی فیکس میکنیم .

 

مرحله دوم : مواد شماره 1 یا لیفت را از ریشه تا نصف موهای ابرو مواد گذاری میکنیم و کاور میکنیم .  تایم مکث برای مواد شماره یک بر اساس برند مواد در نظر گرفته خواهند شد .

 

مرحله سوم : مواد 1 را کامل از روی ابرو پاک میکنیم و آنگاه مواد شماره 2 یا فیکس کننده را روی کل ابروها میگذاریم . ابروها را با نایلون کاور میکنیم  . مدت زمان مکث 15 دقیقه می باشد .

 

مرحله چهارم : بعداز تمیز کردن مواد فیکس رنگ ابرو گذاشته می شود .  رنگ ابرو نسبت به سلیقه ی مشتری به مدت 7 الی 8 دقیقه مکث با کاور نایلونی گذاشته می شود .

 

مرحله پنجم : بعداز رنگ ابرو ، ابروها کاملاً تمیز می گردد . به طوریکه هیچ موادی روی ابرو باقی نمانده باشد .

 

مرحله ششم : مواد شماره 3 یا کراتین گذاشته می شود . توجه کنید که باید به مشتری گفته شود ،  تا چند ساعت ابروها را آب کشی نکنند . تا کراتین کاملاً جذب ابرو بشود .

 

 

 

 

 

لمینیت ابرو آقایان در شهرک غرب و مدت ماندگاری روش :

لمینیت ابرو آقایان در شهرک غرب ،  باتوجه به رشد ابروهایتان چیزی حدود ۳۰ الی ۴۵ روز دوام خواهد داشت . در این روشها از چسب لاتکس استفاده می شود . و تا ۲۴ ساعت نباید ابروهایتان را بشورید . به همین علت نتیجه فورا بعد از پایان کار مشاهده نمی شود . بنابراین نگران حالت ابروهایتان نباشید ، چرا‌که بعد از شستشو تارهای ابرو باز شده و نتیجه نهایی معلوم میشود .

 

 

لیفت ابرو با مواد چه فرقی با لمینت ابرو دارد ؟

لمینت باعث تقویت و کراتینه کردن ابرو می شود . در حالیکه کارکرد لیفت تغيير حالت و بالا کشیدن ابرو میباشد .

 

مواد به کار رفته از کراتینه ی گیاهی که ریزش مویی را در پی نخواهد داشت

 

 

 

اگر ابروهات افتاده فقط لیفت بکن

لمینت در واقع یک فرآیند گیاهی کراتینه میباشد . مواد لمینت دارای پیگمنتهای رنگی هستند . که بر روی ابرو یا مژه قرار می گیرد . موی ابرو و مژه ها را حجم تر می کند  .

رنگ مژه و ابرو را پر رنگ تر و تیره تر می کنند ، با این شیوه ابرو ها و مژه ها واضح تر میشوند . و ابرو ها حالت زیبایی به ابرو می دهد . افردی که ابرویی افتاده ای دارند  ، باید حتماً به فکر لیفت ابرو باشند .  برای این که لمینت برای ابرو هایی افتاده تأثير چندانی نخواهد داشت .

فواید اینکار :

در این شیوه ابروها بدون هیچ آسیبی منظم و هم زمان تقویت میشوند . در صورتی که لیفت ابرو با مواد توسط آرایشگری اموزش دیده انجام شود ، کاملاً بی خطر است  . روز پس از لیفت ابرو بدون هیچ مشکلی میتوانید دوش بگیرید ، و یا به استخر بروید.

 

 

هر دو را میتوان در یک جلسه انجام داد ؟

شما میتوانید لیمنت و لیفت را هم زمان و در یک جلسه انجام دهید . چرا‌که این دو شیوه فرآیند مشابهی دارند ، و خیلی تفاوتی با هم نخواهند کرد . هر چند که کارایی های مختلفی داشته باشند . و موادی که در هر یک از آن ها استفاده می شود ، هم با هم متفاوت میباشد .

 

 

 

 

 

 

میکروبلیدینگ ابرو آقایان 

کراتینه مو برای آقایان

کراتینه مو آقایان

Rate this post
تماس